Grutjes plaats ik het ook nog 2x 'smiley hoofd tegen muur' (grrr smileys doen het niet meer...). Even wat banner uitleg. Ik moet nog ongesteld worden. Ik gok over een week en deze banner geeft aan wanneer we weer mogen konijnen (he deze smiley doet het wel!). En tussen konijntijd en mijn duiveltjes heb ik alle onderzoeken. Mijn hart jubelde (sjonge sjonge) dan ook toen ik mijn nieuwe banner zag en constateerde dat dit allemaal wel erg rap is. *smok* uut Grunn in joggingkledij poetsend door het huis
ha treees! nou ik snap weer! mooi, tussen konijn&duivel alle onderzoeken, en tegen de tijd van uitslagen ... geen duivels! so! ben je lekker aan t poetsen? ik heb net, op zoek naar mijn lenzen, alle trappen even geswifferd (is dat een woord?). ik snap de logica zelf wel hoor! SMAK inmiddels met zon!
Geswifferd is bij deze een officieel woord Precies de uitslagen zijn een week voor de niet-ongesteldheidsdagen en dan kan ik mooi al beginnen aan het eventuele pilletje wat voor een plakbeeb gaat zorgen. Ben erg content met mijn planning Nu ga ik een inmiddels uitegrust zomerjurkje mooie steentjes voor de kindvriendelijke tuin zoeken, die we dit weekend gaan aanleggen. Veel zon- en plaasplezier. Is het al weer bijna eierzoektijd in huize kling? smok
ha trees, ook het nietsnappie van nieuwe forum delen wij 8) dubbel posten, mezelf quoten, mn banner verbannen. mn onderschrift ondermijnen, you name it ik kan t, en dan ook nog met losse handen en vooral: onbedoeld! anyway: jij aan de prittpill, hopsa! ondertussen ik paasei gezocht, gevonden, en besprongen, en zo niet, dan ie uu ie. puh. ronde 15 is best apart, ik had al een kleine schreeuwende poepende krijswurm van 6 maanden kunnen hebben en die rekensommen leveren bij jou nog schokkendere beseffingen (.. is dat een woord>?) op.. edcoh, het is echt SO 2009 om een fashionably late beeb te gaan broeden, niet vergeten he! wij hier in t noorden (elke incluis) doen er wat langer over, maar hee, dan heb je ook wat straks he! een blozende baby op picknickkleedje voor openhaard! en in de zomer, op de steentjes in jullie nieuwe tuin, of in de wei, in elketuin, of in de schooltuin, bij klingelhuis... komt tijd... komen DQbeebjes. knuffel en zonnige verbrande hoofdpijn van in zon kijken knufglitterschudknuf, klingel.
Zie nu pas dat ik mezelf heb gequote. Dats best dom Klingel paas-ei al bijna gevonden en klaar om beschilderd te worden? Ik zeg roze met blauwe stippen met glitterend finish touch. Dat moet het worden! En niet rekenen om tot beseffingen te komen. Onze beeb zou over drie dagen acht maanden worden.. Word depri van rekensommetje en gelukkig ben ik niet zo rekenwonder. Hier geduldig op ongi aan het wachten en gezien mijn ultieme pesthumeur van vandaag zal dat binnen een paar daagjes wel komen. Het is momenteel duidelijk een AIS-dag. Hier compleet met pijnlijk tandartsbezoek, stomme zeurmiepen op het werk en een trekhaak die ik loeihard in een 'wij zijn aan het werk'-bordje heb gereden. Auto en ik zijn ongedeerd, maar gezien mijn vorige twee parkeeracties van 2009 kon er ook niet meer kapot gaan Gelukkig wordt de tuin wel mooi Brom mok brom! *smok*
Meiden, wat zijn jullie weer lekker bezig Trees, al ongi? Wat gaaf dat het allemaal zo snel al is! We loooove AMC! Die mensen gaan ervoor zorgen dat er een beeb blijft plakken, hoezee! Klingel, paasei gevangen? Op je banner staat nog 2 dagen tot eisprong... Ikkeniesnap! Anyway: wat wordt het deze ronde? Vol voor alle kwaaltjes gaan of negeer je elk symptoom van je lijf? Wel spannend om aan de IUI te gaan hoor... Maar met een beetje mazzel en een hoop geduim hoeft dat niet en ben jij lekker zwanger. Het zou wel heeeeeeel gaaf zijn als jullie tegelijk zwanger zijn nu! En jullie rekensommetjes word ik heel droevig van... Zo oneerlijk! Hier alles z'n gangetje. Superleuk weekend gehad. Ik was maandag jarig en m'n man heeft heel erg z'n best gedaan om te zorgen dat mijn verjaardag niet verzoop in de andere feestelijkheden van deze periode. Zo lief!
lieve trees! WEK wat doe je nu toch allemaal met treeswagen? ik zeg, een beetje mollen hier en daar verlicht de frust wat betreft een AISdag! en die tandarts, die moet van je afblijven!!! kiesje getrokken toevallig?? je rekensom is inderdaad deprimerend... huil... erg dat je wel trug in de tijd, maar niet vooruit kan kijken he? zou het zoveel makkelijker maken als je ook kon zeggen, ach, even de zomer door, want in september word en blijf ik zwanger! ben je al ongi trouwens? of?.................... en hoest trouwens met sumo? en hoest op werk? vertel es? @marb: nog gefeli! hebbie leuk dagje gehad? en hoe gaat t verder? alles goed ook met LBB? grappig dat je nu mijn man zegt ipv marbman he! @paasei: heh, huh, neej hoor ei vandaag! zelf denk ik dat ie geweest is, want de krolsheid is weg sinds vanmorgen, maar ovu-test van 12oo uur was nog nagenoeg posi... hmz we hebben wel aardig kunnen klussen, hoewel er na het gillen over een knallende ovutest gistermorgen een klusje mislukte ik hou voortaan maar mn mond over aanstormende eieren, ik snap ook dat dat niet zo leuk is...dan ligt het accent wel heel erg op ' KLAARKOMEN EN BEVRUCHTEN EN WEL NUUUUU' en das niet echt erotiserend wellicht.. anyway; gister bij woody geweest. antibio heeft bacterie weggeramd, dus das mooi. in mei aan de IUI.. alleen, werkelijkwaar... klingman is de 13e in londen, wij vertrekken de 15e naar ierland.. en ei zal de 13e of 14e komen! zegt woody: hm, we kunnen ANDERS OOK WEL EVEN MORGEN EEN IUI DOEN HOOR zijnde dus vandaag! ik gil niet meteen JAAAAAAAA zoals ik had moeten doen, maar brabbel dat ik dinsdagavond al een posi ovu test had. o, zei woody, dan zal ei wel springen voor donderdagmiddag, dan gaat het niet meer lukken. MOK want nu denk ik dus dat, wegens test van net, het wel had gekund... ik ook altijd met mijn mee-ge-gyn enso.... boeh, had breezerstand aan moeten zetten! maargoed, het zal mei of juni worden...ben benieuwd... de rekensommetjes leren dat na 6 IUIs de helft nog niet zwanger is, dus ach, als ik het nu al voor elkaar heb gekregen om bij de laatste 10% (na 1 jaar nog niet zwanger) te zitten, waarom dan nu opeens wel? kortom, lekker hoopvol weer he! wat een verhaal, ik word r zelf moe van. ik ga maar snel wat huisvrouwen en dan werken lekker. @iedereen, jem en boes en pook en elke: ook voor jullie n dikke knufsel! smak!
Klingel geen gezeur, jullie gaan gewoon fanatiek door met eieren te grazen nemen!!!! En ter info, bij mij dinsdag posi ovu test, dagen erna veel lichter. Dinsdag een "moet" klusje en daarna pas vrijdag ochtend terwijl ei donderdag was.......en zie wat ervan is gekomen! Niet doendenken dus jouw ei is bij deze besprongen en jammer voor Woody maar IUI bij jou uitvoeren zit er gewoon niet in!!!!!Hij is te laat. Trees; die gasten in het AMC doen hun werk en de volgende vruchtbare komt het helemaal goed en dan blijft het PLAKKEN!!!!!!!En die rekensommetjes................arg wie vind rekenen nou wel leuk??????/ @marb nog gefeliciflapstaart! en mooie jurk trouwens.........weet niet meer of ik dat al had gepost. verder ben ik op dit moment een soort hormoontje power........beeetje opvliegend maar. excuus dus als ik wat te dwingend overkom. Of eigenlijk ook niet, ik zorg gewoon dat ik die eireren en niet plak dingen zo bang maak dat ze doen wat ik zeg!! En zo zijt het!
@ Klingel: pfff... wat balen dat IUI misschien nog een maandje moet wachten. Misschien helpt het als je nu alsnog de breezerstand aanzet, daar worden een hoop meisjes zwanger van En dan 'vergeet' je de voorbehoedsmiddelen: "OEPS!" En ben je ineens toch zwanger. Ik zeg JAAAAAAAAAAA! En de bacterie is nu opgehoepeld dus wie weet ben je gewoon zwanger, deze of volgende maand. Ja toch?! Je hebt rond koninginnedag je nod toch? Koninklijk beebje, mooie test met oranje streepjes? @ Trees: al tsunami gespot? Zie dat je op dag 1 van je cyclus bent? Dat is goed nieuws! Dan kunnen jullie nu voor de ultieme plakbeeb gaan. Nog maar een weekje ofzo en jij zit weer in je (heeeeel) vruchtbare periode! Wij willen een Treesbeeb! @ Pookie: Wauw, alweer over de 15 weken... Wanneer heb je 20 weken echo? En wat heb je een vroege 3d echo! Gaaf! Hihi, hormoontje power? Had er donderdag ineens last van. Snapte er niks van, heb mijn hele zwangerschap niet echt hormonen-uitbarstingen gehad. Helemaal in het begin van m'n zwangerschap een beetje, maar dit was echt niet normaal. Huilen om alles, huilen om niks, huilen omdat ik steeds moest huilen en ik dat zielig vond voor m'n man Nou, goed... Ben weer normaal Maar wat jij hebt: opvliegend zijn... Dat is juist goed, hier. Volgens mij moeten we wat strenger zijn tegen de (d)ooievaars! Wat een stomme beesten. Vliegen ze steeds voorbij bij Klingel & Trees. Hoe moeilijk is het?! GRRRRR Tjeez... marb is melig ofzo... @ all: heb gisteren fotoshoot gehad, foto's in album... Zijn wel iets 'bloter' dan ik verwacht had... Verder alles goed nog steeds. LBB strekt haar lange benen regelmatig. Vanochtend bij zwangerschapszwemmen ging m'n buik zwaar heen en weer. Kreeg zelf commentaar van de andere zwangere dames... Verder is de babykamer ein-de-lijk klaar! Ben ik hel blij mee, want het was toch echt wel irritant dat er steeds nog vanalles moest. Nu hoeft er niks meer. Wil misschien nog gordijntjes of andere leuke spulletjes, maar ze kan verder gewoon komen. En ik zat vanochtend ineens te denken dat dat over 5 (!!) weken al gewoon kan Nou ja, waarschijnlijk nog een week of 8, maar dat gaat ook wel erg snel. Pfff... jeetje, wat een verhaal weer. *houdt snel mondje dicht* Knuffel meisjes!
@pook: heej wat fijn om weer van je te horen! en dat alles goed gaat! enne over dat ei te grazen nemen: misschien gaat het daar wel mis bij ons; we klussen wel HEEL SPONTAAN als ovu posi is, maar als ie weer nega is houden we er, babytech, mee op.. ?? anyway het zal wel goedkomen.... duurt alleen wat lang.. (DTL) @marb: superfotos van joe! ik vind vooral de 1e heeeeeeeeeeel erg mooi en ook nummer 6 hoe heb je dat geregeld? wie gedaan? ik verheug me nu ook al op superfotosessie... mag klingman doen! @trees: wat wat wat, dag 1?? ongi? of bannertechnisch wanneer je weer mag galmen? vertel! @rest: hihi ik ben een beetje tipsy na 3 roseee in de son met een vriendinnetje! 8) lekker hoor, en dan nu de krant lezen en bankhangen en morgen vroeg werken. zo slepen we ons wel door de NODdays....... maar tis toch weer niets, ik weet zeker dat het zonder hulp niet gaat werken...... drenthse zonnesmak!
Pook you go girl! Wees maar eens flink streng tegen die achterlijke eieren van mij en Klingel. We kunnen we wat strenge hormonsters gebruiken. Zo zijt het inderdaad Begin je al een mooie pronkbuik te krijgen? Iehhh en Marb wat een mooie, sexy zwangerschapsfoto's. En wel even erg nieuwsgierig, maar er staat een jongensnaam op de schoentjes op het buukie, is dat DE naam... of is dat het merk En over een week of vijf Wat gaat het snel met mister LBB! Klingel nu moet je me toch eens vertellen, 'wat is DTL'? Druk Techniek Liggen? De Treuzelende Langbeenbeeb? De Truttige Lukt-nietshow? En kappen met rekensommetjes :x We gaan voor de 100% maand! Ik vind het nu weleens tijd worden dat we gezellig gaan mekkeren over zwangerschapskwaaltjes en het kopen van superhippe, blommige positiezomerjurkjes. Nu eerst even genieten van de héérlijke rozige zomerroseetjes en dan met koninginnedag twee rozige streepjes. Ik ben helemaal happy! Want ik ben netjes naar 28 dagen ongesteld geworden. Maandag het AMC bellen en kom dan maar op met die waterecho en het bloed aftappen. Ben werkelijk helemaal klaar voor de prittbeeb. En Sumo? Haar heb ik inmiddels officieel gediagnosticeerd met de diagnose ADHD, maar dan wel in combinatie met een zeer hoge dosis schattigheid. Schoenen smaken haar nog steeds erg goed (helaas ook mijn net nieuwe pronklaarzen), vaatdoekjes jatten is haar grote hobby en zwemmen duidelijk niet. Haar eerste zwempoging is geeindigd op de bodem van het meer. Ze vergat dat ze niet kon drijven met haar 25 kg... En werk? Hilariteit en verdriet wisselen elkaar af. Nog steeds erg boeiend en mag binnen een paar jaar mijn post-doc doen. Geheel betaald door mijn baas . Hoe ist op jouw werk? Nog steeds zo druk? En de poezebeesten? *smok*
Lieve Trees, als ik niet beter wist zou ik zeggen dat je zwanger bent... Die jongensnaam waar je het over hebt is namelijk inderdaad het merk. En we waren, eerlijk gezegd, niet van plan om onze LBB een jongensnaam te geven vooral niet omdat het een meisje is Maar die plakbeeb van jou komt wel errug dichtbij nu. Nog een paar roseetjes, misschien een breezertjuh voor de zekerheid en dan komt het helemaal goed. Morgen het AMC bellen en dan ben jij in no time zwanger (EN DAN BLIJF JE HET OOK!!!!! )
Hallo meisjes! Ik ben alweer schandalig lang terug in ons kikkerlandje (sinds vorige week dinsdagavond) en het is de hoogste tijd voor een update! 8) Het was heerlijk in Zuid-Korea, super om de familie weer te zien. Alleen nog geen koreaanse naam. In Hong Kong heerlijk gerelaxed, batterijtje is weer helemaal opgeladen. 3D echo gehad, zal snel foto's in album zetten, morgen ff inscannen. Groeit goed, loopt zelfs een weekje voor... het is nog steeds een jongen We broeden vrolijk verder. We doen ons best om de laatste vuile stofwerkzaamheden (tegelen, schilderen) af te ronden, zodat we kunnen beginnen aan de babykamer. En wat is hier veel gebeurd! Nieuwe site, jammer genoeg geen nieuwe zwangeren, maar wel SLT, antibiokuur, verdwenen berichtjes, Londen, Ierland, IUI, hormoontje power en hele mooie buikfoto's!!! Heb jullie verhalen wel gemist hoor!!! Liefs, Jem
hey jem! fijn dat je weer veilig trug bent! geen naam nog?? weet jij trouwens of er een relaxt bounty-eiland redelijk in de buurt van hongkong is? enne die nieuwe zwangeren.... let op; in mei hebben alle meiden een bevrucht ei!
Ha Klingel, Mij lijkt Palau wel wat. Niet echt heel dicht bij Hong Kong, maar volgens mij wel een behoorlijk bounty gehalte en een stuk dichterbij dan Hawaii (en das misschien ook weer een beetje afgezaagd)... Heb je plannen??? Zou wel erg romantisch zijn om daar een mooie winterbaby te maken in mEI. =D> Jem
http://www.fertilityfriend.com/home/2569c1 Die van mij schommelt ook heel erg kan iemand me wat wijzer maken?
Done al vermoed de titel van dit topic anders, ik heb het afgelopen jaar werkelijk geen thermometer aangeraakt. Sorry meid ik kan je niet verder helpen. Jem goed dat je weer terug bent!! Ik mis je banner trouwens. Hoe ver ben je nu? Ik hou het namelijk helemaal niet bij. Ik haal data, geslachten, eieren etc. allemaal door elkaar Sorry marb!! Oepsie... natuurlijk een meiske! Klingel wat is DTL nu? Kan er niet van slapen.... Enne Palau Ja moet je doen! Daar is een soort zee/meer waar het wemelt van de kwallen. Klinkt wellicht niet erg aanlokkelijk, maar dit zijn de enige kwallen zonder natuurlijke vijand waardoor ze niet kunnen steken. Schijn je prachtig te kunnen duiken! BTW jouw commercial is weer terug op teevee Voordat ik het volgende verhaal vertel, moet ik eerst vertellen dat ik serieus een heel vredelievend persoon ben O. Deze week toch tweemaal heibel gehad met artsen (stelletje imbecielen, niet-emphatische heikneuters in witte jassen :c. Situatie één. Ik bel maandag, geheel volgens afspraak, naar het amc voor een afspraak voor o.a. de waterecho. Deze moet rond dag 7-10 plaats vinden en jah dan is het toevallig ook koninginnendag en meivakantie. Jah hoor 'sorry mevrouw we hebben geen ruimte wacht nog maar een cyclus' . Ik wacht verdorie al drie maanden, nee ik wacht verdorie al anderhalf jaar op een beeb en wil NU weten wat er mis is met dat stomme lijf van me en het laatste wat ik wil is nog een cyclus wachten omdat jullie je zonodig moeten bezatten op koninginnedag en daardoor niet in staat zijn om te werken!! Ook moet de waterecho door een zatte aap worden afgenomen, deze gaat er wel komen. Deze tirrade werd gevolgd door een hysterische huilbui in de trant van 'wij krijgen nooooit een beebje' . Het heeft geholpen en de 29e hebben we alsnog de echo, maar wel met een kleine kans dat het nog afgebeld gaat worden, omdat het eigenlijk een punctieplek is en deze heeft voorrang... duimen dus! Situatie 2. Mijn huisarts. Had telefonisch overleg met huisarts omdat ik sinds Egypte aan de didderee ben en waarschijnlijk een kleine infectie heb meegenomen. Mijn eerste en belangrijkste vraag: 'heeft dit invloed op het zwanger worden of een eventuele zwangerschap'? Zij: 'ach mevrouw u bent pas 27, neem toch een paar maanden rust en geniet nog even van het leven'. Ik: 'pardon, u heeft mijn dossier voor u liggen en weet u van mijn miskramen'? Zij: 'ja hoor juist dan zou ik het even uitstellen, want u bent zo jong en ik was pas 33 toen ik mijn eerste kind NAM '. Ten eerste neemt ze me niet serieus, want ze geeft geen antwoord op mijn uiterst belangrijke vraag en ten tweede heeft een koe nog meer inlevingsvermogen dan dit rare mens, wat maar bleef herhalen dat ik zo jong was... Vroeg ik haar om een mening Ik ben acuut van huisarts geswitchd, want na eerdere akkefietjes was dit duidelijk de spreekwoordelijke 'druppel'. Nog even iets grappigs om mee af te sluiten? Vooruit Ben vandaag de hele dag naar de sauna geweest. Héérlijk weer, maar op een zeer vervelende plek verbrand Normaal krijgt deze plek niet zoveel zon.... *smok*
lieve trees! werkelijk waar wat lees ik nu allemaal! 1. supergoed dat je je ertussen hebt weten te frummelen middels een aardige dosis terechte krijs, mok, stamp, jank en timmer! ik hoop dat de echo doorgaat en dat er meer duidelijkheid komt.. moet je daar dan ook weer op wachten of kunnen ze meteen iets zien??? 2. wat een ONWIJS ONEMPATISCH BOT MOEDERONWAARDIG STOMME HUISARTSKUTKOE was dat zeg! dat is toch niet normaalll!!! goed dat je van ha bent gewisseld, heb je haar wel even verteld dat, en waarom, je haar gedumpt hebt? ? bah! ik boos hier! maar, is andere arts beter? al gesproken? je moet wel even laten kijken naar de dedderie (hi hi) want dat duurt eg wel te lang nu hoor!!! 3. treesdoos verband? whoohooo! sorry dat ik lach maar dit is natuurlijk wel erg grappig! koelen met blokjes ijs? treesman zachtjes laten blussen achter in de kerk?? kan me wel voorstellen dat t vervelend/pijnlijk is! misschien lekker crempje erop??? en dan nu............. had ik nog steeds niet verteld wat DTL is, hetgeen ik ook in het dagelijks leven te pas en te onpas scandeer? welnu, ik zal je een hint geven. 1,5 jaar wachten op zwanger worden/blijven? dat is een typisch geval van DTL! NOG een cyclus wachten op echo? ja daaag, DTL!!!! in de rij staan bij de kassa en 100 man voor je? DTL!!!!!!! op t werk: die amuses moeten nu mee. wat, nog 10 minuten voor ze klaar zijn?? dat kan niet, DTL!!!!!!!!!! ha, ik ga morgen (zometeen) op wintersport maar als ik trug ben wil ik gaarne de juiste oplossing van u!! 8) over wintersport: JA dat kan nog. op de gletsjer in oostenrijk is er superdupersneeuw, en in t dorp ist bijna 20 graden!!! whoohoooo!!! ik zeg: koninginnedag is mijn NOT. ik heb besloten dat ik de hele dag op een roze piste ga staan gillen. ik heb geen zwangerschapstesten ingepakt! en ook geen OBs en ik heb na lang twijfelen toch wel mijn thermometer meegenomen (ooit zon ONSCHOMMELIGE TEMP van mij gezien??????) maar voor de rest ga ik mijn lot leidzaam aanvaarden zonder gilstress en schemerstreepjespaniek, hoe vind u die?? enne, over palau: getssssss kwallen!!! nee, met of zonder steek, daar ben ik panisch voor! dan gegarandeeerd een bijna door paniek ervaring aanval op 30 meter diepte! ieks! enne, over commercial: hihi, heb je me alweer voorbij zien flitsen in 1 sec? anyway, ik moet nu naar bed, want we gaan supervroeg rijden. lekker op de piste met een boekje, beetje dromen, niet stressen, lekker schrijven, en als ik trug kom...... dan EIS MET SLAGROOM ik goed nieuws! op alle fronten. dikke drenthse frummelknuf!!
hier 1 goed nieuwsje na alle uitbarstingen hier. Beeb maakt het nog steedss goed en na laatste "pret" echo blijkt onze beeb ook een meisjesbeeb te zijn. Ff wennen maar dan wordt het maar een meisje met een blauw/grijs gestreept dalmatier truitje ( voor als jullie het nog niet gemerkt hadden ik ben nogal fan van deze gestippelde hondebeesten) Jem welkom terug, al ben ik nog steeds nieuwsgierig waar in Zuid-Korea jij bent geweest. Mijn schoonzusje, man en kind zitten voorlopig nog in Doujang (????)