trees! ik heb joe al gezien bij joe topic ' weer zwang na 6 mk' maar ik wou ook nog even hier zeggen.... ik denk onwijs aan joe!!!!!! en ik duim voor morgen mooi knipperhartje! moet! doe elke na: die had vandaag een hartje! plak, treesbeeb, plak! dat moet niet zo moeilijk zijn met dit weer opzich... zeg, wat doe jij nu, met muizen gooien? wat mij het meest intrigeert hieraan is: hoe kom je zo aan een muis? kijk, dat ze hier en masse naar binnen worden gebracht door de katten, maar.... sumo????? even serieus, het is klote dat je nu ook door de prog en de algehele angst helemaal hyper en hyster bent. ik hoop zo ontzettend dat het langzaam maar zeker minder wordt, terwijl treesbeeb verder knippert!!! knuf! @hier: morgen weer naar fryske gyn. lieve gyn is dat zeg! en ook heel nobel: hij wil me graag helpen, maar zei dat ik mijn hart moest volgen. als ik wegens loyaliteitsprobleem (lees: suffe laffe mutsigheid) na de zomerstop niet bij woody durf weg te gaan heeft ie geen hard feelings. echter: op mijn vraag, of het mogelijk was geweest zwanger te raken (deze ronde, en de rondes dat bm dus bloed en stolsel had) zei hij.... NEE en op mijn vraag of hij begreep dat ik hierdoor geen vertrouwen meer heb ik mep zei hij.... DAT BEGRIJP IK HELEMAAL opzich zeer neutraal en collega-beschermend, maar ik voelde de JA wel! ben weer lekker aan t junken met de puregon, wel stom trouwens, vorige x had ik op dag 11 al een struis-ei van bijna 25mm, nu had ik gisteren een kwarteltje van 9mm, dag 10! uiteraard voer ik helemaaaaaaaaaaal niet de dosis stiekem een klein beetje op!!!! warme klamme PLAKsmok!
Oh nee... Trees... Ik hoop zo dat je het mis hebt en dat het er morgen goed uit ziet... Ik duim iig. Sterkte met de avond doorkomen tot morgen! @ Klingel: zo zeg... FFGG klinkt wel heel sympathiek. En jij gaat echt niet suffe muts zijn, hoor... Gewoon tegen Woody zeggen dat je bij nader inzien toch niet zo nodig zwanger hoeft te worden En dan ga je sneaky bij de FFGG blijven Krijg je morgen meteen iui trouwens? Of eerst echo om te kijken of iui al kan? @ jem/poekie/elke: lekker doorbroeden meiden! Hoe zit het trouwens met scripties/auto's/babykamers etc? @ all: hihi... Weer een aantal nieuwe foto's op hyves Staat ook nog een link in een blog. Anyway: beetje rondneuzen kleinbeestje.hyves.nl
marbbeeb! wat een lieve fotos staan staan er op je site zeg: SMELTT! hoest nu met de LBB met dr lange stelten??? haha, als ze later groter is zal je vast wel eens vertellen welk een aparte bijnaam ze had nog voor ze geboren werd! kan ze vast om lachen met die mooie lange benen van 2 meter hoest met jou en marbman, en hoe gaat t met jullie (ver te zoeken?) ritme? en hoe gaat t met slaaptekort? FFGG is idd vriendelijk en zeer professioneel. hij gooit met feiten en wetenschappelijk spul, hij meet vanalles en legt alles rustig uit. verademing! moest keihard lachen om je oplossing inzake dilemma 'HDIW?' idd: woody, ik heb dr nog es over nagedacht maarreh,,,, een babyy is sooooooo 2008, ik hoef ni meer! morgen weer kijken hoe groot eitjes zijn.. gister 9, vrees niet meer dan 13 morgen dus. MOK! ik dacht dat ik iui in weekend zou hebben maar dat zal dan wel ni. het houdt je wel van de straat op deze manier dat zwanger willen worden zeg... of beter gezegd, t houdt je op de snelweg! maar- ik geloof er wel in dat t goed komt! hoewel ik soms denk..... als alles dan zo OKEE genoeg is, wrom duurt t dan zo lang, en wrom moeten we dan hulp? ... hmz *zet hoofd uit, veel te warm voor pieker!* @rest: smak! plak! prit! broed!
Elke een kloppend hartje! Wat geweldig en daarvoor moet ik wel even een traantje wegpinken. Zo mooi voor haar marb je beeb is prachtig en volgens mij ben je een reuze trotse moeder Héérlijk! hoe is dat nu zo leven met een LBB in huis? Is het anders dan je vantevoren verwacht of klopt het wel? Ik ben altijd zo nieuwsgierig hoe dat is met zo kleintje waar je plotseling verantwoordelijk voor bent. Klingel ik mag toch hopen dat Woody definitief bij het grof vuil is gezet. Basta, Finito en Klaar met die kwakzalver :x. Ik ben nu al helemaal fan van deze Wetenschappelijke Friese Halfgod Dokter, alias WFHD, omdat ik geen flauw benul heb wat FFGG betekent (Friese Fertiliteits Grote Gynaecoloog?). Whaha en je bent zelf weer aan het dokteren en de dosis aan het opvoeren. Jij hebt echt het verkeerde vak gekozen . Spannend wat vandaag de eggs doen. Hier ben ik weer enigzins van mijn hysteriebui wedergekeerd, maar voel me nog steeds behoorlijk kl%te. Nu ik weet dat het grotendeels een bijwerking van de progesteron-bolletjes is, ben ik wel weer wat meer gerustgesteld. Mhhh laptopje werkt wel lastig met een kapotte muis . Er is gisteren wat wonderlijks gebeurd! Ik heb met Sumo gezwommen! Wel met zwemvestje aan en ze trekt een hoofd alsof ze moet poepen, maar het is gelukt. Echt heel gestroomlijnd gaat het niet, alsof er een tornado door het water spat, maar daarvoor is het Sumo. Afgelopen weekend nog even speciaal voor jullie een picje gemaakt van sumo met zwemvest. Ik zal de pic even uploaden. Pookie, jem waar zijn jullie??? Vanmiddag om 15.00 de echo.....brrrrrr *smok*
treees! wat een geweldige foto van supersuum in zwemvest! enne, lief bootje MET picknickbloemetjeszeiltje! wonen jullie aan of dichtbij t water? plas? ziet er zeer lommerlijk uit! maar nu: straks echoooooo, ik duim onwijssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss voor joe! hop, mee in de vibe van elke, en kloppen met dat hartje! laat je t weten straks? ik peer m nu naar frieslan, de Friese Fijne Grijze Gyn is op vak maar er is vast wel een schattige vervanger zou wel lachen zijn: ' grutjes, ei was woensdag 9mm en nu al 20mm, hoe is t mogelijk! ' erg he! glitterpowerbidsmak, van gyn klyngel.
Succes met de echo en ik hoop dat er dit weekend wat bevrucht kan gaan worden! Ik laat het weten en wij wonen hier Je had toch vrienden in dezelfde wijk wonen? dan herken je het vast wel...
Hee schommelmeiden! @ Trees: Vertel! Was het goed? Ik heb de hele middag aan je gedacht! (en voor je geduimd) Ik ben zo benieuwd... Vreselijk gelachen om Sumo-foto trouwens Oh, jullie bootje ziet er ook super uit trouwens. Ik weet wel waar we over een jaar de beeb-meeting gaan houden! En wat een serieuze diepgaande vragen... Vind ze lastig te beantwoorden. M'n gevoel daarover verandert namelijk ongeveer 80 keer per dag Over het algemeen is het wel ongeveer wat ik ervan had verwacht. En voelt het ook alsof het nooit anders is geweest (alsof ze alleen even 26 jaar uit logeren is geweest ofzo ). Maar aan de andere kant... voelt het alsof we vadertje en moedertje aan het spelen zijn en dat iedereen aan ons kan zien dat we nog helemaal niet echt papa en mama zijn. En heb ik steeds het idee dat die aardige mensen van wie we haar geleend hebben elk moment op de stoep kunnen staan om haar op te komen halen. Wat precies is zoals ik had verwacht (en gehoopt!) is mijn gevoel voor haar. Ik voel me écht zoals ik vind dat een moeder zich 'hoort' te voelen: ik hou zo ongelooflijk veel van haar! En ik ben bang dat ik ook het irritante overbezorgde (ga) heb(ben). Hihi, en natuurlijk het trotse met foto's showen @ Klingel: en? hoe was t in Frieslan? Was de vervanger net zo F als de FFGG? Was je ei verschrikkelijk hard gegroeid? Dit weekend julIUI? Oei, Sarah gaat huilen (wil alweer drinken ben ik bang, ongeveer de 85e keer vadaag ) dus ik ben even weg. Straks komt m'n moeder dus ik weet niet of ik vandaag nog verder kan schrijven. Ik kom wel even checken hoe het met jullie afspraken is gegaan! Kus!
Weer terug! Een beetje gemengde gevoelens, maar meer een positief dan een negatief gevoel. Ik ben in ieder geval een paar dagen korter dan we dachten, ongeveer 5+4. Wat op zich niet heel raar is gezien alle data, maar wat je liever niet hoort. Ikke in ieder geval niet . Het goede nieuws is dat er hele lichte beginnende hartslag te zien was en dat hebben we bij eerdere echo's rond dit termijn nog nooit gehad. We hebben uberhaupt nog nooit hartactie gehad. Nu weer een week duimen draaien en volgende week vrijdag weer een echo. Ik ga nu wel even mijn banner aanpassen.
Marb dat was een mooie filosofische vraag van me . Ik vind het altijd zo bijzonder om te horen hoe kersverse moeders helemaal verliefd kunnen zijn op hun kindje. Het klinkt in ieder geval erg goed!
WOW Trees, beginnende hartactie, geweldig!!!!!@@@@@@ en dan die rare sumo in het zwemvestje, zo schattig! En zeer zeer lommerrijk en ruim daar in het hoge noorden. Tegenovergestelde van drukte en dichtbevokte zaanstreek!. @Klingel; de doe het zelf dokter..........Geen Woody meer maar Fijne Friese Gezellige Gyn of Gemotiveerde of wat dan ook @Marb; arme LBB, ze zal ook wel wat last hebben van warmte, ik merkk in ieder geval dat mijn frummel in buik al meer koest is met hitte. @Elke; Hartactie, prima en verder voel je je zwanger?????????? Hier broed goed, scriptie goed en frummel in buik heet nu officieel dwarsligger ( laatste controle VK lag ze weer eens overdwars) maar volgens mij is ze alweer gedraaid. Ach nog tijd genoeg om rond te tollen.........
dag lieve schommelbeebs van me! @trees: ik (her)ken de wijk, vrienden wonen op kleiwerd, is daar id buurt toch? superleuk, dat bootje! hoe plak jij verder vandaag? ik sprak elke nog, die zei: als je 6 weken zwanger bent heb je 87%kans dat t een goede zwangerschap blijft met kloppend hartje! bron ben ik vergeten, volgens mij iets van nvog? @marb: supermama! trots en lief en helemaaal LBB! geniet meisje!!!! @jem en pook: hoe gaat ie met jullie? last van de warmte met de zwangerschap? vertellll!! @elke: smak! net nog gesproken! maar ben zo blij dat je 2e hartje ook klopt! @hier: .. woody zegt: kom maandag maar trug (afgelopen dinsdag) .. klingel zegt: is dat niet te laat? .. woody zegt: nee. .. klingel zegt: o. klingel zegt tegen klingman: ik vertrouw woody niet meer en dat wilk zaterdag melden.. dus ik maak een afspraak! kom ik daar: is de Lieve Grijze Gyn er! LGG zegt: ik zoek ik zoek en ik vind........ een linker-ei van 21mm!!! LGG zegt: zondag weer melden, maandag om 0800 IUI! werkelijk!!!??? ligt het nou aan mij? ergens denk ik van wel. en dat hoop ik ook, voor de rest van zwangerwillenwordend nederland! zwembadjeindetuin-smok!
ieks, mijn halfafgeschreven bericht stond al sinds vanmiddag op pc en zend ik net pas! wat lees ik nu pook, een dwarsligbeeb? hmm, tijd zat nog ja om recht te gaan liggen he, of maak je je nu zorgen? altijd leuker als beeb gewoon braaf recht ligt natuurlijk, maar beeb draait vast bij! nog meer warme plaksmak!
Allereerst Trees: jaaaaaaaaaa, een goed begin zou mijn gyn zeggen! Niks is zeker en elke echo spannend, maar je bent weer een horde verder! Bron is idd NVOG, nederlandse vereniging voor obstetrie en gynaecologie, voor wie zich dat afvroeg. Pookie: ja hoor, voel me zeker zwanger. Huil om alles, zelfs dat K3 uit elkaar gaat (dit is helaas een waargebeurd verhaal). Verder moe, sere tittn tot en met, steekjes in buik en zo nu en dan bandenpijn Verdenk mezelf ervan soms zelfs alweer wat lichte bekkeninstabiliteitsklachten te voelen, maar negeer dat vakkundig! Martine: kus! Lekker even bijgekletst vanmiddag! Boesje/Jem: waar sijt hullie? Marb: leuk, lief, mooi! Sumo: aaaahhhhhh!
hmmmmmmmm, naamsverhaspeling, op een of andere manier ben ik toch meer gehecht aan de nicknames..................... Snel naam uit geheugen verbannen!!!!!! Elke; je klinkt echt zwanger, zou mijn VK zeggen !!!!! Mooi zo! Klingel morgen weer jubelen in de stijgbeugels WHOEEEEEEHOEHHHHHH
klingel? wie is dat? muts he, die elke!! hahaha! wel lachen, maar niet doorvertellen hoor! (ook niet al die 100000 meelees-chickies!) ik heb nog een mod gervraagd het weg te halen, maar mods hebben zondagsrust denk ik. anyway, geef nie! @pook: extra niercheck? wrom? hebbik iets gemist? vertel? kan dement zijn hoor, wegens ei??!! @ei: morgen 0800 IUI! 0800? ja, das 2 uur eerder dan de date die ik met woody had voor echooooo om eitjes te meten!! smak, dr. meedenkgynkling.
Hihi, Elke verklapt klingelnaam. Vind het eigenlijk wel fijn, kan ik eindelijk iets fatsoenlijks zeggen als ik het hier thuis over je heb. Het klinkt zo belachelijk als ik zeg: 'Klingel heeft IUI' Eeeeenieeweeej: hoe was de iui? Deze keer gewoon op tijd? Driemaal scheepsrecht he? Scheelt wel dat LGG niet zo'n slome duikelaar is als Woody. Kan Woody nog zo schattig zijn, ik ben voor de LGG. Snap het alleen niet meer helemaal. Dacht dat LGG in een ander ziekenhuis werkte dan Woody... Maar dat heb ik dus verkeerd onthouden... (haten jullie de nieuwe smileys ook?!) @ Trees: Nog steeds ziek, zwak & misselijk?! GOESO! Al helemaal zenuwappig voor volgende echo? @ Elke: klinkt goehoed! (behalve dat van k3 natuurlijk. Dat negeer ik vakkundig ) Schaam me bijna om het te zeggen, maar het gaat hier alweer kriebelen als ik jullie zwangerverhaaltjes hoor Maar we wachten nog even met de tweede hoor Voorlopig handen vol aan deze ene. Mevrouwen op het consultatiebureau waren trouwens helemaal overdonderd toen ze LBB zagen. Ze lag op haar buik, drukte zich op en begon om zich heen te kijken Vervolgens moest ik haar rechtop houden voor de gehoortest en toen ging ze zo'n beetje zelf zitten...8) Nou, ik ga ons versgelegde grasveld sproeien (jaja, je moet iéts in je zwangerschapsverlof... ).