temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    echo was prima! Helaas niet heel duidelijk maar frummel was lekker aan het rekken en strekken en met de armen aan het zwaaien. Zelfs even een neusje gezien.
    Resultaat combitest ook heel goed, risico bij 31 jaar= 1:490 uitslag test 1:2310!

Marb; lekker de chaos al overwonnen?

Klingel: moest ff je banner opzoeken..........op de wachtbank! ik doe een [-o< voor je!

Trees; weer helemaal gewend aan hollands regenweer:( gelukkig wel helemaal uitgerust en hopelijk vol goede moed.

Elke; OVERTIJD?//testen?

Jem; Veel klusplezier...in huis dan he!

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ooooh, wat fijn! Goeie echo én super-uitslag voor de combi-test! :D Gefeliciteerd.

Chaos... Mwah... die is er nog steeds wel hoor... Maar we komen er wel, stukje bij beetje. Heb net de box in elkaar gezet (wat een werk :confused: ), dus weer een stapje dichterbij

3. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ pookie: wat een goede uitslag zeg, fijn!

Ik: sorry voor mijn banner, zal 'm snel aanpassen, is alweer dag 2.... zucht

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :cry: :( Wanneer moet je weer naar t ziekenhuis? :(

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Volgende week vrijdag krijg ik een HSG, duimen dat dat allemaal goed is, doe je mee?

smak!

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ja, tuurlijk duim ik mee! Maareh... volgende week vrijdag... Bedoel je dan 3 april of 10 april? :oops:

Succes!

7. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland

Sooooo, de zwangerschapsdementie slaat wel toe he! Hahahaha, sorry Marb! :)
    Volgende week is voor mij 3 april, hihihi.

Smak!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113

Hahahaha, ik zou 3 april 'komende vrijdag' noemen ;) Anyway: over een week dus :p

Fijn weekend!

Kus!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Elke NEE!
    Ik zag je banner en had zo'n goede hoop voor je:(
    Maar je weet wat ze zeggen na een HSG.............. ik duim zeker voor je! :thumup: :thumup: :thumup:

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai lieve schommelmeisjes!

even snel...

@eersttrees: waar ben joe? en hebben wij nod gelijk? of heb ik dat gedroomd? vertel?

@pook: supergefeli :) ha! :)

@marb: haai! wat heb je het druk of niet! kan je het allemaal wel trekken? en jurk is dus helemaal super? foootooo als je durft na trouwen? ;)
    en hoest met onze langbeenbeeb?

@jem: hee, je bent al in korea of niet?
    moest wel erg lachen om de naam ' yu suk' :)
    dan toch liever ' yu liefh ' ;)

@boesje: waar ben joe?

@elke: clomid+hsg=beeb, moet! :)

@mij: SLT gedaan, maar eigenlijk 1 a 2 dagen te vroeg... kon niet anders aangezien ik de dagen voor/ van ei in groningen zat en sliep!
    ik verwacht er dus niet veel van, maar dat zal ook wel aan mijn zo positieve, onzorgelijke natuur liggen... :oops:

woensdag naar woody voor uitslag en plan de campagne (niet te verwarren met PP)
    ik wil toch echt gaan vragen om plannen van iui of wat dan ook, het duurt echt te lang...
    en ik heb nu bedacht (ja heel erg) dat als alles dan zogenaamd zo goed (genoeg) is, dan is het al helemaaaaaaaal verdacht dat ik na 14, 15 maanden nog niet zwanger ben!

8-[

maar misschien doe ik wel de beste 1 aprilgrap van mijn leven uithalen: zwanger naar woody, la la lala LA!

@iedereen: dikke tempknuffel!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ola Klingel!

Hoe was t bij Woody? Hoe zit het met PC (plan de campagne ;) )? Hebben jullie de uitslag van de SLT al? Vertel, vertel!

En hoe was je temp vanochtend? Die van gisteren zag er niet best uit, maar het is een open rondje dus ik hoooop dat ie vandaag beter is. Ga je nog testen?

Met mij en langbeenbeeb (wat een rotwoord om te typen :) ) is alles helemaal goed. Gisteren weer bij de vk geweest en ze ligt al braaf klaar voor de start. :D Mijn ijzergehalte is wat aan de lage kant, dus ik moet meer vlees eten en appelstroop op m'n brood smeren. Verder word ik wel een beetje gek van het geregel rond de trouwerij (niet eens de dag zelf, die is geregeld, maar we hebben van vandaag t/m zondag 1 grote reeks afspraken met mensen die overkomen uit het buitenland...). Maar ik heb er ook superveel zin in! :D Nog 2 nachtjes slapen ;)

@ Elke: kan morgen niet meer op internet waarschijnlijk (moet al vroeg in Rotterdam zijn om m'n jurk op te halen enzo) dus ik wil je nu alvast heel veel succes wensen voor morgen! Ik ga duimen als een gek!

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi marbelous!

:)
    fijn dat met joe en LBB goed gaat! :)
    (ik weet ook niet wrom mijn aparte geest dat woord nu weer verzon... ze lijkt van die lange benen te hebben! :) whooohooooooo!)
    meer vlees&appelstroop voor joe dus? ha! goeso!
    enne, bruidsstress, dat kan ik me voorstellen met al die mensen vanuit waar dan ook, en jurkstress, en en en?
    wat voor soort jurk heb joe?
    gaan we die ooit mogen zien? :)

morgen duimt de hele schommelencyclopedie voor elke he! :) *knuf*

de SLT.. viel tegen.

los van dat woody gewoon een zeer apart geval is die de dingen erg vreemd brengt, blijkt er een verhoogde hoeveelheid van een bacterie te zitten, die doorgang van zaadjes kan bemoeilijken.
    :(
    kortom, 1daagse kuur anti bio, en dan zou het over moeten zijn.
    opzich geen drama, maar zo voelde het gisteren wel... :oops: :confused:

hele scenarios bedacht, afgelopen jaar als verloren bestempeld, dat soort dramaqueen-onzin.

gelukkig was slijm goed en bewogen er dus zaadjes in, dus dat was wel fijn.

in mei gaan we wel voor de iui, maar wellicht gaat t in april helemaal vanzelf! :)
    en ergens wil ik iui wel weer uitstellen (hoe gek is dat :confused: ) daarom.

nou, we zien wel even. eerst weg met die stomme bacterie verdorie.

hmz, gezellig allemaal he! :)

ik wacht op ongi, snap niet dat ie niet komt.
    temp op normale (niet vroege-open-rondjes-tijd) temp is ook lager dus moet komen...

so, dat was een saai lang verhaal vanuut drenthe!
    ik ga maar snel werken en wens iedereen een fijn en zonnig en hoopvol en liefdevol en gezond en veilig dagje!

trees: MELDEN! niet ergens anders over dikke vingers praten en hier zwijgen! ;)

IK MIS JOE!

glitterknuffel..

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, omdat ik een forumverslaafde ben, ben ik er nog even... :oops:

Dus kan ik Elke succes wensen op de dag zelf. Meisje, we duimen inderdaad allemaal voor je!

@ Klingel: Temp weer omhoog? :confused: Zou t dan eindelijk zover zijn? :D Oh wacht... dat was de temp van donderdag.. Ben een beetje de kluts kwijt, haha! Hoe was temp vandaag? Baal nu wel dat ik tot na het weekend moet wachten tot ik het verlossende woord hoor :D

Maareh... SLT&Woody zijn stooooooom! Maar die achterlijke bacterie is helemaal stom! Kan me voorstellen dat je daar goed van baalt. Maar die moet nu weg zijn? Geen enkele reden dus waarom je komende cyclus niet zwanger zou worden? En anders daarna IUI? Spannend hoor... :eek:

Hihi, volgens mij had je langbeenbeeb verzonnen omdat ze op de 20weken echo lange benen had in verhouding ;) En t klinkt wel heeeeel schattig. :) Tis alleen niet leuk om te typen, dus ik denk dat ik ook de afkorting LBB ga gebruiken. Wahahaha, m'n man moest t eens horen... :)

Enneh... die foto's mogen jullie zeker zien hoor! Weet nog niet wanneer we die gaan zien/krijgen, want we hebben geen officiele fotograaf. Er gaan gewoon mensen foto's maken dus dan hopen we dat daar wat fatsoenlijks tussen zit...
    Heb een strapless jurk met rijgsluiting aan de achterkant (ivm groeiende buik). De stof/kleur is heel lastig uit te leggen. Tis rood/paars/goud, zo'n stof die van 'kleur verandert'. Hm. Klinkt wel vaag.

Nou, ik moet er maar eens vandoor zo. Fijn weekend allemaal en hopelijk met veel goed nieuws!

Oh, en ik ben 30 weken vandaag! :D

14. Trees

Trees Niet meer actief

Sorry schommelmeisjes (schommelige temps is niet meer aan de orde, maar meer schommelige emo's. Al hoewel Klingel stijgende temp?). Was dus zoals klingel scrheef druk in de weer met dikke vingers, maar ben inmiddels weer geheel 'normaal'. Echt hoor :rolleyes:

Elke heel veel succes vandaag bij gyn en wat een rotnieuws. Wat een ellende zeg en ik gun jullie zo hard een tweede kindje. Misschien had ik daardoor een dikke vinger door al dat duimengedraai voor jou en klingel ;)

Klingel bacterie :confused: Uitroeien die hap want klingelbeeb wil geen gezeldschap van kleine beestjes. IUI? Eng, spannend, fijn, eindelijk, moeilijk etc. Kan me al de wisselende emoties goed voorstellen. Luister naar het Klingelstemmetje in je hoofd en doe wat goed voelt! En hoe zit dat met dat overtijd zijn? Stiekem al getest?

Marb samen met LBB in mooie droomjurk. Wil zeker fotoos zien! Kunnen we meedromen.....

Verder met alle schommelbeebs en mams goed?

Hier wachten, wachten, wachten op de onderzoeken. Bijna mogen we en daarna hoop ik een blijvende plakbeeb in mijn buik te krijgen. Volgens banner ben ik al twee maanden na miskraam, dus over een week of drie kan de onderzoekspret beginnen.
    Ik hoop zo dat er een oorzaak uitkomt en dat ik dan een pilletje slik en voila 'probleem opgelost'. Vooralsnog ben ik allerlei niet 'zwangerwaardig gedrag aan het vertonen'. Drankje hier en daar, soms een stiekem rokertje en ik verschoon helaas de kattenbakken weer. Af en toen nog wat geneuzel in de kerk/grot/ piramide, maar verder dan het voorportaal komen we niet. Wil nu namelijk echt de onderzoeken hebben! Loop ook nog bij de zweverig prikmadam en doe tegenwoordig een boel zweverige dingen op aanraden van, zoals buikje met gekke geurende olies insmeren en gekleurde lapjes op lijf plakken. Leuke symboliek, plakkertjes, plakbeeb :(

Genoeg geneuzeld!

*smok*

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hey treys,

wat fijn je te spreken! :)

goed van joe dat je alle onderzoeken, behalve die van treesman op altaar, helemaal toelaat!
    en de plakmadam, die kan ook verlichting en moed en hoopgeven he?
    volgens mij doet ze dat? :)
    wanneer krijg je uislagen/onderzoeken/en een violapilletje?

doe maar lekker een drankje en een rookje en een kattenbakje hoor; al die ' oooops zwanger breezer sloeries ' deden dat ook allemaal.... ;)

we gaan gewoon samen galmen in het voorjaar, en dan maken we een warme winterbeeb! deal?

overtijd? ja, maar temp onderdemaat dus ik heb voor het eerst een lf van 14, 15 en een lange luie lazy ongi.
    komt misschien omdat ik minder werk, dat ongi ook lekker loom en relaxt?
    bacterie, ik ben wel weer gekalmeerd (was vrij hysterisch woendag) nu ik weet dat t een gewoon bacje is dat ieder mens in lijf heeft, alleen ik nu teveel, en dat kan met 1 daags anti bio kuurtje pillenhap out of my hole worden gesmoked.
    dus, daarna met IUI in beeld snel stiekem zwanger worden in, eh, das april dan nog steeds! :)

stomme wachten, stomme tijd, stomme naieve ' ik word zwanger in 2008 en beval dan ook ', stomme alles en iedereen,

:rolleyes:

OHNEE! de zon schijnt, we krijgen allemaal hulp (elke on this very moment, ik duim en hou handje vast en denk aan haar!), dus we krijgen allemaal een fashionably late safe the best voor lest beeb...

SO!

drenthse lenteknuffel! glitterzoen op neuzel.

16. Trees

Trees Niet meer actief

Winterbeeb :D Ben voor, ben ook voor een terrasverwarmer als accesoire bij picknickuitzet.
    Zwanger worden in april? Me tohoe. Voel vandaag krolse neigingen en naderende sprong. Next sprong na onderzoeken is 30 april. Een koninklijk kindje :D
    Lazy ongi? *zucht* tis de zon..

Zwanger in 2009 en bevallen in 2010. Daar is niks stoms aan ;)

Trees reikt BTW ook een digitaal handje naar Elke uit. Knijp maar! Ben een bikkel :rolleyes:

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    HA
    dat is dan geregeld.
    ik had ook al met elke afgesproken dat we in 2009 zwanger worden, tja, te begrijpt, dat gesprek duurde heel lang om daar samen over eens te worden :)

dus, we maken een koninklijk beebje in de lente, dat dan in de winter het levenslicht zal zien? :p
    om zo de donk' re dagen wat op te schitteren en glitteren in al zijn/haar noorderlijkse prachtkracht?

deal.
    ik zal even een notaris regelen die dit vastlegt!
    (en bel meteen moskovitch even om de diverse gynnen, alsmede onze eigen prittbuik?, aan te klagen en te sueen indien deze afspraak niet wordt nagekomen.
    straffe daarop: onmidddelijk alsnog ieder 1 kerngezonde picknickbeeb, ieder 1 dag gratis winkelen in de HEMA,
    3x het hele assortiment van PIP amsterdam, 6 terraseverwarmers en een leven lang gezondheid&geluk. redelijke eis toch?)

18. Trees

Trees Niet meer actief

Gisteren berichtje geplaatst?! Nu is alles verdwenen :(. Na jullie hebben dit veel aan mij verhaal geist, behalve dat ik liep te mokken over de nieuwe site en dat de smileys punthoodjes hebben gekregen en ik zelf ook een punthoofd van krijg!

En dat ik de foto's van Marb prachtig vind!!!

Wij gaan er de volgende ronde weer helemaal voor :D

19. Trees

Trees Niet meer actief

Gisteren berichtje geplaatst?! Nu is alles verdwenen :(. Na jullie hebben dit veel aan mij verhaal geist, behalve dat ik liep te mokken over de nieuwe site en dat de smileys punthoodjes hebben gekregen en ik zelf ook een punthoofd van krijg!

En dat ik de foto's van Marb prachtig vind!!!

Wij gaan er de volgende ronde weer helemaal voor :D

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve trees,

ik snap er ook geen donder van hoor!

x2!
    :D

maareh, ben je nou stiekem ongi geworden? of zit je vlak voor nod? je hebt een ingewikkelde banner ;)

knufff uit drenthe in zomerjurkje zonder zon!

Deel Deze Pagina