temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    oh oh oh, arme Klingel toch! Niet gebroken OK, maar een zwaar gekneusde knie... aaauw.. is behoorlijk pijnlijk... wat een waardeloos einde van je skivakantie .... :( In ieder geval veel bankhangplezier!

Trees, geeft niets hoor! Sterker nog: ik hoop dat je nog vele geslachten van vele schommelmeisjes door elkaar haalt, want dat betekent dat er veel zwangeren zijn!
    Uhm.. ik doe een voor jou waarschijnlijk zeeer saaie studie.. het gaat over de financiele haalbaarheid van bouwprojecten *oef*... je weet nu zeker wel genoeg ? ;)
    Oja, de krullen zitten er nog in! *happy*

Ga nog even genieten van de zondagavond, lekker bankhangen en niet studeren :)

Groetjes,
    Jem

2. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoi Klingel en Trees:

Af en toe lees ik even mee om te kijken hoe het jullie vergaat.
    Ik vind het erg jammer om te zien dat jullie nog geen beebje hebben.
    Ik lees dat Klingel aan IUI begint en Trees de nodige onderzoeken heeft doorstaan.
    Ik ga deze maand heel hard duimen voor plakkende beebjes [-o< [-o< [-o<

Trees: Ik lees dat jij een waterecho hebt gehad. Deze staat bij mij voor woensdag gepland. Nou ja, een gelecho doen ze tegenwoordig in de VU. Hoe was het? Was het pijnlijk?

Anyway, heel veel succes en ik blijf duimen ;)

Liefs, Uk

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    dag schommelende wi(eg)chten en w(e)ichtenden.

Klingel meid wat heb je nou weer gedaan?????????????? Tsunami op de piste en dan zo
    blij dat je glijdt door het restaurant de brancard op.........
    Het moet niet gekker worden!
    Deze maand IUI, ik hoop dat ze het zaad goed wassen en dat er lekker veel supersnelzwemmers overblijven die hun werk dan eindelijk eens gaan doen!

En dit keer moet het met die statiestieken toch goed komen, jij 20 % kans op beeb. Je zat al 80 x naast beeb dus die heb je in je zak.
    en voor Trees ook, normaal kans van 1 op 10 en pessimistisch 1 op 5 op miskraam. Die heeft Treessie jammergenoeg ook al in de zak dus er zijn gewoon geen andere opties meer open dan PLAKBEEB!!!

UK80 nog zo'n stiekume lezer,lief dat je meeschommelt! Maaarreh is uk in Banner jouw UK???Snap niet, nu alweer een water/"gel" echo?

Hier, broeden gaat lekker zo iedere keer in het zonnetje, gelukkig geen masker te zien!
    Werken wordt wel wat zwaarder helaas, dat computerzitten doet echt pijn aan mijn kontje!
    Verder geen nieuws meer dus daar moeten jullie allen maar voor gaan zorgen!!!

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @uk80: hee daar lees jij ook mee in schommelboek? :)
    ik ken je nog wel van de nodlijsten van 100 jaar gelee!
    wrom waterechooo?
    hou me op de hoogte!

@pook: ha, lekker broeden jij.... en je statistieken daar gaan we voor hoor!

*snel weer naar kookeiland, later meer*

KNOF en SMUK!

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Hoiii :)

Ja, ik lees stiekem mee hoor! En lig nog steeds gevouwen van jullie berichtjes :)

Klopt, vorig jaar in de Nod-topics veel gekletst samen.

Het is inderdaad mijn ukje ;)
    Ik krijg een waterecho omdat mijn mannetje zo vroeg is geboren. (Had ook niet genoeg plaksel, maar wel genoeg om levend geboren te worden, hihi) Ze willen weten hoe het is gekomen. Heb laatst wel een gewone vaginale echo gehad en ze zag gelukkig geen boompjes, poliepen of cystes. Maar ze willen nu nog de vorm van mijn baarmoeder bekijken. Ben benieuwd ;)
    Hij is geboren met 29+4 weken en kwam pas na 3 maanden uit het ziekenhuis. Mocht ik ooit weer zwanger willen worden kunnen we maar beter weten wat er aan de hand was.

Pookie: Jij goed zwanger deze keer?! Jij hebt toch een miskraam gehad? Of haal ik nu 2 Pookies door elkaar :oops: Verloopt het verder goed?

Ik blijf duimen voor mooie snelle en krachtige zwemmers en PLAKbeebjes! Het is tijd hoor, echt waar!

Liefs, Uk

6. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Nee je haalt geen pookies door elkaar.
    Na een MA en een vroege MK is het nu raak en deze blijft zitten tot de 38 weken!!!

Maar dat is niet nix dat jouw uk zo vroeg geboren is.Gelukkig is het helemaal goed gekomen!
    En laat ze maar zoeken naar een reden, wie weet kunnen ze een oorzaak vinden en die kennis bij jou of anderen weer gebruiken.

7. Trees

Trees Niet meer actief

Even snel tussen de crueslie en het ontbijtnieuws door. De waterecho stelt niks voor. Bij het inbrengen van het slangetje hele lichte menstruatiekrampen voor hooguit 3 seconden, verder een beetje koud gevoel in de buik, een complete tsunami downhill en voorbij voordat je er erg in hebt. Echt een makkie dus. Alvast veel succes en hoe gaat het met de kleine uk nu?

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Trees: Bedankt voor je antwoord tussen de cruesli door :)
    Ik kreeg een gelecho, dus ipv water gel ingespoten.
    De eendenbek deed dit keer gigapijn en het slangetje voelde ik daardoor niet. Ik had geen last totdat ik naar mijn auto liep. Man, ik kreeg echt weeën! :confused: Onderweg naar huis ben ik op de snelweg (ja op de vluchtstrook) gestopt, omdat ik door de pijn moest overgeven. Ik doe dit dus nooit meer! Wat vreemd dat het zo kan verschillen he? Ik had me er namelijk helemaal niet druk over gemaakt en dacht dat het wel mee zou vallen...

Maar ja, het is nu achter de rug, na wat pijnstilling en een slaapje ben ik er weer. ;)

Mijn baarmoeder heeft een lichte afwijking, in de vorm van een hart. Maar het was zo licht dat ze twijfelde of het daardoor kwam.

Met mijn mannetje gaat het nu goed. Hij heeft wel heel veel meegemaakt. We waren hem een paar keer bijna kwijt :( Hij moet waarschijnlijk in juli nog een operatie, maar verder is het nu een echte pretletter! Het is zo mooi als ze naar je lachen! Ik hoop dat er voor jou ook snel een beebje aankomt!

Pookie: Wat fijn meid, dat je nu zo lekker zwanger bent! Over een week of 20 een klein Pookie erbij :)

9. Trees

Trees Niet meer actief

Oei Uk dat klinkt niet fijn! Wat hebben ze in hemelsnaam gedaan met de eendenbek (er hoeven geen eenden mee gevangen worden :(). Hopelijk was dit eens en nooit meer.

Wat een ontzettende heftige tijd hebben jullie met baby uk gehad en misschien nog steeds hebben. Ik wil je sowieso even ontzettend veel succes en kracht voor jullie en baby uk toewensen en nog een heleboel lol met het gezinnetje (hebben jullie wel verdiend na deze ellendige start).

*smok* (een zoen op zijn Gronings en mijn standaard afsluiting hier)

10. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel wanneer gaat de double date met Woody plaatsvinden? Elke dag een pic van je stokjes en eitjes of hoeft dat niet? De eerste 20% natuurlijk telde bij jullie niet, maar in het geval van IUI gaat de eerste 20% wel tellen (en de overige 80% ga je gewoon niet opmaken. Deal :D?)
    Hoest met met knie?

Jem nog steeds een krullenbol? Ja en jouw studie...ik ben er niet zo in thuis, sorry :rolleyes:. Is dat studie voor studie-studie of is het studie voor post-doc studie? Uh begrijp je wat ik bedoel?

Pookie gouwe ouwe broedsmadam! Lekker verder broeden op jullie meiske (ik waag me weer aan voorspellingen...) en pas op het kontje [-X

Mag ik even ouderwets hallucineren schommelmeisjes? We hebben namelijk zoals Klingel al suggereerde elk kerkbankje en biechtstoeltje misbruikt om het knoeperd-ei en eventueel zijn tweelingbroer/zus te bevruchten. Nu heb ik sinds gisteren steekjes, beetje zere boobies en mijn ultra-hippe paarse nippels. En dat rare gevoel weer... niet te omschrijven, maar zo herkenbaar inmiddels. Zou het [-o< Zo ja dan merk ik het wel steeds eerder en vroeger. Vorige keer merkte het ook al bij 6 dpo en mijn eerste zwangerschap pas na mijn nod. Daar tussenin werd steeds eerder.

Dus nu weer wachten, wachten en als er wat gaande is wachten tot nod en daarna zien we wel verder (dat gedeelte verdring ik liever nog even...).

Alles goed met andere schommelbabes en beebs?
    *smok*

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oei, wat heb ik lang niets van me laten horen... :oops:

@ Klingel: grrrr... ben boos op jouw lijf omdat het steeds alle tempschommeldames fopt. :mad: Ik ben helemaal voor de IUI en ga er, net als Trees, vanuit dat je maar 1 poging nodig hebt. Positief denken, Tsjakka! (ja, ik ben de reincarnatie van Emile Ratelband) Wat is nu de bedoeling eigenlijk? Moet je weer aan de ovutesten/tempen/whatever?

En dan die knie :confused: Heftig hoor... Heb ooit beide knieschijven zwaar gekneusd (van m'n fiets gevallen. Tsja, weet ook niet hoe ik op twéé knieen kan vallen...) en da's geen pretje. Sterkte komende tijd!

@ Trees: Omg wat spannend... Ook wel eng, natuurlijk... :( 6dpo je zwangerschap opmerken kan volgens mij makkelijk hoor. Ik wist eigenlijk vlak na m'n ei al dat het raak was, heel vreemd. En jouw lijf wordt er vast steeds meer in getraind om signalen op te pikken dus wat dat betreft... Ik hoop zooooo erg dat het raak is en dat ze in het AMC hun goede plaktechnieken gaan showen. Het is nu echt tijd dat er een Treesbeeb blijft hangen. Wat wordt het dan? Januari 2010? Da's mooi, dan kunnen we in het voorjaar gaan picknicken. Met een te jonge beeb wil je toch niet picknicken, dus komt helemaal goed. :) (ja, ik waag me weer aan fantasieen...)
    Wanneer wil je gaan testen? Zo vroeg mogelijk denk ik? Zondag/maandag?

@ Uk80: jeetje, ook al de nodige ellende meegemaakt zo te lezen. En dan die echo van vandaag :confused: Heftig dat het zoveel pijn deed... Als ik moet kiezen tussen een waterecho en een gelecho weet ik wel welke ik ga kiezen dus ;) (maar hoop ze allebei nooit te hoeven hebben eerlijk gezegd...) Weten ze wel zeker dat er iets afwijkends aan de hand moet zijn? Soms worden kindjes 'gewoon' erg vroeg geboren, toch?

@ Pookie/Jem: hihi, vordert gestaag. Goed zo!

12. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Hallo dames, kunnen jullie naar mijn kaartje kijken? Ik wordt lichtelijk moe van dat geschommel... ik temp elke dag stipt om 7.00 vaginaal.

13. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Nikita: sorry, maar je zit in een verkeerd topic :) Het gaat hier allang niet meer over schommelende temperaturen, de helft van de meiden hier temperatuurt niet eens ;)

Je kunt hier beter terecht:
    viewtopic.php?f=74&t=75877&start=24855

14. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Aaah, ok dat vreesde ik al ;) Thanx voor de link :thumup:

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    :)
    nachtelijke gillach om laatste 3 berichtjes!

rest ook wel bijgelezen, waarde temperellas, maar nu te moe om te reageren...

net 100 uur gewerkt en WEGENS NU AL OP DAG 8 KRRRRRRRROLSE WHOOHOOOO alsmede richting posi IUI ontvluchtende test plan om klingman te bespringen/verkrachten verexcuseer ik mij om later te reagigageren...

@trees: *iiiiiiiiiiiiiiiiiii*?????????? al prenodderilligaal getesterd?

@all: knuffffffff en drentse blufffffff, ik ga baby maken!

:)

16. Trees

Trees Niet meer actief

Lijf doet STOM! Verlies sinds gisteren al bloed :( Het is wat teveel voor een innestelingsbloedig, lijkt me :-k , maar te weinig voor een menstruatie... en ook véééls te vroeg

Doeggg good vibes :(

Iemand enig idee wat de verklaring is voor deze mysterie?

*heb net mooi de kruitvat geplunderd en ga morgenochted illegaal PNT. Ben stom lijf zat!*

-einde ego-bericht-

*smok*

Moktrees

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Huh?! Da's wel heel vreemd... :( Heb geen verklaring... :( Is het inmiddels opgehouden? Op zich zou iets 'anders dan anders' wel positief zijn, maar bloedverlies vind ik STOM!

Ben errug benieuwd naar je test van morgenochtend!

(had vannacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en dat die negatief was... :()

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Trees?! Kom ik hier speciaal spieken naar jouw test-uitslag maar dan is er nog niets :(

Ik vind dat het er een goede dag voor is, moederdag! Succes!

19. Trees

Trees Niet meer actief

Negatief :( En het lijkt wel of ik echt al ongesteld ben geworden. Dat betekent een LF van 7 dagen :confused: Lijkt me niet echt bevordelijk voor de zwangerschapskansen...

Weer een vraag voor de gyn aankomende dinsdag.

Nu ga ik even verder mokken en met de kleine Sumo het bos onveilig maken.

*smok*

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Godgloeiende *($")!@> :( Ik dacht echt dat t wel raak zou zijn. Een LF van 7 dagen lijkt me niet erg handig, nee... Maar 1 keer kan geen kwaad, lijkt me. Grr... Dinsdag die gyn maar even goed aan de tand voelen, want het is niet leuk meer! :cry:

Deel Deze Pagina