Hey Klingel, En nog acht daagjes en Klingel mag testen! Hoezee of eerder natuurlijk...ssstt laten ze het niet horen. En en hallucinaties? Beeb die naar Dove ruikt, hihi wel lekker fris. Beeb met kwakje op zijn hoofd, bah. Neeh even geen PP hier, wel een overgang met het klussen enzo. Arme lief voelt zich bijna een leverancier in zaadjes. Jouw o-testen gebruik, slik! Bestel ze via internet veel goedkoper en erg snel in huis. Maar jij hebt helemaal geen o-testen meer nodig (positive thinking). Even wat HCG jouw kant op wuiven... wuif wuif Hier nog steeds zwanger. Veel symptomen gelukkig en vanochtend lekker boven de pot gehangen Jah daar word ik serieus blij van. En de voorgevel wordt reusachtig, hihi, beetje extra is aan mij wel besteed. Wel heel erg bang Gisteren dikke paniekbui omdat ik pijn in mijn buik had. Als een gek naar huis gereden, naar de wc gerend, gelukkig niks aan de hand. Nu ook alweer buikpijn en ik word er gek van. Ben ook veels te emo voor dit soort dingen...naja nog twee weekjes en krijg de eerste echo. Als deze goed is wordt er een feestje gevierd! Nou Klingel laat beeb lekker innestelen! Liefs trees ps wij gaan voor een valentijnsbeeb (eigenlijk 16 februari, maar alles kan)
hi ontzettende broed-trees! hoe gaat ie? helemaal blij en broeds? wat giga, dat je veel symptomi's hebt! lekker boven de wc hangen voor het goede doel! en de voorgevel neemt toe heheheheh dat lijkt me ook een rare gewaarwording! you've been there al 2 x, maar ik denk datik me, met mijn bescheiden B'tje, wel even raar zou voelen als ik opeens onwijze boobers zou krijgen! het enige dat ik hier krijg is, een temp van boven de 37 vanmorg, terwijl ie gister juist was gedropt van 36.9 naar 36.7 hoe ziet jouw kaartje eruit tegenwoordig? ik heb trouwens bedacht dat ik op vaderdag een illigale preNOTactie ga uitvoeren 8) met een ultra test! ik heb nog steeds een goed voorgevoel, zoals ik vorige ronde een NOGOgevoel had. laat het deze x ook waar zijn! gister moest ik keihard janken om iets minuscuuls (nouja, de combi lief+ek (=weinig aandacht) sprak me even niet aan), maar ja dat kan ook pms zijn of moeoeoe of gewoon de toch al zeer emotioneel aangelegde klingel... geen hallucinaties verder dus! wuif nog maar wat hcg deze kant op, terwijl ik een groot landingsplatform aan het bouwen ben voor de ooievaars! ik vroeg me trouwens af of de zaadjes/het ei elke ronde wel een poging wagen elkaar te bevruchten? wat denk jij daarvan? in dat geval gaat de 20% keer 5 som van ons gewoon op hoor heb ik besloten 8) wens je vast een fijn weekend, en niet teveel zorgen maken he! je mag al bijna voor de 1e echo spannend spannend! ga jij in het grunn ziekenhuis? of heb je een fijne verloskundigenpraktijk opgeduikeld? hoe gaat dat eigenlijk allemaal? vragen, vragen.......... liefs! klingel.
Hey Klingel, Héérlijk dat ek (of is het wk?)! Eindelijk tijd om eens uitgebreid te baderen, boeken te lezen en teveel op zwangerschapsfora rond te neuzen. Terwijl de rest van Nederland nu voor de buis gekluisterd zit, heb ik net mijn badkamer tot een heuze spa omgetoverd . Mijn nederlandse hart gaat niet harder kloppen van elf half blote mannen en een bal. Helaas herken ik wel je gebrek aan aandacht van lief Het ergtse is nog als we (ik zeg wel 'we' wat toch enig nationalisme uitstraalt )verliezen, want dat zit 'ie echt als een klein kind te brullen. En onze uk wordt bij de geboorte waarschijnlijk in een fc-groningenpakje gehezen Ik zorg wel voor de culturele opvoeding! Mijn tempkaartje is vrij beperkt deze maand. Ik heb alleen drie ochtenden na mijn positieve o-test getemperatuurd. Ik kan zonder kaartje nu wel zien of ik voor of na sprong zit. En hoe is jouw kaartje, mooi hoog? Voel je trouwens soms die kleine windvlaagjes om je hoofd? dat is het HCG wat jouw kant opgewuifd wordt Ik denk trouwens dat er elke maand een poging tot bevruchting is. Volgens de statistieken (ja daar gaan we weer ) gaat ongeveer 50% van de eitjes bij de bevruchting of de eerste delingen ten gronden. Nog eens 30% voor je nod en dan hou je volgens mij toch echt de befaamde 20% over. Vind het zelf een prachtige redenering en het klinkt dan aslof er altijd een poging is als er voldoende zaadjes liggen te wachten Ik hoop dat jouw voorgevoel helemaal goed is en dat zondag de ooievaar gaat landen. Ben trouwens zelf niet superfan van de ultra, want test er dus niet vroeg positief mee. In ieder geval niet vroeger dan de clear blue. Het kan dus zijn dat je te vroeg test, dus geef het dan niet op! Echo is trouwens bij de vk. Heb gegoogled en de mooiste website uitgezocht. Ik ken helemaal niemand met vk-ervaring hier in de buurt, dus dat leek me maar de beste oplossing. Tot nu toe erg tevreden, behalve de echoscopiste die ik bij de ma had, hoef ik niet meer. Ze hebben er netjes rekening mee gehouden en krijg nu iemand anders. Hopelijk een mindere botte hark! En die groeiende boobs, is echt geniaal. Was al gepromoveerd van aatje naar beetje en hoop nog een treetje te promoveren naar ceetje. Draag ook alweer van die ubersexy zwangerschapsbeha's. Wat werkelijk een genot is voor het gekneuste gevoel en in ieder geval geen PP-neigingen bij lief oproept. O ja de buikpijn schijnen het oprekken van mijn banden te zijn. Ben weer een beetje gerustgesteld en om dat te vieren heb ik voor lief een schattige minitruitje gekocht waarop staat pappa's kanjer! Eigenlijk voor uk, maar pappa kreeg er traantjes van en daarvan krijg ik weer traantjes.... Klingel broedse nog even en ook een fijn weekend! En ik ga nu (al ) mijn bedje opzoeken want de combinatie HCG en spaplezier in de badkamer hebben me uitgeput. liefs
trees met haar beetje! mooi gesproken: van aatje naar beetje treetje hoger naar ceetje! but, geen deetje weetje! [-X das een beetje too much hoor, vind ik zelf (denk ik) ek? nou het werd wel eens tijd, ik heb een tegenstelling gevonden: ik vind het ek wél leuk! maar: - alleen als het nederlands 11tal speelt, en wint. kortom dat ging wel lekker vanaaf. gronings beeb in gronings voetbaltenue? GIL! maar dan inderdaad wel een kunstzinnige literaire tegenhanger van moeders kant aub! volgens mij zit dat wel goed met een moeder als trees (gek he, je bent gewoon moeder!) indien wij het ooit voor elkaar krijgen (NU) dan wordt het ook een interessante mix tussen sport&zaken (hij) en kunst&care (zij). en verder? lang sowieso, donker of blond zal erom spannen; blauw of groene ogen ook (hoewel, wint blauw niet altijd ?) dat lijkt me echt fantastisch, om zo'n (boven)gemiddelde van elkaar in een kind te zien! *filosofeer, fantaseer* maar, badderen is ook giga, als je durft (dovebaby met waterhoofd?!) fijn dat je je nog immer zo broeds voelt. helemaal goed! denk je inderdaad dat elke x wel bevrucht wordt? hooperdehoop? en dan inderdaad -50 en -30%, die cijfers kenik ook helaas. ik zeg: ik zit op 100! 8) trouwens, wel extra super van jullie dat jullie de statistieken gefopt hebben met veel eerder en meerder zwanger te raken HA! temp zal wel hoog zijn ja bij jou? blijft dat eigenlijk 9 maanden zo? hier temp nog steeds veilig hoog maar ja dat zegt dus echt nix. zeker niet aangezien ik, zie oorspronkelijke reden dit topic, nogal schommel... mijn voorgevoel is er nog steeds wel, meestal, maar op weinig bewijs gebaseerd (daarom noemen ze het waarschijnlijk ook een voorgevoel en niet een voorgeweet) en ik krabbel ook wel een beetje terug soms (typical he, schijterd/zelfbescherming/weetnietwat) ik wil zondag vaderdag gaan testen; ik heb, ceremonieel als ik ben, natuurlijk al helemaal vandaag een vaderdagkaartje en een kadootje (had ik 4 maanden geleden al trouwens) mise en place liggen... maar ja zondag is 4 dagen preNOD.. maar ja jij preNODdert ook altijd.. geen matcare ultra? laat ik ook een cb digi toevallig in huis hebben! maar- misschien durf ik wel helemaal niet meer zondagmorgen (rozewolkdondervrees) we'll see.. misschien doe ik anders wel een ovu test, dan hoef ik hem niet te geloven als er niets op staat hehehehhe wat lief trouwens, dat shirtje voor beeb/lief. helemaal lief als lief traantjes vertoont, ook DAT lijkt me helemaal geweldig, je vent te zien smelten! hums, mooi moment om te gaan dromen daarvan. ik heb geheel undercover een zwangerschapstijdschrift gekocht dat ik lekker in bed ga lezen. lief zal wel iets met voetbal blabla kijken. ieder zijn ding... en hopelijk snel ons ding! ps die vlaagjes, ik vroeg me al af wat dat was! een noorderlijk plaatselijk windje dus met hcg! kom maar door! veel kan ik niet voor jou betekenen op dit moment behalve je veel sterkte en geluk en PLEZIER wensen in broedmaanden! gister was ik in de hema en toen was de jip en janneke bubbelwijn in de aanbieding. ik zie dit als een teken dat, indien jouw superstatistiekensom (sss) klopt (20x5+100%) een lading je kaant op te sturen. nou slaap lekker (doe je al) en broed een eind weg! liefs, klingel.
Woow jullie maken er elke keer lange verhalen van Trees, nog gefeliciteerd met je zwangerschap hopelijk blijft het zitten !Maar dat zal dit keer zeker wel zo zijn
We zijn echte tiepmiepen 'ikdus'! Bedankt voor je felicitatie, maar ik vrees alweer het ergste. Vanochtend werd ik wakker en mijn symptomen zijn allemaal sterk verminderd. Gisteren was mijn voorgevel nog zo gevoelig dat ik erbij wijze van spreken niet eens naar kon kijken en vandaag voel ik het nauwelijks. Fuck ik ben echt superbang Ik word hier echt gestoord van, de laatste miskraam begon ook zo...
@trees: NEEEEEEEEEE wat zullen we nou beleven? symptomen weg? niks ervan! :x bel anders vk even? gewoon doen hoor! kan het niet zo zijn dat de symptomen gewoon wat minder sterk zijn geworden? het kan toch ook niet elke dag hetzelfde zijn? of wel? boeh nou zit ik hier ook helemaal sip. ga je de vk bellen? snel doen! voor raad/advies/info/enzo! wens je heeeeeeeeel veeeel succes en geruststelling en geen zorgen en en en en.... veel liefs... van klingel
Paniek is hier weer wat gezakt! Was vanochtend vijf uur wakker en alles voelde minder gevoelig. Dan ga je lopen denken, piekeren en dat in combinatie met hormonen oefff. Lief vanochtend de deur uitgestuurd naar de drogist om een test te halen. En deze was binnen tien seconden, zo positief als een test maar mogelijk kan zijn. Ben weer een beetje gerustgesteld en mijn voorgevel voelt alweer iets gevoeliger (of ik knijp er teveel in ). Volgens internet schijnt dit nog helemaal niks te zeggen en is het wel normaal dat het een dagje minder is. Klingel niet sip zijn! Ik geef de moed niet op liefs
Jaa jullie zijn echte tiepmiepen Gelukkig dat je test zo positief was en dat je kwaaltjes alweer terug komen. Vergeet niet dat je nog maar pril zwanger bent hè, en dat de vreselijke kwaaltjes ( maar wel leuk, want dat heb je toch over voor je kindje ) met een week of 6 pas komt Probeer anders je echo te verschuiven na een paar dagen eerder. Bijv 6 weken en 2 dagen ofzo. Succes !
@ikdus: ja er wordt hier heel wat afgetiepmiept! @treeeeees: gelukkig! je bent weer wat gerust EN je hebt weer even een testje gedaan- dat zal ook meer zekerheid geven he! ik kan me wel voorstellen dat je, zeker met jullie verleden, extra gefocussed bent op je lichaam en wat het wel en niet laat voelen. het moet gewoon normaal doen en lekker doorbroeden zeg dat maar even tegen je lichaam! zo, dan gaan we opgelucht verder. ik trouwens vannacht ONWIJS kriebel aan de (.)(.) wat is dat nou weer? we merken het snel genoeg! nu huisvrouwen&werken. jij rustigaan he! ga maar flink boven de pot hangen, niet over hobbelweggetjes fietsen en al helemaal niet PP-en (sorry manlief van trees!) drentse knuffel, klingel.
ja dat klopt ikdus, morgen ga ik een illigale preNODderale vaderdagstest doen (als ik durf) [-o< ik denk dat ik een ovu test gebruik; is iets minder confronterend 8) mocht hij (nog) nega zijn.. toch heb ik nog steeds een goed voorgevoel de hele maand maar mijn lichaam geeft geen enkel teken.... behalve vollere (.)(.) maar das altijd voor ongi ook he............ [-o< [-o< [-o<
De rust is in huizen Noord weer wat teruggekeerd. Wat een ongelooflijke paniekzaaier ben ik . Als ik alle verhalen lees, heeft iedereen wel eens een dagje minder. Het verschonen van de prullenbak heeft me vandaag weer een enkeltje naar de wc opgeleverd. Heérlijk kan er helemaal blij van worden. Geeft toch weer even wat zekerheid. Ikdus, ik heb mijn vergrootglas erbij gepakt, maar ik lees uit jouw onderschrift dat jouw testdag er ook aankomt. Wel in pauze zag ik? Nog bedankt voor de tip van de echo, maar er is een kansje dat ik ietsiepietsie korter ben dan mijn banner. Als ik te vroeg een echo krijg, loop ik het risico dat er geen kloppend hartje te zien. Aangezien ik momenteel nogal snel in paniek raak....wacht ik tot de 27e. Dat is sowieso nog voor de 7e week. Klingel, morgen eerst voor een o-test gaan en als deze positief is voor de ultra. Maar o-test is vaak eerder positief dan de z-test, maar wel minder betrouwbaar. Vier dagen prenod was ik nog negatief, behalve dan als je de test op alle mogelijke manier in de rondte draaide onder een 60wat lamp. Zelfs dan was ik de enige die dacht wat te zien. Waarschijnlijk was ook dat één van de hallucinaties Mmh het uiterlijk van ons kind...tja wij gaan er vanuit dat het kindje het beste van ons beiden gaat krijgen. Ons kindje wordt perfect ,Mijn oren (vriendlief heeft echt ontzettende lellen ) en zijn mond (ik heb zo streng mondje ). Haarkleur en ogen ben ik denk ik dominant. Donker haar met een rood gloedje en groene ogen. Lief is ook zo blonde kanjer met blauwe ogen. Ideale combi ga ik voor donker haar en blauwe ogen. Mooiii.... Jeuk aan de voorgevel. Mmmh Klingel dat is wel erg herkenbaar hier hoor, en een goed gevoel is helemaal geweldig. Dat beloofd een volle 100%, ik wuif nog even door hier. Woeiii HCG.. Ik durf wel in een bad, maar durfde de bubbels niet aan te zetten. Ik kreeg gisterenavond allerlei waandenkbeelden van legionella in mijn badje. Vandaag heuze whirlpoolreiniger gekocht en alles helemaal uitgesopt. Dat beloofd wat als ik echte nesteldrang ga krijgen. Ik die in een gelukkige huisvrouw ga veranderen (is ook een boek wat ik je nu niet aanraad) Vaderdagcadeautje is dat voor de aanstaande vader? Zal wel helemaal geweldig zijn als dat samen met een positieve test komt! Mooi vaderdagscadeau. Slik, daar gaat emotrees weer Hihi ik koop ook undercover tijdschriften. Heb zelfs een undercoverabonnement op de ouders van nu. En lag gisteren met het negen maanden tijdschrift in bad. Dikke buiken en babies kijken Ik ga nog even mijn duimpjes blauw draaien voor je! liefs emotrees
Wat goed dat je een enkele reis naar de wc kreeg haha. Nou is het dan echt zo klein die tekst van me Ik kan het echt makkelijk lezen. Ja het is bijna mijn test dag, ik heb alleen geen testen in huis en wil ze ook niet halen. Ik denk toch niet dat het raak is. Ik ga maandag denk ik gewoon aan de pil beginnen, eerst even kijken of ik het hier in NL kan bestellen zonder dat ik verzekerd ben ik hoop het wel.
Heel veel info over o-testen om hcg te detecteren! http://www.peeonastick.com/opkhpt.html Voor je het geval je morgen een positieve test hebt en niet weet wat je er mee moet of dat je een negatieve test hebt en je weet het nog steeds niet.
zooooooooooo het is 0415 en klingel is back from een nogal enerverende avond werkstress ik wil er niet eens meer over nadenken laat staan wat over vertellen! [-( treeeeeeeeeeemotrees! geen bubbels aan wegens legionella-angst trouwens, goeie zet een bubbel in je bad, dat hadden wij ook moeten doen... leek decadent (en is het ook) maar wel ZO enorm lekker! nu hebben we geen bubbel in bad maar een bad in de slaapkamer; das ook lachen natuurlijk! maar, ik weet het niet met badderen hoor, ik zie zo voor me dat het water en schuim en dove en bubbels (en badeendjes) zó mee de baarmoeder in floepen, en beeb alvast in de zeep zet! onzin natuurlijk. angstig typje ben ik soms. jij ook volgens mij of niet! verplicht genieten! trouwens, wat voor symptomen had jij nou precies voor NOD? ik lag vanmorg in bed en toen dacht ik, als ik me nu heel erg focus op mijn rechter schouder dan voel ik daar zeker ook wel wat aparts en dat was ook zo! its mostly in the mind, denk ik ik heb heel soms een steekje in buik, en (.)(.) (beetje) doen beetje kriebel en zijn groter/zachter. maar na ja. begin een beetje schijterig te worden! we hebben zo goed geklust (denk ik) (kan altijd beter) en als het dan ''' weer''' niet raak is dan word ik echt beetje depri denk ik. waren jullie al lang bezig? viel mee toch? mooi dat je weer lekker hebt lopen kotsen vandaag nooit gedacht dat ik iemand daarmee kon 'feliciteren' hhahaha! goeie site trouwens, van de opk en de pt, ik heb m meteen aan mijn favorieten toegevoegd! ik denk dat ik morgenvroeg (lees morgenmiddag) een ovu testje waag, maar ja, jij testte 4 dagen voor NOD ook NOT en dat zal ongetwijfeld mijn troost en hoop zijn indien ik nega test... arghhhhhhhh nou word ik zenuwachtig in mijn eentje hier! ik ga wel even tegen lief aan kruipen met mijn koude voeten en dan voorstellen dat ik zwanger ben. leuk! qua uiterlijk ben jij dominant inderdaad: donker haar en lichte ogen is MOOI! hier zal het sowieso blond, en blauw of hopelijk groen worden, en lang. hollandse boeren kinkel(in)! ach hopelijk hopelijk: al heeft ze paarse ogen: LAAT KOMEN DIE BEEB! nachtelijke zoen, en wapper nog maar door qua hcg.......... klingel.
klingel heeft een ovu test gedaan.. maar kreeg slechts een zeer vaaaaaaaaaag 2e lijntje en die telt, in tegenstelling bij een zwangerschaptest, niet als posi! klingel spaart nu pies op voor mat care ultraatje.... (maar is helemaal in de antistemming en verwacht een vette NIX) (en klampt zich dan vast aan trees die ook 4 dagen voor NOD NOT posi teststreesde...) gil!
mat care ultra gaf een vette controle streep en een (eerst verstopte) niks niet nada lege nul streep. ach ja na ja hummz zelfs klingel weet even niet zoveel te zeggen nu... behalve: mopper mopper stampvoet stress mopper zorgenmaak tob tob mok stom scheld klaag peins
Ah neeh Klingel heb je de Utra alle mogelijke manieren en kanten opgedraaid? Zelfs geen schaduwlijntje of indroogstreepje te zien? Vergrootglas en bouwlamp erop? Verdorie... Trees is ook heel sip, maar Klingel heeft veels te prenod getest. Trees blijft HCG doorwuiven....zoefff