Het is weer voorbij. Ik verlies heel veel bloed en mijn zwangerschapssymptomen zijn verdwenen. Ik weet bijna zeker dat het een miskraam is en geen bbz, maar dat zal nog uitgezocht moeten worden. Nu ben ik lamggeslagen. Ik geloof er even niet meer in.
Och, meisje toch... Ik vind het zo verschrikkelijk voor je... Ben er echt verdrietig van. Ik hoop zo ontzettend dat ze uitvinden waar het door komt zodat het de volgende keer helemaal goed kan gaan. Ooit lukt het, daar heb ik het volste vertrouwen in! Maar eerst deze nieuwe klap verwerken. Heel veel sterkte, ik denk aan je.
Arme Trees, wat een oneerlijke ellende dit. Ik kan me zo voorstellen dat je er niet meer in gelooft en vreselijk teleurgesteld bent in je eigen lichaam (dat laatste kan ik ook over meepraten). Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen. Dit gedichtje kwam ik tegen laatst en wil ik je meegeven: Ik wens je Ik hoop en wens je toe dat je na verloop van tijd weer sterk zult worden uitgetild boven je verdriet weer nieuwe veerkracht voelt je wilskracht het wint je hoop niet wordt gedoofd zodat je langzaamaan weer in jezelf gelooft Ina Sipkes de Smit Hele dikke knuffel voor jou en wel komen uithuilen/razen hier hoor, als je daar behoefte toe voelt! SMAK!
Trees, wat een verschrikkelijk nieuws en ZOO ONEERLIJK! Het is juist jou zo onwijs gegund, waarom lukt het nou niet.. Waardeloos.... heb er geen woorden voor. Ik wens jou en Treesman heel veel sterkte toe. Hele dikke knuffel, Jem
later even wat uitgebreider.. Ik kom even naar Klingel spieken. Twee dagen overtijd Wat ben je aan het doen? Over een stokje aan het piesen?!
@lieve trees: niet naar mij kijken, je moet aan jezelf denken! en daarbij: het enige waar ik overheen pies is een NOOI(T)EVAAR want ik ben weer heerlijk ongi grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrom! donderdag zaadjes SNEL inleveren, dan wachten en dan wil ik het hele pakket in 1 x, halen we nog net een beeb in buik dit jaar! (gij zult humor en hoop hebben) knuffel voor iedereen OBklingel.
Trees & Klingel, wat een KLOTEVAAR! Niet eerlijk en gewoon weg stom!Ik baal heel hard met jullie mee. En dan te bedenken dat de meest idiote domme of psychisch achterlijken kinderen krijgen Raas de komende tijd maar weer uit en ik hoop [-o< [-o< [-o< [-o< dat er binnenkort een TREEStevaar en een KLINGELvaar bij jullie langskomt met het beste nieuws sinds jaren!
Hi meissies, dank voor de lieve berichtjes (en pb'tje klingel!). Hier gaat het redelijk. Ben donderdag in korte tijd heel veel verloren en heb nu nog nauwelijk bloedverlies en pijn. Grr baal zo van dat stomme lijf van me. Snap gewoon niet waarom ik nou niet in staat ben om dat vruchtje te laten groeien. Plotsklaps krijg ik allemaal vriendinnetjes om me heen die zwanger zijn en allemaal prachtige echo's hebben. Ben het beu wil nu ook! Verdorie wat een jaar. Precies een jaar geleden ging mijn spiraaltje eruit en oh wat was ik blij en vond het toch leuk allemaal. Maar goed dat ik dit niet vantevoren wist. Zag mezelf al als een vrolijke zwangere door het leven heen vliegen. Dat kan ik voorlopig wel vergeten. Echt blij zal ik waarschijnlijk nooit meer zijn de eerste periode Nou genoeg over mij. Heb jem nog niete eens normaal gefeliciflapsteerd. Bij deze dan en hopelijk gaat alles voorspoedig. Moet wel er is al genoeg ellende op dit draadje. En nu de stomme ob's van Klingel. Daar word ik dus ook niet goed van. Wil een positief testje van lieve klingel zien En geen stomme cyclusbanner. Laat die zaadjes maar goed checken meis en ik blijf voor je duimen hoor. We gaan nog steeds voor een picknick met luiertassen! Het gaat ons gewoon allemaal lukken om een gezonde beeb in onze buiken te krijgen. *smok*
Lieve allemaal, @Trees, ik heb de afgelopen dagen veel aan je gedacht. Ondanks dat ik je eigenlijk helemaal niet ken. Maar een kinderwens bindt ons allemaal. Waarom ik wel en jij niet... Het is gewoon heel sneu dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Nieuw leven zit complex en onvoorspelbaar in elkaar. Als we alles van te voren wisten.. zou denk ik niet goed zijn... Loopt er nu wel onderzoek naar het waarom? Misschien is er via het medisch circuit een andere weg naar een geslaagde zwangerschap en mooie beeb? Er moet toch een reden zijn dat het niet goed gaat! Hou je taai. Volhouden en doorgaan tot je wens in vervulling gaat. Ik duim heel hard voor je mee! Bedankt trouwens voor je felicitatie. Alles gaat goed tot nu toe. @Klingel, he gatverdamme, ongesteld! Nou gogogo snel die zaadjes. Dan zit er in ieder geval toch soort van voortgang in. Goed warmhouden. En hopelijk dit keer uitslag superzaad. Wat bedoel je trouwens met het hele pakket in 1x? @allen: gogogo voor de augustusbeebs Groetjes, Jem
Jeetje meiden... Ben helemaal van slag van het stomme nieuws van Trees&Klingel... Hoe gaat het met jullie nu? Nog vol goede moed de nieuwe ronde in of zit die moed inmiddels diep in de schoenen? Ik heb vannacht gedroomd dat Trees in december weer een positieve test zou hebben... (ja, ik hou me er teveel mee bezig ) En dat t deze keer goed zou gaan... Laten we hopen dat ik voorspellende dromen heb... Over Klingel nog niet gedroomd, haha... Maar wie weet vannacht (heb eerlijk gezegd nog nooit 'voorspellende' dromen gehad dus ben bang dat met Trees een toevalstreffer was ) Meiden, kop op! Jullie horen moeder te worden! Kan niet anders. (zo, dat was weer genoeg Emile Ratelband voor vandaag...)
Mijn vibe is momenteel: dit wordt noooooooiiiiitttt weer wat. Maar dan wél met sprankje hoop he, dat dan weer wel...
Oei, lastige vibe... Ik ga met je meedoen met het sprankje hoop, oke? En een sprankje kan makkelijk een heel groot laaiend vuur worden dat hele huizen (of ooievaars) platbrandt. (zo, marb heeft teveel fantasie... )
Klingelllllllllllllllllllllllllllllllllll ))))) ECHOOOOO ((((( Waar is de lieve klingelmeis nu toch gebleven Alles goed klingel of ben je ooievaars naar de ooievaarshemel aan het schoppen? Jem al fijne zwangerschapssymptomen? Of kan ik het 'fijn', maar beter weg laten Marb is bijna 12 weken zwanger en heeft echt een reusachtige buik Het lijkt wel of er een ooievaar in verstopt zit. Dat is niet de bedoeling hoor. Alleen het pakketje van mevrouw ooievaar hoort in de buik en niet postbode zelf. Elke hou dat sprankje hoop vast! Het moet gewoon wel wat worden. Duim voor je meis!
@ Trees: hihi, geen ooievaars in mijn buik hoor. Die schop ik er direct uit! Rotbeesten. Hoe voel je je nu? Heb je t even helemaal gehad met zwanger worden&alles wat daarbij hoort?
grutjes! ik ben ook eens een keer 3 dagen niet aanwezig nee ik ik begeef me niet in het grunnse uitgaansgedruis; ik ben gewoon heeeel hard aan het werk *en kom er net via de ookal genegeerde FF achter dat ik mijn ei al bijna he dus dat het pre-Ei klussen NU moet beginnen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kortom vanaf morgen schudt drenthe weer trees ik ga je als ik vrij ben weer bijmonologen, mnu is de vraag, hoe gaat het daar met joe? we moeten wel uitkijken dat we elkaar niet uit met monolOOG missen hoor! voor mijn gevoel ben je onbereikbaarder, en dat begrijp ik helemaal... weet dat ik altijd powerglitters op je af stuur en dat jij altijd altijd immer de EERST TREES bent en blijft! glitterknuffelsmok! gaatslapenklingelkling. *die sinds vanav krolsig voelt en echt moet beeb maken iiiiiiiii*
@ Klingel: k zie dat je naar de gyn gaat? Was het met de zaadjes niet goed? Of gaan jullie nu juist het onderzoekstraject in? Hopen dat het gauw resultaat heeft! Hoe is het pre-ei-klussen gegaan? @ Trees: hoe is met jou, meisje? Moet je nu een maand verplicht 'rust' nemen? Moet veel aan jullie allebei denken hoor... (eigenlijk wel raar hoe belangrijk zo'n forum is in je leven... Hm.)