Hee schommeldames! Sorry dat ik jullie zo schandalig verwaarloos... Sarah heeft de laatste dagen nogal last van de warmte, waardoor ze heeeel vaak wil drinken (ik wist niet dat baby's behalve honger ook dorst konden hebben! Op zich wel logisch, maar goed... ). En slapen gaat dan ook een beetje lastig, ze houdt zichzelf gewoon wakker. Ze is nog steeds vrolijk en gezellig enzo, maar het kost wel heel veel tijd/energie... @ Trees: fijn dat je echo goed was! Nu een kleine week wachten tot de volgende, spannend hoor... En dan zou er een hartje moeten kloppen toch? Hoe voel je je verder? Beetje kalm of trek je continu de haren uit je hoofd van de stress? @ Klingel: wahahaha, Woody klinkt ge-wel-dig! *ligt dubbel* Wel fijn dat je in de zomer gewoon kunt door-IUI-en (huh? M'n spellingscontrole vindt Woody wél, maar door-IUI-en niét fout)! Enneh: ik vind het een superidee om inderdaad de beeb-picknickmeet te doen! *gaat vast klaarzitten met een verwachtingsvolle blik* Ben benieuwd naar je echoooooo Zul je zien dat ei deze keer fashionable late is... Nee hoor: mooi vroeg/bijtijds ei dat heeeeel goed bevrucht gaat worden met gepimpt zaad. YEAH! @ Pookie/Jem/Elke: broed ze! Jem: voor jou komt het nu al behoorlijk dichtbij he? Spannend! (hoewel... Ik werd er helemaal gek van als mensen zeiden dat het 'al bijna zover was', terwijl ik zelf het gevoel had dat het nog hartstikke lang zou duren ) Pookie: gaat t al beter met je bekken? Elke: denk aan je, echt waar! @ Maar: hihi, jij hier? Heb de tempdames ook al zo verwaarloosd... Maar daar gaat het zo hard dat als ik een middag niet ben geweest, ik de moed verlies... Misschien maar gewoon idd af en toe een opmerking ertussen gooien Jij hebt iig een mooi ei gehad! Hoop dat het een super-resultaat heeft! Zo, hopen dat het een beetje mooi weer blijft want we wilden naar het strand vanmiddag/vanavond. Sarah maar eens ergens anders mee naartoe nemen dan het suffe consultatiebureau en de ah op de hoek. Fijn weekend!
Oeps, laat ik m'n bericht een nachtje staan en dan zijn er weer 2 berichten bij, oa een heeeeel interessante van Klingel! AAAAAAAAAAAAH! Beeb in jouw buik?!!! Hoor je dat morgen? Waaah, wat spannend! Ga keihard voor je duimen, klinkt iig positief! @ Elke: oh, fijn! Ook al goede echo gehad! En ook op 2 juli een hartjes-echo. Spannend hoor. En wel heel prettig dat het er eentje is, ivm HELPP etc. Dokter Antiek klinkt wel een beetje dommig hoor... Met z'n 'ja, we moeten eigenlijk zorgen dat het er maar 1tje is'. Maar goed, hij heeft jou zwanger gekregen en Trees zo goed als, dus ik vind m toch cool. Oh ja... Nieuwe foto's/filmpjes op link Picasa-webalbums - Tijl - Sarah Delen Hihi, durfde t bijna niet te zeggen
Zo wat een schokkend dagboekonderdeel van Klingel!!!!! Een dingsel in bm..........en wat raar dat ze in Meppel geen bm check doen, als ze toch in je hele lijf naar een eierstok aan het roeren zijn kunnen ze best wel ff een checkje doen. FF spannend dus maar je houd ons natuurlijk ook op de hoogte van de zondag check!!! ( dat gebeurt zeker en vast niet in Meppel) @Elke; lekkere optimistishe dokter antiek! Maar nu na 1 x HELPP wordt je gewoon zo streng in de gaten gehouden dat het niet nogmaals de kans KAN krijgen!!! Broed goed! @Marb; het blijft wel een poppetje hoor maar kijk uit met strand als het kan of gaat onweren hoor!!!! @Trees; frummeltje gezien en nu in een ustro draaimolen. Beware!!! En lekker rustig aan doen voor plakbeeb. @Jem; waar is u????????????Al helemaal klaar voor bevalling??? @Boesje; ook ang niet gemeld, FOEI
Klingel ik duim voor je vandaag. wat een schrik zeg met zwarte stip in de buuk . Ik hoop dat alles goed is! Elke wat een botte *&^% opmerking van dr. Antiek. gelukkig maar één beebje en dat moet goed gaan. Hoever ben je nu eigenlijk? Mis je banner Marb ik ga zo even mooie meisje-foto's bekijken! Pookie en Jem hoe ist het? DE dokter alias dokter Antiek belde me net op zijn vrije zondagochtend met de nieuwe bloeduitslagen. Vorige week is mijn HCg in drie dagen verdrievoudigd en mijn progesteron-waarde was nog steeds mooi hoog! Woeiiii! Ga fijn verder met de hormonenbommen en bloedverdunners en vrijdag een echo in het Martiniziekenhuis. DE dokter alias dokter Antiek heeft 6 weken vaknatie vandaar. *smok*
@ Trees: woehoe! Dat klinkt helemaal positief! Maareh... 6 weken (!) vakantie?! Dat kan niet hoor, hij moet jou zwanger houden. Ben benieuwd naar je echo! Maareh... Vrijdag? Da's 3 juli toch? (omdat in je onderschrift 2 juli staat... ) Spannend... @ Klingel: EN?! Vertel! Verlos ons uit ons lijden
lieve schommelbabes, hier ben ik dan wel! @trees: haaaaaa wat goed van DE dokter, dat ie je belde met zulk nieuws! verdubbel maar een eind weg! heerlijk te lezen! hoe voel je je verder???lekker en vies zwanger? en hoe gaat t met treesman? @marb: jij mag ons verwaarlozen wegens LBB.. lieve LBB met strek-stelten! gaat alles goed met jullie? @elke: werkelijk, we hadden al besloten dat dr. antiek alias DE dokter heilig is wegens jou zwanger zwengelen, maar t blijft een apart figuur! hoe voel joe joe verder? denk idd dat hij en woody familie kunnen zijn, als is woody wel wat zachter denk ik.. @jem: melden! @boesje: melden! @pook: ha, met joe alles goe? je hebt t mooi samengeperst (hihiihii maar, mooi gezegd!! heel schommelwaardig! ) allemaal, wat er hier aan de hand of aan de baarmoeder is! en vertel verder eens, hoest? @maar: hoest met jou nu? vertel? voel joe wat? en hoe is temp??? @mij: het verlossende nieuws deel 2308: (en laat ik het eens KORT proberen te houden ) -geen hcg gevonden -mini-curretage gehad wegens volle grote baarmoeder vol oud bloed en baarmoederslijmvlies???propje (klingman met witte neus erbovenop, hoe romantisch! maar wel goed voor zn ' er into zijn ' denk ik ) -dat deed GRRRRRRR veel pijn maar wel fijn dat ik ermee overvallen (geen tijd voor paniek) werd ergens! -mag nu aan de puregon beginnen, woens weer echo, ws vr of za IUI -FFGG heeft linker-ei-stok gevonden via buikecho (ja, zo kan t ook woody!) dus weer een zorg minder -klingman en ik vinden FFGG helemaal geweldig!!! wat een verademing!! aangezien de FFGG verwacht dat mijn lieve baarmoedertje al een tijdje zo vol zat (hetgeen ook het tussentijdse bloedverlies en steeds donker(oud) bloed verklaart) denkt hij dat dat wel eens een evt eerdere KANS op zwang in de weg heeft gestaan. ook hij is zeer, laten we zeggen, verbaasd dat woody nooit naar baarmama heeft geloerd als ie toch aan t eieren scramblen was. dat vind ik nu ook echt waanzinnig dom... conclusie: 3-0 voor GC heerenveen, en meppel: toedeledokie! ze hebben er beste intenties, en ik vind woody ook ergens best wel lief, maar het vertrouwen dat al broos was is nu weg. daarbij is de Fijne Friese Grijze Gyn gewoon veel meer mijn type; een grote lange rustgevende man die empathie en wijsheid in zijn ogen heeft. elke zal trots op mij zijn: fryske gynnske boppe! (?? zoiets! ) les van vandaag, en eigenlijk van t leven: volg joe gevoel..... en doe dat soms met wat assertivi- of brutaliteit! so, en nu gaak even op bed met boekje pijnstillen en niet meer nadenken. @picknickkleedje: we komen eraan! 8) @all: GOED BROEDEN EN PLAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeetje Klingel... Wat een verhaal weer! Op zich wel fijn dat er iets gevonden is, wat ook nog een beetje logisch klinkt. En ik begin ook mijn vertrouwen in Woody nogal te verliezen hoor... FFGG klinkt veeeel beter op de hoogte. Ben erg benieuwd naar je echo van woensdag. Want dan moet alle zooi dus alweer weg zijn?
Lieve schommelbeebs, Sorrysorrysorry! Heb jullie veel te lang verwaarloosd. Mea culpa. MAAR: goed nieuws, want de scriptie is af en ingeleverd na een toegekende week uitstel! Komende vrijdag alleen nog presenteren, maar ik heb in al mijn wijsheid besloten dat 'mijn' niveau dusdanig is dat ze me al niet meer kunnen laten zakken, hoe slecht ik ook zou presenteren 8) Babykamer is nog niet veel verder, moet nog steeds gepimpt worden, maar daar gaan we de komende dagen verandering in brengen . Ben nu voor mijn gevoel pas 'echt' met zwangerschapsverlof. Ben ook bezig met de grote schoonmaak, die er zonder beeb ook zou zijn gekomen, want ohohoh, ik heb niet alleen jullie verwaarloosd, maar letterlijk en figuurlijk alles verwaarloosd om studie af te ronden. Nog 3 weken tot uitgerekende datum.... Wat is er weer veel gebeurd na de geboortje van LBB Sara Helena!! Super Marb, dat je er zo'n mooi mensje uit hebt weten te persen, heerlijk dat jullie daar nu zo van genieten, ondanks wat kleine dingetjes, die er volgens mij altijd wel zijn... =-) Klingel: ik ben ook voor overstappen naar FFGG! Grondig en wijs, het klinkt goed. Hmm.. wel nare ervaring die curetage, maar gelukkig wel goed dat het nu verholpen is. Geeft wel betere kansen voor de komende IUI (die natuurlijk lukt). Trees, fijn dat je nu onder echt goede controle staat.. ik duim voor je echo vrijdag!! Pook, hoe is de broed? Trek je het nog een beetje met je rug? Heb zelf nergens last van, maar daardoor draaf ik weer door. Moet nu nog veel voorbereidingen doen, geestelijk en de checklist afwerken Ik hoop dat jij en Pookman dat wel beter gaan doen.... Elke, ik duim voor jou ook voor een goede echo Maar29, gezellig dat je er bent! Hoest met jouw schommeltemp? Vanaf nu beloof ik beterschap hoor... druk is van de ketel, kan alleen zijn dat ik zo meteen Marb verschijnselen ga vertonen Trusteh meiden, Liefs, Jem
Dag Dames, Misschien hoor ik hier wel thuis. Ik geraak helemaal niet meer wijs uit mijn temperatuur. Ik was ervan overtuigd vrijdag eisprong gehad te hebben. Zaterdagmorgen tot negen uur kunnen slapen maar wel onmiddellijk getempt. Was inderdaad hele sprong hoger. Gisteren weer lager en vandaag nog lager! Wat is jullie mening? Groetjes, Arka
Mogge, gezellige deerns! Klingelding, wat een verhaal!!! Klinkt idd gewoon bijna logisch?! Hopelijk is dit idd de "boosdoener" geweest en wordt je eind vd week onwijs bezwangert. Spannuuuunnndd!!! Marb, wat een lange stappers heeft MiniMarb! Dat gaat nog wat worden... Elke, heb jij lang last gehad van die lisexcisie? Ik heb ruim een week nagedruppeld en daarna eigenlijk geen last meer gehad. Weet alleen niet of het gevolgen kan hebben op het zwanger raken... heb jij daar iets over gehoord toen? Trees, wat fijn dat je er nu zo'n fijn mensemens heb gevonden zeg! Ben heel benieuwd naar je echo vrijdag... *duimderduimduim* Jem, hier gaat het lekker, hoewel met die nieuwe kaartjes van FF het wel een beetje weird is. Ik heb nl. geen thermo met 2 cijfers achter de komma en het kaartje wel, zag ik van de week... grrr. Weet niet of het nu helemaal klopt, maar goed... meer als afwachten kunnen we nu toch niet doen... Heb wel zere boobies en een ander gevoel in mn foef. Of ik ongi moet worden! RAAR!
@arka: ik denk dat je hier niet veel wijzer zal worden.. de titel van dit topic is niet helemaal representatief voor waar we het hier over hebben. ik zou je vraag even stellen in het topic van de tempkaartjes, helemaal bovenaan! @jem: fijn dat joe er weer bent! en nog fijner dat de scriptie er niet meer is! je klinkt blij; alles gaat helemaal lekker?? goesoooo!!!!! @maar: ik vind die nieuwe ff ook niks. je krijgt en zon haaien-kaart van, als je die niet al had! trouwens, bij de etos hebben ze superthermo's met 2 cijfers achter de komma! over je lis: missch kan je even vragen of er (veel) littekenweefsel is ontstaan. hoe groter het gebied dat is behandeld, hoe groter vaak de littekens. mijn gyn in enschede (een supergyn!) zei dat niets in de weg zou zitten voor zwangerschap.. @trees: meldplicht! @elke: meldplicht! @pook: jij ook, melden! @boesje: waar is jij nou?????? schommelknuf...
OK snel dan, ben ook bezig met scriptie ( ja nog steeds ) Broed gaat denk ik nog goed, al is mormel met dit warme weer veel minder beweeglijk. Af en toe en ik beetje bang omdat ze nix doet! @klingel; hoeveel gyns heb jij al gehad Enschede, Meppel en nu Fryske FFGG?????????? Maar overstappen naar Meppel is beste plan nu, zeker heel vreemd dat Woody nooit je nestelkastje goed heeft bestudeerd!!! @TREES; meldplicht!!!!!na alle goede berichten wel nog steeds dagelijks een update geven!!!
Het ziet er echt heel dramatisch uit ja, dat nieuwe kaartje! Ik ga deze ronde nog ff mijn ouwe tempert proberen en hopelijk is een neue niet eens nodig... Mijn gyn zei na de lis dat alles mooi (!) weg was gehaald, maar verder niet over littekenweefsel... We shall see...
@pook: ik denk dat pookebaby een siesta doet tijdens deze klamme dagen... en terecht! hoe gaat scriptie? wats het onderwerp trouwens? @gynnen: gyn in ensche toen we daar woonden en ik na 30-jaar-geworden oproepje baarmoederhalskanker-check met een boel foute cellen zat... woody, u weet waarom gynnegod (nieuwe naam , want ik HEM geloof ik wel ) is wegens zomerstoppende meppelende woodyende mokmak. @maar: ik denk dat als ie niets zegt dat dat dan goed is! (hoewel, cynisch als ik ben (geworden) weet ik dat niet zeker) je kant altijd x vragen toch? ik zeg: wij doen samen nog 1x haaienkaartje en dan gaan we ook zwanger en wel rondhobbelen met verhoogde temp! smak!
Sounds like a deal Klingelding! Enne...pook, als ik minipook was zou ik me ook niet te druk maken...hihi. Suc6 met je werkje!
Ben ik kort. Klingel wat eng dat je een mini-curretage hebt moeten ondergaan. Ik hoop dat deze frieze halfgod jullie aan een beebje mag helpen en Woody tabee. Verder voor iedereen even een knufje. Hier voel ik me ellendig. Symptomen zijn plotseling verdwenen, rare buikpijn en zit eigenlijk gewoon weer te wachten tot het misgaat. Vrijdag de 3e een echo weer (de 2e was een foutje). *smok*
Trees, kan me voorstellen dat je je ellendig voelt... Ik hoop dat het allemaal nix is en ga onwijs hard duimen dat je vrijdag een mooie echo hebt! *duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*duim*
@trees! nee toch he??? denk je dat? herken je het, wat je (niet meer) voelt? ik hoop en bid en duim onwijs dat je gewoon mooi doorbroedt... sipschrik.. knuffff!!!!!