het is bijna gelukt...tam tam... ik hou de spanning erin wat een teleurstelling gaat het worden als jullie dat hele lichte lijntje zien
als jullie het al zien . Het valt wat tegen op de foto. Jullie kunnen het beter in het echt komen bewonderen
Zitten jullie al aan de Jip en Janneke champagne? Geloof je het zelf al? Is vandaag je NOD? Vertel vertel!
Ik neem even waar voor klingel, hoezo hysterisch?! Het lijkt wel of ik hier mijn eigen test bejubel zo leuk vind ik het! Kom op meiden, op naar de parkmeeting!
ik zie het zelf ook nauwelijk op de foto. Ik zal morgen proberen of ik een foto in het daglicht kan maken. Zondag ga ik sowieso weer testen en dan hoop ik toch wat meer te zien... en dan ga ik hier toch een knaltest plaatsen
Nu word ik ook weer helemaal hysterisch Wij zitten de hele avond al naar de test te staren. Het is zo onwerkelijk, want ik heb alleen maar krampjes en verder voel ik noppes. We hebben zo een feestje bij de buren en we zijn hard aan het oefenen om ons gezicht in de plooi te houden. DAT LUKT DUS NIET
En die buren maar denken dat jullie het een leuk feestje vinden! Geniet ervan zou ik zeggen, zondag eerst knaltest en dan een dankschietgebedje richting ooievaars Mag ik nu de landingsbaan van je lenen? Ik deel wel met Klingel, kan 'ie dan naar Pookie en Boes enz.
WEL ALLE BROEDSE NOORDERLINGEN OP EEN STOKJE! ik zeg het nog zo toen op het nieuws was dat er een aardschok was in grunn: das eersttesttrees die zwanger is! *klingelman keek mij niet-begrijpend aan, hoewel hij de naam eersttrees al wel kent* JAAAAAAAAAA GILLERDEHIEPERDEHORLEPIEP! trees gij ubervruchtebare beeb! jij hebt een beeb in buik! puik! 00000000000000000 ik ben weer helemaal als herboren na dit nieuwsbericht! *klingel somm(el)eert trees: ONMIDDELIJK ALLE VKS EN UMCGS EN AZGS EN EN EN INSCHAKELEN VOOR GIGA CONTROLE EN INSPECTIE EN BEGELEIDING!* ja? moet je doen hoor! 3maaldaags een echo (OK klingel je kan overdrijven met overdrijven met overdrijven!) anyway; ik stel voor dat jij en marb de picknickmand vast inpakken en het giga-roze/blauw-geblokte kleed vast strijken. wi volgen SNEL (te weten elke en ik beide in nov/dec, met 3 meisjes ) wek, ik ben helemaal hapsy weer wat broedsy berichten uit het grunnse te krijgen, het is geweldid dat mijn BOVENstebeste feuilleton-encyclopedia-diva-mede-DQ-vriendinnetje weer ZWANGERT! enigszins ontroerd- alsmede uiteraard jaloerd- zend ik gigaglitterknuffelpower naar jullie! AND KEEP THIS ONE IN voor de komende 8 maanden! bevruchte klingel.
Haha ik dacht even prutsen want ik zag al wel een streep op de normale foto. @ Trees, hoe bedoel je trouwens ei kwijt in je onderschrift? - Oh sorry heb het al gelezen ovu testen op. Maar als je het zo narekend zit je nog voor je NOD. Krijg je binnen paar dagen wel een dikke vette streep . Duim voor je .
Meisjes ik kan niet meer helder nadenken Door jullie blij-zijn, word ik helemaal blij. Myprecious heel erg bedankt voor je geknutsel. Nu zie je het echt hé? Het is geen hallucinatie van Trees! Ik denk inderdaad dat ik nog voor mijn nod zit. Prutjes nog aan toe, even afwachten en dan maandag het ziekenhuis bellen. Eerste echo krijg ik al tussen de 5-6 weken om te controleren of beeb wel op de goede plek zit. Dinsdag waarschijnlijk bloedprikken om b12 bij te stellen en uitslag chromosomenonderzoek moet versneld worden aangevraagd. En verder lijkt het me een goed plan om gewoon nog even niet ongi te worden. Je weet het nooit met dat foplijf van mij Pggrrt ik kan werkelijk waar niks zinnigs meer uitbrengen..
Man o man o man! Heb geen tijd want moet over 5 min weg, maar lees wel snel dit giga nieuws! Treeeeeeeees, gefeliciteeeeerd! (niet zo schreeuwen, marb!) Ik hoop zo ontzettend voor ej dat ie nu helemaal zit en blijft doen zoals ie hoort! Go Trees! Smaksels
eersttrees is weer zwanger van kleine picknickbaby! mooi getimed, dat marbbabe niet de hele boel domineert whiiiiii! vasthouden nu he lieve DQ; geen hobbelfietspaadjes en sumoworstels voor jou! smak! pakklingel.
Hallo schommelina's, @boesje: FF is eigenlijk alleen maar een stomme ICT tool.. 'slim' gemaakt, maar uiteindelijk blijven we toch allemaal unieke vrouwen he... OVU testen.. nou DAT vind ik toch wel een superuitvinding Maar goed, die reageert ook op stofjes die dan in je lichaam zitten.. zeker wanneer je onder de tong tempt op FF, is het fijn om te weten wanneer het licht echt op groen staat zegmaar. @Trees, supergefeli! Wow Dat hebben Treesman en jij goed gedaan. Deze beeb is er ongemerkt gaan zitten, dus nu maar hopen *hoop* *hoop* *hoperdehoop* dattie ongemerkt blijft zitten en dat je heerlijk zwanger kunt blijven, zonder kwaaltjes! Heb je btw al spierpijn van dat grijnzen de hele tijd... dat lijkt me op het moment nog wel de meest pijnlijke zwangerschapskwaal Die studeersmoes vind ik eigenlijk wel een hele plausibele, THANKS! Als ik zen en alcohol is taboe noem, dan kan ik net zo goed gelijk zeggen dat ik aan het proberen ben om zwanger te worden *lol*, bier hou ik niet van, maar de rest! @Marb, eerrhm... ok, ik ben dan ook nog zeer groen, groener dan gras op het gebied van echo's... ben een techneut, die zijn over het algemeen niet zo fantasierijk Maarreeh.. weer wat geleerd. Ik hoorde ook laatst dat wanneer de baby wordt geboren het schedel - dat uit 3 'nagenoeg' losse delen bestaat - helemaal samengeknepen wordt en na de geboorte wordt dat een fontanel... Het is me toch wonder'baar'lijk... @klingel: per ongeluk? super getimed toch? dat potje moet maar even wachten. Misschien helemaal niet meer nodig! *duimduim* Veel klusplezier! Niet te vroeg stoppen he... @pookie/elke: laatste week... same here.. spannend! ik heb btw helemaal geen kwaaltjes whatsoever.... Ik hoop natuurlijk dat ik niet meer hoef te tempen.. Ik heb ook weer nieuwe OVU testen nodig, maar die ga ik ook lekker nog niet bestellen, want stel je voor.. als het zou lukken, heb ik ze toch een tijdje niet meer nodig.. en ze zijn maar beperkt houdbaar toch? Ik ga pas de dag na nod testen, als ik dat al haal, want die 27 dagen is wel een beetje vast prik aan het worden nu.... Zo even hardlopen in dit hondeweer (sorry voor degene met een hond) Nou en nu weer snel aan de studie! Goed weekend! Jem