Ik hoop ook op een snel percentage van 100. Word steeds nieuwsgieriger en wil snel snel snel alle schommelina's ontmoeten. Hoop dat pook het allemaal nog gaat redden... En dat het qua afstand ook nog eens te realiseren is... *gilt naar moeder natuur* wil je alsjeblieft iets goed voor ons allemaal doen. Genoeg eitjes, plakspul en bevruchtingen????
knor.................ben nu wel moe ff vanalles gedaan vandaag. Maar wel heel fijn eigenlijk hele dag met hubby op stap. Nu heeft hij mij alleen weer verlaten helaas en mag ik weer een nacht alleen doorbrengen. Verder hier wel ontspannen maar ik vergeet steeds dat ik maandag NIET naar het werk hoef.Het lijkt nu nog een beetje op vakantie. Raaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr Ik hoop ook nog steeds op september!!! Ik heb gewoon echt GEEN idee hoe dat allemaal gaat als baby er is????????
@ Pook: vul jij anders de dagen in september tot 38 weken ook nog in? Anders kunnen we niet echt goed zien welke dag t beste is... (sorry, geen tijd, moet bij schoonouders aan de ontbijttafel Morgen weer thuis, ga ik teruglezen... Heb echt geeeen idee wat er allemaal gebeurd is...)
Marb; volgens mij heb ik alles ingevuld hoor. Voor mij is Zwolle echt de max hoor; dat is bijna 2 uur met de trein. En auto?????????? Dat hangt nogal af van de files.In ieder geval minstens 1,5 uur. We hebben echt mazzel dat er niemand in Limburg woont Ontbijt klinkt goed, ga ik ook maar ff doen.
haai schommelettes.. hier onweerkling; gister bij (knappe jonge ) gyn geen ei gezien. vond ik verdacht, want ik voelde en verwacht ei. vanmorg (na een ritje schiphol om klingman op te halen) om 0900 had ik een POSI ovutest. dus: gegild naar heerenveen.. net trug uit heerenveen... ja hoor, in die EIgenwijze linker eileider: een prachtig ei van 22mm! kortom: morgvroeg IUI nummer 5.. verder: wat kan je krijgen als je veel vraagt? verontrustende antwoorden.. zoals: met die linkereileider, die alleen via buik-echo te vinden is, is het oogsten van eitjes heel moeilijk, voor IVF. dat zal dan ook via de buik (operatie) moeten gvd, ik ben er klaar mee! so. ik ' neem ' wel een nieuw katje en geef dit hele gedonder op, zo voel ik het even. waait wel weer over met de bui... @meeting: 100% aub snel! @allemaal: bliksemsmak
kan het nog sjaggie-er dan gister? ja hoor! IUI5: zaad ' afgerond NUL' bij doorvragen houdt die term in: minder dan 100.000, dat klinkt dan weer beter. maargoed, aangezien ik ei gisteraaf al voelde springen, en mijn temp vanmorgen HOOG was, is mijn humeur gedaald onder het NULpunt. in hoofdje nu: IVFwachtlijsten, de gyn die t over ICSI had, stressen namens klingman (die morgen naar de uroloog gaat), dusseldorf, DE dok, woody, en vooral een heleboel moedeloos geGVD. gesellig he! ik ga even hardlopen naar de andere kant van de wereld, en dan euhhh weet ik t even niet meer. smak
Hee Klingel, hoe ging IUI? Onwijs balen meis, van IVF via buikoperatie :x:x Hopelijk zorgt een royal flush bij DE dokter met schoppen wel voor goed nieuws!? Gaat dat op korte termijn gebeuren? Of hangt dat af van de resultaten van het potje met pies? Misschien zou heel IVF inclusief buikoperatie dan niet meer nodig zijn?? Ik duim!! Klingel een schildermeesteres!! Whoohoo! Wat voor stijl doe je en met olieverf, aquarel of ben je 'allround'? Ben benieuwd naar je solli-verhalen op de meeting En POOK, ben je lekker aan het niksen!!?? Of is de nesteldrang inmiddels toegeslagen? Onee, je bent nog in het huis van je schoonouders toch? Ik neem aan dat je daar niet gaat schoonmaken, of ben je zo'n persoon die veels te goed voor iedereen is ? Vergeet je niet te lunchen... dat moet je nu zelf onthouden, niemand anders dat voor je doet. Marb, hoe is de terugreis gegaan en hoe was je vakantie? Geen ruzie gekregen met schoonouders dat je teveel achter klaptop zat?? Boesje, hoest met je werk? En hoe zijn je vibes? Ben je inmiddels al wat meer gespannen? @loeien: jahoor, hier ook een loeier, idd alleen als heeel erg overstuur.... *** wordt vervolgd *** Liefs, Jem
Haaaaaiiiii schommelina's. Joehoe, datum is bijna rond! Alleen Elke nog... k Stel voor dat we dan de eerste datum met 100% kiezen, met het oog op Pookies steeds-meer-vorderende buik Heb steeds zo'n beetje half teruggelezen, maar juist de korte stukjes. Was namelijk steeds met een half oog, aangezien m'n schoonouders het idd niet zo leuk vonden dat ik steeds achter de compu zat Dus: kan iemand me een update geven? Zie wel allemaal niet-blije stukjes, geloof ik...
Klingel wat een verdrietige berichten bereiken mij vandaag . Je wordt er verdorie een partijtje moedeloos en wanhopig van! AIS!! Ik mopper en huil met je mee en geef je een onwijze digitale knuffel. Mocht ik DE dokter nog spreken dan zal ik hem een beste schop onder zijn kont geven en hem fijntjes uitleggen dat hij echt alles, maar dan ook ALLES uit de kast moet trekken om een lieve Klingelbeeb te laten ontstaan. Meis ik denk aan je en leef met je mee. *smokkerdesmok en een reusachtige knuffel inclusief een schouder waar je op mag huilen*
Klingel: Nee. Nu ga ik ook LOEIEN, KRIJSEN ed.:x:x:x Gelukkig zijn zwemmertjes niet helemaal 0, maar de term < 100.000 is ook niet zo positief. Inderdaad hup die KLINGman naar de Uroloog en nu op een zwaar zwemmer bevorderend dieet: - Nix geen strakke broeken meer, alleen maar wijde boxers en goed luchtdoorlaatbare linnen broeken of pantalons. - kLaptop op schoot is strikt VERBODEN - ROKEN OOK verboden!!! - En geen vliegreisjes meer ( schijnt ook nadelig te zijn) - Wel lichaamsbeweging (sex telt niet!) En op dieet: - geen alcohol of andere drugs meer!! - HEEEEEEEEl VEeeeeeeeeeel vers fruit en groenten - pompoenpitten voor zink En dan regelmatig de leidingen doorspoelen Zoiets, of misschien toch ook ff uroloog afwachten misschien heeft die nog een wondermiddel?? Is er nog wel een IUI uitgevoerd of had dat al geen zin meer wegens gesprongen ei?????? Maar wat een geknuppel zeg, loop maar lekker hard en gooi al die frustratie eruit!!! @marb; samenvatten lastig met veel geklingklets. Belangrijkste is bovenstaand. Trees is op oorlogspad geweest maar met goede gesprekken met dr antiek. Tevens ook nog wat onderzoeken lopen bij gewone dokter. Jem en Daniel OK maar nog wel op hoede voor spruw aanvallen. en hier verlof en broeden, met (vervelende) hondjes.
Hmmm.... Dat klingt ( ) ongelooflijk STOM (omdat ik niet meer mag schelden, anders zou er wel iets veel ergers uitkomen!)... Als ik het goed begrijp waren er weer niet genoeg zaadjes bij Klingman te bespeuren? Ben er helemaal verdrietig van... Waarom moet het nou zo moeilijk zijn voor jullie... ? En Trees.... Ook niet echt veel hoop meer dus? Zit hier gewoon een potje te huilen in m'n uppie. Zie er vast belachelijk uit... Meiden, ik denk aan jullie!
Zo ik ben ff aan de google geweest want het kan gewoon NIET zo zijn dat van de paar meiden/stellen die hier posten er 2 ongewenst kinderloos blijven. En de percentages zijn het met mij eens!!!!! Dus Dr Antiek gaat wonderen verrichten voor Trees, hij spit door de dossiers en komt tot een desastreuze misser in de combinatie schildklier, immuno blabla huishouding van Trees wat dan met een aantal pillen te verhelpen is. En Klingel gaat nu linea recta door naar de ICSI waarbij zij zowaar in 2010 reeds zwanger IS van een 2-ling. Tot zover mijn blik in de toekomst................
ha thanx voor opvrolijkspul, @marb niet huilen om trees en mij.. dan gaak ook huilen! ik mantra dat het altijd erger kan, maar zowaar voelt/denkt dat vandaag niet helemaal zo. erg he @pook: haha.. goeie tips! maar klingman doet bijna alles al wel/niet wat wel/niet moet. ik ga m alleen maar eens meer aan de vita's zetten. rare is dat eerst best okee was, en nu dus butttttt. kan door vliegen komen, maar waar kwam t dan vorige 2x door? iui is wel doorgegaan, gyn zei, laten we maar doen, anders ook zonde van junk-ellende. blij mee: nummer5, hopsa, ivficsiDEdokheerenmeppel en klaar.. @percentages: klopt, kan niet kloppen! iedereen: zwang moet! en nu gaak NOG x hardlopen in mijn superhippe blije knal-hardloop-outfitttttt
@ Kling: mja, dat het nog 'erger' kan zal allemaal best wel... Maar dat neemt niet weg dat dit gewoon ontzettend rot is. Een vriendin van mij dacht mij te kunnen opvrolijken met 'het kan altijd erger' toen mijn vader overleed. Ze wist me te vertellen dat er ook kinderen zijn die al op hun 5e wees zijn, bijvoorbeeld. Tsjaaaa.... En ik vind het echt heel erg dat het niet lukt. Wordt soms heel makkelijk over gedaan: wat je niet hebt gehad kun je ook niet missen. Nou, daar geloof ik dus echt geen klap van!
marbje, JEMIGGGG wat een opmerking! dat is echt wel debiel dat ze dat zei. grommmmmm idd, tuurlijk is het voor mij/ons nu heel erg erg. ik ben alleen niet zo goed in dat toegeven, en het vasthouden. er gaat veel door me heen, maar laat ik dat allemaal maar eens NIET opschrijven voor de verandering... liever mooie blije verhalen hier; een trees die bezwangerd wordt, een boesje en een kling die volgen... dan een blakende pookiebaby, een schitterende elkebaby, een romance tussen daniel en DE LBB... en dan leefden we nog lang en gelukkig! op t picknickkleed! .. zou t ooit? *ren klingel rennnnnn* knuff
Heb met verbijstering je berichtje gelezen kling, voel en leef met je mee. Het gevoel dat het gewoon niet lukken gaat. Tuurlijk gebeuren er ergere dingen maar daar gaat het nu gewoon even niet om. Het blijft zo'n proces waarbij je jezelf elke keer weer bij elkaar moet rapen en er vol goede moed weer tegenaan gaat. Maar dat neemt niet weg dat dit op dit moment klote is en ik vind dat je ons hebt om het te uiten. Dus laat het niet om op te schrijven wat je denkt/voelt. Alles mag eruit geloeid worden nu. Dit is toch het ultieme LOEI moment??!!!! IUI wel doorgegaan?? wrom dan?? Is dit dan ergens nog wel zinvol?? Iets om je aan vast te houden?? Hoop dat het rennen de frustratie eruit rent... Knuffel van hier.
AIS!!! Laat sprookjes uitkomen, want anders is het stom stom stom. Speciaal voor Marb probeer ik niet te vloeken, maar ik weet genoeg woorden die nu van toepassing zijn. Klingel heeft het rennen wat geholpen? Alle zorgen eruit gezweet? Marb jij hebt een rare vriendin. Wat een ontzettende misplaatste opmerking :x Uhm.. ik wil ook even heel snel klagen. Tis allemaal niet zo erg als van Klingel (schaam-schaam), maar ben in een megapest bui. Dat rottige zwanger worden/ bijven gedoe ook. Ik heb al drie dagen menstruatiepijn, maar ik ben het niet. Het voelt alsof ik het ben, maar wordt het gewoon niet. Ik ben de afgelopen zeven weken twee keer gecurreteerd en ben nu bang dat er iets mis is gegaan . Ik durf het v...- woord en het a...- syndroom niet uit te spreken en hoop dat ik spoken zie (voel) vliegen. Wie heeft ooit bedacht dat vrouwen zwanger worden?! Toch compleet niet van deze tijd. Ik ben voor een afhaalchinees van dikke buiken en beebs!
Ik heb nog geen reden tot klagen maar als ik het wel had zou ik het ook doen. Lieve Trees, dat van jou mag ook gewoon hier neer gelegd worden. Ik zou jou klagen, na wat je allemaal al doorstaan hebt, zeker niet minder erg noemen. Maarrre, wat nu.... toch maar even langs dokter??? Of toch wachten tot ongi door komt. @meeting, snel aan toe dus EEEEEEELLLLLLKKKKKEEEE, invullen die dataplanner!!!!