hi jem! ja fijn nieuws hier he in ons schommelboek! ben er helemaal blijijijij van! jij nog een week geduld, preNODderaal testen niet meegeteld natuurlijk ! spannenddd! hier rust weer; van de week braaf geklust, en ben blij dat klingelman potje wel, en mij niet genegeerd heeft do en vr! want daarna is ie naar cursus gegaan en pas net trugg... jij zegt; niet te vroeg stoppen he. dat is wel een goede tip- misschien hebben we dat wel eens gedaan (zo van : posi ovu=klus en klaar heheheeehh) vandaar dat er nog wel een klusje moet geklaard worden dit weekend, zal morgenochtend wel zijn hehehe nu allebei moe en lazy en loom in de openhaard, hmmmmm lekka! wel raar trouwens, geen vruchtbaar slijm gezien, behalve missch gistur.. snap dat foplijf sowieso al maanden niet meer hoor! wie wel? elke vast ook niet, die had rood vandaag GGGGRRRRRROOOMMMMMMMMMMMMMMMMM! wrom duurt het toch zo lang en is het zo moeilijk en ENG? over een jaar hebben we t er nog eens over op t picknickkleedje (lekker, op 1 nov hehehehehehehehe) @treeseerst: BROED, ZING, GLIM, LACH, DANS, SWING EN BEVALLLL! trotse tante klingel.
Hi meisjes, Ik ben weer enigzins op aarde teruggekeerd, maar heb mijn roze wolk stevig onder mijn arm geklemd . @klingel, klusbeest! Ik vind nu dat je heel hard met mij en marb mee meot doen. Heeft bij nu toch lang genoeg geduurd! Ja toch! *MOPPER* Volgende week zaadjes inleveren en dan wil ik daarna goed nieuws. Nee ik EIS goed nieuws en een schitterende foto! Nu maar hopen dat de zaadjes en stokjes naar mijn donderpreek luisteren. Mocht de aarde in Drenthe ook gaan schudden, weet je hoe het komt! @Elke rood? Dat was absoluut niet de bedoeling :x Wat ongelooflijk STOM STOM STOM! @Jem ik tover deze week voor mij en jou snel voorbij. Wachten is zo moeilijk of ben jij gezegend met een portie geduld? Nu ben ik weer vergeten waar ik allemaal op wilde reageren...mmh..ik heb nu een excuus Lief heeft trouwens een foto van de test bij daglicht gemaakt. Kijk maar in mijn album! En om zenuwen enigzins te voorkomen ga ik voorlopig niet meer testen, want daar raakt deze testtrees alleen maar onzeker van. Nu heb ik afgelopen donderdag wel 20 testen bij de praxisdienst besteld. Mocht ik toch testneigingen krijgen kan ik me lol op. Zo ik ga weer eventjes zweven. *smok*
Treesssssssssss, het is gelukt. En nu maar alle 38-40 weken volmaken! Elke op rood helaas Ik ook op rood, niet heel erg we wilden deze maand even rustig aan doen na alle perikelen van de afgelopen 3 maanden. En ik kwam erachter voor het feest. Ik heb dus mijzelf helemaal verdronken in de SANGRIA! Nu weer verder...............................met uitkateren
Haai, Zo stiekem toch even 'SOG-gen'. In Delft beter bekend als StudieOntwijkendGedrag vertonen... Ben trots op mijzelf, ik heb vanmiddag goed gestudeerd! Nadrukkelijk GEEN internetaansluiting, want dan zou de verleiding om hier te buurten natuurlijk veels te groot zijn geweest. Wel even naar buiten geweest met Jemman (ja, sorry hoor, maar dit klinkt toch echt voor geen meter....! Heeft iemand iets van een 'waardig alternatief'?).. Geen hondenweer vandaag! Wel een beetje balen dat het juist VANDAAG zo mooi weer was in tegenstelling tot gisteren, toen ik een uur in de regen heb rondgehuppeld met een fijne collega die vandaag niet kon... (MyPrecious, er was geen hond te bekennen inderdaad) Anyway! Hmm.. open haard! Dat klinkt goed! Ben erachter gekomen dat ik ook een foplijf heb, want heb deze keer veel minder vruchtbaar slijm gehad dan vorige keren en ook eisprong niet gevoeld...... zou er dan wel een eitje zijn? Die ook nog ok is? Die past meer op het dommevragentopic *zucht* nee, geduld is niet een van mijn goede eigenschappen.... Wil wel testen, maar mag niet van mezelf! Maar wie weet kan ik me toch niet inhouden. He, Klingel, hoe ga je deze keer het potje vervoeren? En hoeveel dagen onthouding voor potjes-time? Sangria! *ook zin* *zin* *zuip* *drink*! Zou niet veel nodig hebben. Met die volledige onthouding (alcohol dan he) stijgt het meteen naar die hersenpan. Dus Pookie, het was wat dat betreft dus wel een leuk feestje?! Hoelang ga je het nu eigenlijk nog rustig aan doen (met beeb maken dan he)? Trees, hou die rose wolk goed vast he! Uit een rose wolk komt geen regen, dus als jij die hier altijd bij je hebt, hebben we allemaal mooi weer! Bye, Jem
@all: solly voor het lange niet reageren. Is een hoop gebeurd hier (niks met zwangerschap), dus was een beetje afwezig. Trees: nog steeds posi test/gevoel? Wanneer eerste echooooo? Klingel: hoe zijn de vibes?! Jij bent leuker dan een potje toch, haha! Maar goed dat ie alles daar gedeponeerd heeft... Wanneer testen?! Nog pre-nod? Of heb je geduld deze keer? Elke: rood?! WAT?! GRRRRRRR... Komt je ei er alweer bijna aan? Dit wordt jouw ronde! Pookie: hmmm... jammer, maar een maandje rust is wel goed voor lijfje denk ik... en jij bent zo mega-vruchtbaar dat je zo weer zwanger wordt (EN BLIJFT DEZE KEER... ) Jem: hoe is t met jouw vibes? Jij bent ook al bijna aan testen toe, zo te zien Nog iemand vergeten? Sorry dan... Morgen is de dag dat de vorige zwangerschap misging. Nog wel even spannend, maar heb wel wat anders aan m'n hoofd (begrafenis van m'n oom) dus tsja... Smaksels!
Lieve allemaal, Vanochtend getest.... ik bevat het nog steeds niet helemaal, maar het is gelukt! Positieve test Zowel kruidvat als clearblue. Heb stiekem al vanaf de 5e positief getest.. superstom natuurlijk, want eerst geloofde ik het niet en vervolgens kon ik er absoluut niet blij om zijn, omdat het nog een paar dagen voor NOD was... zo bang dat ongi alsnog komt opzetten... Maar die is gelukkig weggebleven. Superbizar, ik voel helemaal niks! Dus is het nog behoorlijk onwerkelijk zullen we maar zeggen.... Marb, sterkte met de begrafenis... ging het een beetje? En gaat alles nog goed met de zwangerschap? De rest, jullie ook snel zwanger worden! Dan gaan we allemaal voor mooie zomer en nazomer 2009 beebs Groetjes, Jem
jaaaaaaa daar was klingel dan eindelijk weer! @trees, hoe broedt u vandaag? alles fijn en happy? mooi uitzicht vanaf de roze wolk? heb je de gammadienst-testen er ook nog even doorheen gejaagd? en hoe voelt lijf? doet lijf lief? en hoe staat het met de controle en begeleiding? ik neem aan dat je 5x daags bij de vk en de gyn op de thee gaat nu? oooooooo ik ben zo blij dat eerstestrees in blijde verwachting is! rustig aan doen he! vermijd de hobbelbloemfietsweggetjes en laat treesman maar even in de voortuin galmen! sumo mag ook niet meer tegen je opspringen, en de kroeg mag je al helemaaaaal niet meer in! ha, dat losslaan van vorige ronde heeft gewerkt wellicht! *gaat vannacht ook diep in het glaasje kijken in , uh, wereldstad meppel* (ohnee toch maar niet!) @jem: ha, nog maar net bij ons het boek in gestapt en nu al zwanger! (alsof je er lang over moet doen in ons boek ) wens je heeeeeeeeeeeeeel happy broedeldrift en nog meer SOG-smoezen voor de komende tijd! ps ik kan even niet een mooi synoniem voor jemman verzinnen... je man.. jem.... jeMAN? @marb: miw, begrafenis van je oom... leven en dood zo dicht bij elkaar; het blijft eng soms he... dikke knufffff en keep on broeding! @pookie: kater weg? poes klaar voor nieuwe klusronde? @elke: is u al bevrucht? wanneer ploft ei? @klingelman: aangezien de 1e zaaddonatie 2 uur te laat was, en de 2e is geofferd voor babymaak, wordt potje inleveren (binnen 2 minuten GILLLL) pas de 20e, stomme wachtlijsten! maar: de 20e is het internationale childrens day dus das een mooie dag! trouwens sowieso, want dan weet ik al een dag of 5 dat ik een zwangere doos ben natuurlijk! hoewel, vandaag, SLECHTS 7 DAGEN VOOR NOD, een mega giga nega zwangerschapstest,...... en dan NOG beledigd zijn he! :x zo, de oven piept: dikke zoen en smok en smek voor jullie allemaal, vanuit mn zwevende biebje in een klein plaatsje in ... drenthe! klingel.
@klingel: Tja, ik sta er zelf ook behoorlijk van te kijken... Jij hebt nu nog negatest, maar Ooievaar is alweer een tijdje onderweg van het westen naar het oosten.... Wie weet richting het klingelnest? Ik DUIM voor je! Nog een goed weekend allemaal! Groetjes, Jem
Hoi meiden, Sorry dat ik inbreek in dit topic, maar een dubbele leek me ook onnodig. Gefeliciteerd Trees! Zelf temperatuur ik sinds de onttrekkingsbloeding na de Primolut kuur. Het is heeel schommelend. Ik temperatuur niet precies op vaste tijden, meestal tussen 8 en half 11.. misschien komt het daardoor. http://www.fertilityfriend.com/home/228a3e Kan ik toch maar het beste echt op vaste tijden tempen? En dan bv. om 8 uur ofzo? (ik werk in de middag)
Jazeker een vaste temptijd is een voorwaarde voor een goed kaartje, mits je wel ook een gelijk aantal uren slaap hebt. Zet gewoon dat wekkertje, temperatuur en draai je weer lekker om!
@dazwa: hi! je mag inbreken hoor, het gaat hier alleen eigenlijk over alles wat schommelt behalve temperaturen hihihihih maar- je moet echt zekerrrrrrr op eenzelfde tijdstip tempen. een halfuurtje eerder of later maakt niet veel uit een x, maar niet 3 uur, dat kan wel 0,3 graden schelen! braaf wekkertje zetten dus! succes! @klingel: mijn temp is nog geen enkele ronde zoooo hoog geweest na ei (lang leve FF ) maar dat zegt zeker helemaal nixjes? humzzzz zenuwklingel.
Jah hoor daar is Trees weer met een k*tverhaal . Net de eerste echo gehad en de kans is groot dat ik weer een bbz heb. Er was helemaal niks te zien op de echo, behalve verdikt baarmoederslijmvlies. Er is net met spoed hcg geprikt en het wachten is weer begonnen. Er is ook een kans dat het weer een 'gewone' miskraam gaat worden en dan zal het binnenkort moeten beginnen. Verder is er nog een hele kleine kans dat er sprake is van een verlate innesteling. Alleen de gyn geeft aan dat dit niet overeenkomt met wanneer ik positief heb getest. Maar een kans is een kans?! Veel korter zwanger zijn is helaas geen optie, omdat ik geen heilige maria ben. We moeten dus weer rekening houden met het ergste en bij pijn meteen komen. Tja ik had jullie gewaarschuwd, want het is weer een driedubbel klotegebeuren *excuses voor het taalgebruik, maar ben momenteel woest op alles en iedereen*
AAAAAAAAH, godgloeiende &(£)_"*&"£^ Trees! Wat ontzettend, vreselijk, afschuwelijk balen! Ik vind het echt zo erg voor je... Ik ga heel erg met je meehopen dat beeb zich stiekem verstopt heeft, maar het klinkt niet goed... Godverdegodverdomme!
Dag allen die schommelen, @Eersttrees, jeetje, even achterover leunen is er niet bij of trees heeft een beeb in buik (als het goed is!) Goed dat je veel en vaak gaat echoen en vk stalken.... @Marb; zo, ben je ook de enige niet meer. Hoop dat je je lekker voelt en dat je kunt genieten van alles. Wat zal de dag dat de vorige bij jullie weggenomen is nu een heftige dag zijn... of kon je dit goed van je af zetten? Maar deze beeb overtreft alles. @Klingel; wat duurt dat allemaal lang zeg... maar... het moest gewoon zo zijn om eerst het zaad elders te dumpen. Hoe gaat het eigenlijk met poezenbeest. Is die er weer helemaal bovenop gekomen? @iedereen; heerlijk blijven schommelen en zorgen dat Marb en Trees niet de enige zijn... ik wil een beeb voor iedereen @Boes; ben gister begonnen met ovutesten. Vind het nog wel een beetje een gedoe maar dat vond ik met tempen ook in het begin en dat is nu ook gewend. Maar.... is dat streepje nou echt rood? Ben ik dan nu vruchtbaar en oh jeeeee, vanavond cursus dus moet ik boesman uit zijn slaap halen voor vliegensvlugge klus? Heb weer geen goed PP. pfff, vind het soms een beetje frustrerend.... (schommelende frustraties tellen toch ook?) Tot snel BoesKnuf
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! Lieve Trees toch, wat is dit weer ontzettend oneerlijk. Terecht dat je nu boos bent op alles en iedereen, ik ben het nu ook! Godgloeiende nog aan toe zeg, wat is dit voor wereld?! Kinderen worden geboren in oorlogs- en hongergebieden, kinderen worden verslaafd geboren, ouders die hun kinderen mishandelen en verwaarlozen, een tekort aan pleeggezinnen, tienermoeders die het niet aankunnen, rokende en zuipende zwangeren, enz. En dan is er een lief meisje Trees uit Groningen die zoooo graag wil en zoooo haar best doet. Ik kan wel janken! En dat doe ik nu ook! Hele dikke knuffel voor jou Trees, scheld en huil maar goed, je hebt er recht op!
GODVRRRRRRRRRDDEGLOEINDEEEDGRRRRRRRRRRRRDDDRRRMMMMMEE TREES! ik stond net een jurkje te passen toen ik, ja de schommeltamtam gaat sneller dan de ooievaars, bericht kreeg van deze onwaarschijnlijk oneerlijke klotige lullige krrrwmaifoo^%*#(bOIUHD^$-ZOOI :x wat is dat nou allemaal meisje, ik ben echt onwijs verdrietbozig en geshockt! wat nu? wachten? niets anders te doen? nieuwe echo, iets? ik ben helemaal kwaad op moeder natuur. sorry hoor. de ironie van jou megavruchtbaar maken, en dan elke x weer misgaan. ik wou dat ik je even een gigaknuffeltheeknuffelpletknuffel kon geven en in kon pakken in dekentjes en kruikjes en dan 1 week in slaap kon toveren, om zwanger en saai gezond wakker te worden snik weet dat er op dit moment enorm aan je gedacht wordt hier, ik steek een lief kaarsje voor je aan in drenthe.. en wees boos en kwaad, en gooi 28 ruiten in! en steek elke vogel die je tegen komt in de fik (ofzo) liefs kwaadklingel huilklingel terrorklingel.
Hier is Trees weer enigzins weer in staat tot normaal tiepwerk. Ik heb even heel hard met het berichtje van Elke mee staan vloeken. Want inderdaad al die onverantwoorde, zuipende, rokende en drugsgebruikende rotzwangeren mogen van mij allemaal de plomp in! Geef ons die beebs maar in de buik. Er zitten er hier genoeg op het forum die een mooie zwangerschap verdienen. Er is nog één kleine mini-strohalmpje dat het goed komt, maar ik kom geloof het niet meer Ik zit alweer thuis te wachten, gewapend met mijn doos paracetemols en (alweer :x) de vieze maandverbandlappen. Laat de hel maar losbarsten, ik heb het nu wel gehad met alle stomme zwangerschapssymptomen. De gynaecoloog zag het ook niet hoopvol in voor deze keer. Hij heeft met allerlei kleurtjes, extra gevoelig apparatuur en vergrotingen echt zijn uiterste best gedaan om ergens maar een stippeke te ontdekken. Nope helaas Voor de zekerheid alweer hcg geprikt en als deze gevaarlijk hoog is (het b-woord) mag ik meteen weer naar het ziekenhuis verkassen. Waarschijnlijk niet, want daarvoor is het nog te pril. Ze doen gelukkig niet voor niks zo vroeg een echo. Dinsdag echo nummer twee...en dan weten we meer. Klingel alsjeblieft heb jij goed nieuws? Ik WIL en EIS goed nieuws van jouw kant. *smok*
Trees, ik heb gewoon zitten huilen bij je berichtje. Ik vind het zo ontzettend oneerlijk! Ik ga natuurlijk met je meehopen voor een wonder, maar als zelfs de gyn al denkt dat t niet goed zit... Heeft ie enig idee waar het door komt?!
god^%$%$#$%$%^gloeiende Trees wat een enorm K*Tbericht. Hoe kan dit nou! Hadden ze dit nou niet kunnen voorkomen? Als wij iets voor je kunnen doen op dit moment dan moet je dat zeggen want ik vind dit echt niet te geloven en had je nu echt een goede zwangerschap gegund. Ik word er zelfs een beetje boos en verdrietig van dat je het weer zo gaat. Hadden ze dit niet kunnen voorkomen. Lieve Trees, heel veel sterkte en toch nog hopen op dat kleine sprankeltje. Liefs
Trees, ik blijf gewoon in het kleine lichtpuntje geloven voor je.Het kan en mag gewoon niet WEER fout zijn voor jullie! Dus positief blijven en maar hopen dat de volgende echo jullie een wonder brengt. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<