temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hoi schommelinnen,

Gisteren hebben Sarah en Daniel hun eerste date gehad. De boefjes hebben allebei de gehele date liggen SLAPEN! Hmpf. Zijn ze allebei hard to get aan het spelen ofzo? :D Daniel had wel een heel schattig pakje aan, er stond 'I'm the man of your dreams' op :D Jemman heeft foto's gemaakt dus die kunnen jullie binnenkort zien. :)

@ Klingel: 5 oeufs pour toi? Mon Dieu! Doen jullie een goed PP of wacht je op IUI4? Wanneer is die?

@ boesje: logisch dat je het toch weer spannend vindt! En terecht hoor... Elke keer PP maakt kans. Drie dagen voor ei is helemaal niet zo heel slecht. Meer kans op meisje, ghehe! Ik duim voor je!

@ pook: al zin in je verlof? Of moet je nog heel veel doen op je werk? Waarom ga je eigenlijk met 34 weken met verlof? Dacht dat je het nog wel redelijk kon hebben allemaal? Of vind je het nu toch we erg zwaar worden?

@ Elke: ik kan me zo goed voorstellen dat je het eng vindt! Een dalende bloeddruk is een supergoed teken. En NEE er komt geen slecht nieuws uit de 20weken echo. Jij hebt jouw portie pech opgemaakt.

@ rest: oeps, kan alleen op deze pagina kijken... :)

Hier alles goed! Sarah is zo'n lekker kind! Ze ligt continu tegen me te lachen... Dinsdag waren we bij de vk voor nacontrole en die zei: 'joh, het lijkt wel alsof ze verliefd op je is!' Hihi, dat hoort een moeder graag natuurlijk :D

Morgen gaan we ballonvaren (niet met Sarah hoor). Die had marbman geregeld voor mijn huwelijksaanzoek in oktober, maar toen was het steeds slecht weer. Heb er zo'n zin in!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi lieve schommerella's! :)

@boesje: ik begrijp, en herken, je soms stress rond ei/verplicht klussewn hoor...
    is ook niet leuk he, zeker als je onwijs moe bent.

maar, wij hebben op een of andere manier een soms niet zo romantisch maar wel werkbaar PP.. lees: vluggertjes van hier tot tokio :D

.. maar ja, dan lees je weer dat hete, spontane, lange voor/naspelsex een beter kwakje geeft! :(

@5 eieren: ik spuit puregon he, dat stimuleert de ei-produktie.
    ben dit x op dag 3 ipv 5 begonnen en vrees dat dat de 'overproductie' heeft veroorzaakt... behh!

er moeten er dus het liefst 2 afvallen, en dan heb ik echt een heel goede zwangkans! (60%!)

@marb: JEEEEJ een date tussen daniel en sarah? wat LEUK! :)
    hoe wast? fotos?
    en hoe was het om elkaar te ontmoeten? spannend wel he? :)

@elke: fijne vakanti meisje! broed lekker door! :)

@trees: hoop dat je het super hebt op vak... *en het zou me niets verbazen als.... * ... *weetniethoezemoetkijkende-emoticon*

@pook: tralala, broed goed jij!

@jem: wat vond jij van de dubbeldate? wij willen foootooos! :)

SMAK EN SMOK!

@boesje: veel plezier in t mooie drenthe, je zit vlakbij mij! :)
    gamaar ooievaars tellen! ;)

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    @klingel, oh, als ik dan toch dicht bij je zit stuur dan effe per omgaande 1 van de vijffffffffff....

4. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hai meiden,

@Boesje: het verschil tussen hoe boesman en jij erin staan lijkt me best moeilijk. Mijn ervaring en ook die van Jemman is dat op het moment dat je stopt met de pil, je ook meteen wilt dat het lukt en dat elke keer dat het niet lukt, het 1 keer TLD. En nu kan het best zo zijn dat mannen makkelijker met die 'teleurstelling' om kunnen gaan en er makkelijker overheen stappen dan vrouwen... misschien komt het bij boesman op hetzelfde neer?? En het verplicht klussen is inderdaad verre van romantisch. Wij hebben *ahum* de keer die heeft geleid tot Daniel, vanaf een licht posi ovu test elke dag geklust en op de ovudag zelfs 2 keer!! Nouja, dat is misschien ook wel overdreven, maar goed, het heeft wel gewerkt :D:p

@Klingel: 5 eieren!! Het is nog lang geen pasen hoor!! Weet je wat dat zou kunnen betekenen? Een theoretische ieniemienie kans op een 5x een 1-eiige-5-ling is 25 kids!! :$:$

@marb: ik vond de dubbeldate erg geslaagd en gezellig. Onze kleintjes doen het rustig aan. Wel goed hoor. Direct zo klef doen op de eerste date vind ik niet kunnen met de moeders erbij. Jemman moet nog even vertellen waar hij het snoertje heeft gelaten om de foto op de klaptop te zetten en dan komtie hier! Volgende keer wandeldate ok? :)

@pookie: *aanmoediging-voor-het-afronden-van-je-studie-en-schilderen-van-jullie-kinderkamer-knuffel* :)

@vakantieschommeldames elke/trees/boesje: fijne vakantie!!! 8)

Liefs,
    Jem

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hmm, vinden jullie 5 eieren echt zo gek??

dan maken we er toch ZESSSSS van :D

;)

wordt vervolgd!

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Klingel, 6 eieren?! Je mag ook wel een keer ophouden hoor :D Eentje is genoeg voor een beeb! Of wil jij in je eentje de helft van de baby's op het picknickkleed baren ofzo? :p

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik zie trouwens bij jouw eisprong nu zo'n soort hagelbui voor me... Of een beetje zoals wanneer de cijfers bij lingo op de kaart komen... Ehm... snappie?! (ik zelf bijna niet meer :( )

@ Jem: ik vond het ook leuk! Enneh... volgende keer porren we ze gewoon net zo lang tot ze wakker worden, ghehe! (en anders gaan wij het gewoon over iets anders dan de baby's hebben. Worden ze vanzelf wakker uit een soort egocentrische boosheid)

@ boesje: al nerveus voor over een paar daagjes? Heb je kwaaltjes? Wanneer wil je gaan testen?
    Enneh... Hoe is/was je vakantie?

@ Klingel: ik vond het inderdaad best spannend: de meeting met Daniel en Jem natuurlijk :) Ik had wel eens mensen van internet ontmoet (er zijn een paar meetings geweest met de juni mama's), maar dat waren er altijd meer dan een. Ik vond 1 op 1 wel spannend, als het niet klikt zit je daar dan... :p Maar ik wist natuurlijk dat het een schommeldame betrof dus dat kan nooit fout zijn ;)

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hey LBBmama!

hoest ermee, en hoest met lieve sarah??

helemaal leuk dat de date geslaagd was, maar idd, dat kon ook haast niet anders schommeltechnisch!':)

enne, die 6 eitjes... ik neem aan dat er nu een paar een voorsprong hebben hoor, wees niet bang, ik zal niet t hele picknickkleed volwerpen! :D
    (hoewel, ik ben ertoe in staat met mn wanhopige doos heheheheh!)

morgen zullen we eens kijken hoeveel, en hoe groot, mn eiervoorraadje is! :)

@boesje: duimmm!!!

@rest: smaksmok!

9. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @Klingel suc6 dan morgen!! ik hoop dat er 3 supereieren uitkomen waarvan er minstens 1 bevrucht gaat worden!
    En 3 of 6 beebs ( 3 x eeneige 2-ling) dat maakt toch ook niet veel verschil meer uit;)

@marb+ Jem; de arme kinderen al gekoppeld in de box! Wel lief dat ze allebei gewoon net deden alsof ze sliepen. Mama's hebben toch niet door dat beebs op een ander schommel level communiceren...........

@boesje; 3 dagen voor eisprong kan best hoor! Ons meisje is waarschijnlijk ook daardoor ontstaan! Wij dachten daarom dat het weer een gemiste kans was met 2 kg aan rauwmelkse brie als gevolg. daar heb ik dus geen hap van mogen eten:D

@treesel; bijgekomen in vakantie?????? En wanneer aan de slag met dokter Antiek?? Misschien moet hij eerst maar met een goed plakplan komen en dat jullie dan pas gaan jubelen??????

@Elke; nog even en dan de magische 12 weken grens!!!!!

Hier ales OK. Ben dik, gek he. Hubby heeft beebkamer al aardig onder controle. Schilderen is afgerond, verf is op. Volgende week meubeltjes ophalen en in elkaar zetten. En dan wordt het echt ECHT!
    Deze week bij VK bleek mormel al met hoofd diep beneden onderin te zitten dus het dwarsliggen heeft ze hopelijk opgegeven! En mijn baarmoeder komt echt enorm hoog........ik voel soms voetjes onder mijn BH-band. HEEEEEEEEEEEEEL VREEEEEEEEEEEEMD!!!

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    :D hahahaah pook wat grappig eigenlijk, voetjes onder je BH! :D

bizar of niet? volgens mij zou ik me soms echt een alien voelen, of beter, dat er een alien in mij zat! :D

fijn dat jullie alles onder controle hebben, gaat helemaal goed zijn daar bij jullie volgens mij voor pookbeeb!! :)

ben net trug geschommeld uit heerenveen, en wat denk je, van de 6 eitjes maar 1 doorgebattled tot 18mm, en 1 tot 15mm, de anderen zijn blijven schommelen op 12mm.

kortom, een IUI met 1a2 eitjes.. ik denk zelfs 1!

goed dat t doorgaat natuurlijk, maar ergens was ik wel erg blij met meer eitjes (dus kansen!)

maargoed, straks die enge pregnyl spuit erin en dan dinsdagochtend IUI... buhhh moeten we vanuit bergen om 0600 naar heerenveen, en klingman daar ergens heel romantisch kwakje maken! :(

ik zal wel wat kaarsjes, een leuk muziekje en een glaasje wijn met hapjes neerzetten in de wc :D

@alle schommelintjes: dikke regenachtige krolse knuf!

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    hahaha

Krolse Klingel in Bergen....... ( dichtbij dus; ZWAAI )
    Maar dat wordt zeker een uitdaging voor Klingman!
    En wie weet springen er uiteindelijk toch meerdere eites. dus na IUI gewoon doorgaan met PP!!!

Voor geinteresseerde, er zijn eindelijk wat foto's in mijn album gezet. Verschrikkelijke buikfoto's ( ik haat camera's en zij mij ook!)
    Maar ook een paar foto's van babykamer to be.

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    hey pookerdepook!! :)

boeh ik kan je fotos niet zien, ik zie alleen 2 echos? die overigens ook heel mooi zijn, maar die kende ik al! :D
    zal wel weer aan mijn PCmutserigheid liggen huil??

en ja hoor, wordt een grote PP daar in B :D

alleen, als ik straks die ellendige pregnyl heb durven zetten dan springt 36 u later de hele omelet.. ook de eitjes die nog wel even hadden kunnen doorpocheren, jammer he!

@roseetje: lekker, nu t nog kan......... SCHOMMELPROOOST! :)

13. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    He pook, weet je zeker dat je je fotoos er goed in hebt gezet. :)Ik kan ze ook niet vinden en ik denk dat dit jouw zwangerschapsverstrooidheid is. Kijk maar es. Ik weet inderdaad nog dat jij (30 wkn geleden) ook dacht dat je je ei misgelopen was. Wie weet.. ik blijf hopen. Het is dan HET recept voor een meisje he??

Om gelijk maar antwoord te geven op Marb. Tja, ik weet niet. ;)Heb afgelopen weekend 1 keer hoofdpijn gehad. Heb enigszins gevoelige borsten. Moest net weer huilen om iets uit het boek wat ik aan het lezen ben (maar dat moet ik vaker). Heb vandaag erg veel wc bezoekjes gedaan. (had ook veel thee gedronken) Ik denk dat ik stoer moet zijn, mezelf niet het hoofd gek moet laten maken en heeeeel hard hopen dat ik dinsdag nog geen ongi heb want dan is er een kansje.

Klingel, wat is pregnyl? Ik ben hard bezig inzicht te krijgen in je verhaal maar ben nog niet helemaal op de hoogte. Probeer het in de context wel te begrijpen maar soms weet je me toch te verwarren. Moet je dat bij jezelf injecteren?? Get!!!:D En IUI met 1 a 2 eitjes... je had er 6 maar de rest niet groot genoeg??? Ik moet denk ik maar weer wat teruglezen zodat ik het meer begrijp!! Enne, respect voor klingelman!!!

@Jem en Marb, leuk, jullie meeting. Lijkt mij ook best spannend maar leuk dat Sarah en Daniel hebben kennis gemaakt.

Ga zondaggenietavond houden met Boesman...

Klingel, sterkte en succes met pregnyl, klingelman en IUI
    @ iedereen, Knuf

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @boesje: haha! als jij de pookfootoos ook niet kan zien, dan is ze vast zwangdement ipv ik eidement! :D

enne, inderdaad, je hebt nog een boel bijlezen te doen.. als je je een x goed verveelt?? :)

pregnyl is een spuit die zorgt dat 36 u later de eisprong(en) plaatsvind(t)(en).
    en dat is idd een enge spuit; ik durf niet! ik overweeg buuf te vragen of ze m wil zetten..

spuiten met puregon doe ik al 3 rondes, das een klein naaldje dus das meestal pijnloos. puregon maakt meer eitjes aan, zoals we gemerkt hebben! :D

zo, ben je weer een beetje bij!

ik duimmm voor jou, wanneer ga je testen???

15. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    O'ja de foto's van buik (+ hoofd) en kamer to be beebkamer zijn Prive. Je moet dan vriendje van mij zijn om te ze te kunnen zien.
    Ik dus niet zwanger dement maar jullie aan eidementie of gewoon amateur klaptop schommelaars:)

Maar pregnylspuit lijkt mij ook heel eng, alle spuiten eigenlijk wel.
    Maar deze week weer vrijwillig in de stoel gaan zitten voor de verplichte zwangerbloedafnames. Gelukkig zijn ze in het ziekenhuis wel heel goed en snel met bloed prikken. Het zal echt nooit mijn hobby worden!

16. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    DOM DOM!!!! Ik heb het toch gedaan terwijl ik zo met mezelf had afgesproken het nooooooiiiiit weer te doen.

Stond om 9 uur vanmorgen voor kv. heb een 2v5 gekocht. Maar helemaal niks noppes nada natuurlijk!!!!!

Het kan ook volgens mij gewoon nog niet.. moet eigenlijk morgen pas ongi worden namelijk. Had vanmorgen nog hoge temp en nu kan ik alleen nog maar hopen dat hij niet naar beneden schommelt :) morgen.

Ik ga donderdag naar de sauna... zei al tegen vriendin: misschien kan het wel niet;) Maar ik denk dat ik er toch van kan gaan genieten.

Always look on the bride site of life.

@Klingel: en... klingelman goede zaadjes afgeleverd vanmorgen en jij in de steigers??

@pook: vriendenaanvraag ligt binnen

@elke en trees: goed vakantie aan het houden??

@Marb: hoestie?

Morgen meer nieuws...

17. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hey allemaal,

@pook: ehmm.. ik kan wel 2 foto's zien van de kk, maar geen buikfoto's?? Of heb je je bedacht en ze er bij nader inzien toch niet op gezet ?? :(

@boesje: *duimduimduimduimduimduim*

@klingel: heeeel veel suc6 morgen met de IUI.

@marb: hoestie? heb je nog lekker gefietst met Sarah? :D

@Trees, Elke en Maar: nog lekker vakantie aan het vieren?? 8)

Hier gaat alles z'n gangetje. Daniel begint wat langer te slapen tussen de voedingen en ook 's nachts. Soms 4 of 4,5 uur, hoera! :) In de eerste weken was het vaker 2 of 3 uur.. Gisteren heeft Jemman voor het eerst afgekolfde melk uit een flesje gegeven. Nou, dat ging er behoorlijk rap en heel makkelijk in! Wat nou borst/speen verwarring, tisdah? :p Donderdag weer een bezoekje aan het CB.

Liefs,
    Jem

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Pookie: jeeeej, heb je foto's gezien! :D Mooi buikje hoor! Heb het idee dat ik veel dikker was met 30 weken... :) Maar kan ook in verhouding zijn, omdat ik zo klein ben... :p
    Enneh... wat zal ik zeggen over de babykamer... Zo zag de onze er eerst ook uit :D

@ Jem: hihi, Sarah heeft ook nooit moeite met de fles hoor... Ik geloof er helemaal niks van dat baby's het verschil tussen een speen en een borst niet weten...
    Wat fijn dat Daniel wat meer tijd tussen de voedingen neemt. Scheelt voor jullie ook behoorlijk denk ik!

@ boes: oei, wat spannend! Ik duim voor je... Ik had ook niet echt kwaaltjes hoor, kan best dus!

@ Klingel: bleeegh... spuiten... Maareh... morgen IUI dus?! Wat spannend! Of vind je het de 4e keer niet meer zo spannend? :( Ik vind augustus een heel mooie maand om zwanger te raken! (hoewel... ik was zelf in september zwanger geworden... Hm. Maar ik vind niet dat jij nog een maand moet wachten!)

Ballonvlucht was supergaaf! Vond het stiekem wel een beetje eng, maar zoooo tof! Heb ook nog een glaasje champagne gehad (foei! :p ) en dat steeg meteen naar m'n hoofd na een jaar zonder alcohol :)
    Woensdag moeten we naar het consultatiebureau, dan krijgt ze haar eerste prikjes. Bleeeegh, zie er nu al tegenop. Prikjes zijn stom, vraag maar aan Klingel :p

Oei, Sarah huilt. Ga maar gauw eten geven.

nieuwe foto's en filmpjes trouwens:
    Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah 2

*smok* en *smak*

@ rest: solly, kom gauw terug!

19. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Vandaag wordt weer een ongiloze dag. Temp was nl nog steeds hoog vanmorgen. Ik heb de tweede van het kv er maar bijgepakt. (Die lag toch al te branden in de kast)

Nog niets........:x:x:x:x :(

@Klingel, succes meis vandaag. Moet steeds aan je denken!! hoop zo dat het goed lukken gaat.

@Pook, ha! Ik kon ze nu bekijken. Mooi buikje hoor!! Beebkamer wordt nog hard werken:$

@Jem, fijn dat Daniel jullie weer wat meer nachtrust geeft. Hoe zit het met de fotoos van jullie meeting. Nog steeds het kabeltje niet gevonden?

@Marb, het is algemeen bekend dat moeders vaak meer tranen hebben bij de prikjes dan dochterlief :p

20. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Wat een spannende dag vandaag: boesje overtijd (stom van de negatieve test. GRRRR ) en Klingel IUI!

Denk aan jullie, meiden!

Deel Deze Pagina