temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve allemaal,

Tijdje geleden, hier nog niet veel veranderd... Directe familie wel ingelicht, de rest komt in januari. Eerst maar een goede echo zien komende vrijdag.

Helaas geen nieuwe zwangeren :cry:

Klingel, enorm balen zeg! Als je niet uitkijkt ben je weer een ronde verder voor het onderzoek. Het is maar goed dat jij assertief genoeg bent, scheelt weer. Maar wat gaat die gyn nou eigenlijk voor onderzoek doen? Je eisprong monitoren ofzo?

Elke, he, met 70 nog een kind baren... hmm.. Nu zien sommige mensen van 70 er nog best goed uit en ze zijn soms nog best fit, maar toch.. het klopt natuurlijk voor geen meter, druist een beetje ERG tegen de natuur in. Hmm.. heb je een vroege eisprong? Zou toch kunnen? Hoe is je temperatuur? Hoe schommelt die? Anders start je de klusmarathon toch alvast wat eerder voor de zekerheid?

Marb, hoe gaat broeden? Ook vanzelf? Ik heb alleen een enorm motivatiedipje in die zin dat ik geen zin meer heb in werken dit jaar! Maar moet nog t/m 24 december :cry: Maar ja, dat gevoel had ik zonder beeb ook wel gehad.

Pookie, tja de hormonen. De pil heeft inderdaad wel wat voordelen wat dat betreft, maar ja.. van nature hebben wij vrouwen dus blijkbaar altijd op hol geslagen hormonen... Pfffff..

Trees, waarschijnlijk neem je met 8 weken rust ook wat meer rust van het forum? Maar we zijn natuurlijk allemaal reuze benieuwd hoe het met je gaat!

Liefs,
    Jem

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    treeeeeeeeeees ...
    nog een maandje, en dan weer beeb maken tog?

laat eens wat hooooooooooooren..
    you can you drama mede queen dans drenthe niet zo in het ongewisse maken; i do worry and care!

smakkkkkk
    klingel.

3. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel en andere schommelige tempmeisjes nog twee daagjes en ik heb twee weken vrij om jullie geheel bij te kletsen! Genoeg om op te reageren en genoeg om te vertellen. Speciaal voor Klingel om te laten zien dat het goed gaat met onze dame ;)
    [​IMG][/url][/img]
    *smok*

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    eindelijk!

het sumokind on polaroid! :)
    lief!

we schrijven snel weer een hoofdstuk, als joe vrij is!
    smOk!

klingel.

5. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Meiden, wat leuk dat jullie allemaal weer geschreven hebben. Ik merk dat ik het steeds lastiger vind om de blije zwangere doos uit te hangen... Daarom schrijf ik ook wat minder frequent hier. Maar ik vind het wel erg leuk om te horen hoe het met jullie gaat... ;)

Hier alles nog steeds goed. Gisteren weer een echo gehad, zie album. Nog geen buik, maar ben me vandaag wel rotgeschrokken. Ik kon me niks voorstellen bij 15 cm (zo groot is ie nu) en toen ik een flinke peer in m'n handen had zei m'n vriend: 'Nou, zo groot is ie nu ongeveer' :confused: :)

Over een week gaan we naar Bali, dan gaan we trouwen :confused: Jeetje, marb wordt volwassen ofzo... :rolleyes:

6. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wat een goed nieuws Marb! En natuurlijk mag jij hier heerlijk zwangere dozen en huwelijkszwijmelen! Geniet van alles!

Liefs aan alle meisjes hier,

Elke

7. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Marb, fijne vakantie en een onwijs ontroerende prachtige bruiloft gewenst!
    Heerlijk nu het hier zo koud wordt lekker naar Bali vertrekken..........heb je nog plek in de koffer?

Wat een lekker sumo kind, ik wil knuffen **digiknuf**
    ik heb nog (geen) mormel.......er is nu wel een plasband gemaakt voor de reu maar ik vind 8 uur alleen op een dag wel veel voor hem.Maar ff kijken hoe we het gaan doen gelukkig zit hij nu goed bij mijn ouders!
    aar het is verdomd alleen in huis zonder hond!

Klingel....klingel kling...............al een beetje in de kerststemming? Zal wel weer buffelen worden voor je, je werkt toch in de horeca.

@All fijne feestdagen en een supervruchtbaar 2009!

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @eersttestendetreestrees:

jij is vakantie vieren? ik wens joe dat je de mk-ellende van heel 2008 :( achter kan laten in 2008, en vrolijkhoopvol 2009 in gaat blommen; MET galmende kerkjes en aria-ende treesmannen! :)

kortom, ik wens joe een BEEEEEEB voor op het picknickkleed!

wat ga je doen met kerst? hier en daar ouders bezoeken en andere leuke verplichtingen?
    en wat met oud en nieuw, vuurwerkjes in de kerk met start beebmaak? ;)

sumo=liefje, best goed oefenen op zon jong diertje he, pre-zwanger-technisch?

hier ik ook vakantie, nou ja, 3 dagen vrij, dan 4 werken en dan 6 vrij!
    lekker rommelen thuis (rommel opruimen ook) en atelier inrichten, en dromen over beebs!

morgen: echo bij woody de gyn; ben benieuwd wat ie gaat zeggen en zien.
    ik heb uiteraard al het hele ' menu' doorgenomen en weet preices wat ik allemaal wil bestellen, :) , ook een hsg enzo thank you, want ik heb het rare vermoeden dat er een (rechter) eileider verstopt zit; waar ik uiteraard geen bewijs van heb behalve my intuition.

anyway, we zien wel, verder kerst en klussen want ei zal ook geboren worden een dezer dagen ;)

maar ik durf uiteraard nu niet te klussen wegens gyn morgen! :oops:

@marb : trouwen op bali, zwanger en wel: er zijn ergere vooruitzichten! :)
    ik wens je dan ook een heeeeeel mooie bruiloft; hoe gaat het gebeuren? en zijn er mensen bij van jullie, zo ver weg?

@pook: hondje ondergebracht bij ouders? :( beh dan zal je hem erg missen he!
    en wat... is een plasband?

@elke: lekker op vakantie zijn nu, en aardbeien met slagroom eten? so, ik benijd je!
    but, je hebt het onwijs verdiend en het is ook beter voor onlangs bevruchte EI dat je even lekker rustig in de zon zit te chillen!

voor iedereen; een dikke glitterende kersteknuffel!

blijf zwanger, word zwanger!

smak
    klingel

9. Trees

Trees Niet meer actief

Hi meisjes,

Eerst even onze glitterige Klingel! Vandaag je date met de gyn? En wat zei Woody? Ziet het er allemaal voorbeeldig uit daarzoot? Ik zou ook niet klussen voor een bezoekje aan de gyn...ik krijg daar allemaal rare beelden bij :(. Ik ben benieuwd wat het plan de campagne gaat worden om zo snel mogelijk een klein klingelkindje op deze wereld te zetten. Het wordt namelijk hoog tijd voor klingelminiatuurtjes. Ik vertik het om in mijn eentje op een picknickkleedje te gaan zitten. Werk aan de winkel dames ;)

Na me de afgelopen weken heel zielig te hebben gevonden *bleh ik wil een beeb die blijft plakken*, gaat het weer wat beter. Ik ben de acht weken pauze al meer dan zat en vanaf oud en nieuw gaan we weer 'knallen', ahum. In mijn tijdsberekening zitten we dan min of meer op de acht weken pauze. Ik reken voor het gemak dan ook nog de tijd voor een innesteling mee en er gaat natuurlijk enige tijdscorrectie vanaf :rolleyes:. Volgens mij doen de pilletjes wel wat?! Ik ben wel enigzins bevooroordeeld want wil namelijk ook heel graag dat ze werken. Het vertrouwen in lijf is wel erg zoek. Stom stom lijf!

Marb trouwen in de zon! Dat was ons plan ook. Lees eerder en zoek naar blote voeten in het zand, zonsondergangen, witte pakjes etc. Wat ontzettend goed plan van jullie en veel trouwplezier!

Pook ik ben ook onbekend met de plasband :). Is het een soort opvouwbaar hondentoilet in de vorm van een opblaasbare band?

Elke ook in de zon? Zoals Klingel al zei laat de zon maar broeden op het bevrucht ei!

Sumo zit in de puberteit en is NU bezig om de tweede afstandsbediening binnen drie dagen tijd kapot te bijten :confused:. Ik denk dat ik even moet gaan optreden en wat pedagogische skills moet laten zien.

*smok*

10. Trees

Trees Niet meer actief

Helaas afstandsbediening nummer twee is zo juist ook overleden :(

11. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kort berichtje van mij: mijn echo was goed! ga mijn best doen om flink en warm door te broeden op wintersport. 8)

Verder wil ik jullie een gezellige en mooie tijd toewensen! Veel klus/broed-plezier en tot volgend jaar. :D :D

Liefs,
    Jem

12. Trees

Trees Niet meer actief

Super Jem! Wat fijn zeg zo mooie echo :D

13. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    treesbeeb!

goed dat je langzaam maar zeker uit je dip krabbelt... hoewel het zoveel tegenslag was in 08, dat dat nog wel even zal na-zeren vrees ik... :(
    vandaar : *een glitterkruikjeknuf dat nooit op kan gaan* hier zo ' mise en place' voor u!

verder: knal het nieuwe jaar maar goed in met een enorme aria zou ik zeggen! :p
    wanneer denk je je hooggeeerde ei te mogen verwachten?
    ga je nog aan de SCHOMMELENDE tempen en ovutesten, of laat je moeder natuur het helemaal zelf uitzoeken?
    en wat voor pilletjes?
    en nog ander nieuws uit ziekenhuis?

sumo eet ondertussen alle afstandbedieningen op? :confused:
    misschien moet je gewoon eens martin gaus wegzappen!
    :)

ik ben trug van woody, en werkelijk waar wat een verhaal weer:

ik stap naar binnen (in mijn speciale zwarte powerglitterpanty)
    geeft ie mij een hand en zegt ' en, bent u zwanger?'

:confused:

ik zeg, ' niet dat ik weet, was ongi 12 dec (trouwens wel weer een nepongi van 1,5 dagen met op dag 8 als toegift donkere frubbels), wrom vraagt u dat?'

zegt woody (die trouwens helemaal niet op woody lijkt op het 2e gezicht! :) ) ' o, u had een mooi hoge waarde van een bepaald hormaan in uw bloed dat daarop kan wijzen'

JA, dat noemen we HCG!

iiii ik was helemaal flabbergasted!

echo maken dus.
    ' hmm, nee, geen baby, wel een mooie folikel van 2cm' (volgens mij bedoelde ie mm?) die op springen staat! 8)

verder:

alles goed, ook bloed goed (was al weer bang voor enge antilichamen van chlamidia of geen hormonen ofzo) maar alles was perfect.

en daarom: ' ik heb geen aanwijzingen om spoedig een hsg te willen maken, u bent mijns inziens samen, ook met zaad van klingman, prima in staat zelf zwanger te worden' !

maargoed, aangezien mijn haast (lees ongeduld) en de 15 maanden (lees 11 ;) ) wilde hij toch wel in februari hsg plannen.

maar, hij wenste me gewoon een vruchtbare jaarwisseling en dan zou dat niet nodig zijn!

RARE KWEZEL!
    maar ik mag hem toch wel, zeker toen ie mij een foto van den folikel gaf;
    ' voor als het op een zwangerschap uitloopt heb je hier het eerste portret'

aldus, ik heb nu wel een stuk minder spoken en stress in hoofd; hoewel dat hoge hormoon me wel even nogal verbaasde.

wek, dat was weer een ouderwets lang schommelverhaal ;)!
    ik moet snel ophangen want ik moet nog wat kerstshopselen en dan naar het groningse afreizen, om bij schoonfamilie te gaan kersten!

aldus, ik zal zwaaien naar joe en een kerstglitter blazen naar joe! :)

@jem: super van je goede echo! en doe voorzichtig op wintersport!*

@iedereen: een heel fijn broeds vruchtbaar kerstmis en een dikke opgeluchte knuffel van klingel!

*smak*

14. Trees

Trees Niet meer actief

:confused: Ik ook flabbergast?! Wanneer heb je bloed geprikt? En hoe hoog was deze waarde dan? Trees heeft hier namelijk verstand van ;)

Trek die verleidelijke glitteronderbroek maar aan, want je eitje is toch echt 2cm=20mm=bijna springen=zo snel mogelijk klingelman bespringen! Na of voor bezoek schoonouders. Wat u wilt.

Ik denk en hoop hier treesman begin van het nieuwe jaar vruchtbaar te mogen bespringen. Eerst afwachten en voelen wat mijn cyclus gaat doen. We gaan voor de zo vaak-mogelijk-manier, zonder tempen en testen, maar wel bevruchten en vervolgens 9 maanden plakken :D

Fijne kerstdagen!

15. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ehr, de hoogte durfde ik niet te vragen, omdat ik al zo'n irritante meedenkende met vakjargon smijtende muts ben! :oops:
    maar nu wil ik wel weten wat ie bedoelt!

ik heb 5 dec bloed laten prikken, en ei is dacht ik de 28e gesprongen.

misschien bedoelde hij progesttr of weet ik?

BAAL dat ik niet even NOG verder heb doorgezanikt (dan ' was ik zwanger was ik zwanger was ik zwangerrrrrrrrrrrr?)

hij zei dat het 'dusdanig hoog was dat het er op leek te wezen'

iiiii!

in 2009 ga ik er achter aan,
    en in 2009 ga jij achter treesman aan! zoveelvaakmogelijk :) but hey; als treesman 1x naar trees wijst is trees zwangertrees!

maar dan vanaf nu: BLIJVEN PLAKKEN MET TREESBEEB!

deal?
    allebei zwanger in 09!
    en elke ook!
    en en en en!

moet!

ik ga klingman vanaaf bespringen in logeerbed; ' bloempje' roept ook om kerstklus, en dan doen we dat morgen nog maar es... en overmorgen...

hoewel, ik had bedacht dat wij voor ' om de dag' gingen wegens iets minder megasnel zaadjes!
    ;)

fijne kerst, liefs!
    klingel

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    **kerst** klingel wat een verhaal,
    ik zou Scarlett Johansen in dehoofdrol nemen bij deze Woody!
    Hoge Hcg waarden en toch niet zwanger hoe apart, maar wel een meeoi follikel.
    Dus hierbij vruchtbare feestdagen!

ps; een plasband is een band die je met klitteband ter hoogt van reupipi vastmaakt eventueel met een verbandje erin.
    Reu alleen kan dan niet meer zijn poot optillen en zo meerdere kleden verpesten ;)

17. Trees

Trees Niet meer actief

Een speciale glitteronderbroek voor Klingel :)

Er staan rare dingen op het web...

@pookie. Het is eigenlijk een soort luier voor honden?

18. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Yep,
    en er staat een glitter hartje op voor op zijn rug :rolleyes: :rolleyes:

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    GIL in alle vroegte. wat een mooi kerstklusbroekje trees: THANKS! :p
    we hebben mooi geklust, en ik heb een onwijs goed gevoel!

(ja, niet alleen van/tijdens het klussen, maar ook qua timing en nu ik ei heb gezien :) )

vanaaf meteen uit werk nog een x en dan... IIII!

trouwens, ik heb besloten dat het gewoon geen hcg kan zijn waar woody het over had, en moet progest of oestro zijn geweest (maak je toch ook onwijs aan als je zwanger bent?)

want hcg komt pas na dag 8, las ik in zwangerbijbel, en bloedprikken was dag 7 (volgens mij)

so, dat was een dagboekschrijfbericht in alle vroegte met 4 uur slaap; even werken en dan ontzettend openhaarden!

@babys: KOMEN/BLIJVEN ZITTEN IN SCHOMMELBUIKEN!

*3ekerstdagknuffel*
    klingel.

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Klingel geweldig!goed geklust , prachtig ei.
    En inderdaad nu Ei kleef bij!
    de Spannende wachtdagen breken aan!

Bij mij zijn ze of bijna om of......................het wordt geen champagne met oud en nieuw. Dat zou wel de giller van de eeuw zijn want ik heb deze laatste week mijzelf vol overtuiging overgegeven aan de heerlijkste kerstdissen vol rood vlees en rauwe vis! En ik heb ervan genoten!

Share This Page