temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve trees!

hier ongi geworden MOPPER...
    vol goede moed (en proberen minder te stressen?) de volgende ronde in!

gaat het dus een beetje met jou? probeer beetje rust te nemen he, voor zover gaat als je weer hard aan het werk moet... :(

je ei komt eraan? goedzo! succes! :D

laten we proberen snel het inwonersaantal van het noorden samen even flink op te schroeven! 8)

geen internet, en brief naar kassa? aargh, dan is het wel heel erg gesteld met de bureaucratie van de internetbedrijven (opzich geen nieuws natuurlijk)
    crisis!

of misschien wel goed, iets minder internet/forum, iets meer rust in je hoofd/lijf?

liefs!

klingel.

ps die ooievaars zijn niet goed wijs. óf ze brengen maar niets, óf ze halen het weer op terwijl het nog niet mag. :x ;)

2. Trees

Trees Niet meer actief

getver stomme ongi! Bah en nog een bah. Ronde vijf gaat jouw ronde worden. Lekker in de lente wandelen met de beeb.

Hoe gaat het met de teleurstelling, groter, minder, hetzelfde als in het begin? Denk zelf dat ik er in het begin meer mee bezig was. Heb elk boek al verslonden en ben inmiddels een soort amateurgynaecoloog geworden. Het gewone leven gaat toch weer min of meer door. Eigenlijk wordt dit pas ronde vier voor ons en ben nu toch al sinds eind november bezig. Blijft raar :(

Gemiddeld heb je toch 20% kans om elke maand zwanger te worden toch? De afgelopen vier rondes heb je de overige 80% al verbruikt, dus moet het nu bij jullie raak zijn. Ahum zal wel niet de beste redenering zijn :rolleyes: Ik ga zelf nu voor een vruchtbaarheid van 75% :)

Wat een statistisch wonder ben ik toch weer?!

liefs

ps drink een goed glas wijn in de ongiperiode en proost op ons beiden! Heb het zelf vorige week in stijl gedaan, met champagne 8)

3. He klingel wat balen dat je ongi bent geworden! Zeker snel wijn gedronken? ;)
    Hoop op meer succes voor jou in deze ronde ;) als ik de ooievaar op bezoek krijg zal ik m gelijk doorsturen ;)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi lieve trees!

zo, aan het inlezen in de wondere maar soms ook treurige en frusterende wereld van de gyneacologie? goedzo!
    statistsich gezien zijn jullie helemaal KLAAR met de mk's en ma's; thats for sure!

trouwens, om er maar weer eens een overeenkomst bij te halen, wij zitten allebei in de 4e ronde!

in jan gestopt met pil, febru ongi geworden, en maart 1e (klungelige want ei gemiste :( ) ronde,
    toen april.. (superklus, maar niet dus)
    mei... (okee klus, niet dus)

ik zeg: JOEPIE IN JUNI!!! :whistle: :baby: [-o<

wij bestellen bij de ooievaar:

-2 blije gezonde prachtige baby's (that is, 1 p.p aub)
    -om mee rond te wandelen in de lentezon in het prachtige Noord Nederland!
    -maar om eerst blij en happy rond te dragen in de respectievelijke buiken voor de komende 9 maanden zonder al te veel noemenswaardig leed!

8)

@desiree: zal ik er voor jou ook 1 bestellen?

argghh als ik naar buiten kijk zie ik ze gewoon VLIEGEN hoe moeilijk kan het nou zijn even ons aan te doen? ;)

ik ga maar even thee drinken en dan weer aan die arbeit.
    proberen niet zo laat (lees voor 02 uur) weer trug te zijn.

liefs!
    klingel

5. Hier wel 1 welkom, ik word ongedurig na al die maanden nu! En dan heb ik ook nog eens misschien een innestelingsdip, maar ja weet pas over 1 week of het echt een innestelingsdip was!

Eh gaan jullie in Noord-Nederland lopen of in Noord-Holland? Want ik ga in Noord-Holland ermee lopen :) anders moet ik eerst helemaal naar de 'overkant' lopen met de kinderwagen! :confused:

:)

6. Trees

Trees Niet meer actief

Haha Desiree! Groningen is erg ver lopen met een kinderwagen :confused: Klingel zit met name tussen de ooievaars en als zij er nu even voor kan zorgen dat ze allemaal de goede kant op worden gedirigeerd?

Desiree hoe zit jouw innestelingsdip eruit? Kaartje zien, kaartje zien, kaartje zien 8)

En Klingel heb je op ons geproost? Ben trouwens heel benieuwd wat voor werk je doet, want je bent een echte nachtbraker. Ik heb een soort Klingel de barmadam in mijn hoofd. Klopt dat?

O ja ikke die het wel zonder o-testen kon doen, heeft gisteren een lading o-stokjes besteld. Heb geen zin in weer lange onzekere cyclus. Wil weten wat mijn lijf doet!

Hier ook weer aan die arbeit! Zal mijn baas eens blij maken.

liefs

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi desiree!

trees en ik zitten in het drenthse en groningse noorden; dat wordt inderdaad lastig oversteken qua kinderwagen :)

but: aangezien die ooievaars je dus hier inderdaad letterlijk en figuurlijk om de oren vliegen, zal ik een delegatie ooievaars jouw kant op bonjouren! noordholland zei je? * en stijgt op met die handel!* (flapperdeflap daar gaan ze. wisten jullie dat ooievaars zweefvliegen? zal een uurtje of 5 duren voor ze in noordholland zijn)

trees, kben geen barmadam (mooi woord) maar zit wel in de horeca. mooie baan in mooi bedrijf.
    mooi bedrijf maar druk complex topsport hoogniveau bedrijf.
    normaliter werk ik wat normalere/kortere tijden maar het is een beetje druk en meer van dat al dus ik heb mezelf ook op de avondlijke/nachtelijke uren moeten inzetten... moet niet te lang duren want ik ben ook de jongste niet meer he ;) en klustechnisch vind ik dat ook niet fijn! maargoed, de klusweken (echt gamma) beginnen hier vanaf 1 juni, dus dan hoop ik dat de rust en regelmaat weer wat weder keert.

en zo niet dan neem ik maatregelen :rolleyes: (sprak zij donker. tja. er wordt werktechnisch wat getobt..)

anyway, heb jij ovutests besteld? klap klap klap klap goed zeg!~
    waarom goed?
    omdat je dan gewoon heel simpel een GO krijgt, en ook een zeker gevoel!
    als je sowieso al braaf geklust hebt (vanaf dag 10!) en je ziet je ei ook nog eens voorbij komen, dan scheelt dat een boel gepieker.

-hoewel: als je dan gewoon keihard ongi wordt ondanks geziene ei en gedane superklussen, is het wel even hard vond ik!

wat voor tests zijn het? matcare?
    gratis tip: test sochtends en savonds. tuurlijk wel wat kostbaarder, maar dan zie je écht je ei aankomen en mis je m niet (ik in 1e ronde: zat piek en dus posi ovu melding precies vlak na ene test en precies voor 2e. lekker dan!)

ik heb trouwens een nieuw motto bedacht,
    naast JOEPIE IN JULI :whistle: :baby:
    : dat beebje mag komen als hij/zij er klaar voor is!
    (maar dan wel in juli) ( :oops: ohnee)

geduld is een schone zaak, maar duurt te lang!

goed, ik ga heen in vrede. moet examineren op hotelschool, das wel heel leuk om te doen. en rustig. en het wordt geen nachtbraken.

voordeel!

:D

trees ook weer aan die arbeit? hoe heb je dat trouwens gedaan met je vmk, ziek gemeld zonder uitleg neem ik aan?
    fijn dat je weer wat vrolijker klinkt trouwens. houd moed he! :)

liefs
    klingel

8. Trees

Trees Niet meer actief

Joepie! Mijn ei is alweer gevonden :) Gisteren een positieve o-test, maar dat was meer een extra bevestiging want voelde hem al van heinde en verre aankomen. We hebben de afgelopen dagen flink de konijnendans uitgevoerd en we hebben er een behoorlijke feestje van weten te maken :oops: We zijn in ieder geval goed begonnen, hihi.

Klingel hoe ging je examen? Cum laude?

Ben trouwens een muts, want heb laten pendelen. Ik geloof er natuurlijk niet in, maar...... ;) Het wist in ieder geval een flinke glimlach op mijn gezich te toveren. Volgens de pendel moeten we nu alweer raak hebben geschoten.

O ja mijn liedinggevende en directe collega's weten het van de miskramen. Leek me slim zodat ze wat rekening met me kunnen houden en dat ik erover kan praten wanneer ik wil. Sowieso ben ik nogal een open boek. Ze zien direct als ik me wat minder voel en dat ik even geen behoefte heb aan stomme geintjes of juist wel. Dat is het handige aan mijn werk mijn collega's zijn opgeleid om de juiste dingen te zeggen ;)

Klingel is de :evil: alweer bijna klaar? We lopen nu wat meer gelijk en dat is misschien handiger met het doorsturen van ooievaars.

liefs

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi trees!

HA je ei gevonden, super! :D
    en ook super dat je goed gekonijnendanst hebt ;) dan kan je nu met een gerust gevoel gaan wachten (erg he die laatste weken)
    duim duim duim!

je hebt gependeld (tja muts weet ik niet, ik geloof er niet in, tenzij de uitslag positief is natuurlijk hehehehh ;) ) en je zou alweer broeds moeten zijn? :confused: WOW als dat waar is dan ben jij opzich wel heel makkelijk vruchtbaar: respect! :thumup:
    en, zoals al eerder geconcludeerd en besloten, ben je door je portie pech (de zogenaamde PP) heen dus vanaf nu gaat het ook GOED als het zo is!

mooi dat je op je werk mensen hebt die weten van de miskramen :( en die je, ervoor opgeleid en wel, kunnen steunen en ontzien als je dat nodig hebt.
    ben jij zo'n open boek op je werk ?

nou dat is dan een tegenstelling tussen ons (dat mocht ook wel es) want ik laat nooit merken hoe het met mij gaat, terwijl ik voor de rest van het personeel een soort van vertrouweling/troostmadam ben (ze noemen me moeder theresa :) )
    ondanks mijn extraversie ben ik stiekum op het gebied van 'laat je gevoel zien' wel een enorme acteur.
    kweet ook niet waarom. denk omdat ik een soort van 'metmijgaathetaltijdgoedenzonietdantoch'-tik heb.

anyway, ongi=gone en de tijd vliegt (zeker als je die achterlijke werkdagen van mij maakt, voordeel! (? :rolleyes: )) en het klussen en ovutesten kan weer beginnen!

dit x iets minder een 'militaire operatie' van maken: lief gewoon vaak bespringen en vice versa maar niet teveel druk erop leggen.
    hoewel hij prima presteren kan (ook onder 'dwang' :) )wil ik er gewoon minder mee bezig zijn.

kijken of dat werkt!

ik temp nog wel braaf maar die schommelt nog steeds wel braaf, hoewel ik nu wel de verandering voor/na ei kan herkennen.

en, heb gister even de gyn en de dok gebeld omdat ik even in de stress zat over oa leeftijd en kansen op vruchtbaarheid wegens ingreep na medische stress van 2 jaar geleden, maar ze stelden me allebei onafhankelijk van elkaar weer helemaal gerust.

ik ben ook een muts hoor!

whiii, volgende week is spannend voor ons allebei: allebei testen!
    (of heb je nú al gepreNOD(not)test ;) ;) ) (kijk uit voor de APN-squad! :x [-X ;) )
    voel je al rare dingen of hallucineer je a?

kom maar door met die ooievaars!
    gister zweefvloog er eentje over...
    (dat doen ze he, zweefvliegen! wist u dat? ik kan u alles van de ooievaar vertellen- nu de ooievaar nog over mij :p )
    ... en die liet gewoon een DOOIE MOL vallen! nou vraag ik je.
    nu ik het opschrijf zie ik er opeens allemaal donkere en duistere voortekens in ( :confused: ) !
    naja, die ooievaars laten heel vaak hun halve/hele bagage vallen (als het nou een baby was.............) want ze nemen altijd teveel takken/prooi/whatever mee (behalve baby's dus...............)

klepperdeklep..

genoeg gepraat, ik ga eens even huisvrouwen en verder helemaal nix doen vandaag!

ik duim voor ons, in het noorden des lands! [-o< :baby: [-o<

liefs
    klingel.

10. Trees

Trees Niet meer actief

Hi die Klingel!,

Jouw tijd vliegt, maar mijn tijd kruipt voorbij tiktak tiktak. Tenenkrommend lang deze wachtweken en ja de hallucinaties zijn alweer lichtelijk begonnen. Gelukkig ben ik het besef van realiteit nog niet helemaal kwijt (lees nog niet psychotisch), want weet dat het nog veels te vroeg is. De z-testen liggen alweer klaar (niet slim), maar kreeg ze gratis bij mijn o-testen (wel slim).

Weer een overeenkomst gevonden, want moeder theresa is zo beetje mijn tweede naam. Door mij niet veroorzaakt door goedetierenheid, maar door blabla (ik pb het even...). Mijn collega's en ik zijn behoorlijk close. Komt denk ik ook door het werk. We hebben allemaal wel een keer een client gehad die dood ging door een hersenziekte of zelfmoord. Gelukkig niet te vaak, maar dat hakt er nogal in en de eerste die je opvangen zijn je collega's. Denk dat we daardoor heel makkelijk over onze gevoelens en onzekerheid met elkaar praten. Schept een band. Pffff het zijn allebei mannen en als ze dit zouden lezen denken ze VROUW!

En de ooievaren bij jullie :) :) :) Ik zal niet teveel zoeken achter vliegende dooie mollen. Een teken van... wat eigenlijk? U krijgt een klein lelijk, dik en blind kind? Ik geloof ook niet in pendelen ;) Allemaal bijgeloof!

Zo en nu ga ik je even pb-en over het moeder Theresa fenomeen.

liefs trees alias moeder theresa

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi (moeder!) trees,

dank voor pb'ke, nu snap ik het! :)
    (eerst niet want ik las eerder pb'tje dan berichtje hier in schommeltopic)

hummz dacht ik een anti-overeenkomst te hebben gevonden (zeg maar tegenstelling hoor klingel) is het gewoon ook jouw 2e naam!
    trouwens, mij noemen ze ook vaak moeder (het moet niet gekker worden) omdat ik altijd voor iedereen zorg (behalve voor mezelf? :rolleyes: )
    maar de enige die dat mag doen is die gekke baby die moet komen (en snel een beetje!)

ik moest keihard lachen om je opmerking over de mol 'u krijgt een klein dik lelijk blind kind' GIL :) :) :)

jij alweer de testen mise en place (om er maar eens een horecaterm in te gooien)?
    gratis bij ovutesten? slim zeg! (welk merk trouwens?)

heb je al een test datum?
    spannund!

fijn trouwens dat je met je manlijke collegae goed kan praten (opzich al een wonder, mannen en goed praten :) ) over heftige gebeurtenissen als zelfmoord enzo...iii dat is echt pittig.
    ontzien ze je wel een beetje na de miskramen? moet!

ik ben een carriereswitch aan het overwegen maar dat is een ander (geheim) verhaal...

trouwens, carriereswitch nummer 1: MOEDER WORDEN! 8)

wat zou jij doen als je zwanger en moeder was, werktechnisch?

god ik geloof niet dat het ooit zal lukken, ik zou er echt IN blijven als ik een posi test zou hebben! :confused:

liefs!
    uw mede-noorderling

12. Trees

Trees Niet meer actief

Hi Klingel,

Lang leve het draadloze internet en mijn buren die wel op tijd een internetverbinding weten te regelen :D Jaja ik kan weer met het laptopje op schoot op de bank thuis internetten, zonder bang te zijn dat mijn baas plotseling achter me staat (SLIK). Nu maar hopen dat mijn lieve buren de stekker erin laten zitten en verzuimen om hun verbinding te beveiligen!

Werken en het moederschap pfffffff.....Wij hebben nu het volgende bedacht, lief en ik allebei vier dagen werken. Krijgen we ieders onze eigen zorgdag en dan drie dagen kv. Liever zou ik nog een dagje minder werken en misschien dat ik dat het eerste jaar ga doen dmv ouderschapsverlof. Daarna maar eens kijken wat financieel mogelijk is.
    Het kv is ook al uitgezocht :oops: . Naast mijn werk zit een kinderdagvreblijf dat er erg montessorriverantwoord uit ziet. Als ik wil kan ik tijdens mijn werk borstvoeding blijven geven en zie ik mijn kindje nog even :D
    En hoe gaan jullie het doen? Ook al alles bedacht?

Ben trouwens heeeeel erg benieuwd naar jou carriereswitch, maar ja als het groot geheim is ;)

En om even terug te komen op het moeder Theresa fenomeen. Ik ben dus al twee keer herkend op een ander forum. Een keer was heel vervelend, want de dame is kwestie vond het een 'leuk' idee om op de dag dat ik mijn eerste positieve test had dit aan mensen rond te bazuinen. Sta je zelf nog in shock krijg je een smsje van iemand met felicitaties :( Door een knap staaltje lulwerk en de dame in kwestie eens stevig toe te spreken is de schade beperkt. Veel mensen vinden het nu een wrede grap dat ze zoiets heeft 'verzonnen', want tja zou dan nu toch al behoorlijke dikke buik moet hebben ;) Zelf snapt ze er ook geen bal van, hihi.
    De tweede keer heeft juist heel goed uitgepakt. Het bleek een collega van een andere locatie van me te zijn. Zij heeft zelf drie miskramen meegemaakt en we hebben heel veel ervaringen kunnen uitwisselen. Ze was een soort vraagbaken voor me, omdat we beiden in hetzelfde ziekenhuis zijn gecurreteerd.
    Ik was dus echt zo naief om te denken dat ik geen bekenden tegen zou komen, want niemand is bezig met kids?! Viel dus tegen.....

En hoe is het me de klus? Blijft leuk om dat iemand te kunnen vragen!

De hallucinaties zijn behoorlijk heftig aanwezig. Veel afscheiding (bij mij de vorige keren een teken van), veel steekjes en krampjes in buik en mijn borsten beginnen vandaag ook weer mee te doen. Mmmh ik denk dat ik een goede kans maak, maar goed er kan veel misgaan. Zelfs een positieve test zegt nog niks :( Ik weet niet of ik durf te juichen als ik weer zwanger ben. Ik loop op de zaken vooruit eerst maar eens zwanger worden en dan zien we wel weer verder.

Veel klusplezier!

liefs

13. Trees

Trees Niet meer actief

Alle hallucinaties zijn verdwenen :( Ik heb aleen nog maar buikpijn en het gevoel dat ik ongesteld ga worden bah bah bah

14. Trees

Trees Niet meer actief

Oh nee krijg nu voorgevelhallucinaties :( Misschien toch een inieminie kansje....

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi testerdetrees! :D

have you voorgevelhallucinaties? WHIIIIIIIIIII spannend!
    maar, ga je me nou vertellen dat jij zo gigavruchtbaar bent dat je inderdaad gewoon 3x scheepsrecht doet? respect als dat zo is!

en nog meer geluk succes plezier liefde gezondheid dan natuurlijk! :D

spannend spannend spannend.
    jij weet wat je zou kunnen/moeten voelen, dus ik denk dat je best goede hoop mag hebben dan! [-o< :baby: [-o<
    wat voel je? wat gebeurt er? wanneer is NOD? zeg eens?

spannend! :D

hier dag 15; ovu testjes doen nog maar een sluimerend 2e streepje, ik denk dat ei zo ergens donder of vrijdag komt!

klussen dus tot in het weekend! zat wel te twijfelen (ja dat heb ik wel eens zal wel aan mijn sterrenbeeld liggen) of nou om de dag meer kansvol is dan elke dag... :rolleyes:

inderdaad weird en grappig, gewoon aan 'een vreemde' te vragen hoe het met diens klusgedrag (ook wel PP genoemd *raad de afkorting en win een, eh, baby?!) is he!
    nou, wij hebben zondag en vanmorgen (wegens vroeg opmoeten om 06 uur sochtends gedaan for gods sake) geklust en dat omdedagpatroon wil ik sowieso vasthouden tot paar dagen na posi ovu test!
    (of elke dag dus)
    ( ;) )

heb jij veel geklust rond je ei? goed gevoel over? (het aantal klussen bedoel ik, hoewel de kwaliteit ervan natuurlijk ook van belang is hihihi)

wel vreemd dat mijn temp weer kelderde van 36.80 naar 36.30, maar ik denk dat dat komt omdat ik vannacht maar 4 uur geslapen heb en 3 uur eerder dan normaal heb getempt. toch?
    hoe is jouw temp!?

wat wij gaan doen ALS we ooit kindje hebben? :baby:
    wat dat betreft ben ik niet zo geemancipeerd denk ik: ik wil max 3 dagen gaan werken de eerste jaren.
    mijn lief zal tussen de 4 en 5 dagen blijven werken denk ik.
    kinderopvang en oma's worden ook ingezet natuurlijk, zeker ook om van het kindje een sociaal ontwikkeld en niet mensschuw/eenkennig mensje te maken!

maargoed, eerst maar eens zwanger worden he! :confused:
    ik heb deze maand wel een goede vibe te pakken: minder stress, minder obsess, nou maar kijken of dat werkt (zo niet dan volgende maand weer spartaans ertegenaan :) )

ik dacht vanmiddag toen ik terug kwam van another training (cum laude tralala 8) ) nog even aan jouw briljante staaltje van statistieken qua mijn ronde5: elke maand 20%kans = na 5 maanden 100%kans natuurlijk! heheh!

maargoed tis eigenlijk 4e ronde maar dat hoeven de ooievaars niet te weten natuurlijk!

als je gelijk hebt kom ik je persoonlijk in het groningse een fles (jip en janneke indien jij ook broeds) champagne brengen! :)

anyway, qua carriereswtich? tja, horeca wordt mij soms wat te zwaar en alles opslokkend (proost), althans in dit zeer mooie maar in top-segment (dus topsport) verkerende bedrijf, waarbij werkdagen van 14 uur in mijn functie normaal zijn. :eek:
    grenzen aangeven doe ik wel (een beetje) maar die zijn amper haalbaar.

dus: ik orrienteer mij op ander sociaal intelligent verzorgend spul.
    zoals?
    dat loopt uiteen van begrafenisonderneemster tot bijzonder ambtenaar van de burgelijke stand en van schrijver (hetgeen ik al 32 jaar wil worden) tot beroemd kunstenaar (doe nou eens meer met je kunstacademie, klingel! :x )

ik denk dat ik even een klein midlifecarrierecrisisje heb! (daar heeft faith no more een gaaf nummer over gemaakt maar dat terzijde)
    ondanks de grote liefde die ik heb voor mijn huidige baan :( .. het is beetje te zwaar denk ik :(

humz, ik ga eens even beetje of forum snuffelen nog en dan lekker languit op bank met lief die daar al gedrapeerd ligt.

hoe is het nieuwe huis?
    wat voor huis eigenlijk?
    nieuwbouw?
    wij ook nog gekeken naar nieuwbouw (kleiwerd geloof ik, en ook die wijk aan de verlengde heerestraat of waar was dat ook alweer...) 2 jaar gelee, toen we nog dachten dat we in grunn gingen wonen.

grunn is leuk!

zeker met een beeb!

hou me op de hoogte, ook van je illigale testpraktijken [-X ;) :)

veel liefs,
    van klingel.

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    testerdetreestherees!

heeft u al een illigale preNODtest (of 10) gepleegd of hoe zit dat?!

ben benieuwd en één en al DUIM! [-o<

liefs

van

klingel

17. Trees

Trees Niet meer actief

We posten gelijk Klingel! Zie boven u, ik heb me schuldig gemaakt aan prenodtesten....

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    GIL tegelijk posten is al mooi maar DRIEWERF BROEDSE NOORDELINGSE BABY-BABE hoe krijgen jullie het voor elkaar! :D :D :D

*dansje doe!*
    :whistle:

whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben zo blij voor jullie! superdepuup! =D>

.. ik snap wel dat je nu helemaal extra op je qui-vive bent, qua elk steekje (los) enzovoort!

but, probeer toch ook echt te genieten he! het wonder is er weer, en zoals wij, statistiek-saboteurs, hadden besloten: trees=3xscheepsrecht=veilighappyzwanger!

ha!

goed gedaan, ook zeker je lief heheheh met zijn supersperm! GIL!
    jullie zijn gewoon erg vruchtbaar: respect!

PP? das PORNOPATROON :) maar dat is dan wel weer hetzelfde als PENISPLAN toch? heheh ;)
    na, wij hebben 7-5-3-2-0 geklust, waarbij dag 0 ei-dag is (of missch dag1), dus daar moet toch wel EEN (meer vraag ik niet) superzaadje zijn weg hebben kunnen vinden denk je dan he!
    ik heb er goed gevoel over, gewoon, weet niet waarom. nog 2 weken geduld! (of eerder natuurlijk- lang leve P.N.T! :) )

maar GIL ik vind het echt giga dat je alweer zwanger bent!
    dat geeft toch moed en vertrouwen! geniet! ik wens je een hele happy blije gezonde gelukkige zwangerschap! :p

qua polonaise, doe je even een stop qua niet kleine vruchtjes laten schrikken enzo? ik zou het ook eng vinden om sex te hebben denk ik! ik vind het nu al eng! ik bedoel, bv in bad gaan durf ik niet meer (wat een doos he) want dan ben ik bang dat schuim misschien iets fout kan doen ofzo... als het binnen komt ofzo.... humz :oops: :rolleyes:

heb je vandaag getest trouwens? of al 239 tests gedaan deze week?
    grappig, ik dacht vanmid echt, ik moet trees eens even stalken want ze is verdacht stil!

wij hebben inderdaad even in reitdiep gekeken, vrienden van ons wonen daar ook. harstikke leuk!
    ik denk dat we wel 15 huizen hebben gezien, en nieuwbouw ook.
    achteraf goed dat we niet voor grunn zijn gegaan want de mijn lief, die er toen werkte, heeft inmiddels andere baan dus we zijn hier in drenthe beter af.

hee, ga genieten, ga bevallig (!) rondlopen met buik, ga helemaal trots de zomer in jij!

en over de champagne; ik schreef nog zo 'als jij dan ook broeds bent', nou jip en janneke wordt het sowieso, ik ga nu een sprintje trekken om bij jouw tempo te blijven!

happy feliciteerkluffel!

klingel.

19. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi Klingel,

Hou de good vibes vast! Goed gevoel is het halve werk en ik heb al zulke leuke positiejurkjes gezien. We moeten echt beiden dikbuikerig de zomer door :D

De polonaise is hier inderdaad even voorbij. Ik kan het wel opbiechten, want alle grenzen zijn toch overschreden sinds we elkaar op de hoogte houden van onze PP (lol). Het hoogtepunt geeft een enigzins onprettig gevoel in de babybroedplaats. Haha en jij durft niet eens in bad! Ach ik durfde vandaag niet over een hobbelig paadje te fietsen, bang dat beeb gecentrifugeerd zou worden. Wie is erger? Mmmhhh....

Trouwens een zeer opwindende PP heb je, moet raak 'geschoten' zijn!

Zullen we het maar niet over het aantal testen hebben. De anti-testnodbrigade is momenteel erg fel, maar op een tipje van de sluier op te trekken. Ik had maar drie o-testen nodig om me ei te spotten en toch heb ik er in totaal acht verbruikt. Ik had bedacht dat als deze positief zou worden ik wel een zwangerschaptest kon gebruiken. Oeps vertel ik het toch? Als ik nu maar niet op de vinger wordt getikt ;) Hoe gaat het bij jou met de neigingen?

DUIM DUIM DUIM DUIM voor Klingel!

Liefs een weer wat optimistischer trees

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hi zwangere broed-trees!
    :)

over leuke positiejurkjes gesproken: jaaaaaaah alleen daarom al zou je zwanger willen zijn! nou ben ik sowieso een jurkjes-verslaafde, maar dan met een zwangere trotse buik erin zou helemaal giga zijn natuurlijk!

krijg jij een februari of een maart beeb trouwens?

deze week al naar de vk, en alles goed laten checken he!

ik kan me goed voorstellen dat je je PP even op een laag pitje zet. het lijkt me heeeeeel raar en ook een beetje eng voor de beeb ofzo. zeker als ie nog maar zoooooooooooooo ieniemienie is; elke beweging lijkt dan eng he!

hihhihi niet over een hobbelig paadje fietsen, dat is wel een beetje in de bad-categorie! :)
    but, ik dacht, dat zeepwater enzo he, als dat zegmaar naar binnen gaat enzo he, en dat je dan straks een beeb met een bubbelhoofd krijgt, of het ruikt heeeeeeel erg naar dove :) ?

humz nee, voelt gewoon beetje eng. stom he.
    had ik 2 maanden gelee ook toen ik zo'n buikpijn had, durfde ik geen kruik (gepocheerde foetus-angst)

weet lief al wel dat het even uit is met de pret ;) ?
    ik neem aan dat ie het wel begrijpt!

hihi, je preNODtest-misbruik is echt schandalig. maar HEE, je hebt wel een reden want je bent dus gewoon wel weer ZWANGER ja!
    ben je trouwens je echte NOD nu al voorbij? ja toch? of nog 1 dagje?
    (krijg je dat donkere duistere 'het kan altijd nog mis gaan als je preNOD test!' :x ja dat is wel zo misschien maar ik zou zeker wel willen weten of ik zwanger was want dan weet ik in elk geval dat ik het kan WORDEN ... als je begrijpt wat ik bedoel... klingels stiekumme angst)

ik heb vanaf dag 9 lopen ovutesten, terwijl dat met een cyclus van 30+ een beetje erg voorbarig is.
    ook test ik natuurlijk 2x per dag, om ei niet te missen.
    kortom, das weer 90 euro naar clear blue deze maand! :(

maar, ei dus wel gevonden!
    nu hopen dat zaadjes ei ook hebben gevonden!

vraag me echt af wat er nu gebeurt in lijf. zaadjes heel hard aan het werk? ei doet mee?
    en bij jou, klein klompje cellen groeit en groeit en groeit, hoe wonderlijk is dát?

ik hoop echt dat je kan gaan genieten, en hoop en moed durft te hebben.

remember onze statistieke berekeningen, girl! :whistle:

liefs vanuut drente.
    klingel.

Deel Deze Pagina