temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Trees is te moe, misselijk en heeft teveel kiespijn om uitgebreid te reageren. Zwaait daarom even en draait zich vervolgens weer om op de bank. Het is belangrijk om goed uitegerust te zijn als we over anderhalve week met ons tentje richting Frankrijk vertrekken (ja ik ook :D). Overigens bij ons geen gezwaffel in de tent of een spannend bondage-spel met tentstokken. Wil niet het risico lopen dat treesbeeb gesmoord wordt in Treesmankwak. Einde bericht.

*smok* (zoen in het Grunn)

2. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @pookie: ehm, ik durf niet! Ik heb vandaag wel voor het eerst eens gekeken, maar niks voldoet nog aan mijn strenge kwaliteitseisen, hahaha!

@Trees: arm bekkie!

@All: welja, ga een gezamelijke meet en greet in la douce France doen terwijl ik naar la Suisse ga!

3. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Whahaha, bondage met tentstokken!

Ik heb beeld, Trees!

Humz, brengt me op een idee...*wrijft over kin*... haha

4. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hai meiden,

He getsie, allemaal verhalen over kiespijn en blaasontsteking! :( Dat kannie he.. We hadden afgesproken om dat alleen 'niet zo heel erge' zwangerschapskwaaltjes mogen!! Ennieweej, rustig aan doen he meiden en snel weer zo gezond als een hyperdepiepe-zwangere-waarschijnlijk-geen-pot-vis.

@maar: jij ongi.... #@%$%@$##@@#!!! :x zucht.... next plan is dus knetteren in La France. Wanneer ga je precies? Komend weekend al? Zou niet op vrijdag gaan als ik jou was... hebben we onwijze drukte voorspeld...

@swaffel: ben zeer benieuwd hoe klingel dat van plan is zonder hulp van klingelman :p

Enneeh.. hebben ze die 500.000 zaadjes nu allemaal gebruikt en doen ze dat normaliter alleen met minimaal 1.000.000??? Wel raar dat een IUI dan niet door zou gaan...?? Uiteindelijk is er maar 1 kanjer nodig... Maar wel weer een kans weg... I wonder: zou Woody dezelfde beslissing hebben genomen als LGG? ;)

@striae: de date staat met mister Mentel voor komende zondag *ieks*. Wel fijn dat het zo snel kan. Marb, hij is toch wel een beetje aardig he!? En voordat er nu verkeerde verwachtingen komen: het gaan NIET van die sexy foto's worden als van Marbje hoor! :$

@babywas: is gedaan, alles is gestreken. Nu nog een logische plek vinden om alles op te bergen... :D

Jem

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Jem, idd zwaar irr, maar we gaan voor een Franse bebe!
    Wij gaan volgend weekend. Nog ff kieken welke dag precies.

Meiden, ik heb van de week zoooo'n leuk kinderboek gelezen!
    Mn vriendin had m gekocht voor haar kinderen, want die vroegen eindelijk hoe beebjes gemaakt worden.

Het boek heet "De Grote Race..." van huppeldepup (no freaking idea) en gaat over zaadje Willy. Willy is niet goed in rekenen maar wel in... zwemmen! Willy woont in meneer de Bruin.
    Nou, ik kan het hele verhaal wel vertellen, maar pis alweer zowat in mn broek! Willy krijgt uiteindelijk een 'wedstrijd', compleet met brilletje en rugnummer.. hysterisch!

Een aanrader! Ik heb m al besteld!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wel alle tempende schommeldoosjes op een ovustokje!

welk een gezellig gekir(royale) tref ik hier aan als ik mn zo geliefde schommelboek open sla!! :)

@ELKE: ha, jij bent weer lekker op dreef, heel goe! dat doet goe! enne, bannerbang, ik snap, maar.. ooit moet je eraan hoor! en liefst voor beeb al met LB's of KB's op je buik ligt! :)
    broed je verder lekker?
    leuk aan t dansen op K1, K2 en op michael (s graf?)

@pookie: ieks, wat klote dat joe zon druppeldoosje bent momenteel. mag/krijg je medicijnen???
    enne, joe verslaafd aan de TOUR? ja, dan zou je eigenlijk in la france moeten zitten!
    ik moet zeggen dat ik er weinig mee heb, met de TOUR dan, niet met la france, maar ik snap t wel. het is wel een heel spannende verzengende toestand! indien iedereen met son maintjes van de dope af blijft dan! 8)

@trees: ik zou bijna zeggen, en dat doe ik gewoon helemaal: WAT FIJN DAT JE JE KLOTE VOELT!!! :D
    joe snapt me wel!
    op de bank, op de wc, op de knieen, nu niet voor t altaar maar voor t kotsen?
    een soort van voor de kerk zingen zegmaar?
    supervervelend uiteraard, maar elke dag dat ik je banner ' ouder ' zie worden vervult mijn mede-dramaqueenende noordelijke hartje zich met vreugde!!

kortom, broed door, gij tentbabe!
    enne, welja, ook u wederom net als vorig jaar dans la tente en france?
    welke provincie(s) ga jij coveren als ik vragen mag?

maar en ik hadden sowieso besloten om het geheel pays te beswaffelen en be-sexen, dus wellicht kunnen we de krachten bundelen!

alhoewel, geen bondage dus in de tent?
    ook geen klein knoopje in de voortent??? :D
    ook geen friemelig zo los te maken strikje in de voorvoortent? :D
    ook geen eigenlijk niet eens als ' vast ' te definieeren minuscuul plakbandje op de gehele camping?

EN TERECHT! :D

treesbeeb wil ook wel even een beetje rust dans la vakans, oui!

.. maar nogmaals, als je af en toe de grond voelt schudden dan weet je dat er elders wel geschommeld wordt! :D

.. moet wel bij gezegd worden dat dat schommelen, wigglen en soisneuffen wat mij betreft na de 21e helemaal stil kan komen te vallen, wegens:
    1. ongi dus ongi
    2. zwanger dus algehele kerk-verbod! :D

@jem: ha, zondag op de foootooo? enne, niet sexy? kan niet! buik=sexy! :D
    ben wel heel benieuwd.. mogen we het ooit zien???

wat betreft de 500.000..... het is echt 500.000, als ik de IUI dames in dat topic moet geloven. eigenlijk wou ik bellen met die vraag, maar eigenlijk wil ik ook niet teveel hysterie-en (neeeee joh tuuuuurlijk!!)

de vraag of woody m wel zou hebben door laten gaan is een hele goeie!:) het antwoord is denk ik nee, maar ik moet dan zeggen dat mijn antwoord dan zeker een hete soep gisteren in zijn kruis zou zijn geweest (hij komt op mijn werk dineren!)

@maar: klinkt leuk, dat boekje! zoek eens op hoe die huppeldepup geen freaking idee (rare naam zeg) in t echt heet????

@500.000: ik moet wel zeggen, het lijkt me nog steeds VEEL.
    we hebben het dan wel over 500.000 gewassen (en gestreken?) van soort A (=snel vooruit kachelend) zaadjes, die ook even gewoon luxe in de baarmoeder worden afgeleverd.
    aldaar kunnen ze onderuit zakken tot er een supersuperdeluxe gepuregond EI aan komt joelen, misschien wel 2..

dus: waar HEBBEN we t over?

zal mij verbazen als ik niet minimaal een 10ling krijg!
    :D

so.

@iedereen: dikke drenthse knuffff uit de klei!
    blei!

:)

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    en dan nog even: een superliefmooi (vakantie)liedje van een superlief mooi bandje

YouTube - Morcheeba-The Sea

(de clip is door een amateur in elkaar geswaffeld, kon de originele niet vinden, dus negeer de beelden! :) )

8. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
  9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ha! leuk! :)

trouwens, goeie club ben jij lid van!

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Kick he!
    Ook iets voor joe?!:D

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    seker!

want, 3xIUI is ook beebrecht vinnik!!
    :D

12. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mie toe, dus dit moet m worden...:D

13. Trees

Trees Niet meer actief

Zo kom ik weer met mijn k$%t nieuws. Vruchtje weer te klein en hartslag is veels te traag. Aangezien ze me vorige week ook al een halve week terug hebben gezet, lijkt het erop dat het niet goed groeit. de gynaecoloog weet voor bijna 100% zeker dat het misgaat en we moeten maar met het ergste rekening houden. Vanwege de hartactie halen ze het nog niet weg. We wachten dus nog een week, dan weer een echo en we hebben afgesproken dat ik nuchter kom. Wil dezelfde dag nog gecurreteerd worden.

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trees nee!! :$
    :(
    godverdomme!!!!!!!!!!!!

en sorry voor wie zich aan dat woord stoort,
    ik stoor me nogal aan dat het *&^%)*#!@)__)$@_$*$*^!)$_+$ niet goed mag gaan bij jou!

ik zit hier te huilen..

ik hoop zo dat het wonder zal winnen van.. ja waarvan
    zit met mn bek vol tanden

kan je alleen maar eeen supersupergrote lieve knuffel geven en maar weer een pot nooitafkoelende knuffelthee maar daar heb je niets aan..

veenendaal kan niets voor je doen nu? \

huil

ik denk aan jou en jullie en steek NU een kaarsje aan

snik
    :(

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    lieve Trees,

Dit kan toch niet waar zijn?! Ik weet amper nog wat ik tegen je moet zeggen behalve dat ik het echt zo erg vind voor jullie. Het kloppende hartje en de utrogestan gaf mij zoveel hoop voor deze keer. Ik had het ook zo leuk gevonden om een beetje samen op te trekken deze zwangerschap. Ik had, ik wilde, ik zou, kon ik maar...
    Lieve Trees, ik zet naast de nooit afkoelende knuffelthee je favoriete koekjes, een enorme doos tissues en een megakrat troost en moed neer, meer kan ik niet voor je doen helaas.
    Ook hier brandt een kaarsje voor je.

Huil, Elke

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    ...

Trees, wat zul jij je ongelooflijk klote voelen. Ik vind de vloek van Klingel helemaal op z'n plaats.

Hele dikke knuffel...

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, ik had hier gisteren al met weinig woorden gereageerd op het
    berichtje van Trees en geheel terecht is het spoorloos verdwenen.
    Ik heb er gewoon geen woorden meer voor:(

18. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Lieve Trees, want onzettend erg voor jullie.
    Kan er ook geen woorden voor vinden, behalve veel sterkte en kracht de komende tijd.

Denk aan je.

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    lieve trees ik denk aan joe.....
    knufffffffff

20. Trees

Trees Niet meer actief

he meis,

Lief van je. Hoe is het met jou? Je ging vandaag toch testen?

Las trouwens ergens dat Jem oefenwee-en had. Zou ze al.... :$.

Hier ben ik boos, gefrustreerd en verdorie kotsmisselijk. Bah zo nutteloos. Ik hoop dat het zo snel mogelijk vrijdag is en de curretage achter de rug is. Het is allemaal al iets makkelijker als je je niet meer zwanger voelt. Wat een klotezooi is het toch ook :(. We blijven nog steeds denken de aanhouder wint. Ooit moet het toch een keer goed gaan?

liefs

Deel Deze Pagina