temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha allemaal,

Mijn banner is trug, mijn avatar wilde ik ook graag terug toveren, maar ik heb geen idee meer waar ik dat ding heb opgeslagen, als ik hem al heb opgeslagen. No panic, ik ga wel een keer voor een frisse nieuwe.

Dus, zo ondertussen ben ik 28 weken gevorderd. Na de magische 30 weken grens zou ik zo onderhand moeten starten met nestdrangstress voor de babykamer. Misschien dat we dan zover zijn dat we daar ook daadwerkelijk aan kunnen beginnen ;)

Trees, je hebt helemaal gelijk, echt elke keer weer zakt mijn broek af als ik van die verhalen hoor van dit soort lompe reacties van mensen. De meest botte delftse student gaat hiervan nog met z'n oren klapperen.

Jeetje, daar verbanden lijkt mij behoorlijk pijnlijk. Moeten ze woensdag maar extra voorzichtig doen met de echo!

Nou, Klingel op de rose piste. Met die temperaturen toch nog skieen, relaxed hoor!! Ik weet niet hoe het met de rest zit, maar ik heb nog steeds geen idee wat DTL betekent. Ik dacht eerst aan ToedeLeDokie, maar dat zou TLD zijn... of TDL. Zou het typisch een uitdrukking zijn uit het oosten? ;)

Pookie, ik ben in Zuid-Korea in In-Cheon geland, 1 nachtje Seoul en daarna met de metro naar Cheon An, waar mijn jongste zus woont. Daarna nog avond en dag doorgebracht in Namisom, dit ligt ergens tussen Seoul en de grens met Noord-Korea (rond die tijd hebben ze daar die missile de lucht in geschoten), samen met de jongste + middelste zus. En de rest in Bo-Eun en omstreken. Hier woont de middelste zus. Dit ligt in de buurt van Daejeon.
    Korea is op zich een mooi land, maar niet spectaculair. Desalniettemin vind ik het heerlijk om er te verblijven. Maar dit komt vooral door het lekkere eten!!! Ben jij er eigenlijk geweest?

Groetjes,
    Jem

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    DTL DTL???????????????????????????
    ik snap er echt de ballen van. Klingel, die uitleg van je maakt wel het gerbuik van wat en wanneer DTL duidelijk maar niet wat het betekent!!!! IK WIL WETEN, is het
    dikke tiet l.l, of drentse tering lei..er of drie totempalen lang?????????????????????
    VERTEL vertel.

ennuh Korea, nee wij zijn niet geweest en gaan ook niet heen. Het is voor ons ook niet echt een aantrekkelijke bestemming en ze zitten er relatief kort, nog tot begin juni.
    Dus wij gaan ipv Korea waarschijnlijk Curacao opzoeken.FF lekker chil vakantie houden, bij een vriend die daar nu bijna een jaar woont op visite en vooral NIETS.................
    Nu al zin in!!!!

3. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Trees: Je hebt groot gelijk hoor meisje! Wat een stelletje *%$()"£&%@:mad: vooral die huisarts. Ik zou daar ook zo ontzettend pissig van worden! Waar bemoeit ze zich mee? Grrrr... Zit nu vol agressie jegens koe-huisartsen :p

Enneh... verbrand op een ongemakkelijk plekje? Wie weet helpt het het proces wel! :p
    In elk geval is het weer galm-tijd! Spannend! :D En deze week echo (natuurlijk gaat ie door!), woehoe! Er komt schot in, in huize (baarmoeder) Trees!

@ Klingel: woehoe, wintersport. Ben jaloeeeers! :confused: Hoe was het? En hoe was je NotOD? :p Joe zwanger?! Hihi, Oostenrijkse apotheek geplunderd voor testen?
    Enneh... DTL snap ik ook niet :( :oops:

@ Pookie: woehoe, een meisje. Gefeliciteerd. :) Ik moest er ook aan wennen hoor, had ook steeds een jochie in m'n hoofd. Maar wees gerust: het went snel ;) Enneh... je hebt over een tijdje ook nog 20 weken echo neem ik aan? Kun je daar mooi nog eens loeren.

@ Jem: woehoe, de 28 weken voorbij, jippie! Nu is elke dag/week mooi meegenomen ;) Enneh... geen nesteldrang? Dat ken ik ergens van... :oops: Lees hier steeds allemaal vrouwen die willen poetsen enzo... Nou, daar heeft marb geen last van :D

Hier alles nog steeds prima. Zou eigenlijk aan het eind van deze week met verlof gaan, maar aangezien het allemaal nog prima gaat heb ik besloten door te werken tot 36 weken, dan heb ik 2 weken langer na de bevalling. Ben nu bezig mijn vrienden in no time allemaal nog gauw te zien, want vanaf juni zal dat allemaal wat lastiger gaan waarschijnlijk... :)
    Oh ja... En ik moet nog steeds geboortekaartjes fixen :oops: Zijn we wel laat mee, ghehe. :D Heeft iemand nog een leuke site?

4. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hallo liebe schommelmadel!

hier die klingel von der gletsjer.
    es ist sehr sneeuwsturmerig, also ich durf die piste nicht auf!
    seker niet met beeb in bauch! :)

@pook: ook een meisje!
    iiii wat leuk!!! :D

dit houdt wel in dat trees en ik een jongetje moeten werfen, sonst is het hier een groot babykipfenhock! ;)

@DTL: werkelijk waar. dacht ik hier toch allemaal bovengemiddeld intelligente schommelmeisjes te kennen, snappen ze t nog nie! :)

ik zeg: DTL is een afkorting voor een door mij te uit en te na gebruikte opmerking.
    maar zover waren jullie gelooof ik al wel inmiddels :)

het is een opmerking die volgt op bovenstaande voorbeelden!

ik zal er nog een geven.

'poeeeeeeeeeeeee ik moet nog 2, 3 dagen wachten voor ik weet of ik zwanger ben!!'

reactie: ja jee, zo lang nog??? D T L!!!!!!!!!!

:D

@hier: temp gigastabiel, ik vertrouw het voor geen meter...
    zit hoog in de bergen, dat zal duizeligheid in combi met skieen in sneeuw verklaren.
    en spierpijn in lies wegens datzelfde skien...

ben niet meegegaan vandaag; wilde rust aan kop, ben zenuwachtig!

also, eine dicke knuffel drauf,

ihre klingel................

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @pook:

dan nu in jip en janneke taal.
    D T L staat voor 3 woorden. het kan een reactie zijn op iets.

en dat iets heeft altijd te maken met uhhhhhhhhh ja dan geef ik m weg.

laatste voorbeeld voordat ik van de gletsjer glij in opperste antischommelkrijs:

klingel: 'ik wil testen maar ik heb expres geen testen meegenomen' (zomaar een willekeurig voorbeeld :^o )

pook: 'dan moet je dus wachten tot je trug bent van wintersport, nog tot zondag!'

klingel: 'ja daaaaaaaaaaaaag ! dat D. T. L.!!!!'

jodelo?
    so!

en waar elke is?
    lief dat je dat vraagt trouwens ten eerste!
    toevallig, of eigenlijk niet, weet ik waar zij is: minder op t forum..

wil er minder mee bezig zijn, en vindt t daarom iets minder fijn hier op zp.
    het gaat goed met haar, hoewel ze een gedoe heeft met een veel te hevige reactie op de clomid, die 3 eitjes gaf, waarvan er 2 zich inmiddels tot supergrote cystes hebben ontwikkeld... :(

afwachten is nu wat de gyn, de fert arts, maar ook de internist wegens een vermoeden richting nieren, maar missch ook wel schildklier, ervan gaan zeggen en metname ermee gaan doen.

kortom: MOK.

@trees: waar is joe???

jij ei als ik, eh, roze piste???

ik zal eerlijk zeggen: ik ben knetterzenuwachtig. misschien wel voor het eerst zo erg maar ik realiseer mij dat dat heel erg veel te maken kan hebben met het feit dat ik vakantie, dus tijd om erover na te denken en stressen heb.

over 2 dagen is alles weer het zoveelste, of het eerste feit voor mij.

we zullen zien...........

@boesje: waar is joesje eigenlijk?????

@jem en marb: broedknuf!

@all: tirolknuffffffffff!

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Klingel: man o man wat spannend. Je kaartje ziet er supergoed uit, lijkt preciés op mijn kaartje toen ik zwanger werd :D (zie album...) Die dip met open rondje... is dat een heeeeel ander tijdstip of is dat gewoon een rasechte innestelingsdip?

Anyway: ze hebben in Oostenrijk toch ook wel testen...? O:) En tis heel belangrijk om te weten of je een beeb in je buik hebt dus ik vind dat je gewoon mag testen :D (en het dan wel hier moet vertellen, ja!)

DTL snap ik nog steeds niet :'( Word nu wel lichtelijk geirriteerd omdat ik er steeds aan moet denken en ik het niet kan verzinnen... :oops:

@ Trees: Succes morgen!

@ Elke: als je dit leest, ik denk ook aan je hoor!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    "marbje± )sorry voor aparte klaptoptekens!'

dat open rondje is van de nacht van ons vertrek, toen ik om 0500 op stond!
    ik heb hoop verloren troouwens want mn temp was vanmorgen, toen ik 2 uur te vroeg tempte, alweer heel laag... en dat was ie de rest van de week niet ookal was het zo vroeg.. huil...

"trees± succes met waterechoooooo ik denk aan jou!!!!!!!!!

"elke± internistsucces!! lijkt hij ook op een acteur==

"DTL± werkelijk waar!!!!!!!
    ik zal 1 letter weggeven, en als jullie het dan nog niet weten loop ik over naar het A.K.T!

L is LANG!

edelweisskuss met buikkramp ±) boehh

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Haha, ik weet m denk ik...

Duurt Te Lang? O:)

Had gewoon iets veel ingewikkelders verwacht... :oops:

Maar nu ben ik benieuwd wat A.K.T. betekent... :)

Anyway: Hoop verloren? :( Vinniknieleuk... Ik hou nog even hoop als je het goed vindt...

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @marb: heeeeeeeeeh heeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh zo moeilijk was t nu! :)

over 2 dagen weet ik zeker dat ik niet zwanger ben......pffffff duurt te lang!!
    trees heeft nog niets laten horen van waterechooo.... duurt te lang!

ensovoort! ;)

het is echt mn stopwoord in t leven inmiddels ;)

enne, A.K.T? het afkortingentopic natuurlijk!!!! :)

jij ZM!

;)

hou jij maar hoop..... hoe zag jouw tempkaart eruit ook alweer?
    even kijken.....
    knuff

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    DTL...........
    inderdaad zo simpel voor de hand liggend.........
    en ik er maar de meest funzige harde vloek van maken :oops:
    Toch is dat in een aantal gevallen ook wel op zijn plaats geweest.
    Vooral bij Trees!!

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @pook: ja soooo makkelijk en doeltreffend is DTL nu helemaal!

nog 161 dagen wachten op pookiebeeb?? DTL!!!!! ;)

enne trees, zeg eens?? hoe was echo????

12. Trees

Trees Niet meer actief

Slapeloze nachten heb ik gehad. Tenenkrommend. Bibberend van de zenuwen :cry:

En nee niet voor de echo, maar voor die stomme afkorting van Klingel. Ik was inmiddels ook al in het meest godvrezende vloekwoorden-boek beland op zoek naar een oplossing :oops: Ayway Duurt Te Lang, hoe simpel, hoe logisch en zo mee eens.

Klingel wat maak je me nu met je lage temp? :c: :c: Mag ik nu toch even de godvrezende vloekwoorden uiten? Ja graag! DTL (en in mijn woordenboek staat dat nu ergens anders voor...). Klingel advies. Schop een sneeuwpop naar de eeuwige sneeuwvelden en ga je bezatten aan de gluhwein (alleen als je echt ongesteld wordt [-X). Ik doe coulant mee, maar dan de oranjebitter en alle verklede oranje idioten (in plaats van de sneeuwpoppen dus...)

Oh ja waterecho. Was voornamelijk erg waterig. Overal water. Het liep er net zo hard weer uit als het erin liep :(. Koud water was dan wel weer erg fijn voor mijn verbrande .... justem :oops:.
    Toch weer een mooi beeld van mijn binnenste gehad en alles zag er perfect uit. Geen schotjes, gekke vormpjes, boompjes en andere rare dingen. Ook weer een halve aderlating (Edit: OMG wat overdrijf ik soms toch vreselijk) ondergaan om genoeg bloed af te leveren en daarvan krijgen we over twee weken de uitslag.

Er was trouwens een prachtige knoeperd van een ei te zien. Binnen een paar dagen gaat deze ploppen en misschien niet alleen :confused:. Er was nog een tweede grote en deze zit ook nog in de eggrace. Dubbel kans (en ook dubbel zoveel kans dat het misgaat).

Klingel als jij Ellke nog spreekt? Geef haar dan even een grote knuffel van de schommelmeisjes. We duimen onverminderd voor haar door!

Pook een meiske beeb :D met dalmatier stippen. Ben nu wel zeer benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Vertel hoe kom je aan je dalmatier-fetish? Zit er nog een mooi verhaal achter?

Jem heb je nu een paar weken overgeslagen? Je gaat plotseling zo hard. Was het geslacht van jouw beeb al bekend of is dat topsecret.

Uhm weet even niet meer wat ik verder kwijt wilde (oeff de wijntjes...)

*smok*

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Klingel, hier is iemand al vanaf 7 uur aan het rondhangen om jouw temp te spotten. Dat DTL! :p :) We gaan straks naar Brussel en komen pas zondag weer terug, dus als je niet voor 9 uur hier post moet ik wachten tot zondagavond op nieuws! :( Typisch gevalletje DTL!!!!

Trees, wat fijn dat je binnenste er goed uit ziet, met maar liefst twéé eitjes die op springen staan :confused: Maareh... Heb je ook nog een pritt-behandeling ondergaan zodat die twee (of gewoon een, dat mag natuurlijk ook) lekker blijven plakken?

14. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel ben nu ook wel erg benieuwd? Blij-ig de berg aan het afzoeven of sneeuwpoppen aan het aftuigen :(?

Marb veel plezier bij onze zuiderburen!

En om antwoord op je plak-vraag te geven. De pritt-behandeling begint pas als ik zwanger ben en op de eerste dag van mijn gemiste menstruatie zit. Ze waren gelukkig wel zo lief om de uitslagen van het bloedonderzoek voor mijn nod te plaatsen. Wie weet flikken we het kunstje deze maand nog een keer.
    Alleen als er in het bloed nog steeds geen oorzaak wordt gevonden, ook geen pritt-behandeling voor Treesbeeb :(. De gynaecoloog zei woensdag nog dat ik veels te jong ben om het zo vaak 'domme pech' te laten zijn. Er moet een oorzaak zijn, maar de vraag is of ze deze ook gaan vinden. Ik hoop daarom ontzettend dat het bloedonderzoek wat oplevert [-o<

15. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pookie, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je meisjesbeeb! :oops:
    Ik had zelf juist eigenlijk altijd een meisjesbeeb in mijn hoofd, ben met 'babydingenkijken' ook altijd veel meer gericht op 'meidenkleuren' (lees: fuchsia :) ), dus ik ben ook nog steeds aan het 'wennen' ;) Wanneer ga je naar Curacao? In ieder geval heb je warm weer?

Marb, dus jij hebt nog genoeg energie om lekker door te werken, lekker hoor! Ik hoop dat het mij net zo vergaat :D Enne, wij hebben nog niet eens een kinderkamer en ook nog geen naam, dus aan geboortekaartjes zijn we nog lang niet toe :)

Klingel, het mysterie eindelijk opgelost!! Afkortingen zijn helaas niet mijn specialiteit, maarreeh... gaat alles nu goed met jou???? ik spot elders berichtgevingen over dubbele pech op de sunami rood/zwarte piste??

Trees, mooi dat waterecho goed is gegaan! Ik hoop heel hard met je mee op nieuws uit bloedonderzoek [-o< [-o<
    Nog 11 daagjes wachten.......... .... ...
    Enneh... mijn beeb is een jongen! Dat had je zelf voorspeld ;)

Laatste nieuws van mijn kant: ik heb een nieuwe look, heb een zeer gewaagde actie uitgevoerd, door juist nu voor het eerst van mijn leven een permanent in mijn haar te nemen! Het heeft wel super naar mijn zin uitgepakt, nu nog afwachten hoe lang het blijft zitten met al die hormonen. Ik heb uiteraard wel verondersteld dat het geen kwaad kan voor de beeb. Heb zo weinig mogelijk dampen geinhaleerd....

Verders geen nieuws. Druk aan het klussen (voor het huis en voor de fun ;) ) en aan het studeren.. enneeh.. beetje hier aan het bijlezen natuurlijk :D

Byebye,
    Jem

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @jem: ha, even de bus ingekoekeloerd?

ik heb maar 1 ding te zeggen, of eigenlijk te laten zien:

17. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel wat the f*ck heb je gedaan :confused: :confused: :confused:

Meis hoe gaat het nu met je? Maak me zorgen :(

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hoeft niet mn lieve schommeltreesdintje,

het viel hartstikke mee; maar het leek erger! ;)

ik was een beetje heel erg keihard op mn bek gegaan tijdens het skien op de zwarte piste :^o :^o :^o en die ubergrundliche ostenreicherse rettungsleute riepen dat ik mn lieve knieschijfje wel eens gebroken kon hebben.

volgens mij was dat een typische touristgelduitdezakklopactie, maar op dat moment geloofden we t wel.

dus, ik hysterisch (zie dramatische hand voor gezicht) (of was dat om schaamrode kop te verbergen???? en wel afgevoerd in ambulance all the gletsjerway naar beneej...
    :oops:
    knie is slechts zwaargekneusd, pimpelpaars en auwie, maar voor de rest nix aan t beentje hoor!

anyway:
    ik hoop [-o< ontzettend met je mee dat bloedonderzoek wat oplevert, moet gewoon!
    er moet een aanwijsbare, en met name oplosbare, reden zijn voor het prittprobleem.
    en als ze dat eenmaal hebben gevonden en opgelost........ DAN KRIJG JIJ PRACHTIG PLAKKENDE PRITTENDE MUURVASTE ONWRIKBARE TREESBEEB!
    so!

moet je nagaan, we hebben elkaar langer dan 1 jaar gelee hier leren kennen en we hebben nog steeds geen grote dikke ronde trotse hippe pippe picknickbeebbuik!

voordeel van dat het zo T L D, is wel dat het steeds sneller moet gaan gebeuren! :mrgeen:

toch?

hup hup, aan de pritt en de IUI, en het is al snel een voorjaarsbeebje, precies volgens wens!

ik zwiep een dikke glitterende klunzige kriebelknuffel een provincie hoger naar joe toe!

SMAK!

19. Trees

Trees Niet meer actief

Gelukkig Klingel. Schrik me ... na het zien van een nogal dramatisch pic, waar Klingel omringt door rode mannetjes wordt afgevoerd. En die hand was inderdaad erg passend bij dit drama-tafereeltje.

Ik hoop BTW dat je niet mijn advies aan het uitvoeren was om sneeuwmannen naar de eeuwige jachtvelden te skieen en perongeluk tegen de bezemsteel-attribuut van mister sneeuwman opskiede met teveel gluhwein in het bloed? Nee toch [-X

Jij nu beginnen met je IUI-avontuur? Vertel hoe gaat dat nu eigenlijk in zijn werk? Moet je ook hormonen slikken/ spuiten :(.

Jem een jongen! Natuurlijk wist ik het nog wel :^o :oops:. Sorry vergeef me en het is absoluut geen desinteresse, maar mijn soms nogal wollige, vergeetachtige geest die alle schommelige tempbeebs door elkaar haalt.
    En wat voor technisch ben je allemaal aan het studeren? En zit de krul er nog steeds in? Hormonen halen geen gekke grapjes met je nieuwe kapsel uit?

Hier. Wacht, wacht, wacht, vol geduld ( :^o).

*smok*

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    oepsie trees,

foto ziet er wellicht dramaqueeneriger uit dan het qua letsel was! 8)
    got wat stond ik voor lul MIDDEN IN EEN RESTAURANT op mijn bek gaan, maar dan wel nog het voor klingelman gehaalde nog intacte! biertje als was ik het vrijheidsbeeld met rechterhand hoog boven hoofd houden he, terwijl ik in de knoop lag! :)

anyway, wachten is een crime.
    misschien wel het allerergste van het hele zwangerwillenworden he, dat wachten wachten wachten, op ei, op nod, op uitslagen, op afspraken, op........ b.e.e.b!

nogmaals, DTL!

het was super dat waterecho goed was, maar het wordt nu wel tijd voor een ' ontdekking' van wat er mis is, en hoe dit onmiddelijk opgelost gaat worden!

zeg eens eerlijk, hebbie nog een beetje illegaal ge-ariaat in het biechthokje????
    is er nog wat heilig gehijgd in de gangpaden, en heb je nog een toegewijde devote blote kerkelijke staf van dichtbij bemind?????

om op joe hilarische vraag te antwoorden: ik heb geen sneeuwman aangerand en ook geen pistebully betast!
    sterker nog, we waren zo spannend over de zeer stabiele gemeen hoopgevende temp, dat we niet eens durvden te galmen! :oops: :cry: got hoe dom weer!...

2009 worden we zwanger trees... misschien wel eerder dan we denken!!!!
    [-o<

enne, IUI= het ' oppimpen' van de zaadjes; ze selecteren de allersterkstensnelsten, wat er al gauw een paar 100.000 zouden moeten zijn, en die huppelen ze dan zo HOP de baarmoeder in.
    op die manier worden de eerste obstakels (baarmoederhalsslijm, baarmoedermond) al omzeild en zijn de zaadjes dichter bij doel!

zal mij benieuwen of t gaat werken; 20%kans per IUI, das weer net zo veel/weinig als ik altijd dacht te hebben... (herinnert u zich mijn naieve rekensommetjes nog? 20x5=100%....... :eek: got is dat al zo lang geleden..?? :| )

HMZ, ik denk dat ik woody maar ga voorstellen om een DIUI te doen:
    2 kwakjes van klingman pimpen en in 1x inbrengen! :D

ach ja, aan mn fantasie zal t niet liggen he! ;)

so, en nu gaak bankhangen en zielig doen over paarse knie!

smal en smok!

@alle andere tempmeisjes: broedze lieve marb en pook en jem, en vang die eieren! (elke, boesje, trees en ik!)

Share This Page