temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Even snel, want huilende Sarah ;)

@ Klingel: heel fijne vakantie, ZONDER DRANK WANT ZWANGER :p Je hebt toch wel testjes meegenomen he? Of ga je de plaatselijke apotheek plunderen (hihi, hebben jullie Bridget Jones deel 2 gezien? Met die scene dat ze een zwangerschapstest wil hebben :D )? Succes met aftellen en we zien je graag zwanger terug! (en ook als je niet zwanger bent hoor!)

@ Trees: heel veel sterkte morgen. Denk ook aan je. Niet dat je er iets aan hebt, maar toch! Hoe laat moet je morgen? Laat je het weten? Hmmm... Als je niet in the mood bent hoeft het niet hoor!

@ Jem: geniet van Daniel. Wil niet als een vreselijke cliche moeder klinken, maareh: 'het gaat zo snel' :) :p En ik wil ook fotoooo's! Pas op, hoor... Als je ze niet post kom ik wel langs :p (toch dichtbij, hihi)

@ Pookie: voor jou komt het nu ook dichtbij zeg... Hoe is het met je rug/bekken klachten eigenlijk?

@ Elke: Blijkbaar moest jij ook naar de gyn? Was alles goed? Hope so!

@ all: knuffel! Ben blij met jullie :)

2. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    bon, zonder drank!
    althans, tot maandag testdag!
    en daarna: OF aan de sapjes en kwijlen bij de kaasplankjes,

OF finaal aan de mopper-roseej!
    (ik zet ze vast koud........;))

knuf voor alle schommelbabes en babys..

3. Trees

Trees Niet meer actief

Even snel. Morgenochtend de echo om 8.30 en daarna is het wachten op de curretage. Ik word op een spoedplek gezet, zodat ik niet weer een week hoef te wachten op een curretage. Ik weet dus niet hoe laat ik aan de beurt ben.

Klingel happy holiday!!!

4. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Ik denk aan je hoor Trees! Dat doe ik elke dag wel de laatste tijd
    trouwens, maar morgen even extra hoor!

Alle lieve schommelmeisjes: jullie zijn lieffffff!

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Berichtje van Klingel voor Trees vanaf de Duitse autobahn:

"Ik denk extra aan je nu Trees!"

6. Trees

Trees Niet meer actief

Ach gossie wat lief zeg!

Curretage is goed gegaan gisteren. Even een paar daagjes rustig aandoen en dan gaan we op vakantie!

liefs

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Trees, 'fijn' dat het goed is gegaan.

Geniet van je vakantie en als je terug komt gaat DE de dokter zorgen voor een beeb in jouw buik. Ahem, als je al niet zwanger terugkomt natuurlijk :p

Meisje, veel sterkte! Ook voor Treesman. Jullie komen er wel, samen!

8. Jem

Jem Actief lid

Sep 7, 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve meisjes,

Trees, je hebt je er dapper doorheen geslagen. Knuffel voor jou en Treesman... doe inderdaad nog even rustig aan en probeer dan zo goed en kwaad als het gaat toch enigszins te ontspannen en te genieten van jullie vakantie.

Klingel, voor jou dus alleen pregnyl en geen echo, dus nog geen zekerheid omtrent zwangerschap
    Dus nog iets langer op het wachtbankje... keep us posted via je klaptop.

Marb, we zouden best 'alvast' illegaal als voorproefje een keer in het westen af kunnen spreken hoor, alvorens het grote feest op het megagrote picknickkleed met megaveel babies jong en jonger, groter en kleiner plaats vindt in het oosten van het land. Ben ook reuze benieuwd naar een spartelende sarah.

@all: Er staan fotos van Daniel in mijn fotoalbum, maar je moet wel ff vriendinnetje worden om het te zien.

Knuffel voor iedereen!

Liefs,
    Jem

9. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    lieve trees,

ik hoop dat je samen met treesman op vakantie een beetje kan bijkomen.. ga je lekker naar de zon?
    en wil je al nadenken over hoe&wat nu, of is dat geen kwestie van willen?

ik hoop zo dat iemand (DE dokter?) iets voor jullie kan betekenen..

dikke zonnige zwitsalzonnebrand knufff uit le lanquedoc..
    ook voor de rest van de schommelinnen!
    :)

10. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    trouwens, ik ben VOOR een complete (!) picknick van het schommelboek!
    ;)

11. Trees

Trees Niet meer actief

Hi schommelmeisjes,

Ik heb net Daniel zitten bekijken en bezwijmelen :D. Wat een droppie zeg en zo schattig bekkie. Een echte zwitsalbaby. Goed gedaan hoor Jem en Jemman! Mister Cute-beeb is geboren.

Klingel langedoc-wijffie! Drink een goede Vino op het schommelboek en smeer je bolleke goed in tegen het zonnetje. Morgen testdag toch? Al Franse apotheken geplunderd? Je voedra un test la pregnanca ;). Deux ligna :$ Oui? Wie? Si! Doe maar Klingel.

Elke nog steeds goed broednieuws vanuit het Frieze? Maak tante trees blij :p

Hoe gaat het met miss LBB?

Pook waar zijt gij en hoe broed gij?

Hier gaat het best redelijk. Weet alleen niet wat ze deze keer voor een narcose-spul hebben gebruikt, maar het was heavy-stuff. Ben er nog steeds een beetje beduusd en slaperig van.

Nieuw vakantieplan hier is Toscane! We zitten te denken aan een niet-kindvriendelijke wijnboerderij in combinatie met culinaire hoogstandjes :p

Na de vakantie gaan we op twee paarden, oftewel twee gynaecologen wedden. De nieuwerwetse gynaecoloog bedacht vrijdag weer een nieuw onderzoekje naar allerlei systeemziektes en DE dokter antiek gaat nog een uitgebreid schildklieronderzoek doen. Ik wil natuurlijk beiden en paard 1 weet dus niet we ook bij paard 2 bezig zijn en vice versa :). Trees houdt wijselijk haar mond en laat zich nogmaal binnenste buiten keren.

BTW ik ben pro-legaal picknicken post partum all! ;)

*smok*

12. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Tante Trees, hihi klinkt goed :p! Jouw plan voor Toscane klinkt echt super, mag ik mee?! De curretage is weer achter de rug gelukkig, laat nu de paarden hun werk maar eens doen!
    Fijne vakantie!

Klingel zit gewoon te klappen in la France? Hahahaha, gezellig!

Oei, ik ga gauw uitvogelen hoe ik vriendjes kan worden met Jem, ik wil Daniel ook sien!

Pookie, Boesje, Marb: hoe ist? Zijn jullie al aan het swaffelen?

Met mij gaat het goed, althans vaak wel. Beeb doet het prima, bloeddruk is zelfs ietsje gezakt, dus so far so good. Het ware echter beter als ik niet regelmatig overtuigd was dat het toch wel mis zal gaan, het al mis is of iets in die trant. Dit soort doemdenken wissel ik dan weer vrolijk af met het kopen van een positieshirt en het staren naar de echofoto en dagdromen over blote voetjes in het gras enzo. Tja, ik denk dat ik het het gewoon niet eerder geloof dan dat het zover is deze keer.
    Met Charlotte waren alle dromen er ook en nu durf ik niet meer zo goed.
    Ik moet nu alleen het UMCG gaan bellen voor een afspraak en dat durf ik ook niet.
    Dus: alles gaat eigenlijk heel goed, maar de zorgen zijn er ook.

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Oeh jem: wat een prachtig mooi jongetje! Ik ben ook trots!

14. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    he, jullie zijn allemaal al vriendinnetje???/
    Ik wil daniel beeb ook bewonderen, ga ff checken hoe dat nou zit.

Trees, fijne vakantie neem je rust en geniet van de heerlijke wijntjes etc!!!
    En na de vakantie fijn 2 gynnen om te helpen een plakbeeb te creeeren!!!

Chips, na zien van Klingels banner ik snel naar tempkaartje kijken.........is de temp gekelderd:(
    Misschien een plaatselijk onderkoelde Klingel?????????

Elke;snap wel waarom je geen banner hebt, maar vraag mij iedere keer af hoeveel weken je nu zwanger bent. Dus?????????
    En dromen over beeb zou mij ook heel eng lijken na alles wat jullie hebben doorgemaakt, maar probeer wel te genieten van deze kleine hoor!!!!

hier broed goed, beweeglijk mormel dat vooral dwarsligt in buik.
    Nu dus op zoek naar foto Daniel!

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Ah, ben vriendinnetje geworden, heb er alleen geen berichtje over gehad.

Maar wat een heerlijk verkreukeld kleintje!! En ook zo duidelijk een jongetje! Of ligt dat aan mij dat ik inees een onderscheid kan maken tussen jongens en meisjes beebs????????
    Vroeger was het een baby en dan keek ik altijd maar naar de kleertjes of murmelde wat van mooie baby in de hoop dat ouders verklapten of het een jongen/meisje was.

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    lieve schommelinnen,

even snel een berichtje vanuit de laaiend hete zon van een laaiend sjaggie klingel.

nadat mijn temp gister al was gekelderd, werd ik vanmorgen na een superlekker zonne-ontbijtje getrakteerd op ongi.

althans, ik heb wat bloed gezien, en dat in combi met temp van gister (daarna thermo uit fenetre gesmeten) en blance teste van vanmorg, heb ik mijzelf in ronde dix-neuf gedepried.

jezus!

ja of die er wat aan kan doen weet ik niet, maar ik zou nu toch wel enormement graag al dan niet onbevlekt ontvangen en bezwangerd willen worden ja!

hier in la france is alles douce, dus op een giga jank tsunami in een wijngaard (om vervolgens met je uitgelopen glitters aan te schuiven bij een superlunch met een aimable wijnmakeur) heb ik nog niet echt kunnen dippen.

t went ook vrees ik...

maar- de puregon ligt koud dans la frigidaire, en ik pimp mezelf mooi een hogere dosis voor een groter en met name sneller ei!

ja, net als trees wed ik ook op meerdere gynnen, en 1 daarvan heet gewoon drs prof k.l ingel tot martinitoren!

aldus, mijn ego epistle vanuit le soleil, ik denk aan jullie en zal vanaaf op jullie proosten met een enormemente bel belle ROSEEEJ gotfurDEEJ

des knuffles,
    la klingel.

17. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @pook: ahum.... om eerlijk te bekennen weet ik gewoon niet waar ik een banner moet plakken.... Jij weet het wel zo te zien, dus als je mij een hint geef, zal ik de mist rondom het aantal weken zwanger zijn laten oplossen, hihi!

Ps: vandaag 10 weken!

18. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Meiden, hier snel even bericht zodat jullie weten dat ik nog wel leef :p

@ Klingel: godgloeiende *&)$£ zeg! Ik kan me voorstellen dat je zwaar gefrustreerd raakt hiervan. Ik vind het zo ontzettend klote voor je! :(
    Hopelijk heb je verder een super vakantie. Geniet ervan, spuit jezelf plat met puregon en kom gauw terug om je te laten bezwangeren door wie dan ook :D

@ elke: wauw, 10 weken alweer?! En hoe voel je je? Banner kun je plakken in je 'handtekening'. Zie daarvoor gebruikersinstellingen (linksboven in menubalk). Dan staat er links een rijtje met 'dingen', daar kun je klikken op handtekening wijzigen (onder instellingen & opties). Ben benieuwd welke banner je uitgezocht hebt :D

@ Trees: ik weet dat het gruwelijk irritant is als mensen zeggen dat ze niet weten wat ze moeten zeggen. Edoch: dit is wel het geval en ik vind het ook stom om dan maar niets te zeggen. Dus dan maar gewoon een dikke knuffel van hier!

@ pookie: still going strong? 29 weken alweer... Gaat hard zeg! Bijna in de 30! Ook zo'n mooie grens. Maar... de 28 weken-grens heb je dus al gehad, super!!!

@ Jem: weet niet of ik t al gezegd had, maar wat een schatje is Daniel zeg! Kan niet wachten om m in het echt te zien... :) Sarah kijkt er ook erg naar uit ;) Erg leuk hoor, zo'n kersverse moeder hier dichtbij. Ik heb best veel zwangere/net-bevallen vriendinnen, maar die wonen allemaal zo ver weg... :(

@ all: hier nog steeds alles goed hoor... Sarah is alleen een beetje huilerig de laatste tijd (schijnt erbij te horen in deze week...) als ik haar neerleg. Ze wil alleen maar bij ons zijn. Erg lief natuurlijk, maar het typt niet fijn :p Vandaar mijn afwezigheid. Ik lees wel steeds bij, dat kan met 1 hand ook namelijk ;)

Fijne vakantie enzo!

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Dank u Marb! Is het zo gelukt? Ik had nog leukere banners gezien, maar waar weet ik zo even niet. In elk geval heb ik er nu eerst een!

Knuf voor de schommelende meisjes! (en hun sjansende beebs natuurlijk :D )

20. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Trouwens: bijna 100 pagina's lief en leed!

Share This Page