even snel nadat ik uit de librije tempel ko geflabbergasted... @trees: het zal mij, en jou, niet verbazen, dat ik ook een weblogtopic heb geopend een paar maanden geleden met de titel ' tussen hoop en vrees' PS SUPERRRRRRRRRRR DIE BANNER WEER TE ZIEN,,, HUILLLL! en bid!! @rest: morgen meer, en anders na mijn weekendje ierland... nu te moe en te veel zin om tegen klingman aan te glimmen... klIUIngel.
Echt Dats wel apart.. Lekker gegeten? Trees is ook zo dol op lekker eten Alleen nu even niet. Amper vier weken en vanochtend al de wc-pot vrij bruut gestalked. Je zou denken dat treeslijf inmiddels wel gewend is aan hcg-boosten, maar niks is minder waar Klingel weet je trouwens hoe het met Elke gaat? Volgens mij be je wel aardig op de hoogte. Als je haar nog spreekt, wens haar dan heel veel succes en al het geluk van de wereld toe! Hoe is met onze zwangere chickies? Ik ga zo even een uurtje bij een psycholoog blaten. Het idee is dat we deze keer paniekaanvallen willen voorkomen. Ik zie namelijk vreselijk op tegen de komende weken
@ Trees: och meisje, kan me zo goed voorstellen dat je verschrikkelijk opziet tegen de komende weken... Wil je laten weten dat ik, hoewel ik dat niet vaak doe, voor jullie bid. Jullie zijn zo ontzettend hard aan de beurt nu! En dan duren die 8 weken die je nog moet wachten tot de 12 weken wel verdomd lang! Maar... ik zal in de tussentijd voor afleiding zorgen door een mooi meisje op de wereld te zetten oke? @ Klingel: veel plezier in Ierland
lief schommelboek, ik ben blijijijij om te lezen dat trees nog immer broedt! 8) net als marb wou ik dat toch wel even meteen weten toen ik weer uit ierland trug kwam! enne, marb: jeeejjj over minder dan een maand heb jij LBB in je armen! das toch bizar of ni!? voel je je nog steeds lekker, en helemaal klaardervoor? klinkt goed, waar jij gaat bevallen! als ik ooit zwanger ben en bevallende, dan wil ik graag in zon kraamhotel. maar ja, ik betwijfel of die er hier in het noorden wel zijn. daar google ik later wel op , ben nu nog te druk met ' posi ovutest zonder zichtbaar ei' enzo droomde vannacht heel eng; ik was zwanger na 1e IUI, maar ik had ook dunnedarmkanker brrr glitterknuf uit zonnig drenthe!
Hihi Klingel! Hoe was het in Ierland? Mja, over een maand is bizar, nog veel bizarder (Mja, als je je verveelt ga je eigen woorden maken ) is dat ze vanaf vrijdag gewoon mag komen Van mij en de medische wetenschap tenminste. marbman (klinkt een beetje als meermin ofzo... ) is nog heel hard bezig laatste projecten af te ronden zodat hij van de zomer (bijna) vrij heeft! (ja, een eigen bedrijf is soms best fijn... ). Dus ik zei tegen m dat ik zou proberen haar nog even binnen te houden en toen zei hij: 'nou... ik ben ook wel heel erg benieuwd hoor, dus ik zou het eigenlijk stiekem helemaal niet erg vinden als ze wél al snel komt' Hihi, zo schattig! Voel me verder nog steeds prima, eigenlijk. Verveel me alleen een beetje Kan/mag niet zoveel doen, maar niksdoen is eigenlijk niks voor mij... Maar ik vermaak me op zich prima hoor, en heb nog steeds bijna nergens last van. Als ik de andere juni-mama's mag geloven ben ik daarmee bijna een medisch wonder Ik hoor allemaal dingen over voor-/oefen-/indalingsweeen en ik voel zelf eigenlijk niet veel. Van mij mag het heeeeel gauw juni zijn! Iiieeeeeeeh @ jouw droom trouwens. Nou ja, het tweede deel dan. Het eerste deel is natuurlijk hartstikke voorspellend. Wanneer wil je gaan testen trouwens? Over een week? Jij moét zwanger zijn. MOET
Hai meiden, Nou ik heb TEARDROP heel hard gedraaid hoor op me werk, meerdere keren! Werd er alleen toch een beetje melanchonisch van.... Klingel, hoe was je weekend Ireland?? Heb je je EI-risch accent een beetje opgekalefaterd? 8) Voor jou nu afwachten? Getver, wat duurt dat nog lang he..... Trees, ben je al selenium aan het slikken? Is de rest van de uitslag nu eigenlijk al bekend? Nog steeds misselijk zwanger aan het wezen? Wat een griezelig enge periode is dit voor jou en Treesman... ik hoop dat je bezoekje aan de psycholoog wat rust heeft gebracht.. Marb, wrom mag je niet veel meer doen? Heb je dat advies meegekregen van de vlos? Je mag toch gewoon dingen doen als je je daar goed bij voelt? Bij mij begint ondertussen de nesteldrang wel een beetje toe te slaan. Komende donderdag en vrijdag lekker vrij, dus uiterlijk komend weekend MOET de zolder af, zodat we eindelijk aan de babykamer kunnen beginnen....... Maar het schiet al wel op, alles is al geschilderd, maar sommige delen moeten nog een derde keer.. *zucht* Jem
Massive Attack!! Yeahhhhhhhhhhh en ja Klingel je had er al eens mee gestalked, in een NOD forum nog heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden! Dus nu ook voor jou tijd voor jubel de bubel BEEB. Trees een plakbeeb ............ lekker die selenium innemen en deze keer moet het goed gaan, zelfs voor het TPO val jij al buiten ieder statistisch verantwoord gedoe. 27% kans op MK is toch altijd nog 73% kans op alles OK. DIT KEER dus gewoon 9 maanden broeden, en af en toe een sessie bij hersenkraker om gemoedsrust ook gezond te houden!! en Klingel een kind van Woody........... hahaha zal die rotary rakker wel leuk vinden. Maar jij bent stiekum ook wel een luxe kipje met je etentje in de Librije.......... Arg wat zou ik graag daar eens een kijkje in de keuken willen nemen en meeeten! Jem: weet niet of ik het al had gemeld maarreh.........wij hebben een koreaanse naam uitgezocht Verder, broed goed. Vervelend en naar; opa is overleden en we gaan zo naar de crematie. dat is ook de reden dat ik laatste tijd hier de boel heb laten versloffen..........
@trees: ik denk dat ik vanaf nu elke dag meldplicht voor jou instel hier! 8) MELDPLICHT! PRRITTPLICHT! hoe gaatie met de zenuwen? wat erg he, dat je nog zoveel weken door moet voor je meer zekerheid hebt... poe.... wat zei de psych? ga je er vaker naartoe nu? misschien wel fijn? @marb: hihih, jij klinkt idd als het voorbeeld van een perfecte zwangerschap. heel anders dan hoe het bij de meesten verloopt, super toch? dat je je verveelt zo op t laatst kan ik me wel voorstellen, en dan heb je ook nog geen geduld meer om de LBB te gaan ontmoeten natuurlijk!! lief wat marbmeerman zei trouwens! gek idee dat het nu zomaar kan zijn dat je even afwezig bent en dan trug komt en zegt: LLB HAS LANDED! ik geloof dat ik je maar preventief veel succes met de bevalling wens alvast! enne, ik heb nog geen testdrang of testdate. ik vind t wachten op nod eigenlijk wel prima. hoewel, als ik even iets teveel denk aan ei niet gezien in combi met knal-ovu's, dan wil ik wel testen! maar mn temp houdt me met de glitterschoentjes op de grond. ik heb voor mn gevoel 2 NODs: de 24e en de 28e. 24 zou zijn wegens dat krrrrrrolse weekend waarin ik ei dacht te hebben en temp ook even kelderde maar ook weer zolderde, 28 zou zijn na IUI zonder zichtbaar ei. raar wijf ben ik ook!!! @jem: ha, ik moest lachen om dat EIrisch zeg! schattig taaltje, alleen die mensen kunnen zich wel wat beter kleden zeg; de jongens/mannen lopen allemaal in trainingspak! maargoed, dat geheel terzijde: jullie zijn uit de naam dus?? iiii spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lekker klussen op zolder dus, en beebjekamer gereed maken? super! wat voor soort/stijl kamer wordt het?? @pook: hee fijn dat je er weer bent, maar wat verdrietig van je opa... gecondolleerd nog... was hij ziek? en hoe oud is hij geworden? ik wens je en jullie veel sterkte... en ondertussen zachtjes doorbroeden he, knuff!!! @teardrop: ja, een beetje melancho is ie wel (houk van!).. jee, dat ik daar ooit al, ongeveer in 2004, in een NODforum mee heb gespammt! ..ik zal eens een vrolijker liedje droppen hier! @boesje en elke: MELDEN! @trees: van elke weet ik idd hoe het gaat, ik zal haar je gelukwensen doorgeven, lief! ze is nog weinig op ZP, maar ze was ook deze link kwijt. anyway, ze gaat ook het IUI-traject in, wegens geen goede waardes in bloed en wegens baarmoederslijm dat niet goed (genoeg) lijkt te zijn. ook had ze een superhevige reactie op clomid, waardoor ze zoals ze het zelf zo mooi zei ' struisvogeleieren' kreeg die maar niet sprongen en tevens loopt ze bij een internist. die laatste is een botte horkige lul, maar hij is wel heel erg goed in zijn vak (los van het emotioneel-intelligente) dus ze wil m toch nog wel even gedogen. het goede nieuws: hopelijk komende maand dus een speciale flush-iui!! @mij: vandaag van glitterwolkje af, gewoon beetje sjaggie. snap geen donder van onzichtbaar ei, posi ovu's, gekke temp en alles. maargoed, ik stort me zo wel in mn werk, dat leidt lekker af. @all: dikke plakkerige prittknuffel!
Speciaal voor Klingel kom ik me even melden. Nog geen bloed gezien. Wel zijn borsten vandaag minder gevoelig, waardoor ik de hele dag er al zeer stressvol in aan het prikken ben . Ik weet dat het niks hoeft te zeggen, maar IK HAAT HET!!! Vanavond of morgenavond ga ik even rustig jullie verhalen lezen en reageren. Nu gaat deze hysterische kip verder met werken... een poging tot...dus smok ps Ik zat me net te bedenken dat Klingel misschien wel de enige vrouw gaat worden die ge-iuid is terwijl ze al zwanger was. Weet niet waarom, maar het zou zo typisch Klingel zijn
dank voor meldplicht treesbeeb! enne, niet those titties helemaal fijnpletten he! (doek ook altijd richting NOD ahem) @maar: ja! allemaal oude NODdinnen bijna he... rollercoasterkaartje nodig? dan ben je bij mij wel aan t goede adres @IUI tijdens zwanger: zou zomaar kunnen ja! maar, dan beeb dus plens gepimpt zaad in zn gezicht, vast niet goed! *ieks weer een reden om te stressen* zoef&knuf
Klingel, thx maar ik heb er al een... Is echt ff geen pijl op te trekken, maar goed. Komt hopelijk (SNEL!!!) vanzelf weer. Jij gaat een nagelbijtende fase in he?! Spannund!
Hi Ladies, @Pook, nu al een naam??? Wat snel ! een ECHTE Koreaanse naam?? Cool, tenminste, dat hoop ik, want imo zijn er maar weinig namen die een beetje klinken als ze worden uitgesproken door van die knauwerige Nederlanders !Enneeeh... Kim is wel een koreaanse achternaam, die in Nederland ook veel wordt gebruikt als voornaam, maar ik neem aan dat het om een 'echte' Koreaanse naam gaat? @pook/kling: Ja, wij hebben ook namen.. En daar beginnen we steeds meer aan te wennen en we raken wel steeds meer overtuigd van die namen, maar het is niet zoals het 'dit issem'- gevoel bij onze meisjesnaam. Ach ja, verschil moet er zijn. @ vrolijk deuntje: Ik heb vandaag de hele dag een 'te' vrolijk deuntje in mijn hoofd gehad, omdat ik vanochtend radio 3 aan had..... ... Kennen jullie 'Begin de dag met een dansje' ?? Wel heel aandoenlijk toen een 6 jarig meisje mee ging zingen =D> @EI-risch men; zijn maar rare jonges he.. er loopt af en toe best wat aardigs tussen, maar ik vind dat je dan heel goed moet zoeken. Met zo'n EI-land moet je toch veel inteelt hebben.. foei dat mag ik natuurlijk niet zeggen [-X Je wordt ook vanzelf een beetje meling na zo'n eerste 'partneravond' op de pufclub Op zich wel heel leuk natuurlijk, maar zo'n uur vliegt om voor je het weet sta je weer buiten en dan vraag je je af of het wel zo nuttig is.. Mijn vent is heus al best aardig op de hoogte @Trees: Wanneer krijg je een echo? Wanneer zie je weer een gyn? Zijn ze op je werk trouwens op de hoogte? Krijg je een beetje steun? Kun je jezelf zijn of ben je daar echt anders? *LOL* dat Klingelverhaal! Ik ben het helemaal met je eens. @Klingel, jij bent voorbestemd om op een ludieke, aparte, bizarre wijze 'bevrucht' te worden. Dat past bij jou ludieke, aparte, bizarre karakter =D> Uhmm... POSITIEF (postieve test?) bedoeld hoor @mezelf: nou, hop nog even aan de studie... lang genoeg uitgesteld Bye, Jem
@jem: hee SEG wat is er zo ludiek aan mij?????? ik ben een heel normale gemiddelde vrouw hoor! *die morgen gyn gaat bellen met bevel tot bloedprikken op progesteron wegens suspicious wegens verdenking (dat dubbel das dubbel) qua geen ei maar wel alle LH symptomen* smak!
@ Trees: wat lees ik nu? 5 juni pas naar de gyn voor echo? DTL!!! Verwachten ze nou echt dat je nog meer dan 2 weken in de stress gaat zitten? Wat een tulpen zeg... Maar 5 juni moet er een knipperlichtje te zien zijn op de echo, toch? Zou wel gaaf zijn... Maar nog 2 weken nagelbijten... *zucht* @ Klingel: hihi, beeb plens gepimpt zaad in z'n gezicht Had ik al eens verteld dat ik een levendige fantasie heb... O En jouw kaartje is wel érg raar... *trekt wenkbrauw op* Bel idd die gyn maar op, want hier wordt een mens toch compleet gestoord van. @ pookie: Wat naar van je opa... En dan net nu je zwanger bent... Was toch wel heel mooi geweest als ie jullie dochtertje nog had kunnen zien... Hoe was de crematie? Ik zie trouwens wel dat je vandaag precies 20 weken zwanger bent, gefeliciteerd! En jullie hebben een naam! Wat goed! @ Jem: Wat studeer jij nog braaf! *geeft schouderklopje* @ Maar: hee, jij hier?! Tis hier heel gezellig hoor... @ all: sorry, maar het is net of m'n hoofd vol watten zit. Beetje behoorlijk reageren zit er dus niet in vandaag...
Haha ludiek met al je woordspelingen, dubbelzinnige opvattingen, speelse manier van schrijven, AFK, vreemdetaalinvloeden, zelfbedachte en andere uitdrukkingen.. do I need te say more???? Wij genieten er allemaal van hoor!!! Keep up the good work. =D> lang-niet-zo-creatieve-Jem
@jem: gniffel! hehehehh! thanx. maareh, volgens mij delen we allemaal wel die woordspeelsheid (met je ei-risch) en dat vind ik nu net zo leuk! @temp: ik heb gebeld, en gemiauwd dat ik bloedprik wil wegens progestr check. ik mag woody om 1430 trug bellen. zal je zien dat hij t overdreven vindt. maar, ik wil ut ik wil ut ik wil ut!!! anyway, hoest verder?? alles okee en heppie?? @trees: 5 juni???? werkelijk waar!!!!! protest! maar, hoe gaat verder? *MELDPLICHT*! @maar: ha, jou ken ik nog wel uit de NODfora van 100 jaar gelee. jij ook zon schommelin? ik wens je alle goeds (lees: zwangerschap!) @pookie: hoe was crematie? en gefeli, 20 weken vroege parisbaby in buik (ook zonder ei gedaan he! ) knuf! @elke: melde! je hebt de link weer! en anders word ik link! SO! @zon: lekker: in tuin met krantje, zonnebril (gigagroot uiteraard) flauwe slappe koffie superverkeerd, en een bakje aardbeien! lieve schommelmeisjes, ik zeg: t leven is goed! (mits plakbaby voor iedereen blijft/komt en SEB!)
Wat zei Woody gisteren? Komende dagen even druk, socializen met vrienden en familie nu t nog kan Dus misschien niet al teveel tijd om hier rond te hangen...
Sorry schommeldinnetjes. Ik had beloofd later uitgebreider te berichten, maar ben gewoon te moe en te misselijk. Ga het weer heel kort houden, maar ik denk aan jullie allemaal en zelfs als ik boven de pot hang duim ik nog keihard voor het bevruchte mystery egg van Klingel! Hier nog geen bloed gespot, vanochtend bont en blauw geprikt door accupunctuurmevrouw en de eerste echo 5 juni is geheel op eigen iniatief. Ik wil het niet eerder en weer zo klein wurmpje zien, waar ik me vervolgens weer aan ga hechten en het daarna keihard te verliezen. Beetje zelfbescherming en we hopen bij de echo van 7 weken meteen duidelijk te krijgen goed of niet goed. Vandaar... Smok voor jullie allen laiverds!