temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik pleit schuldig voor elke aanklacht :D

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Marb, wat een schat van een meisje!!! En hubby (?) ook vooral hoe hij naar haar kijkt...........:psmelt.........
    En ook een echte LBB

TREES, geen kop in het zand hoor, PLAKBEEB is veel te belangrijk.
    Ik hoop, bid, smeek, duim etc dat dit eindelijk je mooie mensenbaby mag worden!!!

Klingel; hoe staat het bij jou????????????????

Elke; Gaat broeden goed?????????

Jem; babykamer nu helemaal af?

Hier...brik gekocht om toch maar op het werk te kunnen verschijnen, die 20 minuten lopen vanaf OV gaat echt niet lukken op het moment. Ik werk ook 2 uur per dag minder ivm rugklachten.
    Maar voor de rest ben ik wel weer redelijk stabiel;)

Welterusten!

3. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Wat een prachtige LBB Marb! Ze doet haar bijnaam eer aan hoor! En wat ontzettend lief dat jij die speciale ring hebt gekregen! *pinkt ook traantje weg*

Trees! Ha, wat dacht je: laat ze het uitzoeken daar in het Barrahus?! Heb je ze gebeld voor plaktips? Ik duim me weer een ongeluk voor je! Als beebs nu eens lekker blijven plakken, dan heb jij binnen 8 jaar een 11-tal, ongelooflijk!

Pookie een fiets gekocht? Schijnt ook erg goed te zijn tegen BI (het fietsen dan he, niet het kopen ;) ), hopelijk helpt het om op je werk te komen!

@Jem: babykamer al klaar? :D

@Boesje: waar ben je?

Ik broed mij een ongeluk en word daar zó moe van, dat even op mijn bureau liggen slapen als ik een keer op kantoor ben, me heel aanlokkelijk lijkt, echter wellicht wat opvalt?

4. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Klingel: hoe staat t met de kwaaltjes? Reeds aanwezig of vakkundig weggestruisvogeld? Wanneer wil je gaan testen? Over een paar dagen kun je al met goed fatsoen een illegale prenodtest doen, toch?!

@ Pookie: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Heeeel verstandig om niet 20 minuten te gaan lopen, ja! :$ Balen van je rugklachten... :( Heb je iets van fysiotherapie ofzo?

Enneh... Tis idd hubby. Hihi, moet daar nog steeds aan wennen... :) Vind m trouwens idd uberschattig met Sarah!

@ Trees: Ik ben fan van je onderschrift! Ik geloof ook in wonderen en we hebben er maar 1 nodig (nou ja, en daarna misschien nog 1 of 2? ). Ik geloof in het wondertje in jouw buik!

@ Elke: hihi, stiekem geniet je volgens mij met volle teugen van je kwaaltjes hoe vermoeiend ook... ;) Broed lekker door meisje!

@ all: heb wat foto's op hyves. Wil ze ook in m'n album proberen te zetten, maar dat kan nog even duren, dus jullie mogen me wel toevoegen als jullie willen... kleinbeestje.hyves.nl
    Op twitter komen ook met regelmaat nieuwe foto's en updates.

5. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @trees: ik had al jankend gegild eergister, maar nu dan ook maar even in ons boek: WONDERMEISJE MET WONDERBEEB!
    7 is geluksgetal... het moet nu goed gaan! moet moet moet!

oh, die banner (BANNER, ELKE!!!!) staat je zo goed....

wat zijn nu de plannen? wanneer mag je voor bloed, echo, pritt??
    wat zegt treesman ervan? kijkt ie semi-nonchalant na zijn zoveelste meteen raakgeschoten kerkpoging? ;)
    of issie ook erg bang en ongerust?

god, wat een rollercoaster is afgelopen jaar (langer al!) geweest voor je... stap nu maar uit het bakje dan okee?
    gewoon braaf op picknickkleedje gaan zitten mummelen, misselijk word je toch wel! :D

zouden we dan echt alle3 zwanger worden deze ronde?
    die date had ik al wel met elke, en ook met jou geloof ik.... misschien dat ik jullie al aan het nadoen ben :D maar ik heb er nog geen prenodderale test tegenaangegooid! :(

wask gister van plan, maar toen moest ik opeens om 0600 op om 100 uur te gaan werken.

@elke: jij broedt echt wel lekker, en ik weet hoe je geniet, na al dat wachten. ook al is het OOK eng, en brrr, en opent er nu weer een andere enge wereld, die van het zwangerblijven.. gelukkig was je bloed en alle waardes super gister; ik denk dat helemaal goed gaat komen met beeb!!! :)

@marb: hoest op de roze wolk? wat lief om te lezen dat marbman zo cute is!!!
    ik wil heel graag meer fotos zien, maar ik heb ooit met mezelf afgesproken dat ik pas zwangerforumdintjes op hyves toevoeg als ik zelf ook zwanger ben... ik ben bang dat ik anders dingen moet uitleggen aan mensen die mij, maar mn beebwens, niet kennen..
    maar nu breng je me wel in een dilemmaaaaa! :)

@pook: ha fiets (kopen hahah) is goed voor, en tegen, BI? niet zo ver meer lopen ja, foei!!! verder alles happy?

@jem: bij jou ook? geniet joe ook van joe zwangerschap? hoe lang ben jij eigenlijk bezig geweest voordat je succesvol werd ge-ariaat?

@boesje: ik vrees dat boesje afscheid heeft genomen van zp, wegens nog niet vervulde beebwens? of ben ik nu weer te glazenbollerig? ik zal dr eens PBen ..

@vibes: welke vibes? enige waar ik in geloof zijn harde feiten.. in de vorm van een beeb over 9 maanden op een kleedje! :D

moet wel zeggen dat nu elke en trees ook zwanger zijn, ik goede vibes heb. die uiteraard tegen alle wetten van de kansberekening ingaan; want: nu zal het langer moeten duren!! (cynisch klinggrapje :D)

hm, we zullen zien. in elk geval deed temp geinig vanmorgen.

broedkus dan maar voor iedereen!!!!

6. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Klingel: hihi, als je pas forummensen op hyves gaat toevoegen als je zwanger bent is er geen enkel probleem :p Want JIJ BENT GEWOON ZWANGER! Je temperatuur is iig super! :$ Ben benieuwd naar je temperatuur van vandaag. Enneh... Kan ik je niet overhalen tot een prenodtestje? ;)

Heb trouwens mijn hyves speciaal voor jou op openbaar gezet ;) (ja, ben stiekem gewoon belachelijk trots op mijn mooie meisje en kan het niet hebben als mensen de foto's niet kunnen zien :D )

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    marbelous mama,

ik ben ee pc-nitwit, maar ik kan je kleinebeestjeshyve dus niet vinden! :(
    ik kom wel uit op hyves over muggen, over insecten, en over chinchilla's (echt waar!) maar er zat geen LBB tussen!

misschien kan je me het linkje even PBen? :)

wat MOOI van die ring trouwens, huil! heel erg bijzonder!

enne, inderdaad, indien ik zwang, dan klap ik mijn hyves meteen open maar nu durf ik dat niet zo goed... laatst keer de kassajuf in de winkel tegenover ons huis me al apart aan dat ik 5 kaartjes met ' hoera, een jongen/een meisje/zwanger ' kocht HAHAHA!!! ;)

hoe gaat het verder nu, de eerste tijd zo met de LBB? vertel!!

over prenoddiaans testen... je weet het, ik doe het OF 3 dagen na ei, of pas als temp daalt hahahahah! ben dus te laat.. maar- ik heb eigenlijk het idee om toch dit weekend te testen. ijdele hoop op lief vaderdagkadootje voor klingman zondag.... (bid bid duim!)

mn temp is geinig, maar dat is ie al vaak geweest.. hij is niet anders dan anders, dus ik zie hier geen hoop in opzich.

beetje gevoelige titt'n, vorige week nod-krampen, meer kan ik niet verzinnen, jammer he! :s

@trees: hoe broed joe? ben je erg in de zenuwen, lief tempmeisje van me? hoeveel testen heb je er al doorheen gejaagd??
    ik zag wel dat er een nieuw filiaal van de fruitkat gebouwd wordt hier dus ik denk dat je ze aardig hebt gesponsord?? ;)
    spannend, bijna naar de gyn in frieslan. hoop dat dat meteen wat meer rust geeft!

over rust gesproken... wie ligt daar te snurken op dr burooo?
    @elke! gij broedkip!!! hoe gaatie? jij naar de osteo dit weekend he, hoop dat dat ook lekker is voor joe. en wat al niet meer! :)
    broed maar goed, en hopelijk ook bij jou niet teveel zorgen... de echo is spannend maandag, ik hoopbid voor 1 beeb, max max 2!

@jem: hee waar ben jij? druk met zolderen en studie? en ook al aan t broeden?

@pook: hoe bevalt (!) het fietsen? is beter dan al dat lopen denk ik? en verder, gaat alles naar wens met joe en joe beeb? vertel!!

@boesje: waar is jij toch?

@sumo: SOEK BOESJE!!!

so, dat was het wel weer even. een dikke luie knuffel van een nog in dr roze badjasje vertoevende kling.

8. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Klingel: hihi, de link stond er al. Hierbij nogmaals :)

Marjolijn, Overview - Hyves.net - Always in touch with your friends

Gewoon klikken, verder niks :p

De eerste tijd met LBB gaat super. Ze ligt vaak haar lange benen te showen! Serieus, ze ligt vaak met twee gestrekte benen in de lucht! Zien we ineens 2 voeten boven de wieg uitkomen, haha! Die foto die ik hier had geplaatst was ook geen foto in beweging, zo heeft ze minstens een minuut gelegen :D

Pfff... Terwijl ik dit stukje aan het schrijven was heeft ze een huilbui gehad en ik ben even kwijt wat ik verder wilde schrijven... :)

Zou wel een superleuk cadeautje zijn voor vaderdag inderdaad! *duimt voor de Klingels* ;)

Morgen meer (ehm... denk ik)

9. Trees

Trees Niet meer actief

Goedemorgen (middag??) tempmeisjes,

Hier Broedtrees die net weg heeft zitten zwijmelen bij foto's op hyves van kleine LBB. Ze is echt zo schattig! Je moet me alleen nog even als vriendinnetje accepteren :)

Klingel fijn dat ik een bijdrage lever aan de werkgelegenheid in de drogisterijenbranche :D Hier niet zoveel testen versleten hoor. De laatste test stamt van woensdag en staat in mijn album. Vanaf toen geloofde ik het wel. Hoe ist daar? Geen illie-prenodgetest? Morgen is wel een hele mooie dag voor prenodiaans getestneuzel!

Jem kinderkamer af? Studie klaar? Of ben ik nu hopeloos te optimistisch...

Pook hoe rijdt de fiets? Heb je zo speciale mama-fiets of een gewoon brik?

Sumo die Pook moet vinden :$ Het dier ruikt nog niet eens een stuk worst als het naast haar kop ligt. Ik weet niet hoe sterk Pook ruikt, maar ik denk dat het kansloos wordt. Vnamiddag moet ze weer examen doen van de hondenschool. Waarschijnlijk net zo kansloos hihi

Trees gaat maandag naar het barrahus om pritt-medicatie op te halen :p. Goed geregeld vond ik zelf! Het plan is om de eerste drie maanden aan de progestan-bolletjes te gaan. Verder voel ik me goed zwanger!

10. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    hey marb!!

nou kon ik wel op joe hyves koekeloeren, en wat een lieve LBB is sarah! en mooi! en *snif* helemaal ontroerd!

jee, wat ongelooflijk, dat het echt een strekkende langpootbeeb is :D , maar aan de andere kant, ze heeft wel een reputatie hoog te houden na al die maanden geroddel over haar LB's hier!! :)

lachen, dat je soms de voetjes uit de wieg omhoog ziet steken, das toch nie normaal!

ik zeg.. twordt een prima ballerina, of zijn het de eerste kong-fu-oefeningen???

hier alles goed, nog niets illegaals op het testgebied gedaan.. gaak morgen wel doen, in t kader van vaderdag plus een boel naieve hoop! ;)

fijne dag allemaal, ik moet huisvrouwen en dan werken.

drenthse smok!

11. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ieks, ben ik nu (zwangerschaps)dement? ik zag treesbericht helemaal niet net!

anyway, trees, ik vind t super dat je morg al lekker gaat!! krijg je van die prog-bolletjes, voor in t gangpad van de kerk???
    ik begreep van elke dat je op een antieke 17eeuwse gyn-stoel moet liggen met draaiwiel, dus dat past wel in de aria-sferen alwaar jij jezelf weer hebt laten manouvreren!

(got, ik vraag me af of IEMAND buiten dit boek bovenstaande volzin zou begrijpen :D hahaha hihi!)

vraag m t hemd van t lijf he, en eis 3maaldaags een controle?
    ooo, ik ben so blij voor joe, ik kan me niet voorstellen dat het nu niet goed gaat...

elke en joe al een februbeeb, ik gallopeer erachteraan voor een netmaartbeeb ok?

nogmaals smok, en nu met de wc-eend in de weer.. (weer es wat anders dan de eendebek heheheh :D)

12. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    @ Trees: heb je geaccepteerd hoor! Zei tegen m'n man dat ik zo blij ben dat ik eindelijk weet hoe je heet. Voel me zo stom als ik het steeds over 'Trees' heb... :)

Enneh... Super dat je maandag al terecht kunt! Wat doen die bolletjes precies? En waarom is dat nog niet eerder geprobeerd?!
    Goed zwanger? Dat is bij jou toch misselijk, misselijker, misselijkst? Sterkte dan! Hoewel je waarschijnlijk elke kokhalsbui toejuicht... :)

@ Klingel: Oei, spannend! Morgen! Je temperatuur is hoger dan normaal, toch? Volgens mij kom je normaal niet boven de 37,0 uit... Wel jammer dat ie weer een beetje naar beneden is gegaan, maar ik heb er wel vertrouwen in. Zou toch echt geweldig zijn: jij, Trees en Elke allemaal zwanger!

Oh ja, het wordt waarschijnlijk een karate-chick. Daar hebben haar papa en ik elkaar ontmoet. We hebben elkaar eerst een heleboel keer in elkaar geslagen voordat we eens iets anders besloten te proberen :D Maar als ze op ballet wil mag dat ook, natuurlijk. :)

Heb trouwens nog meer foto's van Sarah op hyves gezet... *schaam* Ben echt een cliche trotse moeder :D Ze staan in een blog omdat ik geen zin had om ze allemaal te uploaden. Maar heb wel speciaal voor joe wat echte Langpootfoto's erop gezet ;)

13. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113

14. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    GRIJNS wat geweldig, marb!

ik ben echt helemaal fan van de LBB sarah babe!!! :D
    voetjes de lucht in, hopsa!!! :)

nu snel slapen, moe, gewerkt, morgen of overmorgen meer kwetter! (wil ook weten van karate, en van bolletjes (prog zetpillen denk ik? en van temp, hmm, is wel vaker 37+ geweest, maar ja temp schommelt ook wel wegens tijdstip niet zo trouw..)

KNUFGAAPJES!

15. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    En en en en ?!

16. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel we zijn nieuwsgierig naar je vaderdagstest!!! :D

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Klingel;MELDPLICHT!!!!!!

Marb; wat een schatje zeg en nu al een karate chickie, nu al meageri's doen vanuit het wiegje!
    Ook een lekker koppie met haar, ik ben alleen blonde beebs gewend en die hebben toch vaak een meer kaal bolletje.
    Eigenlijk gewoon totaal smelt bij zo'n tevreden kindje.

@Trees; Geen sumo te bekennen hier, dan moet ik het maar doen met puppies bij ouders, ook lief maar nog maar klein. Foto is wat oud, toen waren ze nog maar een dag, nu zijn het al echte rakkertjes van 5 weken.
    En jij lekker aan de ballen????? als het maar werkt!!! Goed blijven broeden hoor!

@Elke; jij ook lekker broeden, en osteopaat alle klachten laten wegtoveren!

Hier.......geen fiets hoor, trekt mijn rug helaas niet om na werkdag nog 30-40 miuten te moeten fietsen.
    Wel een echte nieuwe 2e hands auto gekocht, een fijne franse station bak met airco. Helemaal joepie!! en dan maar zorgen dat hij niet in aanraking komt met vrachtwagens, auto's, fietsers of wat dan maar ook!!!

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    wit wit wit wit!

19. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Wat?! :(

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    NEE NEE NEE,

hoe kan dat nou, dat supergepimpte zaad in nog niet goed genoeg voor onze Kling????????????????????????????????????????????????
    Ik wil een klingelding maart beeb!!!!

Share This Page