Dit wordt heel bizar! Ik heb namelijk ook een erg sterke connectie met deze naam ..... *einde flitsbericht*
Lieve schommelmeiden, Ojeeee, wat is er weer veel gebeurd op onze schommel! 3 trezen , foezelige poezelige pluizehondjes , hoofdpijn wegens teveel drank of zwangerschap :x en astrologische wetenswaardigheden , mogelijke bevaldatum pook op 9-10-9 , carrieremoves 8), hardlopers achter de maxicosi of van dam tot dam 8), Meppel-Heerenveen-Drachten (drachtig is het niet prachtig?) en last but not least, plannen van een meeting met zeer druk bezette schommelina's!!! Hier net terug van een weekend Zeeland, waar ouders/schoonouders wonen. Is allemaal goed gegaan, superrelaxed en gezellig! Alleen op de terugweg kwamen we vanwege vakantieverkeer in de file... we weten nu dat Daniel niet van file houdt, hij heeft alleen die 6 km file gehuild, de rest van de rit niet!! Verder vindt hij het autorijden helemaal prima! @meeting: datum via datumprikker. locatie: Zwolle is voor Marb en mij 1,5 uur met de auto, weliswaar ZONDER file Dat lijkt mij wel acceptabel voor Daniel... @marb: voor Sarah ook? Kan een van ons achterin zitten bij de beebs om ze een beetje in de gaten te houden? En 2 kw's passen toch wel achterin? Tenminste, niet in mijn bolide... maar dan moet ik ff ruilen met die van Jemman, die is groter en heeft airco 8). Als er drama is even stoppen bij een tankstation? Onze beebs kunnen toch niet ontbreken op het picknickkleed??? Hihi, maar je bent nu op vakantie, dus kun je nog niet reageren. @pook, zou zwolle voor jou ook acceptabel zijn vanuit het zaanse? Misschien een idee om pookman mee te nemen? Dat mag toch wel??? Daniel is nu al 6 weken! Medicijntje-kuur is afgelopen vrijdag afgerond en tot nu toe gaat het prima. Hij lacht steeds vaker en hij begint nu ook te kraaien en gilletjes te geven, zo schattig. Deze week ergens nacontrole bij vk en Daniel showen En ik wil weer beginnen met sporten! Zumba lijkt me echt ontzettend gaaf, dus dat wil ik gaan doen (lekker knus samen met nog 2 jonge moeders uit de straat ). Kga ook weer proberen om wat klusdingetjes op te pakken in huis, zoals sierlatjes schilderen EN natuurlijk het fotoalbum van Daniel maken... drukdrukdruk dus! Nu Daniel voeden!!! Liefs, Jem
effe snel tussen t ene en het andere gesprek in. Ik vind eigenlijk ook dat Daniel en Sarah op het picknickkleed thuis horen. Maar of Pookman nou zo geschikt is?? (Al kan ik me ook wel weer voorstellen dat het voor pookerdepook zwaar wordt!!!) Hmmm, lastig. Kus
haai schomlina's! werkelijk, een trees-overdosis op de schommel, dat is niet te geloven! wat leuk!!! @jem: ha, mooi samengevat allemaal!!! over de meeting: eerst eens een datum overeenkomen, wordt nog best lastig in sept als ik dat zo zie! een zondag? een vrijdag(avond)? amersfoort/zwolle? ik ga nu even heel eerlijk zijn... als ik mag kiezen, zou ik het liefst zonder aanhang meeten. wrom? omdat met mannen erbij, het toch anders wordt. althans, denk maar niet dat ik dan ga gillen over eieren, PPs, babyfruttel en andere DQ-spul! ik bedoel, JULLIE ken ik goed, maar julliemannen nie! en dat is eng! nou ja eng, anders! wel snap ik dat het met mannen, voor de schommelinnen met beebjes, makkelijker is uiteraard. brengt mij op mijn 2e punt... is beebjes ontmoeten los van superleuk ook confronterend voor de moeilijkzwangerwordenschomlina's? de vraag is uiteraard rethorisch. ik heb altijd gepictured, een ' KLEED COMPLEET' , oftewel: elke schomlette een beeb!! echter- dit kan uiteraard nog 2 jaar duren, en zolang wil ik niet wachten met meeten! dus- het is OF eventjes bikkelen (en dat kan ik best maar dan spreek ik alleen voor mezelf) en misschien een traantje wegpinken (maar dat mag best en dat is mooi) OF het is meeten zonder beebjes, maar das ook weer niet leuk want dan meeten we de beebjes niet, en ik ben juist zo benieuwd naar LBB sarah en haar verloofde daniel! heheh! hm, ik wou dit toch even delen met julli, omdat ik veel met julli deel, en ik zou t niet eerlijk vinden als ik dit zou verzwijgen, ook naar mezelf toe niet! maar wat mij betreft meeten we dus als de wiedeweerga, where-ever, how-ever (ook nog een leuke: wat gaan we doen? hapje eten? late lunch?) en de vraag is eigenlijk vooral: when!(ever)! sikke schommknuff!!! *knuffel-emoticon*
Haai Klingel, Je hebt helemaal gelijk dat je dit aankaart! Als Pookman zichzelf zou kunnen vermaken elsewhere, dan zou dat mooi zijn... en de beebs tja, dat laat ik aan jullie over. Het is wel zo dat zelfs met hele 'makkelijke' beebs je er toch 'werk' aan hebt en je dus meer bent afgeleid van alle schommelverhalen met schommelbeebs. Moeilijkmoeilijkmoeilijk Anyway, eerst maar eens een datum, right? Liefs, Jem
Even kort over de meet-plannen. Ja ik ben degene die nog niet in haar mail heeft gekeken naar het datumprikding . Sorry ga ik zo snel mogelijk doen, maar ik kan geloof ik veel dagen. Ik ben normaal niet zo van het lange-termijnplannen, dus dat is handig voor nu. Locatie meeten. Wilde Elke liever niet te ver van het Noorden i.v.m. knallende hoofdpijn? Locatie laat ik verder over me heen komen. De trein brengt me wel. Wie meeten. Om héél eerlijk te zijn, vind ik het erg moeilijk om met beebs te meeten. Ik probeer ze in het dagelijkse leven ook zoveel mogelijk te vermijden, want bij elke beeb denk ik zo oud had één van onze beebs ook ongeveer kunnen zijn enz. Ik vind het gewoon erg confronterend en ben bang dat ik dan een middag lang aan het huilen ben, wat ik niet wil . Sorry sorry! Alle mooie verhalen over beebs horen, geen probleem natuurlijk! Maar mocht dit allemaal niet handig zijn, hoor ik het ook graag. Ik wil niet als enige 'moeilijk' doen en het bederven. *smok*
Ik kan jullie ervan verzekeren dat Pookman niet eens mee WILT. Niet om jullie hoor tis niet persoonlijk maar hij heeft gewoon een hekel aan forummeetings. Of er moet in de buurt van Zwolle toevallig een mooie bass stag te koop staan Voor zijn basje rijdt hij graag al is het naar Belgie!
Haai alle theresa/e's! En ook Jem en Boesje en Maar! @Trees: wat grappig dat jij zo'n totaal ander contact met dr Antiek hebt! Ik vind het heel jammer dat hij mij zo nodig heel hard aan moest vallen over mijn gewicht, zonder ook maar één vraag te stellen over onze voorgeschiedenis, dat heeft me vreselijk pijn gedaan. Ik werd en word nog regelmatig gekwetst als het om Charlotte gaat (bijv: na 3 maanden: ben je er nu al eens overheen? En: tja, niet iedereen is geschikt om kinderen te krijgen, misschien geeft je lichaam je dat zo wel aan.) Ik kan daarom ook nog steeds niet begrijpen dat iemand van wie je verwacht dat hij meer verstand heeft, geen enkel inlevingsvermogen kon tonen, alleen minachting omdat ik te zwaar ben. Dat hij er wat over zegt prima, maar het was niet nodig mij daar volledig overstuur weg te laten gaan. Gelukkig vergaat het jou beter! @Jem: fijn dat Daniel opknapt! @all: Zwolle is wat mij betreft ook ok! @beebs: ik denk dat als 1 iemand het niet wil, ze er misschien ook beter niet bij kunnen zijn. Wat mij betreft: ik ben wel nieuwsgierig... @nog net niet zwangeren: komt de 2e moeilijke vraag: kunnen buiken dan wel? Ik had daar namelijk net zoveel moeite mee als met kleine beebs. Over mezelf: het gaat goed tot nog toe! Beeb was van kop tot kont 7,5 cm, bloeddruk 120-80 en urine ok, 1.6kg afgevallen. Wel veel last van hoofdpijn, vlogens de gyn wsl veroorzaakt door.... jawel....: een te lage bloeddruk! Ik moest het maar even met de internist overleggen zei ze, wsl kon ik alweer minderen. Nou ja! Maar inderdaad, vandaag bij de internist geweest en nu gaan we proberen om 200-200-100mg labetalol te slikken. Nou ja, dat slikken lukt wel, maar zien hoe het dan gaat dus! En ik kom dus van 400-400-400!!! Goed, de bloeddruk gaat vaak in het begin omlaag en later in de zwangerschap weer omhoog, maar alles wat er nu af gaat is toch een buffer voor straks! En: bij Charlotte had ik vanaf week 1 een te hoge bloeddruk, die ondanks medicijnen bleef stijgen. Nu is niet alles allen jubel, want mijn bekkeninstabiliteit is pijnlijk en die sufferds hadden nog niet eens de aanvraag naar het UMCG verstuurd, terwijl ik al weken naar de brievenbus ren vol zenuwen. Ik heb vorige week ook bijna alleen maar gehuild van de spanning en verdriet enzo, maar goed, ik probeer me toch maar wat aan het bovenstaande vast te houden. So, nu weet ik even niet meer, dus kus voor allemaal!
lief schommeltje, ik ga nog eerlijker zijn, ik ben het met trees eens.. ook ik vind het ,zeker op onze 1e meeting, erg confronterend om dan 2 kleine schommelbabytjes te zien. net als trees heb ik het er in het dagelijks leven (steeds)moeilijk(er) mee.. en hoewel ik ook erg benieuwd ben naar de schommfrommels, zou ik dat nog liever even uitstellen tot dat compleetkleed.. snappen de mama's en de zwangere mama's dat? moet zeggen dat ik met buiken veel minder moeite heb. als ik die van elke zie, vervult dat mij met haast wel een soort tante-achtige trots! en wat betreft mannen: we kunnen ze allemaal in een kroeg zetten in elk geval, wat jem ook zegt: eerst een datum! lijkt me heel bijzonder en fijn om jullie allemaal te sien!! @elke/trees: hihih, ben benieuwd wat voor contact IK mag verwachten met DE antiek, hehehe! trouwens, ik vind dat we wel groepskorting mogen krijgen haha! @trees: vertel eens over date van gister bij DE dok? @elke: jeeee wat goed dat je mag afbouwen, maar ja, nu heb je weer last van t andere uiterste! is toch wat of niet! en wat IRRI dat die brief nog niet de deur uit, laat staan de bus in, is! :x MOK! huil, ik voel met je mee wat betreft ook het niet mogen geven van bv.. is dat nu echt helemaal zeker dat dat niet mag? ik meende ergens een hoopvol bericht te lezen (via giegel? weet niet meer?) ? juist de bv is zo bijzonder, en juist ook voor jou, dus ik hoop echt dat er iets mogelijk is.... maar ja wat? tegenmedicatie? ik weet niet? weet zh of antiek het niet? @iedereen: dikke knuffel op de schommel, ik ga even eten en dan straks eierentellen in heerenveen. tjah. smak!
Lieve allemaal, Bedankt voor jullie eerlijkheid en openheid! We bewaren gewoon alle beebs voor HET picknickkleed als iedere schommelina een beeb in haar armen zal houden! Dit wordt een meeting met de moeten-nog-beeb-krijgen-mama's, in-verwachting-van-beeb-mama's en de mama's-met-beeb. Tuurlijk is er de nieuwsgierigheid, maar voor nu hebben we foto's en alleen op HET picknickkleed zullen allemaal mama's met spartelende beebs te zien zijn en kunnen we met z'n allen eindeloos beppen over beebdingen En dan zijn spartelende Sarah en spartelende Daniel tenminste ook nog een 'verrassing' voor de andere schommelmeiden. Ja, mijn gevoel geeft hierbij ook een helemaal GOED signaal af... hiervoor was het nog even aftasten. Nou, helemaal blij en hopelijk snel een datum! Liefs, Jem
ha, wat fijn dat je hier ook een GOED gevoel bij hebt! thanx voor je begrip... wat zou marbelous ervan vinden? is die niet al eens trug uit t franse? en trees, waar is trees??
Marbelous zal toch nog wel aan het genieten zijn in La France?? 8) Denk overigens dat die er geen probleem mee heeft hoor! Maar hoestie met jou? Ben je nu inmiddels terug uit Heerenveen? Hoeveel mega eieren dit keer? En wanneer ga je met Woody praten? Kan je - voordat je Meppel dumpt - niet gewoon alles open gooien en zeggen dat je een second opinion hebt aangevraagd bij Heerenveen en dat die WEL IVF-advies geven? Het is toch te gek voor woorden dat je nu alsnog op een wachtlijst zou komen te staan voor Zwolle, terwijl Meppel geen wachtlijst heeft!! De gyn-wereld zit raar in elkaar... :x
Nou, ik heb met lood in de schoenen de kraamzorglijn van mijn verzekering gebeld. Vrouw vraagt: heeft u nog meer kinderen? A: nou ehh, ik heb een dochter, maar zij is overleden. Vrouw: oh, dat is dus gewoon géén. A: ....... Huil! Wat zijn er toch lompe, domme, onnadenkende mensen! Dat zij dat zo moet noteren zal best, maar dat zég je toch niet!
:x :x :x OMG wat een lomp wijf!!! En zulke mensen hebben gewoon zo'n baan.... verschrikkelijk. Dikke knuffel voor jou, Elke!!
elke, wat een enorme horken... hoe halen ze het in godsnaam in hun hoofd om zoiets te zeggen. Ongelooflijk. Wel fijn te horen dat alles goed met je gaat (op hoofdpijn en bekken na dan). Wel rustig aan doen hoor!!! Ik vond de woorden van Klingel en Trees mooi verwoord. Ik zou er geen problemen mee hebben met de beebs maar ik kan het me heel goed voorstellen dat je er moeite mee zou hebben. Misschien in ons gezelligschapje zouden bij mij ook emoties los komen. Vind de reacties op elkaar (van iedereen) wel super. Ik zag in datumprikker dat 12 sept volgens mij het meeste percentage heeft. (alleen Elke volgens mij niet???) Wat doen we dan?? Door na oktober met kans dat Pook niet kan of..... Nieuws vanaf hier.. Boesman heeft nieuwe baan bij rechtbank. Missie volbracht zoals astrologe zei. Hij begint half september en die data had ze aangegeven. Potverdorie, ik begin er de kriebels van te krijgen. Boesman neemt me mee uit eten.. Gezellig, dus ga nu. Kus
@elke: ik heb er al met je over gestampt, maar nogmaals: wat een KUTWIJF MET HET INLEVINGSVERMOGEN VAN EEN BLOK GEWAPEND BETON IN EEN KERNCENTRALE! jemig! dat mensen zo ondoordacht en ondoorvoeld kunnen zijn, het is om te janken. ik zou bijna terug bellen en een klacht indienen, bij die fijne maatschappij die ik ga verlaten teneinde DE dok vergoed te krijgen! MOK! @jem: ja he, wat werd dat allemaal goed en lief verwoord hier op de schommel. ik vind dat echt bijzonder: schommelHUG! en wat betreft je meppelraad: je hebt een goed punt. ik heb volgende week een date met woody. ik denk dat ik dan even diep ademhaal en dan vertel dat ik sec opinion heb van een ander zh, en daar sowieso een heel goed gevoel bij heb gekregen. kijken wat ie doet. kan ie zelf kiezen: patient (dus geld) verliezen of toch maar ni.... zou alleen voor de IVF zijn dan; de IUI blijf ik doen in h'veen @h'veen: hmz, zowel L als R een stuk of 5 kleine eitjes, maar nog geen enkele die erbovenuit groeit. echter, dat geeft niet, tis nog maar dag8 (meestal begint t echo=en pas op dag10) komt goed! @boesje: gefeli met boesman! en snap dat je nu meer aan astrologe denkt.. ik duim !! lekker gegeten vanaaf? wat? waar? grunn? @meeting: moeilijk moeilijk. jammer dat een doordeweekse avond niet haalbaar is? of wel? 1900 verzamelen? nee he? of wel? anders pas okt of nov vrees ik? wegens pookebeeb die eraan komt? smik!
@Boes, gefeli met de nieuwe baan van je hubby! Hoe was je romantische dineetje? @Klingel, laat Woody maar eens flink de waarheid horen! Ben benieuwd wat hij doet... gezien al je verhalen over hem in het verleden, denk ik personally dat hij helaas niet van gedachten zal veranderen :x het lijkt mij een nogal stugge en koppige kerel, hopelijk heb ik ongelijk... Hebben ze in Meppel maar 1 gyn of houden alle gynen het hand boven elkaars hoofd? Misschien moet je ze met hun koppen tegen elkaar meppen @Trees, hoe was je date gisteren met DE dokter? @Elke, wat mooi dat beeb goed groeit en bloeddruk in ieder geval niet te hoog is! Enne... als het werken te zwaar is, dan gewoon ziek melden he.. de gezondheid van jou en je beeb staat op 1! @Rest: sorry moet nu weg, rest komt later!!! Liefs, Jem
Heerlijk gegeten, vreselijk gelachen saam. Gegeten bij brussels lof. (In Groningen inderdaad) Ken je het??? Vis en vegetarisch. Errrrrug lekker en er ook een flesje wijn bij besteld. Heb ik ook goed van genoten.... @meeting, vind het lastig... zit een beetje met het gevoel dat we er gewoon allemaal bij moeten zijn. Kling, vond het een super idee. Vanaf half 7/ 7 uur ergens moet ook lukken. Vooral als Zwolle de optie wordt kan dit wat mij betreft wel. Misschien maakt dit het makkelijker om de goede datum te vinden. Klingel, ik denk dat het goed is om Woody te vertellen van je stiekeme dubbeldate. Je hebt toch niets te verliezen, kijken wat hij erop te zeggen heeft. Trees, hoe gaat ie??? Nieuws??? Lieve schommelina's, kan niet wachten jullie te ontmoeten. Voor straks... slaap lekker!!
Even snel vanuit la France (nee, ben nog lange niet terug. Maandag pas ): Ik vind een meeting zonder Sarah natuurlijk prima! Kan het me heel goed voorstellen en ik schaam me dood dat ik hier zelf niet aan gedacht heb... Wel beperkt dat mijn mogelijkheden om door de week te meeten, maar zo te zien is een doordeweekse dag overdag sowieso niet populair. Verder vind ik inderdaad dat iedereen aanwezig moet zijn. Daarom heb ik ook alleen dagen genoemd die voor mij konden. Als ik vond dat we gewoon de dag met het hoogste percentage moesten doen had ik dat echt niet gedaan hoor! Zo arrogant ben ik nog NET niet Doordeweekse avond... Hm... Kan wat mij betreft wel, wordt wel een beetje een flitsmeeting dan Maakt verder niet uit, hoor! Maareh... Zal ik een nieuwe datumprikker rondsturen? Met de doordeweekse avonden in september? Of maken we er gewoon een mooie halloween/kerstmeeting van? Want ik denk dat Jem en ik wel gigantisch in de file gaan staan als we om 7 uur in Zwolle willen zijn... Dus laat maar weten: stuur ik de doordeweekse avonden van september of de weekenden van november en december? Oh, en nog even @ Elke: wat een ongelooflijk achterlijk stom wijf! Echt hoor, ik begrijp dat niet. Hoe KAN iemand zoiets zeggen?! Natuurlijk is dat er niet GEEN. Jij hebt een dochter en ik word echt gek als ik eraan denk wat jij hebt moeten meemaken. Zo. We kunnen ook daar meeten en die mevrouw met z'n allen de waarheid vertellen.