Hihi, kon het niet laten. Heb meteen de datumprikker aangepast. De avonden in september EN de weekenden van november en december erin gezet.... Oh ja: die kun je dus altijd aanpassen he? Als je nu aangeeft dat je kunt, dan kun je jezelf daarna natuurlijk wel weer op 'nee' zetten. (Jem had dat al ontdekt ) Wij gaan bijv. sinterklaas vieren bij mijn moeder. Ik neem aan dat dat op 5 december is, maar het kan een andere dag worden. We zien wel! *zwaait snel vanuit een niet-zo-zonnig Frankrijk*
lieve meisjes! ik ga meteen mijn data erin gillen van sept! ik denk juist dat het wel een doordeweekse avond moet worden, hoe gek ook, omdat alle weekenden VOOR pookiebeebbevalling niet 100% score zijn. en ik vind echt dat we er allemaal moeten zijn!!!! en de x erna: met babys (in buik!) tenzij we allemaal so erg van elkaar schrikken dat we de eerste de beste file trug naar huis vluchten hahahaha!! ik voel me trouwens wel bezwaard dat ik op 1 of andere manier zodanig ' in ons midden' woon, dat ik zelf maar 20 min hoef te rijden! terwijl het voor mij echt niet uitmaakt waar het is! maargoed... dat krijg je met schommeltjes door t hele land.. dan is t midden.. zwolle! anyway: @trees: SEG EENS EVEN hoe was DE date?????? vertel!! @marb: thanx voor je begrip, smak! en ik ga meteen de datumprikkkerrrrrrrrrr bekijken! @jem: smak ook voor jou! en ben blij dat jij en marb aangeven t te begrijpen.. hoop dat het niet als een ongeinteresseerdheid overkomt ofso, ik wil beebjes JUIST graag zien.. maar ja, nou ja, jullie snappen t wel gelukkig.. smak! @boesje: jeps, ik ga helemaal open (temperatuur)kaartje spelen met woody. en dan moet ie maar zien wat ie wil; ik ga in elk geval doorrrrrrrrrr met plan B(aby) @boesje: ja dat ken ik wel! en wat fijn dat je zo genoten hebt, goeso!! helemaal met je eens trouwens, date kan alleen als alle schomlettes present! @pook: hoe voeljoejoe, vertel eens even? @elke: en jij dan? hoest met de zorgjes, het voorzichtige genieten van plopjes, de angsten, en het facen van al die ignorant people zonder inlevingsvermogen? wat ik al smste: zijn WIJ nu gek, of de rest van de wereld dikke knuff!
Lieve allemaal, @pook, je verlof is ingegaan toch?? good for you! hoest bij je schoonouders (tenminste, het huis van je schoonouders en de honden van je schoonouders ) @marb, balen van het weer!!! hier aan de kust valt het reuze mee, gelukkig niet al te warm, zonnetje en een lekker windje. wb meeting: als het een doordeweeksedag wordt, dan kunnen wij als het lukt misschien beter wat vroeger vertrekken (voor de files). Moeten we dat alleen wel geregeld kunnen krijgen met de beebs. btw zal vanavond ook datumprikker checken! btw2 iemand leuke ideeen voor een lekker kokkerel-receptje (niet al te moeilijk)? Vanavond komen vrienden bij ons eten en die wil ik wel iets lekkers en origineels voorschotelen... Liefs, Jem
haai jem! als je makkelijk maar lekker wilt zou je bv zon wereldgerecht van knorrrrr kunnen maken, bv kip tandoori (wel upgraden met een boel verse groenten! voor 4 p maak ik altijd 2 pakken, maar ja ik ben er zoeentje die altijd bang is dat ze te weinig heeft, dus ik maak standaard veel te veel lekkere uitgebreide salade erbij... kan je ook vantevoren allemaal (behalve de rijst)maken, dus sta je niet teveel in de keuk! of: verse lintpastaaaa (kopen bij bv AH) met gerookte zalm, garnaaltjes, boursin, spinaziiiii...? champi en rode papri erbij, YAM! @prikker: ja ik ga nu kijken! (tsk, dat was vroega wel andersom, toen ik in meppel in de eendebek lag en de gyn, met fonetisch dezelfde naam, mijn eittjes ging checken! gil!) smak!
Ja, goed idee (2e), thanx. Wat trouwens ook erg lekker is (variatie op jouw 2e idee), is noedels met zalmfilet gebakken in honing teriyakisaus en gebakken spinazie afgeblust met wat sojasaus (recept van mijn zus).
Hi meisjes! Ik heb gedatumgeprikt. Eindelijk Elke wat een lompe trien van de kraamzorg. Hoe kan ze jullie prachtige dochter nu negeren . Wat een gevoelloze ...... grrrr.. Ik kan me inderdaad je commentaar op DE dokter voorstellen. Misschien alvast een waarschuwing voor Klingel. Het woord empathie is hem behoorlijk vreemd. Zelf vind ik het erg prettig dat hij zo rationeel is (stuntelige gynaecologen die psycholoogje proberen te spelen vond ik alleen maar warrig), maar sommige opmerkingen die hij richting jou heeft geplaatst kunnen echt niet. Geheel met je eens. Het zal wel een ontzettende onzekere en moeilijke tijd voor je zijn. Het lijkt me zo dubbel, zwanger, blijdschap, angst, het verdriet om het verlies van Charlotte. Het zal wel niet heel veel helpen, maar ik wil in ieder geval laten weten dat ik aan je denk en voor je duim! Klingel wanneer heb je de date met DE dokter? Halverwege september toch? Wanneer ga je gillen in meppel voor behandeling Heerenveen? Uhmmm heb ik het nog allemaal op een rijtje. BTW goed dat je aan het werk was en die 'fijne' discussie hebt gemist. Ik was aan het forumspijbelen tijdens werk en mijn bloeddruk steeg per zin :x. Marb nog steeds lekker in het Franse? Moet ik even wat lekker weer naar je toe sturen? Voila daar is de zon! Boes Brussels lof? Waar is dat? Is dat die nieuwe vega-tent aan de nieuwe Boteringe? Het is trouwens restaurantweek. Lekker eten voor weinig geld. www.restaurantweek.nl Misschien nog een leuke tip voor schommelmeisjes? Pook hoe bevalt het verlof? Of was je nog niet met verlof. Oh help schaam, begin nu te twijfelen. Jem jij eetsmakelijk ----------- Ben inderdaad maandag naar DE dokter geweest. Hij heeft mijn dossier doorgepluisd en vond daarin verder geen aanknopingspunten *mok* en de testen die hij nog wilde doen waren al gedaan *dubbelmok*. Behalve de 24-uurs urinetest voor mijn schildklier. Zondag de hele dag in potjes staan piesen en een schamele halve liter weten te produceren. Dit onderzoek moest dus over *driedubbelmok*. Ik heb de uitnodiging voor de immunoloog ook binnen. Zie mijn onderschrift *megamok* DTL! Inmiddels wel weer uitgemokt, maar het blijft stom. Tegen de tijd dat alweer 2010 is kunnen we waarschijnlijk weer verder. Geduld *(s)mok*
Hi Trees, ik mok met je mee, 2 maanden wachttijd!!! DTL! Klingel zou waarschijnlijk zeggen dat je moet bellen en gillen om een eerdere datum. Niet geschoten is altijd mis. Waarschijnlijk is het eerst nog een intake gesprek ook? Niet meteen spijkers met koppen? :x Enne... nu moet je dus opnieuw in een potje piesen. Je mag zeker geen rose drinken in plaats van water? Wat kunnen ze hier nu nog mogelijkerwijs uit afleiden? En staat de boel vervolgens stil in afwachting van wat de immunoloog gaat zeggen?? Of heb je nog andere lijntjes lopen... Knuf, Jem
@Trees: DTL!!!!!!En niets anders! @jem; jaja verlof hier begonnen en zit nu in huis van ouders met 3 gewonere en 2 minuatuurhonden. Drama veel te veel bukken voor die mormeltjes. En spruw nu helemaal weg? @Marb; datum prikker; tja gezien ik borstvoeding wil gaan geven en ik relatief end rijden van Zwolle woon moet ik gewoon ff afwachten hoe alles loopt. Het spijt me dat ik zo lastig ben maar het is niet anders, prik datum gewoon verder en dan zie ik wel of het gaat lukken. Anders neemt iemand maar laptop met wireless verbinding + webcam mee, dan skype ik wel gezellig mee van afstand vanuit onze Bass-ment. @Elke; stomme lompe hork dat telefoonmens, zelfs daarvoor nog totaal ongeschikt. @Klingel; eieren al gegroeid?????/ @boes; geniet nog maar lekker van eten en wijn, ik heb zo'n gevoel dat dat binnenkort bij jou wel over is met alcohol @hier; verlof dus begonnen en prompt vanmorgen om 4 uur al wakker door hubby. Tja in Amsterdam is wat spannends gebeurt vandaag en hij moest vanaf 5 uur stand-by staan voor werk. Hodjes vonden het maar heel vreemd dat wij zo vroeg op waren. Daarna weer terug het bedje in voor mij, maar het is hier in de brave slaapwoonwijk gewoon drukker en lawaaieriger dan thuis aan doorgaande weg in Citycenter Beetje duf dus nu en niet van veel woorden, misschien morgen beter..........
heel snel! @trees: 3werf MOKKK en DTL DTL DTL!!! date DE antiek is 10/9! jij ook daar? dan wij date doen! @discussie: vertel! (ja of beter van niet, grrr!) @restaurantweek: SSSSSSSSTTTTT niet doorvertellen!! wij zitten elke avond 10x te vol! @restaurantweek: DOEN! onwijs leuk! je kan zelfs bij michelin-ster-bedrijven eten voor een schijntje! *YAM* @date: ga straks kijken wat t zal worden, ik hoop echt sept! @eitjes: gaak nu laten tellen! @pook: verlof joehoe!!! maareh, wat doet pookman dan??? pliesie???? @rest: veel te vertellen maar NUL tijd: dus: kus op de schommel! *zwiepppp*
hahaha, nee pookman zit in de IT, maar vandaag was D-day bij het GVB met de chipkaart Succes met eieren zoeken, hopelijk zitten er meerdere mooie grote tussen die besprongen kunnen worden!!! restaurantweek; wij altijd te laat voor michelin restaurants Mijn droom is nog eens bij de Librije te eten en te slapen. Klingel bofkont woont daar lekker dichtbij enjij bent er wel eens geweest toch? Eerst maar het boek receptenleer hebben/ lezen. leuk voor werk en prive. Misschien kan ik zelf dan ook weer eens creabea doen in de keuken.
Klingel wat is de eierenscore? Vertel, vertel! De 10e? Jammer heb ik geen date met DE dokter. Was wel leuk geweest in dokters piepiekleine wachtkamertje beppen. Pook jij hup je bed in of ben je inmiddels al weer uitgerust van alle ov-chip-vroeg-op-praktijken? Jem Vorige week had ik al gebruld bij immunologie dat er enig haast aan vast zat. Het resultaat is eind oktober. Misschien brullen niet slim. Verder geen lijntjes, behalve wachten op pies-uitslag. Hoezee ik heb mijn potje pies-score van minimaal een liter behaald!! En nee niet met rose, maar liters water gedronken en nog produceerde ik bar weinig. Zaterdagavond wel rose en daardoor zo uitgedroogd de volgende dag dat ik volgens mij te weinig geel vocht pieste! De zusters (jah DE dokter heeft zusters) geloofde niet dat ik hele dag hip met spaflesjes rond heb gelopen. Gniffel, gniffel. Bedenk me dat Klingel waarschijnlijk ook 24 uur in een pot moet gaan piesen van DE dokter antiek . Alvast succes meis!
wat wat wat, ik piesen op antiek?? beh! over eieren: MAAR 1 van nog maar 10mm: TSSSSSSSSSSSSSSS! heb t idee dat ik met drugs minder omeletten maak dan zonder, maar dat lijkt maar zo zeggen ze in h'veen. mok. puregon mag ik nu legaal (!) verhogen en dat doe ik dan ook gretig... pfff... maareh, dat piesen, de uitslag hoor je dus van DE dok zelf? hoe doet ie dat eigenlijk, die onderzoeken? ik bedoel, gaat dat niet via een andere afdeling (als hij een zh was?) enne, piesen.. ik heb geen zin in hele moeilijke LANGDRADIGE onderzoeken.. volgens mij is er met mij niets mis... oeps.. of wel? toch? mag ik niet alleen maar het matige zaad de schuld geven? *gaat in schrik, en dan in negeermode* KNUF van confusede kling na laatste werkdag blijjanksmak
Hihi, van een schommelende temp gaan we over in een zeer stabiele piesmarathonestafette!8) Trees, volgens mij is gillen idd wel beter dan brullen.. maar als ik heel boos en/of gefrustreerd ben, dan ga ik ook altijd brullen hoor. Soms ook erbij gillen, maar dan heeft het gillen niet zoveel effect meer helaas.. Dat is een oerreactie... is heel lastig om te veranderen he.... Misschien kan Treesman het wel?? Anyway, oktober it is... *zucht* Hee klingel, ik had hetzelfde idee hoor van je "met drugs minder omeletten dan zonder"... maarreeh dat "lijkt" dus maar zo? Hmmm... weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden, maar ik ben het er niet helemaal mee eens.. heb je nog opgeschreven hoe groot eieren waren aan het begin, toen ze wel gespot werden maar zonder (il)legale puregon? Liefs, Jem
Hai meiden, Toch nog even dit... Pookie, spannend hoor, die laatste weken!! Enneh.. ik zou inderdaad maar gewoon kijken hoe het gaat.. je kunt er nu nog weinig van zeggen en zo heel in het begin afkolven kan ik je ten zeerste afraden... je borstvoeding moet eerst goed op gang komen en dat duurt echt wel een aantal weken. Dus.. Trouwens Klingel: dus jij bent nu Koos?? Of ben je officieel nog wel in dienst, maar 'op vakantie'? Hoe staat t met de sollicitaties in de kunsten? Klingelman is zeker niet vrij of wel? Ben je nu gewoon lekker aan het chillen in t zonnetje? Of zit je je gek te maken cq zorgen te maken over je eieren en mogelijkerwijs langdradige onderzoeken en piesen in een potje bij DE dokter? Spruw is echt helemaal verdwenen. Blijf wel braaf alles op 60 graden wassen, wil niet dat het terugkomt!! Liefs, Jem
hee jemmetje! je hebt helemaal gelijk wat betreft brullen en gilen! inderdaad, gillen heeft met name effect zonder brullen, maar ja, vaak volgt op gillen wel weer brullen! trouwens, loeien jullie wel eens? ik wel! maar dan moet ik echt wel gevaarlijk ernstig overstuur zijn.. (aagje) over de eieren: heb t net gevraagd, maar puregon, ook meer, of minder, zorgt altijd voor een (of hopelijk meer) betere eieren, ookal had je van jezelf al een prachtige. dat het een keer (lees: nu) langer duurt is gewoon dom toeval/pech. want: nog immer geen dominante omelet-kandidaat! L en R gewoon gezellig wat klein spul.. NAJA zeg. denk dat ze gehoorzaam hebben gewacht op mijn krijs (ohja, krijsen doe ik OOK al! ) dat ze moesten wachten tot klingman trug was van zakenreis! over een dag of 2,3 terugkomen.. nou dat is dus stipt op dag2! got, wat een dagtaak wordt t trouwens zo.. bwhuhhhhhhhhhhhhh @boesje: ja librije! fantastisch! niet normaal! net een grote culinaire toverdoos! @pook: hoe bevalt de rust nu? kan je er aan wennen? gaat dat makkelijk of nie? @treees: joehoe, hoest met oktobermok en pieslieter? stom he, drink je veel roseee, pies je weer minder. toch is een roseetje goed voor de, eh, algehele blijheid.. *proost* @maar: ben je weer uitgeschommeld hier? @elke: hoest daar? ja ik weet wel hoe t hoest eigenlijk dus das mooi. maar wel lastig ook he. angsten en genieten strijden om de 1e plaats.. mok @marb: hoest in la france? beter weer dan hier? in elk geval kom je weer in de zomer trug! @meeting: ik ga NU kijken! ik verwacht dat het een dinertje gaat worden door de week.. moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel heel erg geselli vind! smuk!
@jemm: wek, tegelijk gepost! ik zal nog even braaf antwoorden, maar niet voordat ik heb gejoepiet dat de spruw nu weg is! is wassen op >60 graden de remedie? glukkig maar! en vertel eens verder over daniel, het leven nu met daniel, en jemman, en hoe hij vadert, en en wat de grootste verandering is, en en en?? vertel!!!!!? over werk: ben niet koos, heb nog 1413740234703247 overuren dus ben op vakantie, maar dan wel gek genoeg thuis! verder heb ik opdracht van werk gekregen voor groot schilderij dus ik moet nu mn atelier in duiken! helemaal leuk! ook nog gesprekken de komende tijd (eergister 1 gehad, vertel nog wel live, maar dat wordt m van mijn kant uit sowieso niet.. wel jammer, had er veel van verwacht) wil parttime werken, naast t atelier, maar eerst maar eens stiekem een beetje bijkomen van de afgelopen overspannen-risico-ige 15uurse werkdagen.. plus ZWANGER worden (lekkere combi met solli, maargoed) kortom, ik zing dit jaar nog uit op overuren en opdrachten, maar solli moet wel want ik wil wel graag weer leuk werk doen en spannende nieuwe ervaringen opdoen, ook buiten t atelier (en de echo-kamertjes) over DE dok: ik zat net in oto wel te denken: ik wil niet weer bij stap1 beginnen na 5x IUI en al een GO voor ivf vanuit heerenveen. prima om te piesen, doe ik graag, maar ik wil niet alle afdelingen van de rest van de geneeskunde af. gewoon omdat ik sowieso denk dat dat niets met het DTL van onze onfashionably late baby te maken heeft. wij hebben allebei een goed rapport, hoewel dat van klingman de laatste 2x butt was. het zal een kwestie van tijd, geluk, en iets meer risico nemen zijn .. zo denk ik er (gelukkig!) over. daarom lijkt me zon flush (IUI met heeeeel veel gepimpt zaaaaaad) wat DE dok doet wel fijn! maar ja, stel dat zwolle toch eerder (dan feb :x) plek heeft voor IVF, dan is dat ook wel een goede (en verzekerde! als in betaalde) optie! kortom, opties opties, dilemmas dilemmas. maar- eerst maar eens een EI regelen antischommel nog es an toe! so, aldus! kletskling.
Nou, kletskling met recht..... Moeite met bijlezen na een paar daagjes niet hebben kunnen kijken. Snap het ei verhaal nog (steeds) niet helemaal. Hoe kunnen het nou de ene keer 5 zijn en nu 1 die nog niet je van het is?? Het lijkt me allemaal best pittig kling, als ik het allemaal zo lees. Pook aan het genieten??? Of wennen aan veel vrije tijd. Trees, brussels lof aan grote kromme elleboog... niet boteringe dus. Heb vorig jaar tijdens restaurantweek gegeten bij "bij janssen". was niet super. Net iets te massaal. Toen ik er gegeten had buiten de restaurantweek vond ik ze beter. @meeting, heb ook data weer doorgegeven. (wel lastig om zover vooruit te moeten kijken) voordeel: heb dan bijna nog niets dus ik kan bijna alle data. @loeien, doe het niet snel maar doe het wel, en dan met van die lange uithalen. volgens mij kun je meer bereiken met gillen of nog beter met krijsen. Go klingel!! Elke nog nieuws? Marb, al iets te zeggen over vakantie?? Hoe is t? @mij, nog maar een weekje en dan weet ik weer meer. Ben er nu nog weinig gespannen voor. Jem, fijn dat spruw verdwenen is. Heb je ook nog last gehad met borstvoeding geven?? Of ben je wezen kolven.
@boesje: spannend he, over een week.. poe. aan de ene kant wil je alles weten en wel meteen, aan de andere kant natuurlijk alleen maar goede berichten! ik duimmm! @eitjes: is elke x anders, meestal groeit er uit een boel kleintjes EEn grote. als je hormonen prikt stimuleer je makkelijk meerdere eitjes die groter worden, zoals vorige x. waarom de ene keer wel en de andere weer niet, das allemaal een geintje van die goeie ouwe moeder natuur! maar komt goed hoor, ikzelf denk al wel ei-gevoel te voelen, en ik gil (niet brul) maandag wel weer naar heerenveen.. @meeting: ja nu gaak echt kijken!
gilletje, ik kan een zowat alle avonden! maareh, ik weet niet hoe ik dat bij mezelf nog kan aanpassen het lijkt of ik nix meer kan veranderen/invullen? *kijkt dom-emoticon*
*kijkt niet meer dom* nou, de avonden gaan idd beter.. ik hoop echt op een avond in sept, liever dan een gure overdag in nov/dec toch? hopsa, *timmert met vork en mes op tafel in een knuf eettentje* versamelen met die schommel!! smak!