temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oei, sorry :) Schaam me rot ;)

Wat fijn dat je 10 september al terecht kunt! Goed dat je er zelf achteraan bent gegaan!

Enneh... schommelen valt mee. We stoppen haar in de maxicosi! In de kinderwagen is t wel erg, denk ik... :)

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @klingel; 10 sept al....... Dr Antiek wees gewaarschuwd!!!!!

@Marb; Mag ik ff informeren wat voor een kw je dan hebt?? Volgens mij is dat hardlopen niet geschikt bij sommigen ook al gebruik je de maxi-cosi.

@Trees: Vertel...............

Ennuh meeting; liefst eerder dan 19 september maarreh Amersfoort is ook geen probleem hoor, vanaf mijn dorp heb ik een directe treinverbinding:)

3. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Jee, ik kan jullie gewoon allemaal niet bijbenen. Klingel, vreselijk van poezebeest... ik kan me je pijn en verdriet zo goed voorstellen. Elke keer het idee dat ze gewoon binnenloopt terwijl je heus wel weet dat het niet gebeuren gaat.

Verder lijken jullie ineens in razensnel tempo te gaan.... even een weekendje weg (vrijgezellig feessie in Leuven) en twee daagjes werken en er staat ineens een meeting!!! op het programma. Whaaah, dat vind ik spannnnnnnend (maar ook heeeel leuk!!) Heb alleen geen agenda dus weet niet of ik kan. En waar??? Ben allang blij dat de mede schommelina's niet in het zuiderlijke zuiden wonen. Het maakt mij niet uit. Vind Utrecht wel leuk en noorderzon is hier dan toch nog niet begonnen. (anders had ik toch echt die voorgesteld met een picknickkleedje en jip en janneke bubbels.)

Zodra ik meer weet laat ik het weten.

@werk: kost me best even wat energie. 31 kinderen om je heen is toch best wennen. En gelijk weer druk, druk, druk, leuk, leuk.

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Oh hallo,
    19 september hier liever toch niet, dat is namelijk het weekend van Dam tot Dam. Dit jaar is er een jubel leum en daarom is er ook al Dam tot Dam op zaterdagavond en dan moet ik zwaaien. Hubby doet op zondag mee dus dan wordt ik weer geacht te zwaaien.

Doordeweek is voor mij daarentegen geen enkel probleem (meer) nog 6 - 1 vrij dagje werken en dan OP VERLOF!!!!!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @marb: heheheh geeft toch niet! enne, dat hardlopen klinkt me helemaal leuk!
    @boesje: ha, geselli, dat je ook ' durft ' !!
    @jem: ik vind doordeweek ook (juist) heel handig, hoe denkt de rest daarover??
    @dam tot dam en zwaaien: WASDA???
    @trees: MELDEN!!!!!
    @elke: MELDEN!!!!!!

@heerenveen: :$ lieve slimme grijze gyn zei, nadat ik pleidooi over leeftijden, 2x minder dan miljoen, meppeldebielplan enz had gedaan:

advies=IVF.
    alleen............ dat doen ze in heerenveen nog niet! :$ een samenwerking met drachten wordt besproken, maar daar heb ik nog niets aan.

dus hebben we besloten: superIUI te doen in heerenveen, met (nu legale) extra puregon. ondertussen brief naar zwolle voor IVF.
    maar: zwolle heeft wachtlijst IVF tot maart 2010... tenzij je dus via meppel gaat, maar daar wou ik nu juist vanaf :(:(

kortom, beetje kut allemaal (niet te verwarren met het woord balen, maar das weer een heel ander verhaal)

ach, ik gok op goede IUI (al heb ik, en blijkbaar terecht, weinig hoop, en anders op superplan van De antiekman.

heb ik heel meppel en zwolle en de rest van de wereld niet meer nodig! :p

.. zit ik nu alleen nog met.. hoe dump ik meppel?
    ik denk dat ik woody nog een x wil spreken, wat hij er van vindt. indien hij eerder voor IVF gaat is het een ander verhaal..
    ;)zit me net trouwens te beseffen dat als ik een gyn was, ik zeker dit soort sites in de gaten zou houden :D:p

zo ja:

@meppel: MOK!

;)

maargoed, ik ben dan ook maar een hysterische moeder zonder kind met inmiddels teveel jaren in leeftijd en te weinig jaren aan geduld.....

SMAK en nu SUSHI!

6. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
  7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ boes: hihi, welcome back! Kan me voorstellen dat het pittig is om weer te beginnen ;)

@ meeting: 9 september dan?

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, en Klingel is er alweer tussendoor geglipt :p

Hmmm... Extra puregon had je zelf ook al bedacht he?
    Ik zou woody nog wel willen spreken dan heel eerlijk precies zeggen wat je ervan vindt. Dat je baalt van onderzoeken die niet gedaan zijn etc. En dan maar hopen dat ie zich zo schaamt dat ie aan de ivf wil ;)

Ghehe... je hebt idd wel een punt over deze sites in de gaten houden. Maar ja, dan moet je wel heeeel veel topics lezen als gyn zijnde... :p

Kreeg trouwens kippenvel van t liedje en de foto... :( Wat zul je haar missen zeg!

9. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    lieve schommelina's

NEEEEEEHHHHH, niet door de week. Ik werk elke doordeweekse dag!!!!! En ik wil heel graag kunnen...:):):)

Klingel, benieuwd hoe en wat het nu gaat worden. Wat een gedoe allemaal zeg. Balen dat ongi toch toegeslagen is. Dromen zijn ECHT niet te vertrouwen want ik had gedroomd dat het nu raak was (ook bij mezelf trouwens) (*schreeuwt* MEEER DAN EEEEEENS!!!)

En spammen mag hoor!!!

@meeten: alle noordelina's met de trein?? Ik wel namelijk. (als er nog een geschikte datum uit komt.):D

Ik ga NU Marb pben voor geschikte datum!!!!

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ghehe... nu de rest nog ;)

11. boesje

boesje Bekend lid

9 aug 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    OEPS, nog niet eerder gedaan dus ik heb maar wat gedaan. Marb, laat even weten of je mijn berichtje gekregen hebt.

Ga nu snel....

Kus

12. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jup ontvangen.

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Deze noord randstadderina met trein.

Dam tot dam--> Klingel GOOGLE!!!
    Grootste jaarlijkse festiviteit in mijn dorp!

14. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Als jullie allemaal je emailadres pb-en kan ik een datumprikker rondsturen. Of anders een rijtje data hier zetten dat iedereen haar naam erachter kan zetten?

Heb van boesje een pb met haar emailadres.

*vliegt er weer vandoor* We gaan morgen op vakantie! (nou ja, naar de ouders van marbman, die wonen in Frankrijk) Maar moet dus een hoop inpakken, wat een zooi neem je mee met zo'n kleintje zeg :D

15. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Vette mega knuf voor Klingel!

Helaas weet ik uit ervaring hoe het is om je allerliefste poezebeest voor je deur op straat te vinden...:(

Sterkte meis!

Zoenies

16. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    En van Pookie! :)

@ Pookie: dankjewel! Is idd de eerste vakantie voor Sarah! We zijn wel vaker met de auto weggeweest, maar dan altijd maximaal 3 uur rijden op een dag. Nu worden dat er waarschijnlijk 6. Maar goed, we vertrekken om 8 uur 's ochtends en dan hebben we de hele dag om in Parijs aan te komen (bij mijn oom en tante) dus we kunnen veel pauze houden.

Knuffel voor iedereen!

17. Trees

Trees Niet meer actief

Stiekem even snel werkspijbelen en mijn tijd hier nuttig gebruiken. Doordeweeks ook hier geen optie. Trees is ook een hardwerkende vrouw :p.

Moet ik nu mijn mail pb-en? Ik ga het zo even nalezen in jullie gespam.

De uitslag van maandag was goed. HCG was nog maar 21. Weefsel was inderdaad een zwangerschapsrest. Gynaecoloog had een nieuw plan, namelijk een doorverwijzing naar de immunoloog om mijn verhoogde anti-TPO waarde tot op de bodem uit te zoeken. Inderdaad een mooi plan, ware het niet dat ik vorige week al krijsend bij de huisarts zat met hetzelfde plan. Ik ben duidelijk sneller van begrip dat mijn gynaecoloog 8). Morgenochtend naar DE dokter antiek.

Marb happy vakantie!

Klingel jij ook voorgepiept bij DE dokter antiek :D. Het eerste plan was hier ook pas een intake in december. DTL!

Boes samen treinen?

Locatie. Utrecht vind ik met zijn twee uur treinen vanuit Groningen toch wel de max. Alles wat daarvoor ligt is uiteraard ook goed.

Zoop snel weer aan het werk.

*smok*

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    en van Trees :)

Hihi, jij ook al de gyn te vlug af! Jullie moeten zelf gyn worden dames!

@ Klingel: als jij nou de jouwe en die van Elke pb-t? Die van Jem heb ik al, dus dan zijn we compleet toch? (omg... hoop zoooo dat ik niet iemand vergeet... :) :D )

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Sorry! Daar was ik alweer! Heb meteen Marb gepbt, dus dat hoef je niet meer te doen Klingel! (ook niet vertrouwd, want ze blijft keihard een adres gebruiken waar ik maar 2x per jaar op kijk! Ja he sus! ;) )

Meeten lijkt me leuk, maar aangezien ik nu al last heb van bi en een zere buik als ik 8 uurtjes werk, zie ik het niet zitten zo ver naar het zuiden af te reizen.
    Misschien is Meppel een leuk idee? Gaan we daar de gynafdeling terroriseren!

Later meer hoor, inclusief reacties enzo, maar heb nu al 2 weken elke dag zo'n ellendige hoofdpijn en wil eigenlijk niks slikken omdat ik al zoveel rommel in moet nemen.

liefs!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @elke; heb ik iets gemisst of heb je het hier niet gemeld.
    Maar vertel : hoe was 12 WEKEN ECHO?????????????

Deel Deze Pagina