Marb wat vertel je ons nu!!!! Zat nog in mijn berichtje, want heb tussendoor gegeten. Hoe voel je je? Gaat alles goed?
MARB!! Onwijs gefeliciteerd met de enige echte LBB Sara Helena! Tenminste.... HEEFT ze lange benen??? Supernieuws Lekker genieten nu...! Liefs, Jem
Marb gefeliciteerd met Sarah!! En elke wat supernieuws ook. Van harte! Zal wel erg spannend voor jullie zijn. Klingel schreef dat jullie ook bij een kliniek in Friesland zitten? Toevallig ook het Barrahus? Klingel hoe voel je je naar je eerste gepimpte IUI? En waag gewoon de stap naar een andere gynaecoloog. Jouw lijf, jullie beeb en als je daar prettiger bij voelt... Jem en pook hoe ist bij jullie? Sorry even kort hier. Ben een beetje aan het dippen en wat minder op zwsp te vinden. Ik zie de laatste tijd veel vrouwen hier die gelijk met mij waren uitgerekend de eerste keer en nu alweer zwanger zijn van de tweede of bezig zijn voor nummer twee . Heb echt het gevoel alsof we stil staan nu en dat is confronterend... Maar ik denk aan jullie allemaal en gun jullie allemaal een wonderbeeb!!!
HUIL wat lees ik nu??!! marbje supergefeliiiiiiii met de geboorte van jullie LBB SARAH HELENA!!! joepie, wat een mooi nieuws hier! graag snel: de fotos en de verhalen!!! wat een mooie naam trouwens! (die 2e staat in mijn top3!!) ik hoop dat de bevalling een beetje meeviel, en dat je helemaal op roze wolkje zit? dikke knuffff!!!! @jem: wat betreft beebkamertje.. ik zou 1 mooie knalkleur kiezen en daarmee gaan pimpen! verder vind ik zelf 1 muur behangen met hip designtje ook helemaal leuk! en hoest verder? @pook: ik heb trouwens bedacht dat ik Een Pookie ga doen: gillen dat je je ei hebt gemist (met de IUI dan, niet met PP) en dan zwanger zijn! *zet parijse baret op en steekt stokbrood onder dr arm* @trees: ik snap, joe kort en joe afstand... wat bizar dat er al meiden (de trutten!) aan de 2e beginnen terwijl jij nog immer op eersttreesbeebje nummer 1 wacht.. ik geef joe een machteloze knuffel.... @all: fijn dagje allemaal, ik ben aan t chillen na 100 uur werken gister. KNUF UUT DRENTHE!
@marb: ik heb sarah LBB helena gezien via twitter: wat een schatje! en wat een mooie bos haar!!! mooi gemaakt, gefeliknufff!!
Jaah ik heb er nu ook gezien en ze is prachtig *zwijmel, zwijmel*. Laat nog steeds de vraag open: heeft ze lange benen? *smok* van trees die weer uit haar down is geklommen en weer up is en sinds twee dagen weer zwanger voelt
Maar vraag blijft nog steeds: Is het LBB, hopelijk komt Marb snel met nieuws, al denk ik dat ze het wat druk heeft TREES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je voelt je zwanger??????Maar wat nu?? Niet testen, kop in het zand en afwachten??? Ik denk dat ik zo langzamerhand in dat stadium zou zijn. Ik duim voor je. Klingel; gewoon naar Parijs en dan daar lekker bier en wijn drinken en vooral een HALVE ( 2 kg) rauwmelkse brie kopen. Vooral dat laatste is denk ik het wondermiddel Hier; auto in prak door vrachtwagen, studie stress en chaggie hubby ( was zijn auto) Kan beter dus,ff dr doorheen en misschien is het allemaal over een paar weken weer beter.
Pook botsing met een vrachtwagen . Behalve de auto wel alles met jou en pookman goed? Klingel doet de Franse pookie-dans Lekker broeien op dat ei meis! Tja kop in het zand ik kan het wel doen, maar daar heb ik niet zoveel aan. Bij 4 weken moet ik het ziekenhuis bellen voor echo's en de eerste schildkliercontroles. Volgens mijn Amsterdamse Woodina grote kans dat ik met deze hoeveelheid antistoffen geheid een schildklierziekte ga ontwikkelen met dank aan het HCG. Ik heb alleen geen flauw idee wanneer ik mijn ei heb gehad. Ik denk nu dag 12?!? Zit nu op dag 20?!?
Stom waarom komt er alleen een link te staan van mijn dansende kikker die de Pookie-vruchtbaarheidsdans doet voor Klingel :x
@ Marb: gefeliciteerd met jullie mooie meisje! Gooi je hier ook nog eens wat foto's neer? Hoe is het nu met jou, je man en het kleine wondertje? @ Trees: Ja ik ook bij Barrahus! Die man heeft een geweldig hoog slagingspercentage en ze komen echt van heinde en verre naar hem toe. Zat er laatst in de wachtkamer te praten met een stel uit Amsterdam. Ik kan niet zeggen dat ik hem aardig vind, hij legt niks uit en heeft altijd gelijk, Maar goed: wel ben ik meteen in de eerste ronde zwanger, dus dan zij het hem vergeven, hehehe. Als ie nu voor jou even een plakbeeb regelt kan ie voor mij niet meer stuk! Jij denkt echt weer zwanger ja? IIIIIIiiiiiiiiiii spannend! Wat houdt dit in voor schildkliergebeuren en onderzoeken? @ Pookie: wat een pech en ellende allemaal bij jou, pas je goed op jezelf! Rot he, dat als je het niet kan hebben alles tegelijk lijkt te komen. Knuf! @ Jem: scriptie klaar? @ Klingel:broed ze!
@elke: ik broed me helemaal suf!! en jij dan??? hoe voel je je? vertel es? ook hier? @pook: wat wat wat, geplet door een vrachtwagen??? was dat voor trees/klungel-actie????? sigtig aan joe!!!! @jem: en hoest bij jou????? @marb: wij willen maar 1 ding weten...... haal ons uit de onzekerheid...... verlos ons van het onwetende.............. HEEFT SARAH HELENA NOU LANGE BENEN OF IS ZE HELEMAAL NIET DE LBB WAARVOOR WIJ HAAR AANZAGEN??????????????? @trees: dus jij gaat ook naar die strenge, zwijgzame, maar bezwangerende dokter antiek (zo noemt elke hem, hilarisch of niet!! ) ja???!! ieks, geweldig! misschien kom je me nog wel tegen daar (je zou me inmiddels vast wel herkennen!) want indien het allemaal niet is gelukt is voor augustus, gil ik er ook maar eens heen denk ik. ik weet niet welk wondermiddel hij bij de meiden inbrengt naast het gepimpte zaad, maar het werkt blijkbaar wonderwel, zie elke!! hoe voel je je verder? ben je weer uit te downtje gekrabbeld? EN WAT LEES IK NU voel joejoe zwangerrrr??? grote griebels op een stokje! hmm, kan je niet alvast preventief om een echo gillen maandag? of ben ik nu TE krijserig??? ja natuurlijk ben ik dat..... tante drenthe wil een treesbeeb!! knuffel en frummelglitters voor iedereen!!
Klingel Hysterica. Ik Hystery fijn mee!! Zie later....eerst lieve schommeldames. Klingel hoe zijn de vibes daar? En jij misschien ook naar Friesland. Gezellig samen babbelen over temperatuurtjes in de wachtkamer . Alvast een wees-voorbereid-tip. De wachtlijst voor intakes loopt momenteel tot december. Je kunt je er nu alvast op laten zetten in de hoop dat je t.z.t. weer afbeld met rozig, blij nieuws! Marb geniet lekker van je meisje en je kraamtijd en als je er aan toe bent moeten we weten hoe het met de beentjes zit Elke wanneer ga je aan de banner. Ben benieuwd naar wonderdokter. Wat hebben ze bij jou allemaal gedaan? Ik hoorde al iets dat ik 24-uur lang in potjes moest piesen?!? Pook beetje bij gekomen van de schrik. Ik kan je de hand schudden, vanavond ons net voor de tweede keer in een half jaar gerepareerde bumper tegen een auto aan geparkeerd. ARGHHH. Er zat net twee dagen een nieuwe bumper onder! Gelukkig bij ons alleen de bumper. Hele auto in de prak is nog veel sneuer Jem hoest de studie en de beebroom? Wij gaan ook (ooit) voor neutraal met flashy wallpaper in neutrale kleuren met kleurige assecoires. Hier stiekem gepre-nodtest . Licht maar zichtbaar tweede streepje... Schaam schaam maar ben een week te vroeg . Gezien de misselijke-vleugjes-paarse-tepels-slecht-humeur-weekend kon het haast niet missen dat ik al HCG aanmaakte... @ Elke schildkliergebeuren houdt niet meer aan dan bloedprikken. Even een korte update voor joe. Paar maanden geleden second opinion op het herhaalde miskramen-spreekuur in het amc gehad. Alles goed, behalve dat ik veels te veel antistoffen tegen mijn schildklier aanmaak. Dit zou een 2,7 keer hogere kans op een miskraam geven en is niet te behandelen (volgens amc en martini-ziekenhuis dan, dr. Veenendaal zegt wat anders...). Schildklier werkt verder nog goed, maar de kans is groot dat deze onder invloed van HCG toch uit de pas gaat lopen. Advies dus regelmatig prikken en bij afwijkende waardes aan de medicatie. Een bepaald soort antistof is namelijk nogal slecht voor een beeb (lees ontwikkelingsachterstanden, vroeggeboortes en erger ) en wil dus heel veel bloedprikcontroles en eigen gyn was het op dat punt geheel met me eens. Zo maak me nu klaar voor bankhang-avond met lief. *smok*
Hee meiden, sorry, sorry, sorry... Tijd helemaal opgeslokt door kleine LBB. Want JAAAAA! Ze heeft lange benen. We hebben nog niet echt een goede foto met haar benen, maar hier eentje waarop je het een beetje ziet: Voor meer foto's kunnen jullie op twitter kijken! Er komen er steeds nieuwe. De laatste vind ik zelf superschattig. Tis blijkbaar toch echt mijn kind Bevalling is prima gegaan, helemaal volgens het boekje. Wel heeft het persen behoorlijk lang geduurd (bijna 1,5 uur ) dus dat was wel zwaar. Maar voor de rest helemaal prima: geen tangen, knippen, hechtingen, pompen, weeenopwekkers, NIKS. Het gaat dan ook al prima met me, kraamhulp en manlief moeten me echt op bed vastbinden af en toe @ Trees: wat hoor ik nu, uit betrouwbare bron? Alweer 2 streepjes op test?! Meisje toch, wat een spanning... Ik bid, hoop, duim, huil en sidder van angst met je mee... Hoop dat je gauw goed nieuws hebt! @ Pookie: agossie... Dat is wel een hele hoop tegelijk! Ik herken dat instortmoment wel enorm trouwens... Hoop dat je je gauw weer beter voelt! @ elke: hmm... weet niet meer of ik je al gefeliciteerd had... Maar super, super, super dat je zwanger bent. Wel nog heel eng natuurlijk, maar ik duim zo hard voor je dat het niet mis kan en mag gaan! Ehmm... ben het voor de rest alweer een beetje kwijt, zal zo nog eventjes hele topic doorlezen of ik over spannende dingen heen gelezen heb...
Heb trouwens mijn bevallingsverhaal opgeschreven, voor de geinteresseerden... Het meeste hebben jullie al op Twitter kunnen volgen (superhandig trouwens en hartstikke leuk om terug te lezen vind ik zelf... ) maar toch nog even het bevallingsverhaal. Rond 22.00 uur kwamen de weeen regelmatig, maar nog niet vaak genoeg (om de 6 min. ongeveer). Vanaf ongeveer 23.00 uur kwamen ze echt vaak en hebben we de verloskundige gebeld. Die wilde eerst niet komen omdat ik nog door m'n weeen heen kon praten, maar ik heb gezegd dat ze moest komen Ze kwam ongeveer een uur later en toen bleek ik al 4 cm. ontsluiting te hebben. We mochten naar de geboortekliniek, daar kwamen we rond 01.00 uur aan. De twee verloskamers waren toen nog vol, dus ik kon in een andere kamer mijn weeen wegpuffen. Rond 3 uur (??) kwam de verloskamer vrij en die zijn ze toen als een dolle voor ons gaan schoonmaken, zodat ik alsnog daarheen kon. Dat wilde ik vooral omdat daar een supergroot bad staat, waar ik in wilde. Niet om te bevallen maar wel voor de weeen. Rond half 4 konden we daarheen, dus de laatste weeen heb ik inderdaad in bad kunnen opvangen. Rond 5.15 uur had ik persweeen, maar dat kon niet volgens de kraamverzorgster omdat ik ze nog zo goed kon wegpuffen. Maar zij dacht dat mijn vliezen gebroken waren dus ze wilde toch wel de verloskundige bellen. Ik wist vrij zeker dat mijn vliezen niet gebroken waren, maar ik dacht: laat ik m'n mond maar houden dan komt de verloskundige tenminste. Die was er rond 5.30 uur. Na onderzoek de conclusie: 9,5 cm. ontsluiting maar de vliezen waren nog niet gebroken (haha, altijd luisteren naar een bevallende vrouw ). Die hebben ze toen doorgeprikt waarna ik meteen op 10 cm. zat en dus mocht gaan persen. Het persen heeft nog behoorlijk lang geduurd (zo'n 1,5 uur) dus dat was erg pittig. Maar uiteindelijk kwam ze dan toch, helemaal zelf. Zonder tangen, vacuumpompen oid. Heb trouwens van m'n moeder de ring gekregen die zij van mijn vader kreeg toen ik geboren werd. Werd er helemaal emotioneel van... (ook omdat mijn vader is overleden)
@marbje: HUIL wat een mooie spartelende echte LBB is dat!! GIL! helemaal leuk! je bevallingsverhaal is spannend, en ook wel geinig dat jij er lekker meer verstand van leek te hebben hoe het met je stond/lag dan ' de experts' , you go girl!! geniet nu maar lekker..... dikke knuf van snelle kling.
Wat een mooie lange benen heft sarah en het is echt ontzettend schattig en mooi meisje om te zien! Geniet maar fijn van jullie mooie dochter 8)