temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve marb!

lief dat je aan ons denkt, en gek he, dat dat kan, mensen die je helemaal nooit gezien hebt toch kennen, en een intiem deel van hun leven nog wel!

gaat het goed met broeden?
    geniet je ervan?
    goedzo! KNUFFFFFFFLLLL!

wij gaan woens naar gyn, lekker snel wel.
    uitslag zaad was beter dan vorige x;

volume ok, maar beweeglijkheid toch matig; en wegens onze leeftijden zei dok, gamaar naar gyn, wellicht KI of IUI

nou ik vind het prima, had me al ingesteld op zoiets, en ergens vind ik het wel FIJN (klinkt misschien raar) want nu krijgen we gewoon gerichte HULP en snel(ler) een beeb!

dok zei dat het totaal niet kansloos was (vroeg ik natuurlijk), dat ze stellen kent met ' minder zaad' die zonder hulp ook zwanger werden, dus ik vind t wel OK..

deze week nog vrolijk klussen, daarna zien we verder!

liefs

klingel *stiekum heus wel sjaggie ook*

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ahh Klingel.

Toch nog wel wat positief nieuws dus! Misschien kan dat luie zaad eens een flinke schop onder de kont krijgen!
    Hup bewegen dat moeten ze, en dat ook nog eens recht op KLINGELEI af!
    KI of IUI, alle hulp is welkom!

Hier spannende dagen, ben steeds wel een beetje misselijk maar voor de rest nog helemaal geen zss. Wel superopgezwollen buik.
    Afwachten dus maar tot in ieder geval zaterdag. Als de :evil: :evil: er dan nog niet zijn mag ik Kruidvat testen halen en zondag er 1tje doen.

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    whoei, spannend pookie!

ik duim onwijs voor je!

hoe zijn de vibes en de hallucinaties?

liefs
    klingel

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Vibes zeer wisselend, het ene moment denk ik van alles te voelen maar het kunnen ook zeker allemaal hallucinaties zijn.
    Afwachten MOET IK ( even mijzelf hartig toespreken, ik weet immers ook al hoe het is om een vmk te hebben:( )

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Haai meisjes!

Veels te lang weer niks van me laten horen :oops:!

Ik ben net als pookie hard aan het broeden, hoop nog maandje of 8!
    HA! Maarrrrrr, heb eigenlijk geen vibes... Beetje zere tittn en soms ieniemieni krampjes, maar dan van het geheel onbestemde soort.
    Ben wel aan het bezuinigen trouwens, oftewel: nog niet één keer getest! Ist geen wonder?
    Maandag 1 dec ben ik jarig, dan is positestje wel zeeeeeeer welkom :D.
    Hoest met broedmarb en broedjem? Boesje hoest met uwes? En Trees, wat doe jij , eispotten, rooievaars meppen, of landingsbaan weer aan het klaarzetten?
    Klingelmeisje, HOP met die zaadjes! Laat de gyn ze maar beetje opjagen die luie donders!

SMAK voor iedereen!

6. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

@Marb: hoe is het met jou? Krijg je binnenkort een 12-weken echo? :D

Trees: Ik las een berichtje van je in een onderwerp nasleep na miskraam :oops: Ik wil hier toch tegen je zeggen dat ik superveel bewondering voor je heb over hoe je omgaat met de miskramen waar je je samen met Treesman doorheen hebt moeten slepen. Ik vind je een sterke vrouw. Ik blijf voor je duimen voor een geslaagde zwangerschap en een gezonde beeb.

Pookie en Elke, jullie lopen bijna gelijk! Spannend...! Ik duim voor jullie.

@Klingel: supergoed om te horen dat het niet kansloos is! Wel spannend wat er nu gaat gebeuren. Hou je ons trouw op de hoogte? 3 dagen wegblijven kan niet hoor, niet bij jou ;) Ennehh... als je zwanger bent, moet je toch ook wat rustiger aan doen! (kan je vast wennen).

Hier alles OK. 19 december eerste echo. Heb gelukkig nog maar 1 keer *bluh* gedaan (wel auto eerst geparkeerd ;) ).

Liefs,
    Jem

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    spannend Jem, eerste echo!

@ allemEIsjesvanditschommelendeforumstukjewereldje: knufff!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Hi schommelige meisjes,

Eerst even Klingelmeis toespreken in deze spannende tijden. SLIK toch even schrikken van minder beweeglijke zaadjes. Hoe is Klingelman eronder? Mannen kunnen dit soort uitslagen nogal eens al aantasting van hun mannelijkheid zien. Wat wij vrouwen ronduit onzin vinden, maar het zijn mannen.... en daar hoef ik niks aan toe te voegen :rolleyes:. Nu begin december naar de gynaecoloog. Ik hoop dat er snel wat ge-insemineerd kan worden ;) en dat er hup een drenthse beeb in die buik gaat groeien. Ik herken het gevoel wel dat het prettig is als je even helemaal gecheckd wordt door een prof. Dat amateuristische gedoe met thermometers en SMEP-klussen :) Klingelmeis ik blijf voor je duimen en ik blijf er het vertrouwen in hebben dat de beeb gaat komen!

Marb geen ooievaar in de buik?!? Je hebt wel een prachtige buik en vandaag ben je exact 12 weken! Hoezeeeeee!

Jem nog weken wachten op de eerste echo! Even doorspoelen die tijd.... En laat me verder niet zo blozen met verhaaltjes over sterke vrouw etc. Ik heb ook een jaar de tijd gehad om te oefenen in sterk zijn.

Pookie hoe staat het met illegaal pre-nodtesten?

Elke voor jou gewoon een dikke knuff terug en wil gewoon dat julie wens snel in vervulling mag gaan. Ik vind jouw verhaal ook zo verdrietig :cry:. Bluh die stomme lijven soms...

En hier een kort verhaal over de wondere wereld van de homeopathie. Wij zijn afgelopen week naar een alternatieve arts en iriscopist geweest. Even voorstellen: 'ik als wetenschapper in hart en nieren en mijn uit de klei getrokken nuchtere lieve Drenth'. Mijn Drenth zat al dagen grapjes te maken over gewijd water, blauwe jurken en glazen bollen. Het ziekenhuis kon niks meer voor ons betekenen en 'ik dacht baad het niet dan schaad het ook niet'. Ons bezoek begon met de slappe lach, omdat ik met mijn lompe gedrag een levensgroot prikbord van de muur af liet kletteren en de hele straat waarschijnlijk dacht dat er een aardbeving op komst was :oops:. Toen we bij de mevrouw zaten (ze droeg gewoon een spijkerbroek) stelde ze een drietal vragen en begon vervolgens in een heel relaas mijn medische voorgeschiedenis op te dreunen. En het klopte exact tot in details :confused:. Van mijn zes botbreuken *ik vertoon vaker lomp gedrag* tot aan mijn overdadige cystegroei waar ik vroeger voor onder behandeling ben geweest. En alles daar tussenin van de tien keelontstekingen als puber tot mijn epilepsie. Mijn Drenth kon inmiddels al tijdens niks zinnigs uitbrengen. Vervolgens ging ze met een loep in mijn ogen kijken, wat ik een beetje vreemd blijf vinden. Toch zag ze in de poppetjes van mijn ogen zaken die ze echt niet kon weten, zoals de medische kwalen in mijn familie?! Volgens haar was het erg duidelijk en hing alles met elkaar samen en was mijn lijf inmiddels compleet uit balans. Ik heb nu een lading pilletjes om de kwaliteit van baarmoederslijmvlies weer op peil te brengen en om stofwisseling en evenwicht aan te pakken. Ze was heel stelling in het feit dat over acht weken alles in orde zou zijn en dat ik een gezonde zwangerschap zou krijgen en zo niet dan moest ik haar bellen, maar ze wist zeker dat het goed ging komen. Ze heeft ons in ieder geval ons weer een portie vertrouwen meegegeven en het prikbord wat ik liet donderen hing vol met geboortekaartjes. Dat stemde ook erg hoopvol!
    De komende acht weken gaan we dus niet zingen in de kerk en periodiek is de kerk zelfs gesloten. Ik vind dat we het ook moeten gaan proberen, anders hadden we net zo goed niet kunnen gaan. Wij gaan dus voor een najaarspicknick!

Nou dat was mijn bizarre verhaal weer! Meisjes knuff!

En Klingel GLITTTTTTERZZZZZZZZZZZZZ

*smok*

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Pookie heeft vrijdag gepreNOD test. NEGA:(
    En vanmorgen is temp dratisch gedaald. Zo vruchtbaar ben ik blijkbaar ook weer niet want we hadden echt een superb PP uitgevoerd.

Misschien moet ik ook maar eens naar de homeophaat?Irisscoppist?
    Wat een verhaal Trees! Hopelijk krijg je er een mooi resultaat van wat je kan meenemen op de herftspicknick..............

10. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wow Trees, wat een geweldige wending is dit!
    Homeopathie oke, maar volgens mij is deze vrouw gewoon helderziend.
    Het schijnt dat dat soort mensen echt bestaan.

Zelf geloof ik er ook niet zo in (techneut), maar ja, dit soort verhalen gaan je toch wel aan het twijfelen brengen :(

Voor nu ben ik heel blij voor je. Meer vertrouwen is altijd goed.

Liefs,
    Jem

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jongens, weer geen uitgebreide reactie... Heb t echt een beetje te druk... :oops:

Maar ik wilde wel even reageren op het verhaal van Trees. Jeetje joh, kreeg er kippenvel van! :confused: Ik hoop zo voor je dat ze gelijk heeft. Najaarsbeeb is ook superleuk. En meisjes vallen toch op oudere jongens dus het geeft niet dat mijn zoontje ouder is dan jouw dochtertje :p (wahahaha, ik ga me echt doodlachen als ik een meisje krijg)

@ Klingel: hmm... toch lage mobiliteit... Gewoon een beetje sloom, net als Klingelman :p Fijn dat je er toch een goed gevoel bij hebt, en ik kan me voorstellen dat het prettig voelt om even helemaal doorgelicht te worden.

@ pookie: nega test?! Wat zullen we nou beleven? Daar hadden we niet voor getekend! Hoop dat je gewoon een beetje vroeg was en dat het anders volgende ronde heel erg raak is...

@ Elke: how are you? Inmiddels al betere vibes? Ik ga zo hard voor je duimen voor maandag! Zou een superverjaardag zijn. En t MAG ook wel weer... :mad:

@ Jem: fijn dat het goed gaat! Eerste echo, spannend!

@ all: Wij hebben woensdag de tweede echo gehad, was echt super. Ik hoop zo dat jullie dat allemaal ook gauw gaan meemaken!
    Voel me verder best oke. Laatste dagen ineens misselijk en overgeven terwijl dat met 12 weken weg hoort te zijn... :( Maar goed, mijn lijf doet natuurlijk weer andersom :p Eerst nergens last van en dan ineens... Schijnbeweging ofzo...

Hmm... heb ik ineens toch best uitgebreid gereageerd. Kan het niet laten, haha!

Maar dan moet ik nu zzzzooooeeefff... wegwezen!

Fijn weekend meiden!

12. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik dacht kom even een kijkje nemen met mijn mooie kaartje (uhmm)

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dat mag natuurlijk wel, maar dit topic gaat daar eigenlijk allang niet meer over. We hebben hier een soort kippenhok gebouwd, waar de temperatuurkaartjes allang niet meer op de voorgrond staan (maar da's geheim).

Je kunt beter hier terecht: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=14340

Succes!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hier wask weer..

lieve treeseersttrees, mijn mede-duo-drama-dagboek-kwien,

heb aan je gedacht vanmiddag, terwijl ik door groningen liep te dromen.. zelfs een glittertje richting kleiwerd geblazen! ;)

JEEE wat een verhaal, wat een vrouw, en HOE WEET ZE DAT ALLEMAAL :confused: van jouw botbrekende verleden, getsie een beetje ENG maar ook wel mooi! dat iemand zonder voorkennis dit over je kan zeggen, is bizar!
    zij lijkt mij dan ook te vertrouwen, en she' d better be right; over 8 weken weer alles wel en klaar voor beebje! :D
    wat voor middelen heb je meegekregen? homeopathische spulletjes?
    en wacht eens even, geen zingen en aria-en, 8 weken lang? wek! ;) dat zal treesman leren! maar- er is meer tussen hemel en aarde op zinggebied dan de kerk he! *knipoogjesknuf*

hoe voel je je nu? en hoe gaat het met/tussen jullie?
    fijn dat je vertrouwen weer terug is, goed so meisje! *knuf!*

en, ik blijf het vragen tot ik antwoord krijg, HOE IS T MET SUMOOOO?

en ook nog; wat gaat ziekenhuis doen? helemaal niets? geen verdere onderzoeken/medicijnen? stelletje *&%#? (ohnee dat neem ik trug)

na, doe rustig aan de komende tijd, en beebje zal komen.... najaarspicknick is OK; mijn beebje heeft, wegens zaadjes, ook wat verTRAGing :) :rolleyes: ;)

speaking of which: tja, matig bewegend zaad. lekker dan. klingelman weet nog niet, aangezien onze klusbeebmarathon gisteravond is afgelopen; en ik denk dat halverwege zo'n weekend even melden ' heej, je zaad is matig' niet echt erecterend is :oops: :( :(

maargoed, vandaag drukdruk weg weg en nu slaap; zal t morgen zeggen. ach, hij weet wel dat er iets niet aan de haak is want we moeten woens naar de gyn.

' 9 uur ziekenhuis meppel' , ook dat is voor deze uberfries (die overigens zeer sportief en snel is, hetgeen extra wrang is qua zaadjes HUIL) geen reden om eens te vragen ' hoe, wat waarom, wie?'

ik kan er wel om lachen, en vind dat zelf ook wel prettig eigenlijk ;), een beetje struisvogelen.
    als ie maar niet denkt dat we, uh, voor controle van mijn ex-gebroken teen moeten :) , nee hoor, ik licht hem morgen verder in...

tja, het klinkt lullig; en ik hoop dat ie er net zo goed mee om kan gaan als ik.. ik kijk er echt niet anders tegenaan, behalve dat ik wel baal van minder kans en met name verdane tijd al..... blij dat ik wat gepusht en overdreven heb qua hoelangbezig; ik wist dat er iets niet klopte.. (misschien nog wel meer dan dat, ik ben uiteraard ook niet normaal zucht...)

anyway: kom maar door met de hulptroepen! INSEMINEER ME EN RAP EEN BEETJE VAN EEN ONWIJZE BEEEEEEEEB!
    en SNEL want ik wil in 2009 bevallen JA!
    AUB! ;)

want: wij allen een najaarspicknick in de zon!

@marb: jij bent de 1e, jij mag het kleedje uitspreiden en de hapjes inslaan. gaat broeden goed? vertel, HOE VOELT DAT NOU?

@jem: haal jij de drankjes? en zet vast wat parasolletjes op voor de witte huidjes onder ons? hoe broed jij? alles OK? happy?

@pook: nee he.... ongi. :( STAMPVOETALLESISSTOMMMMM grommmm! mee doen met elke en mij dus: nazomerbeeb!

@elke: elke=jarig! zal ik je nog maar eens een keer feliciteren of is dat sooooooooo 29 november? ;) :(

@september: de tempen die hier besproken worden gaan eerder over ons temperament, dan over die stomme foplichaamstemperatuur...
    hoe is het ooit begonnen? ohja ik stelde een vraag en trees gaf antwoord... dat werd een giga-dialoog, waarbij er onlangs wat medelevers- en spelers zijn ingestapt heheheh! :)
    dat we nog steeds niet op slot zijn gegaan, want soooooooooo offtopic, blijft een wonder.

vandaar:MIJN TEMPERATUUR IS WEER WAT GESTEGEN VANDAAG!

anyway, nu heb ik wel weer mijn afwezigheid goedgemonoloogd; warm bad en slapen zo meteen.

@iedereen: veel warme lieve twinkelknuffels, knuffelthee en glitterpower...

klingel.

binnekort komt ons 23e boek uit ;)

15. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve allemaal,

Pookie, BALEN! Maar... ik heb de parasolletjes voor de nazomerbeebs nog steeds klaar staan hoor. 8) Op naar de volgende ronde. :D

Marb, tweede echo, cool! Dan heb je weer even in je buik kunnen kijken en heb je jezelf ervan verzekerd dat het allemaal goed gaat. Hopelijk zit er bij mij zo meteen ook iets wat op de goede plek zit, goed groeit, een kloppend hartje heeft. Ik merk nu namelijk nog vrij weinig van het 'broeden'.... op 1 keer kotsen na. 12 weken en misselijk en daarvoor nergens last van? Zo zie je maar weer, je weet nooit hoe het loopt. Zou wel weer frapant zijn als dat bij mij ook gaat gebeuren, want dan sta ik kotsend op de piste, lekker dan. Na de jaarwisseling is het dan afgelopen met skieen en hardlopen....

Elke, nog gefeliciteerd!

Klingel: een mooie najaarsbaby! (!Wat zou DAT ontettend gaaf zijn!)

Weltrusten,
    Jem

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Zo allemaal, hoe staat het leven.
    Schommelt het nog erg?
    Hier wel, hormonen slaan af en toe danig op hol. Het ene moment vrolijk dan weer tranen of bloedsjaggie:(
    Tis dat we er nog voor gaan anders zou ik gelijk die pilstrip weer op het nachtkastje hebben gelegd!

@Trees; merk je al wat van alle pilletjes? Ik ben zo nieuwsgierig of ze gelijk gaat krijgen!

@Marb; zijn jouw zwangerhormonen ook zo wisselvallig?13 weken alweer, gefeliciteerd het meest enge is ervan af.

@Klingel; klusdagen zitten erop, dit keer weer SMEP of toch maar PP?

@Jem; voorzichtig op de piste!, en winersport brrrrrrrrrr veel te koud. Ga lekker bij de open haard zitten, goed voor het broeden.

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oei, wat heb ik lang niets van me laten horen :oops:

@ Trees: hoest meisje? Merk je al wat van de hocus-pocus? Ik duim zo hard voor je dat m'n duimen er bijna afvallen...

@ Klingel: heb je het nieuws inmiddels verteld aan je vent? Hoe reageerde hij? Zijn jullie al in het ziekenhuis geweest? Hopelijk ben jij ook gauw aan het broeden! Hoe het voelt? Mja, ik voel eerlijk gezegd nog niet zoveel... :oops: Kijk, echo's zijn erg leuk, maar ik heb nog steeds niet het idee dat dat mijn kindje is. Ik denk dat dat pas komt als ik m ga voelen bewegen ofzo... Voorlopig voelt het serieus nog alsof ik mensen in de maling houd als ik zeg dat ik zwanger ben... :rolleyes:

@ Pookie: schommelende hormonen? Dat mag wel in het schommeltopic, ghehe! :) Hier schommelen de hormonen ook behoorlijk. Heb net echt zitten gieren van het huilen (!) bij 'alles is liefde' :oops: :rolleyes:

@ Elke: die banner ziet er waardeloos uit. :( Wat ontzettend balen dat het zo lang duurt.

@ Jem: wintersport! Ben jaloers... Ik mag dit jaar niet van m'n vriend ;)

18. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Haaaaaaaaaai meisjes!

Idd Marb het duurt nu veeeeeeeeeeeels te lang! Daarom heb ik Klingel uitgenodigd voor reisje India, aangezien ze daar een 70! jarige met ivf zwanger hebben gekregen hebben én ze gezonde dochter gekregen heeft. Wie gaat er meer mee?
    ACHTERLIJK! En dan toch jaloers he :oops: ....

Verder ben ik er nog niet helemaal uit: ga ik mezelf nu zwanger denken ala the Secret, of denk ik er helemaaaaaaaaaaaaal niet meer aan omdat je dan "ineens" zwanger bent volgens iedereen? Tips? Iemand?

Verder RAAR: heb nu al pijntjes in onderbuik én licht maar duidelijk aanwezig streepje op ovu! Op dag 8?! Ik nie snap nie... wie wel?

Verder hoef je helemaal niet zwanger te zijn om om van alles in woede te ontsteken danwel in tranen uit te barsten heb ik ontdekt. Ik kan dat ook heeeeel goed zonder beeb in buik :(

Hoe ist hier met de meisjes? Trees, Pookie, Boesje, Jem, Marb, Klingel?

Knuffel voor iedereen! SMAK!

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, 70?!?! Wat belachelijk. Echt hoor, ik vind dat daar regels voor moeten komen :p Dat kun je je kind toch niet aandoen?! Maar goed, dan weet je in ieder geval ZEKER dat je je kleinkinderen nooit zult ontmoeten :rolleyes:

En voor jou duurt het idd te lang! :( Tips heb ik niet echt... Ik vind het zo raar omdat je al een keer zwanger bent geweest. Hebben jullie er toen lang over gedaan? Wel ben ik ervan overtuigd dat je onderbewuste (?) veel meespeelt. Dus als jij door je vorige zwangerschap stiekem bang bent om zwanger te worden (wat ik me heel erg goed zou kunnen voorstellen!) kan het zijn dat het daardoor langer duurt. Heb jij al eens met iemand gepraat? Doktertje hier, accupuncturist daar? Tis misschien een idee?

Oh, ik lees net m'n stukje terug en daarin zie ik toch wel 1 heel duidelijk zwangerschapskenmerk: ik gooi uitdrukkingen door elkaar :)

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @trees:
    lieve trees; waar is gij?
    en hoe is gij?
    is gij OK?
    heeft gij nog nieuws?
    maak me zorgen om gij?

als we niet uitkijken, komt ons boekwerk tot stilstand! ;)

maar ik weet zeker, dat als allebei beeb in buik, dan meteen een nieuwe boekenkast aanschaffen! ;)

hier: temp omlaag geschommeld: welcome ronde 11 :(
    ga maandag de gyn stalken, ik EIS dit jaar het onderzoek, dat hij ' want tussen kerst en oud en nieuw werken we niet' wilde doen in januari.

NOU, mijn ei springt op kerstavond, dus ik zal u matsen: ik kom woensdag de 24e dus!
    HA en ik lieg gewoon dat ik de 11e ongi ben geworden.
    (moest komen 14e dag van cyclus)

aldus, en verder?

@marb: fijn doorbroeden jij en woorden door elkaar halen, das GOED!
    wanneer heb je weer echoooooo?

liefs,
    mokklingel.

Deel Deze Pagina