Hi Drenthse Klingel, Even stiekem spijbelen van mijn werk. Heb het echt te druk en na het muurfiasco in ons nieuwe huis, moet ik vanavond weer klussen. Klussen met kleren aan hé In het kort het muurfiasco van onze bovenverdieping. Prachtig designbehang besteld, verkeerde bestelling. Opnieuw besteld, weer verkeerde bestelling. Tijdnood, dus vrijdagmiddag noord-nederland afgereisd voor nieuw behang. Gevonden hele dag behangen en zondagochtend janken geblazen. Behang was doorzichtig geworden Behang er weer af en bij de winkel een scene geschopt en geld teruggekregen. I.v.m. tijdnood structuurverf gekocht en geschilderd tot zondagavond. Helaas bleek onze muur een gatenkaas. Vervolgens op een onchristelijk tijdstip een smeekbede bij de stucadoor gedaan en deze begint vanavond met stucadoren haleluja! Lekker soepel allemaal?!? Het goede nieuws heb eindelijk mijn ei gespot. Vanochtend was mijn temp een halve graad gestegen en de steekjes zijn toegenomen. Kan niet missen toch? Bevrijdingsdag wordt ook mijn dag, voor jou een ei en voor mij een test. Het psychologische-fop-gedrag is een goeie. Ben er zelf ook een kei in en het helpt. Hoe het heet? Werkelijk geen flauw idee? Zal wel een slechte psycholoog zijn Een fles wijn soldaat maken, werkt bij mij ook altijd. enk dat altijd weer als ik zwanger ben kan dit niet meer. Neem er zelf ook altijd toastjes filet americain en voorgepakte paling bij. Rook zelfs een sigaretje, ook al ben ik al ruim twee jaar gestopt. Het gaat om het idee? De hallucinaties zullen hier wel weer beginnen. Ik ben er namelijk ook een kei in. Ik zit trouwens niet bij het nod-forum, raak altijd het overzicht daar kwijt (daar ken ik de naam wel van). Ik zit wel bij zwanger worden na miskraam. Daar hebben ze ook een nodlijst met ongeveer tien mensen. Net genoeg voor mij. Ben je de teleurstelling alweer een beetje te boven. Zal wel heel mooi zijn als we allebei in januari een beeb krijgen! Als de ooievaar hier klaar is, stuur ik hem wel naar drenthe toe! liefs tes
Ik ga een poging doen om mijn tempkaartje hier te plaatsen. Wat denk jij zou maandag mijn eisprong zijn geweest? Heb afscheiding de laatste dagen niet meer ingevuld, maar dat zat wel snor. Ik heb nu sinds gisteren behoorlijk steken aan de rechterkant. Volgens mij ook wel een goed teken? Met dank aan mijn lief hier mijn kaartje!
lieve klustrees! daar wask weer na een paar dagen workworkwork. muurfiasco: aaarghhhh ellende! helemaal opgehaald (alkmaar-->delight for design toevallig? ) en dan komt het doorzichtig van de muur STAMPVOET! nu behang aldaar dus vervangen door onchristelijke stucadoor? als ie mooi fijn schuurwerk kan afleveren (zonder het hele huis in een stofwolk te hullen zoals ze hier hebben gedaan) zal het mooi worden toch? en waar ga je nu een behangetje plakken (behalve in de kinderkamer 8) )? wordt er nog veel geklust, huistechnisch, kunnen jullie binnenkort al verhuizen? als ik zo naar je kaartje kijk is jouw ei absoluut eergister gesprongen ! gefeliiii! ik dacht al dat ik het hier in het noorden voelde trillen heheheh! je temp is echt omhoog gesprongen: super! ook heb je behoorlijk voorbeeldig geklust lijkt me zo! (blijft gek omdat van 'vreemden' allemaal kunnen zien hihih) dus ga ik vast duimen [-o< [-o< hou je je temp goed bij nu? hoog houden die hap! jij testdag op bevrEIdingsdag? mooi man dat wordt dan een spannende dag voor ons bEIden! [-o< ik hoop dat je lichaam je niet al te veel gaat zitten foppen nu. erg is dat he! alles wat je voelt valt op en is verdacht... heb je je zwangerschapstesten al verstopt tot 5 mei? ik ben de teleurstelling wel weer te boven, ik was wel echt even depri zondagavond maar nu is alles weer OK. kon het even niet verkroppen dat het mét gevonden ei en superklussen niet was gelukt... had ons al helemaal onvruchtbaar verklaard (ja ik ben lichtelijk dramatisch aangelegd ) ik moet gewoon niet teveel nadenken en zorgen maken (beetje moeilijk voor mij altijd ) en goed mn best doen samen met mijn lief. lekker een wijntje en verboden hapjes troosten ook wel weer hihih. roken doe ik niet meer, ben op 3 januari 2006 gestopt (om 11:45 om precies te zijn hehehe) dus dat is dan het enige ongezonde dat ik laat. hoe doe jij dat nu in de wachtdagen? geen wijntje, geen hapje? ik heeeeeeeeeeeeeeeeeel matig (lees 1 glas per dag max) (en dat noemt ze matig ) maar bij zwangerschap is het natuurlijk helemaal over en uit! zaterdag nog een LEKKERE alcoholvrije cocktail ontdekt! nou, ik ga naar mijn werk, en wens je veel geduld en spannende mooie gevoelens! ook leuk samen met je lief he, ik merkte wel dat mijn vriend het ook wel erg spannend vond allemaal! het is super voor je teamgevoel vind ik, dit babygedoe! stuur de ooievaar maar door inderdaad, hoewel er hier een paarhonderd wonen kan er nog wel een geluksvogel bij. liefs! klingel.
Hi Klingel, Echt te bizar we hebben teveel overeenkomsten, maar ik heb een verschil gevonden. Jij bent pas op 3 januari 2006 gestopt met roken en ik al 1 januari 2006. Lijkt me een duidelijk verschil Een LEKKERE alcoholvrije cocktail? Waar vind ik dat? Ik drink alleen maar als ik ongesteld ben en ohh wat klinkt dit alcoholistisch 'ik mis mijn wijntje'! Lekker eten, lekker wijntje, een sigaretje erbij, het is allemaal wel aan mij besteed. Ik voel me nu af en toe net een monnik, maar ik durf geen enkel risico te nemen. Als het mis gaat neem ik het me achteraf veels te veel kwalijk weet ik helaas uit ervaring. Volgende week zaterdag is de GROTE verhuisdag en deze laatste week gaat zo beetje alles mis wat mis kan gaan. Gisteren drie keer op en neer gereden naar Tynaarlo, omdat we het presteerden om twee keer de verkeerde deur mee te nemen. Zo weer langs de Decorette, want op het enige muurtje behang wat we hebben, zit een drukfout grrrr. Bij deze wel even een linkje van het geweldige kinderkamerbehang http://www.brandeis.nl/kinder/kiddo/kid ... nhoud.html Het gaat om het behangetje rechtsonder en wij hebben in plaats van zilvere print, roestkleurige print. Het effen behang zit erop en nu is het wachten tot het printje erop mag Mijn temp gaat goed! Het stijgt nog steeds en heb net voor het eerst 37 graden gehaald. Voor mij een historisch hoogtepunt, want ben normaliter nogal een koudbloedig typje. En kun je er weer tegenaan deze maand? Mei is natuurlijk wel een geweldige maand om een EI te leggen. Ik voel het 2009 gaat ons jaar worden! liefs tes p.s. ik begin lichtelijke buikhallucinaties te krijgen.....
Mmmh Klingel ik word gek, ik voel me zwanger.... we gaan er maar vanuit dat ik in een psychose zit en stevig hallucineer
heb lief opdracht gegeven de zwangerschapstesten te verstoppen, want de drang begint alweer te komen. Dat is zelfs voor een testjunk veels te vroeg!
Klingel, heb niet alles terug gelezen, maar wil toch even een reactie plaatsen. Ik heb begrepen van mijn gyn dat wanneer je bijv. onregelmatig werkt, je moet proberen na ongeveer de gelijk aantal uren slaap die je normaal hebt te tempen. Dus normaal bijv. 23 uur naar bed en 7 uur de wekker om op te staan. Dan tempje rond 7 uur. Maar heb je bijv. nachtdienst en ga je dus pas vroeg in de ochtend naar bed en ga je slapen, dan temp je eigenlijk dus ergens later in de middag bij het wakker worden, dan heb je toch ongeveer evenveel slaap uren gepakt. Daar gaat het om. Ga je bijv. in het weekend stappen en je gaat veel later slapen dan normaal, dan moet je ook niet om 7 uur, zoals door de weeks, de wekker zetten, maar even doorrekenen naar het aantal uur slaap wat je normaal hebt.
lieve testtrees! WHIEEEEEEEEEEEEE kom ik terug van een dikke week wintersport (mijzelf meederde malen op internetloze gletsjer realiserende dat ik vreesde dat ik mijzelf niet beleefd had afgemeld bij jou, mijn mede-noorderlinga, in ons privé-klets-topicje , wegens superdoorgedraaide overwerkte laatste dagen waardoor meteen inpakkenwegwezenvlucht, waarvoor supersorryyyyyyyy ), maargoed: BEN JE ZWANGER!!!! SINDS 1 DAG (OF 2) ohhwww blije GIL tapdansje klap klap klap vanuit drenthe! whiiiiiihiiiiii ben je al eerder van bevrEIdingsdag gaan testen wegens zware zwangerschaphalluci's? super! ik ben echt onwijs blij voor jou! en JULLIE! en het mooie behangetje (respect! 8) ) dat nu een functie zal gaan krijgen! SUPERGEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII hoe voel je je? en je lief? wat GOED dat je zo snel weer zwanger bent geworden! ik ben hier echt een potje blij, hoera! zie je wel, mooie temp en goed geklust (tips mogen, met ooievaar, mijn kant op gaarne !) en HOPSA daar komt beeb! ik wens je oprecht heel veel succes en sterkte en plezier nu; geniet ervan en wees niet te bang! er is nog veel meer te kletsen maar dat doe ik later; nu niet gepast om te piepen over koppig nega ovu-testen, schommelende tempen (waarover dit topic ooit begon, ps thanx voor je info over tijdstippen van tempen!) en andere zaken, dit gaat even over jou en het feit dat wij er hier in het noorden begin 2009 een nieuwe noorderling bij mogen verwachten! pas goed op jezelf, nogmaals geniet, en nogmaals sorry voor 'negeren' van deze week wegens (matig geslaagde) poging tot skien en (goed geslaagde) poging tot uitrusten. veel liefs! klingel.
ps jammer dat ik deze week niet heb kunnen meestre(e)ssen met je, qua wel of niet halluci's. had/heb je duidelijke symptomi's? vind je het heel erg als ik je probeer na te apen, zwangernoorderlingschapstechnisch, begin 2009? veel liefs, klingel.
@mieke dank je voor je heldere uitleg over wanneer tempen als je onregelmatige werktijden hebt! het gaat dus met name om hetzelfde aantal uren slaap! ik zal er op letten. afgelopen week op skivakantie tempte ik nog wel, omdat we dan altijd om 08 opstonden. toch ook toen had ik de ene ochtend bv 36.4 en de andere 36.7 raar? beetje wel eigenlijk
Hee Klingel, heb je wel eens je thermometer gecontroleerd op juistheid? Je kan ook 3 keer direct achter elkaar de temperatuur opnemen en daar het gemiddelde van nemen. Dat doe ik tenminste omdat mijn thermometer slechts in 1 decimaal meet en ik een grote fout verwacht bij dat ding.
hi pookie, slim idee wel! gaak doen. maar, ik heb net een nieuwe (matcare) die volgens mij wel vrij secuur is, en vorige week schommelde 'ik' alle dagen om 08uur ook wel 2/3 decimalen! nou ja het zal wel bij mijn temperamentje horen liefs klingel
Hey Klingel, Ik dacht al zij is hard aan het klussen ! Maarre een goede klusvakantie is helemaal efficient Is het niet geweldig dat het weer raak is. Vind het wel vreselijk spannend en heb net de verloskundige alweer gebeld. Eind mei heb ik de eerste echo alweer en hopelijk een kindje met een kloppend hartje. Laat de antitestenvoornodbrigade het maar niet horen, want heb drie dagen te vroeg getest. Ik voelde me zo zwanger dat ik het niet kon laten en mijn temp was die ochtend zo belachelijk hoog dat ik dacht HCG, HCG, HCG, of griep? Eerst een digitale van clearblue weten te verknallen. Lastige testen als je ongeduldig bent en toen zijn we in onze net uit bedlook naar de apotheek op de hoek gerend. En ja hoor een tweede streepje! Gisteren weer een test gedaan en eerst nogmaals een digitale cb weten te verknallen. Op de tweede cb stond binnen een minuut zwanger en een streepje wat van het scherm afspatte! Hoe gaat het met jouw ei? Is deze gevonden en begint het spannende wachten alweer? Ik heb de ooievaar jullie kant opgestuurd en misschien is het handig als je iets van een herkenningspunt op je dak installeerd. We moeten wel zeker weten dat de ooievaar jullie huis kan vinden! Veel na-aapplezier! liefs tes
hi tess! hoe is het met je iniminiNoorderlingebaby'tje in de buik? hoe voel je je? grappig verhaal, van de cb'tjes verpesten hihih en dan met slaaphoofd naar de apotheek huppelen! GIGA dat je nu alweer zwanger bent, en super dat je je aan onze deal hebt gehouden! nou ik nog! de A.T.V.O.B zal inderdaad met terugwerkende kracht nog gaan mopperen, 'gij zult niet preNodtesten trees'! (maar ze hebben wel een punt hoor) (mits je dus hallucinaties hebt die richting ZWANGERRRR wijzen) (en of gewoon supergigaspannendongeduldig bent aangelegd ) anyway, die ooievaar mag hier landen ja 24 uur per dag. ik zal zo even op het dak klimmen en dan een megagroot witte pijl tekenen op ons dak richting slaapkamerraam! en dan zal ik de ramen open laten staan, het zal niet de 1e x zijn dat er een ooievaar doorheen wil vliegen (en da's geen geintje!) hier heb ik gister net giga posi ovu test gehad, vandaag al niet meer ( : vond ik wel een beetje raar, de vorige maand had ik zeker 48 uur een piek en nu dus maar max 24) anyway, was ik alweer in de stress gevlogen dat we nog 'maar' 2x geklust hadden (tenzij de 1e mei nog mag meetellen maar dat denk ik niet), maargoed, hoeveel miljoeoeoeoenen zaadjes zijn dat al wel niet klaarliggend om het eitje te bespringen? kheb geen rare steek gevoeld nog; verwacht dat ei vandaag/vanaaf springt. dus bespring ik lief nog even vanaaf! ik hoop dat je niet teveel zorgen voelt, en lekker kan genieten van je zwangerschap? snel naar de vk! nu kan het zoeken naar namen en leuke dingen enzo weer verder gaan daar waar het de vorige x geeindigd is, super voor jullie! temp lekker hoog? die van mij vanmorgen omlaag; hoe zat dat ook alweer, das toch aankongiging van ei-spring? ik weet het soms ook niet meer hoor! nu lekker koken. veel liefs, klingel.
Ik heb me de afgelopen week in mijn slaapkamer verstopt, want het is alweer misgegaan. Vorige week kreeg ik al een slecht voorgevoel en tweede pinksterdag brak de hel loos. Ongelooflijke klote kutzooi! Sorry hoop dat je geen problemen met vloeken hebt, want het liefst zou ik het hele forum bij elkaar willen schelden. Ik hoop dat jij deze maand met beter nieuws komt! Kan ik jou weer na-apen, want het moet verdorie toch ooit een keer goed gaan? liefs trees
owwwwwwwww neee lieve treees! ik wou je net PB-en hoe het ging, want vond je zo stil en miste je, maar nu snap ik waarom. wat is dat nou! waarom? wat gebeurde er? ik ben helemaal sip ervan. heb je de dokter gesproken? mijn zus heeft ook 2 x achter elkaar miskraam gehad (allebei rond de 3 maanden ) en die wou niet 'de medische molen' in. hierna heeft ze 3 blije baby's gebaard. maarja, hoe zit het ook alweer, veel (prille!) zwangerschappen eindigen voortijdig he... lekker boeien, waarom gaat het bij JOU nu mis. ik snap je enorme mopperscheld-mood. doe maar rustig aan en neem de tjd... moeder natuur zal alleen het beste goed genoeg voor je vinden en daarom grijpt ze soms zo radicaal in... extra veel kansen op succes voor jou de volgende ronde, toch? *snif* hoe is je vriend eronder? heeeel veel extra liefs uit het noorden.... klingel.
Dank je voor het lieve berichtje. Pfff ben vandaag voor het eerst weer aan het werk en heb welgeteld in vier uur tijd één mailtje beantwoord. Ik heb in het nieuwe huis nog geen internet en probeer alles uit te vinden over onderzoeken laten doen etc. Beschouw deze dag maar als bezigheidstherapie. De verloskundige heeft ons aangeboden dat we eventueel chromosomenonderzoek bij een klinisch geneticus kunnen laten doen. Pas na drie keer doen ze verdere onderzoeken. Mocht er een foutje zijn in de chromosomen heb je een verhoogde kans op een miskraam en/of een kindje met een aangeboren afwijking. Ze kunnen er in principe verder niks aan doen. Tja dat wil ik lekker weten?! Wil het inderdaad allemaal niet zo medisch maken en we gaan het gewoon opnieuw proberen. Zwanger worden gaat tot nu toe erg makkelijk en hopen gewoon snel weer op een nieuw kansje. Na de derde keer en dat hopen we niet, misschien toch wel onderzoeken laten doen. Wordt er zo vreselijk onzeker van en ben bang dat er iets mis is met mijn lijf. Aaarghh ik word er zo agressief van! Zie ik gisteren zo domme doos met een peuk in haar mond achter de kinderwagen met een dikke buik lopen. Al scheldend en tierend op haar dikke buik en kleine uk (winkelcentrum paddepoel...). Heb dan echt zin om die sigaret uit haar mond te rammen en flink de waarheid te zeggen. Ooh wat ben ik heerlijk genunanceerd Maar hoe gaat hte met jou? Nog drie daagjes zag ik! Begin de hallucinaties al toe te slaan en wat doet je temp? Stijgt, daalt, schommelt, waar wiebelt die heen? liefs trees
bleehhhh wat een toestand... maar wat wel erg goed opgemerkt is van jezelf is dat jullie vrij makkelijk zwanger worden en dat is heel goed nieuws! dat het nu 2 keer mis is gegaan, lijkt me meer dan genoeg. ik denk dat jullie je portie bad luck inzake BIHN (babys in het noorden) wel hebben gehad! probeer je niet te druk te maken over alles wat misschien kán zijn (hoort wie het zegt), geef moeder natuur weer snel een kans! mócht het nog een x mis gaan, dan duik je de molen in en dan eis je alle onderzoeken (én oplossingen) mogelijk! een wijf met een dikke buik en een peuk achter een kinderwagen? ik herken je gevoel! ten eerste: waarom heeft dat mokkel al 1 kind (en wij niet) en er nog een in dr pens ook (en wij niet) en dan ook nog een siga in dr bek (en wij niet) ahem ik begin je agressieve moppermood zo over te nemen heheh anyway, wens je veel sterkte saam met je lief (is hij lief voor je en voor zichzelf? goed elkaar steunen hoor!) en snel 3maal scheepsrecht! [-o< hier saaie boel, ik voel nix! geen hallucinaties en ook geen pms. alleen eergister een woedeuitbastinkje gehad richting vriend over iets kleins, maar dat kan a. van mezelf b. van de pms c. van de overwerktheid zijn. (d. zwangersymptoom lijkt me niet) verder temp schommelt nog steeds onwijs, om maar even de naam van dit topic eer aan te doen, de ene dag 36.77 de andere dag 37.22 (!) maar nog wel hoger dan voor ei (36.44) dus tja... maar ik heb een NOGO gevoel weet niet waarom. gewoon omdat ik niks merk aan lijfje behalve misschien iets grotere boobjes maar dat past ook bij pre-ongi-tijd... testen durf ik in elk geval niet (ookal heb ik mat care ultra liggen) kan jij trouwens gewoon weer gaan klussen na vmk? lijf weer 'meteen' hersteld? *ooievaar remt halverwege in het noorderlijke luchtruim- moet ie weer omdraaien?* liefs! klingel.
Klingel ben je overtijd?!? En heb je er al een testje tegenaan gegooid? Zag eergisteren wel een ooievaar bij jullie in de buurt. Ik heb hem de weg gewezen (verbouwde school met landingsbaan op het dak ). Ik heb nog steeds geen internet thuis en voorlopig gaat het niet komen. lastig ingewikkeld verhaal, maar we hebben zelfs uit wanhoop kassa een brief geschreven. Het vloeien is hier gestopt, emotioneel is het wat schommelend, maar de thermometer is vanochtend uit de kast gehaald. Was netjes 36,2, dus voor eisprong en wrs geen hcg meer in mijn lijf. De vorige daalde mijn temp met het verdwijnen van hcg dus... Duim, duim, duim voor jou Klingel! liefs p.s. moet weer erg hard aan het werk