@ pookie: oeh, Parijs! Hoe heb je t gehad? En ik ben nog steeds van mening dat je helemaal niet je ei gemist hoeft te hebben *slaat met een koppig gezicht de armen over elkaar*. Heb je al betere vibes? @ Trees: hihi, moest bij het teruglezen weer lachen om hoe ontzettend ZWANGER (!) jij bent. Durf je er al wat meer in te geloven nu of houd je een slag om de arm tot ergens in maart? (kan ik me voorstellen hoor...) @ Klingel: Jij zat op je schrijfstoel of niet? Woody klinkt echt als een geschenk uit de hemel. Wat een lieve opmerking, en wat fijn dat ie je wil helpen, zo lekker snel. En ik geef je groot gelijk hoor... Als jij het idee hebt dat er iets niet goed zit: aanpakken die hap! Want of het nou echt zo is of niet, op het moment dat je het dénkt krijg je toch al probleempjes. Dus: niet schuldig voelen dat je m (een beetje) voor hebt gelogen. Maareh... begrijp ik nou goed dat de uitslag dus zeeeeer positief was?! Wat fijn! Hoe is het op het wachtbankje trouwens? Ga je kwaaltjes spotten en temperatuur opnemen of blijf je cool deze keer? Oh trouwens... Ik wist ook zéker dat ik het type ben om jongens te krijgen, maar eh... blijkbaar niet t Schijnt trouwens dat wij vrouwen daar dan weer helemaal niks mee te maken hebben. Mijn mannetje heeft 3 zussen dus blijkbaar veel kans op meisjes. Heeft Klingelman broers of zussen? @ boesje: ei gemist is niet cool... Weet je t 100% zeker? Je hoeft niet altijd een perfect pp te hebben om zwanger te hebben hoor... Ik ga iig voor je duimen. Oh, en die buik in m'n album was van 2 maanden geleden haha! Heb nieuwe foto's geplaatst. Wat een verschil he?!
Hoi! Je bent niet echt in het goede topic hier... Dit is meer een kletsboek geworden voor meiden die ooit getemperatuurd hebben (of zelfs dat stiekem niet...) Je kunt je vraag beter hier stellen: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=18900 Het is trouwens heel normaal als je temperatuur omhoog en omlaag gaat gedurende je cyclus. Voor je eisprong is je temperatuur doorgaans laag. Na je ei gaat je temperatuur omhoog en rond je menstruatie weer omlaag. Succes!
Ehm... nog hééél even: Zie in ander topic vaag tweede streepje bij pookie op een test Dus hier komt m'n gil van verbazing en blijdschap: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Wat ontzettend gaaf en spannend! Zie je wel, ik zéi toch dat je gewoon zwanger zou zijn Gefeliciteerd meisje!
hallo ik heb ook even een vraagje mijn temp is vanmorgen gezakt ( zie mijn kaartje ) zou dit een innesteling kunnen zijn geweest? heb wel eens gelezen als je temp na je ei hoger is en dan daarna weer lager is dat het dan een innesteling zou kunnen zijn?
Je m'excuse Trees, Klingel, Boesje, Marb, Jem, Pookie! Still alive and kicking, maar kreeg gewoon heel dom geen melding meer dat er geschreven was in het boek der boeken! @Trees: gefeliciteerd! Lijm heb je genoeg, krijg je van mij een duim voor extra duimen! @Marb: smelt, een meisje een huwelijk, schopjes voelen... @Jem: lekker vakantie en echo goed, helemaal ok! @Boesje: knobbeltje? Gelukkig goedaardig, maar evengoed ! Weer een UMCG ganger erbij.... @Pookie: je oeuf zomaar gemist?! Doe voor mij ook maar schietgebedje, wie weet helpt het! @klingel: whoohoo, laat woody maar schuiven! liefst beeb in baarmoeder aub! Over ikke: op vakantie geweest, heel hard gejankt met oud en nieuw, hoopvol keihard geklust en nu...... spotting!
Hihi Elke... Geen probleem hoor... Was je alleen zomaar kwijt Kan me voorstellen dat het moeilijk was met oud&nieuw. Vorig jaar zo zwanger en nu niet... (of was er een andere reden en vul ik weer vanalles in? ) Hoop dat de spotting niets is... *duim, duim, duim*
Lieve schommelbeebs, Hoe is het met jullie, zijn jullie al in dromenland of ook van die nachtbrakers? Hier gaatie OK. Uitslag CT is OK. Kans minder dan 1 op 5000. Weten we dat ook weer We broeden vrolijk verder. Pookie, non de #%^ van je oeuf! &**($%$ die schommelende cycli! Hebben die pillen echt zo'n invloed op je cylus? Ook als je alleen foliumzuur slikt? Maarreeehh.. Marb heeft stiekem iets doorgefluisterd... zou het echt? Ik duimduimduimduimmehelemaalrotvoorjou! Heb je al meer testen gedaan? Keep us posted! Boesje, BLIJF SCHRIJVEN! Ik vind het forum een geschenk uit de hemel. Je leest hier zoveel verhalen, positief en negatief. Die zetten je hoe dan ook aan het denken. En een aantal meiden komt hier trouw hun memoires notoiren en daar leef je toch onwijs mee mee. Misschien wel meer dan je zelf toe geeft. Enne.. die NAZOMERPICKNICK MOET ER KOMEN... MET VEEL BEEBS! Ook die van jou en boesman..! Tja.. Boesman... Het lijkt me heel moeilijk voor je dat Boesman niet de medische molen in wil... Maar wat is nu de achterliggende reden dat hij het niet wil? Is hij er principieel op tegen? Vindt hij het teveel gedoe? Staat hij er argwanend tegenover, of issie bezorgd/bang? Zelf heb ik de instelling dat je alles over hebt voor een (gezonde) beeb, maar hoe ver ga je.. niet iedereen wil evenver gaan.. Mijn vent heeft op sommige punten ook een totaal andere mening of gevoel. Soms best lastig ja.. Klingel, Wow, de bal gaat nu echt rollen, ofbetergezegd het EI gaat nu echt rollen, na een waanzinnige bevruchting! Hihihi, ziet klingelman er niet uit!? Dan ben je zeker op zijn enorme mannelijkheid en friese uitstraling gevallen? Achja, het blijven mannen... Ik vraag me bij je verhaal alleen wel hardop (nouja, figuurlijk hardop dan) af of het niet 'normaal' is dat je vent gewoon mee gaat naar de gyn? Jemmans was er wel bij met de CT. Maar weet niet of hij 'elke' keer mee zou gaan naar de gyn als dat bij ons nodig zou zijn geweest.... Maar bij jou heeft Woody toch ei bekeken, slijm bekeken en zaadjes geprobeerd te spotten? Zie je daar eigenlijk zelf ook iets van of kijkt Woody alleen zelf op een of ander schermpje (of in een glazen bol)? Dat is toch ook best interessant voor Klingelmans? Ach, ik weet het ook niet ook, het is te laat. Elke, dikke opbeurende knuffel voor jou... altijd zo'n enorme afknapper die Marb, wat een gave foto's! Ik zie alleen echt niet op de echo's dat het een meisje is... Wel helemaal top, ik snap dat je TOUTES AMOUREUSE bent op jullie kleine. Zwangere-Trees-beeb! Wat goed dat je zo GIGA zwanger bent, heerlijk Ik geef je een nieuwe voorraad pattex die tot VER na de 30e reikt. En ik duim heel hard voor een spetterend goede 2e echo. Lekker broedeh he! Liefs, Jem
@jem: hey jem! daar is u weer, broedend en kicking? over klingman mee naar deze date met gyn? hmm nee hoor, het hoefde wat mij betreft niet; het was gewoon even een date van ' wanneer plannen we wat' (en een spontane loer in bloem om zaadjes te bespioneren, maar die zaten allang ei te bespringen heheheh) vind het persoonlijk beetje overdreven om dan klingman een halve dag van zn werk vrij te laten nemen; er komen nog genoeg data aan dat hij meewil, en ik hem ook nodig denk te hebben! @pook via marb: HEE SEG zit jij een beetje stiekem posi te testen zonder hier te gillen in de schommel? @elke: stom stom stom ongi........ oktoberbeeb maken MOETTTT nu! en snel een beetje! @boes:hoes? heppie? @trees: BROEDT GIJ DOOR? ik eis eigenlijk elke dag een pritt-update! @pookie: vertelll! wij duimen! en dan nu, iets heel onverwachts: EEN TEMPERATUURVRAAG! darlings, kijk eens mee naar mijn temp? wegens verhoging rond ei is temp sowieso SCHOMMELLLLL en FF wil geen ei aangeven, denk ook omdat ik te weinig tempjes vooooor ei heb ingevuld. als ik een extra geloofwaardige temp invul, bv op dag 6 of 8, dan gooit ie ei al op dag 12! nou ja zeg, dat zou wel heeeeel vroeg zijn! nu weet ik wel zeker dat ei max de 23e is gesprongen, ik denk zelfs 22. daar heb ik m dan maar zelf neergeplant. zijn jullie t daarmee eens, qua ovu testjes ook? hopsa! liefs van niets voelende klingel.
Bonjour schommelige madames 8), Weer een poging om wat nuttigs te tiepen. Zwangerschapshormoontjes zijn killing voor de creativiteit. U zijt gewaarschuwd voor een zeer saaie update. Ik love de Woody van Klingel en wat fijn dat je zeer goed slijm hebt Zo snel mogelijk HSG-en en een beeb in de buik. En nu je tempvraag?! Ik snap helemaal niks van je kaartje. Ik zou gewoon op de o-testjes vertrouwen. Pookie toch geen ei gemist Waar ben je nu? Vanuit centrum Groningen zwaait trees ook even naar boes in centrum groningen Jem goeie ct! Ik lees een manneke in de glazen bol van Trees En elke voor jou een dikke knuffel, omdat het verdorie allemaal zo oneerlijk is en dat ik jou zo snel mogelijk een beebje wens. marb lekker verder broeden op het meiske! Hier is trees gisteren in een compleet hysterische bui naar het ziekenhuis gesjeesd om daar a la minute een echo te eisen . Ik hield het niet meer en moest weten of het in de baarmoeder zat. Ik mocht meteen een echo *whoeaaa* en daar was een prachtig gevuld vruchtzakje in de beebbroedplaats exact passend bij het termijn. Er zijn wat vreugdetraantjes gelaten en mijn woody maakte zelfs een vreugdedansje vanwege het zeer prachtige beeld. Hij vond dat ook dat het tijd werd voor een kleine trees en treesman. En verder misselijk, misselijk, misselijk en misselijk. Het overgeven loopt toch wel een beetje de spuigaten uit...bah :sick:
Ik onthoud mij nog even van ieder commentaar.............. ( nog 2 dagen en dan test ik officieel!) Ik ben te zeer van slag dat ik mijn favoriete brie de meaux niet mag eten. Hebben we daarvoor een kilo mee huiswaarts gesleept....)
HA! Goedzo Trees, eisen, je zin krijgen én mooi beeld zien! Helemaal mooi, leuk, lief en fijn, ik pink traantje weg. Was je in het UMCG? Welke arts? Ik zou denken dat ik ze nu allemaal wel ken daar namelijk.... Pookie, hmmm brie of beeb, brie of beeb, lastige keuze! Spannend dit hoor!
GILLLLL wie liep er te mokken dat ei gemist en voorbij was? PROEST het is de brie de pookie zelve! grijns middenin de nacht! @trees: prrrrrrritt! SMAK
Ik snap er ook niets van, ik heb ook ergens geroepen dat we het in geval van meisje dan Paris gaan noemen Eerst maar laten blijven zitten en groeien!
Ieuw, nee! Geen Paris Maar het zou wel supergaaf zijn als je nou zwanger bent zeg! Die test in je album is behoorlijk duidelijk vind ik :O Gaaf! @ rest: sorry, even geen uitgebreide reactie. Zit niet zo lekker in m'n vel de laatste dagen. (gisteren hysterische huilbui gehad ivm me afvragen hoe we het in godsnaam financieel gaan redden om alles voor de baby klaar te krijgen, vooral gezien de bruiloft EN de verhuizing in april... komt wel weer goed, maar nou ja... )
Knuf voor Marb! @Pookie: het is nu dus officieel? Mogen we je al gaan feliciteren enzo? @Trees: zit de ducktape nog goed vast? Anders komen we hoor! @Boes: hoe ist? @Jem: gaat broeden fijn? @Klingel: jeuj vrije dagen!
Pook ow wee als het een meiske wordt! Paris? No tres bien! :x Mogen we je al feliciteren? Jah jah jaaah? Elke geen UMCG hier =; Na een compleet hysterisch verlopende laproscopie van een aantal jaren geleden heb ik ze uitgezwaaid. Nog eenmaal voor de herkansing geweest bij het zetten van spiraal, maar toen stond er een hele kamer vol met co's mijn edele delen in te loeren. Ik schijn een zeer interessante vorm baarmoeder te hebben , maar voelde me toen even niet meer interessant. Ik ga voor het Martiniziekenhuis! Al mis ik daar wel het kneuzerige sfeertje van voor de verbouwing. De bruine vloerbedekking met plastic oranjestoeltjes waren wel erg retro leuk Marb knuffel voor jou en komt allemaal goed! lees ik ook in mijn glazen bol Klingel nog nieuwtjes? Glitterdustttttt......! Voor ieder die het nodig heeft En hier zit ik de hele dag met de benen stijf over elkaar. Hier komt niks uit of in hahaha! *smok*