temp schommelt onwijs!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by klingel, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Heb van iedereen nu mailadres gehad. Datumprikker rondgemaild :)

@ Elke: wat mij betreft is Meppel ook oke (euh.. denk ik... Weet nog niet of Sarah dan meekomt)

2. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Ik ga ervandoor meiden! Tot over 2 weekjes! (weet niet of ik daar internet heb)

Smok en smak!

3. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Misschien is Zwolle ook een optie?? Trees, samen treinen lijkt me goed *giegel* leer ik in ieder geval jou alvast kennen...

Tja Elke, welcome back maar ik heb zelfde vraag als Pook

Marb, fijne vakantie

Trees, ben benieuwd wat dokter antiek nu te melden heeft, of het overeen komt!!

Ik aangesproken door moeder van leerling (hhheeeeeel bijzonder) doet van alles met astrologie (waar ik zelf niet zoveel mee heb) maar ze had van collega gehoord dat we probeerde zwanger te worden dus of ze zo vrij mocht zijn.....
    Kom maar door dacht ik toen.
    Nog nooit zoveel informatie gehad over maanstanden maar waar het op neer kwam is dat ik me geen zorgen hoef te maken. Onze maanstanden komen OKT 2010 pas overeen dus dan is het de beste kans. Boesman bleek nog een roeping te hebben zei ze.. iets met rechtspraak (heel bizar want boesmannetje werkt op de rechtbank en heeft net afgelopen maandag een sollicitatiegesprek gehad) Vanaf 28 november zou onze relatie een andere wending krijgen. Ik was er helemaal klaar voor maar volgens haar was Boesman angstig.
    Wat vinden jullie?? Is dit niet Bizar?????
    Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken maar interessant was het zeker.

Voor nu trusten (mail bekijken voor date)

4. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Lieve Pookie en Boesje,

Dat jullie niets van de 12 weken echo hebben gehoord klopt, dat komt omdat ik er geen heb gehad!
    Ik moet om de week naar de gyn en krijg dan elke keer een echo, heb er dus al 4 gehad, morgen volgt nummer 5. Dit ivm het verlies van Charlotte* en het al heel vroeg ontstaan van het HELLP-syndroom.
    Tot nog toe was alles prima, met 11 weken het hartje gehoord en een spartelende beeb gezien van 4,2cm. De echo's daarvoor heb ik hier wel beschreven, de laatste niet omdat dat dezelfde dag was als ik op vakantie ging.Heb wel Klingeltje gesmsd, weet niet of zij het misschien ergens had neergekrabbeld?

In elk geval, morgen dus weer een nieuwe echo! (Deze keer zat er 3 weken tussen ivm mijn vakantie).

5. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

Oct 15, 2007
    3,250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Jem: hoe is het met Daniels spruw?
    @Boesje: ik duim voor jullie dat ze gelijk heeft! Ik zie een huwelijksaanzoek eind november?
    @Trees: succes bij dr Antiek morgen!
    @Marb: had het geloof ik al gezegd, maar fijne vakantie!
    @all: liefs!

6. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai schommelinnen!

@trees: hmm, wel fijn dat deze gyn en jouwe eigenste gynnerigheidse expertise allebei hetzelfde bedachten, alleen jij een week eerder al :D
    en verder? wat nu? en WAAR nu?
    zit jij nu bij DE dokter?
    enne, hoe kijk jij aan tegen het wel/niet verzekerd zijn voor zijn gynnegeintjes?
    of zit jij bij een maatschappij die m wel vergoedt?

@maar: thanx babe.. jij dit drama ook meegemaakt? :( vreselijk he... snif

@aagje: ik mis je nog steeds zo, ik voel t ook lichamelijk nog zo, brok in keel en knoop in maag, huil... maar de kaarsjes en de bloemetjes en de 23814134 fotos hier verlichten wel.. knuffff

@boesje en trees: doordeweeek valt dus af.. ik ben aan de ene kant het flexibelste, maar aan de andere kant ook niet omdat ik ook hardwerk in t weekend- maar daar komt weldra een eind aan :D ..

echter, nu hebben we nog geen datum!

de 19e kunnen elke en ik niet, omdat we dan date hebben met 2 busvriendinnen (sletjes zijn wij he, overal maar daten!) en de 5e kan ik ook niet, weet ik nu al.

de 12e kan elke weer niet gloof ik?

errrrr gilletje? de 26e????

ik begrijp dat utrecht echt wel de max is, en wellicht zwolle beter? voor de noorderlijksten? maar hoe ver is t dan voor de randstadschomlettes??

@marb: heerlijk, op bezoek bij je schoonouders als die in la douce wonen!!! veel plezier en rij en reis voorsigtig met de LBB!! :)

enne, sarah niet mee dan naar zwolle, ik snap. maar..... misschien he, misschien is dat ook wel beter? indien mogelijk? qua meer schommelgelegenheid en prietpraatpret? of zeg ik nu iets heel raars? of niet? :)

@jem: wat vind jij daarvan, van zwolle?

@elke: ik duimmmmmmmmmmmmmm en wil goed nieuws!!! en dan hopelijk lees je dit snel en MEEL je, want mijn gsm is alweer dood! :( moet zo even naar de winkel maar ik heb een telefoonwinkelfobie... :)

@pook: en joe? en hoest verder met joe? hoe broed joe? en tot wanneer is het haalbaar voor jou te meeten?

@boesje: ha, das wel bijzonder van die astrologe.. het klinkt in elk geval hoopvol en alleen dat is al een + .
    je vraagt wat we er verder van denken, nou, aan de ene kant wil ik HARDE BEWIJZEN :D maar aan de andere kant, ik geloof wel in mensen die meer kunnen zien/voelen dan je zou verwachten..

enne, die droom van jou, hij kan voor jou nog uitkomen??? ;)

@hier: mok compleet: de LGG (meppel) deed zo leuk voorkomen of je, als je via meppel naar zwolle voor IVF ging, je niet last had van de zwollewachtlijst (februari 2010)
    maar de LGG kent misschien het bloempje van de klingel nu van binnen&buiten, maar de rest van klingel dus niet:
    ik heb net zwolle gebeld, alwaar ze erg VREEMD opkeken van dat meppel dat gezegd had: als de doorverwijsbrief binnen is duurt het voor iedereen, via elk ziekenhuis, even lang, dus jan/feb 2010!!!

alleen leeftijd kan de boel versnellen, maar dan ben ik met bijna-34 toch nog best jong hoor! ;)

toen maar grunn gebeld..... halfjaar wachttijd! :$
    toen maar drachten gebeld.... die doen t niet, ja die gaan t doen met heerenveen, lekker ja, mok, maar nu nog EFFE NI! :(

eindelijk heb ik dan een plan... ik IUI door in heerenveen, ik wacht op oproep zwolle (en gil daar nog wat over DEEE TEEEE EL) en ondertussen gaak naar antiek! kijken wat die kan wonderen...

poeh, ik ben eruit dus.

wil iemand van jullie even meppel bellen dan voor mij? :D

@meeting: indien een zaterdag in sept niet lukt, is een zon dan een optie?
    zon 20?

@de hele schommelschommel: hele dikke knuffelknuffffffffffffffffffff!

7. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Even vlug, marbman heeft nog niet ingepakt :p

@ Klingel: check je mail, daar zit een datumprikker in. Dan hoeven we niet heer steeds met data te strooien ;)
    Sarah niet mee kan natuurlijk, maar weet niet zeker of marbman kan oppassen. En ivm borstvoeding kan ik dan ook niet heel erg lang weg. We zien wel. Eerst maar eens een datum he? :p

8. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ha marb! :)
    ik heb gekeken en gegild! :)
    ik mis alleen zondag de 20e, is dat geen opti?

trouwens, ik wil DE LBB erg graag zien! maar kan me voorstellen dat dat een hele onderneming wordt voor je.

schommelhelicoper aanschaffen met zn allen? marathon langs iedereen? :D

goede reis he! :) geniet!

9. marb

marb VIP lid

Oct 21, 2007
    11,070
    4,729
    113
    Hihi, ik zit al helemaal klaar, beetje hysterisch te wezen :D

Zondag 20 kan ik niet, dan is marbman jarig. En aangezien we toch een datum moeten fixen dat iedereen kan (toch?) heb ik de dagen dat ik niet kan er niet eens bijgezet. Mocht nou blijken dat het niet gaat lukken om een dag te plannen dat iedereen kan, dan kan ik bijvoorbeeld alle dagen in oktober erin zetten en dan doen we de dag waarop de meeste dames kunnen. Maar eerst maar 's kijken of er iets in september uit komt.

Oei, marbman roept dat ie klaar is. *zwaai*

10. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    ha, 2oe is papmarbman jarig, goeso! :)
    zoals ik t nu zie vrees ik dat we uitkomen in oktober, tenzij een doordeweekse dag (avond? eten????) haalbaar is?

nou we zien wel, eerst lekker op reis jij!

zwaai en knufff, ook voor de LLBB ! :)

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Haai hoooooooo!!

Ik haak alles na 18 september af hoor.
    Gezien mijn bolle staat en bijna bevalperikelen lijkt het me niet verstandig het halve land af te treinen.
    Maar in gedachten zal ik er altijd bij zijn hoor:)

12. Trees

Trees Niet meer actief

He schommelmeisjes,

Elke goed om weer wat je te lezen. Hoofdpijn minder, maar wat is je banner toch prachtig. Duim op weer een prachtige echo van jouw kant!

Klingel ik zit bij Unive en krijg alles vergoed van DE dokter antiek. Unive vergoedt ook 4 ivf-pogingen. Misschien eind dit jaar jij overstappen naar Unive? Die wachttijden :$. G.. daar wordt je bij voorbaat al moedeloos van. Zou ik ook worden. Wat duurt alles veels TL!
    Weet je wat de wachttijden van Dusseldorf zijn? DE dokter antiek doet zijn ivf met hen.
    Shit het zit jou ook niet mee. Lieve Aagje weg, stomme IUI's die niet werken, te lange wachttijden. Ik vind het onwijs k*t voor je en geef je een onwijze dikke knuffel vanwege al dit k*tterige rot nieuws.

Boes in de astrologie. Oktober 2010 duurt ook wel erg lang. Kunnen ze niet één of andere planeten uit zijn baan schieten, zodat jullie planeten eerder op één lijn zitten? Kweet niet zo goed of ik erin moet geloven. Mijn collega is ook helemaal into it. Volgens haar planetenanalyse zit ik nu sinds twee jaar in een zware tijd (goh...) en gaat dit nog zo twee jaar duren (grrr...), maar in februari 2010 ben ik voor kortere tijd uit de baan van een of andere planeet en ga ik me beter voelen om daarna weer in de schaduw van deze k*tplaneet te komen.

Pook oktober niet handig voor jou. Voor je het weet zitten alle schommelina's jouw bevalling live te volgen :D. Hebben jullie alles al klaar, kamertje etc.?

Marb in Paris? OUI? Je hebt daar toch internet gevonden hihi?

Jem hoe gaat het met jouw en je manneke? Hoe bevalt het moederschap je?

Maar hoe is het met jou?

Update van DE dokter hier. Wat een wonderlijke man toch, maar ik geloof heilig in hem!

Het verhaal begon toen ik eergisteren een kopie van mijn medische dossier in de bus kreeg (dat is handig voor als je zelf wil dokteren :)).
    In dat dossier stond een tweespraakje tussen gynaecoloog amc en endocrinoloog amc.

GYN: Pat. heeft een verhoogd anti-tpo en herhaalde miskramen.

ENDO: eventueel een proefbehandeling thyrax in combinatie met schildklierprikken tijdens zwangerschap.

Waarom weet ik dat niet?? Waarom is dat niet gebeurt?? Ik dus boos en DE dokter begreep het helemaal. Nu weer allemaal nieuwe onderzoekjes en gaan we mooi aan die meds beginnen. Maandag weer een nieuwe date. Hij gaat het weekend mijn hele dossier uitpluizen en in de boeken speuren. Ik hou nu al van deze man!

Heb wel het spreekuur met bijna een uur laten uitlopen :), doordat we beiden lyrisch werden over het compleet off-topic onderwerp TPO-antistoffen en het verband met post-natale depressies?!? DE dokter wilde er spontaan op promoveren en ik zou een nieuw behandelcentrum gaan openen. Lijkt me bij nader inzien geen goed idee meer :D.

Zo knuffel voor jullie allen en ik ga huisvrouwen! Vanmiddag met lief gezellige taartjes bakken voor zijn verjaardag morgen.

*smok*

13. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Trees wat een verhaal en wat een APARTE man die dokter Antiek!
    En met dat promoveren wacht hij maar tot hij jou aan een beeb geholpen heeft!!
    Alleen jouw verhaal is alweer een promotie waardig zo onderhand!

Ennuh fijne verjaardag met je mannetje morgen, ook een leeuw dus! Mijn mannetje ook, geweldige combinatie met een tweeling;).

En als jouw mailnaam jouw echte naam is dan delen we wel meer;)

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

Jan 9, 2008
    1,837
    0
    0
    Trees, wat een bijzonder gebeuren bij DE dokter...!
    Heel apart, maar fijn dat ie jullie zo'n goed gevoel geeft en dat je trouwens je dossier hebt gekregen.
    Ik zou er denk ik geen hol van begrijpen;), maar als ik jou zo lees, ben je helemaal bijgeschoold!:D

Klingelding, hoest met je?
    Kun je het al een beetje een plekje geven?

Ik heb idd hetzelfde mee gemaakt.
    Maarman belde op zondagavond (ik zat bij vriendinnen) dat mijn Knetterpoes was aangereden. Ik ben gelijk in de auto gejumpt en al toeterend door een groep hoedjes (zwarte kousen gangers) heen gescheurd.

Het was zo vreselijk om m zo te zien, maar het idee dat katten een bepaalde pijnstillende stof aanmaken als ze pijn hebben en in een soort van trance raken, vond ik achteraf wel prettig.

Mijn knetterpoes leefde zelfs nog en ik heb de dierenambulance wel 6 keer gebeld in 10 minuten waar ie bleef. Toen ie er was heb ik m letterlijk gesmeekt m een spuitje te geven, want het was een groot drama, maar dat mocht alleen een dierenarts doen! Ik werd gek!
    Maar zodra hij de ambulance inging was het 'gelukkig' eigenlijk al gebeurd en gaf hij op.

En nu zit ik weer te janken. Thx! :);)

15. boesje

boesje Bekend lid

Aug 9, 2008
    993
    0
    16
    Groningen
    Nou Trees, misschien is 2010 dan toch misschien HET jaar. Grappig dat jij ook al het een en ander weet over de maanstanden. Ik moet zeggen dat ik er weinig vertrouwen in heb. Hoop toch echt op eerder goed nieuws. Met DE dokter moet dat voor jou ook lukken. Bijzonder verhaal hoor. Vond de info in het dossier bijzonder vreemd. En goe so dat je veel tijd hebt genomen. Een 10 min. sessie in jouw geval is niet meer van deze tijd!!

Pook, kan me voorstellen dat het voor jouw moeilijk wordt. Toch hopen dat september het nog kan worden. Ik moet de data nog invullen. Hoe zit het met de nieuwe beebkamershowfotoooos??

Elke, hah, vandaar. Goed dat ze het toch zo in de gaten houden en fantastisch dat het nu allemaal goed zit. Hoe was nu laatste echo?

Klingel, waar ben joe??

Ik ben al weer in de hyperventilatiestand. Afgelopen zondag PP. Boesman weg voor week. Had (natuurlijk) donderdag 2 ovustreepies en gister 2 dikke. Boesman terug. Ik weg. Heb ei volgens mij gevoeld om 21.00. Was 02.00 thuis. Boesman aan zijn haren getrokken en er nog een PP uit weten te halen. (schatje, moet dit NU?? Ja!!! Het MOET nu!!!!!!) Hij werkte prima mee :). Weet alleen niet zo goed wat de kansen nu zijn. Moet me maar vast houden aan het feit dat onze maanstanden toch nog niet op 1 lijn zitten en me geen zorgen maken.

16. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    daar benk wel!

heb dan wel een poesje verloren, heb er vandaag VETTE KATER voor trug... dat zal me leren tot 0600 uit te gaan met 15 oudcollegas :(

maar, heb wel een grote dosis vitamine plezier gehad, dus ben BLIJ!

@trees; ha, DE dok en De trees kunnen t goed vinden met elkaar: hulde!!! hou die man te vriend zou ik zeggen, hoewel, ook zonder dat je m mag maakt ie je zwanger (zie elke) dus ook ik hou van die man! :)
    wat irri dat je dat niet wist van je dossier... zal wel mateloos interesting zijn he, om dat helemaal door te pluizen? heb je het zelf opgevraagd, en zo gekregen, van t ziekenhuis?
    wat gaat er maandag gebeuren? vertellll meer!!!! :)
    hoe voel je je nu trouwens, heb je weer wat meer hoop en houvast nu er een vastberaden expert met joe aan de haal gaat?
    ikzelf heb hierdoor in elk geval wel een beter en fijner gevoel en hoop voor joe! :)
    @verzekering: super dat unive alles vergoedt!! :) ik ga idd per januari overstappen dan maar; unive klinkt goed met het oog op 4x ivf! :)
    @pook: ik snap, jij kan na de 18e moeilijk meer meehobbelen.
    maar: hebben we niet eerder gelegenheid??????? 2e weekend van sept? die zondag?
    @maar: HUIL, wat vreselijk, je kat (hoe kom je aan die naam? grappig!!!) zo te moeten vinden, nog lijdend ook (maar idd, gelukkig van die trance) .. snif... knuf!
    @elke: jeej, fijn dat je hier (ook) weer bent!
    hoest met de angsten, het genieten, de echos, en het lichamelijke en geestelijke zwanger zijn? vertel???
    @astrologie: daar geloof ik nou weer minder in.. ik zeg, er zijn wel 1 miljoen weegschalen in NL (leuk teken is dat trouwens!!! :D) en die zijn allemaal anders... denk ik dan
    @planeet uit de baan schieten: daar ben ik dan wel weer voorstander van.. voor de zekerheid altijd bijgelovig he! :)
    @hoedjes: hahaha, leuk gezegd maar!
    die hou ik erin, je struikelt hier soms ook over de verdwaalde hoedjes (die in staphorst moeten zijn maar losgebroken zijn dan even)
    @puregon: ben weer aan t junken geslagen, vind t maar stom.
    ik zit ook in mn maag dat meppel sloom doet en heerenveen doortastend, maar dat ik meppel nodig heb voor snelle(re) IVF.
    zoals elke al adviseerde: meppel dumpen, maar ja, ik kan dr antiek niet voor 3 maanden IVF gaan betalen zelf. ik bedoel, dat zal duizenden en duizenden euros gaan kosten? :(
    kutzooi.

@zon: ja, in de zon, krantje, liter water, aspirine... :)

voel me beetje eenzaam na een etmaal veel lieve mensen om me heen, thuis te komen in huis met 1 lege plek van aagje EN 1 lege plek van klingman die ver weg is op zakenreis... huil

@pook en trees: heten jullie allebei nu zoals mijn bijnaam is???? werkelijk??? :)

smak en smok!

17. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    @klingel; dat ligt eraan wat jouw bijnaam is????? Maar vroeger was mijn bijnaam wel Trees.......afgeleid van mijn 2e naam.
    En verdriet om poes verdronken met mega kater!! You go girl zo hoort het!
    En dat is inderdaad ook nog een probleem, dat gedoe met verzekeringen en vergoeden etc........... Ook niet de leukste lectuur om je in te moeten verdiepen!

@boes; wie weet superzaad en een mooie jongen gecreeerd! Je weet het niet he, maar we duimen weer voor je hoor!!
    En foto's babykamer moeten f wachten tot boel definitief af is.
    Nog 3 dagen en dan start mijn verlof, alleen zit ik dan een weekje in het huis van mijn ouders om op 2 chihuahua's en 3 eigenwijze cotons te passen. Dus minimaal nog 3 weken voor er nieuwe foto's zijn denk ik!!!

18. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    @pookie: hehehe, op mijn vorige werk, en ook op mijn huidige, is mijn bijnaam naast ' glitter ' ook ' moeder theresa '

ik schijn een vertrouwenspersoon te zijn die mensen opvangt ofso..

@cotons: wat zijn dat???
    heerlijk trouwens dat je bijna verlof hebt!

@iedereen: schommelsmak!

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Aha, ik dacht bijna dat je een innige relatie hebt met de Librije:) Of daar iets te veel komt.
    mijn ouders wilden mij wel Theresa vernoemen maar dat mocht niet dus het is net ff wat anders geworden. Maar tis wel mijn 2e naam hoor:)

Cotons zijn Coton de tulears, onderstaand is reu van mijn ouders:

20. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    import drentherella
    wow pook!!

wat een foezelige poezelige pluizehondjes! :) helemaal leuk!!!!!!

wel bizar trouwens, we hebben dus een theresa als 2e naam, een moeder theresa als bijnaam, en een *censuur?* als eerste naam, en dat van 3 schommlina's!

hmm, ik word steeds benieuwderder naar DE meeting! :)

Share This Page