Ik wil ook meeten en snel!! Volgens mij moet je tot 8 weken wachten na een curretage en ga je dan pas aan de primolut in de hoop dat het werkt... Ik zit nu op bijna 7 weken..grrrrr. Heeft geen zin om te bellen en moet maar geduld hebben. Ik herken de buikpijn absoluut niet van de vorige curretages. Ik zit dus de hele dag mijn tampon te bestuderen op rode vlekjes . Ik heb drie mini-stipjes verloren de afgelopen drie dagen en lees hierover allemaal enge dingen op het world wide web. Klingel hoe ist nu met jou?
Tsjonge, wat een ellende hier... @ Trees: hmpf... Dat klinkt ook al niet best! Ik zou zo graag willen dat ik iets van jullie kon overnemen...
Lieve schommelmeisjes, Klingel, hoe is het nu met je....? Sorry nog voor mijn eerste berichtje, had niet gezien dat jij al een berichtje had geplaatst en daarna moest ik snel weg :x We moeten idd nu snel meeten, want ik wil jullie nu allemaal wel een keer een echt IRL knuffel geven! Er is zoveel verdriet en vreugde gedeeld met elkaar en digitale knuffels doen ook heel veel, maar elkaar nu eens echt ontmoeten lijkt me ontzettend mooi. Trees.... waardeloos die klote onzekerheid!!! Moet je nu nog een hele week wachten? :x Kan je echt niemand bellen om dit voor te leggen? Wat een klotezooi, waarom kan het nu niet gewoon es een keer goedgaan voor jullie!!!! :x:x Dikke troostknuffel voor iedereen, Jem
Aaaaahhhhrggg, Marb wil jij even kijken of datumprikker wel of niet doorgekomen is? Heb alles ingevuld inclusief toelichting en met agenda op schoot, geeft dat klote ding een error! Is nu alles weg, of niet? Ik moet even snel nu, maar wel even een hele dikke knuf voor klingel (ja alweer een ) en voor Trees! En ook voor de anderen want die vink ook lief! smak!
Hai Elke, Ik denk het niet ... :x Kon je wel wat avonden in september? Kanshebbers zijn: 15 en 22! Dus als een van die 2 kan, dan hebben we een date! Liefs, Jem
HUIL!!! De 15e kan ik niet, de 22e wél! (Mits ik dan geen 20 weken echo heb, die slomo's hebben nu nog niks doorgegeven!) Zullen we het dan eerst maar op de 22e houden?! kus!
Joehoe! De 22e it is! Date staat vast! *schrijft snel in agenda* SCHOMMELDATE! (anders gaan we wel met z'n allen naar jouw 20weken echo maar even serieus: die heb je toch niet 's avonds? )
Ja, er is een datum???????? 22 september!!!! Dan wordt het een vroege avonddate nietwaar??? Hier alles natuurlijk onder voorbehoud, 38 weken zwanger dus spannend. Maar ik hoop dat het gaat lukken!
joehoe! een blij bericht: 22e schommelllllllldate! wat mij betreft is meeten om 1700 mogelijk, voor degenen die dan vrij zijn/verlof hebben/spijbelen? @pook: ieks, 38 is wel veel al.. spannend! ik heb 1x gedineerd met vriendin die half etmaal later beviel! maar dat lag niet aan mij hoor! @iedereen: missch even gsm uitwisselen tegen die tijd? enne, een leuk cosy knus schommelwaardig eetcafeeeetje zoeken? *blij* ohja en wat betreft vragen: @IUI: wel doorgegaan in t kader van ' nu we er toch zijn ' (achteraf dacht ik, sjit das dan wel een officiele poging voor de verzekering, hmz) @uroloog: geweldige, spannende, indiase, intuitieve, tingeltangelende, triggerende edoch zwaar wegaandervoorderige en actieondernemende man. klingman 2x uitgebreid zaadonderzoek EN pies-onderzoek, in deze maand. hopsa! *gilt naar bioscoop wegens ' jij moet ontspannen en afgeleid worden-date ' met goede vriend* KNUF aan iedereen...
HA!!! Mooi dat iedereen toch nog bij elkaar gesprokkeld is voor schommeldate. GSM nummers uitwisselen lijkt mij goed idee. Marb heeft alle mailadressen. Is het een idee dat alle nummers naar haar gaan?? Dat zij alles doorstuurd?? (of maak ik het je nu moeilijk marbelous) Ik heb vergadering tot 5 maar ik spijbel wel wat van de tijd af. Moet kunnen want da doe ik ander nooit. Trees, nog steeds saam reizen?? Whahahahaha, hoe herken ik je????!! Dat wordt waarschijnlijk afspreken bij het peerd van ome loeks. Of allebei een rode roos int haar! Of knalgele gympen... die vallen ook op. Ik heb kortingskaart!! @mezelf, nog maar een paar daagjes voor mij to test.... ben helemaal niet gespannen, heb ook nergens last van maar ik ga ervan uit dat het weer niets wordt eigenlijk. schommelknuf uit hoge noorden
Heb jullie allemaal gemaild met mijn mobiele nummer, als iedereen dan op reply all klikt moet het volgens mij lukken Meeting vanaf 17.00 uur met inloopspreekuur doen?
Jaah ik kan ook spijbelen!!! Ik ben herkenbaar aan de vrouw met roos en krant bovenop het paard van Ome Loeks . Kan niet missen toch? *hup trees aan het werk jij*
wel alle spijbelende schommeldoosjes op een ovustokje! we hebben een deet! en ik vind het een geweldig plan om een inloopspreekspijbeluur te doen marb! 8) 1700 it is, zwolle it is, nu is nog de vraag: waar en hoe herkennen we elkaar! voor dat 2e ben ik niet zo bang, ik neem aan dat de schommeligheid er toch bij iedereen van af moet spatten! het 1e: zal ik eens een onderzoekje doen, in t kader van dat ik deze week nog door zwolle huppel? @trees: beetje late reactie wegens alle dateperikelen, maar: 1. hallo zeg, jouw ellende kan je niet vergelijken met de mijne! ik vind de jouwe erger, want wachten op hoop, het krijgen, en dan de hoop weer zien en voelen weggejat lijkt mij erger dan gewoon, eh, geen hoop. 2. hallo zeg, wat zullen we nou beleven? je spot niet, wel, voelt je niet, wel zwang? en dan de curretagestress en alle nietuitsprekenwoordenpieker... boeh, ik geef je maar weer een IkKanHelaasNietsAndersOfMeerDanJeEenOfficieleNooitafkoelSchommelKNufffffffffffffff en een IkDenkAanJouAlHebJeDaarGeenFloepAan-Aai... 3. wat is AIS? vroeg de afkortexpert! alles is schijt? achterlijke idiote shitnieuwtjes????? adobinabel inenintrieste snik-materie??????? *denk-emoticon* @boesje: ik duimmmm voor joe. joe moet zwang. joe moet niets verdachts voelen, joezelf zowaar niet gekmaken, en dan opeens een posi test hebben! amen? knufff van miezerende kling met het HCG van een onbekende Moeder voor Moeder in lijf die mijn titt'n gek maakt en mij, zo mogelijk, nog schommeliger. *LOEII*
dat zou wel geselli zijn als ie van JOU was! ik heb voor t eerst LAST van die pregnyl.. hete zere nippels! heb jij dat gedaan? foeiiiii poook!!!
@Kling: Hahaha! Nou, ik denk dat je hcg van heeeel veel schommelende dames in je lijf hebt Schijnt dat ze een hoop pies nodig hebben. @all: Joepiedepoepie!! Het is gelukt met de deet en wel in september DIT jaar Ik zal eens aan Jemman vragen of hij kan spijbelen, zodat ik eerder weg kan! Ik hoop op Jemman 15:30 thuis en Jem 15:45 wegrijden. @Marbje, zal ik jou dan tuus ophalen? Ben ik er rond vieren *hopelijk*. @all: Enne... ik ben herkenbaar, wegens al niet meer incognito op de foto staan met Sarah en Daniel schommeldeet, haha. Maar het is natuurlijk wel leuk om iets geks te doen... weet je, dan doe ik wel zo'n hawaii bloemenketting om. 8) @Trees: AIS!! Ja, ik dacht dat ik wat had gemist, omdat niemand er meer naar vroeg! afgestompte instabiele shitzooi? avondenvullende irritante stompzinnigheid? @Kling: hoe was bios trouwens en hoe is het met klingman? vindt hij de onderzoeken zwaar? zo niet lichamelijk, dan wel geestelijk? @Boes: en toch duim ik voor je!!! @Elke: 20 weken echo al bekend? @Pook: en, lekker uitgeslapen vanmorgen? of moet je de hondjes uitlaten? Gisteren een zumba-outfit gekocht! Ga vanaf half september weer lekker sporten. BMW! Liefs, Jem
jem! hawaiketting, dan ik rieten rokje aan *aloha* 8) zumba: whoohoo! you go girl! dit klinkt als iets dat ik ook wel leuk vind trouwens. domme vraag: kan je t ook thuis doen voor de tv? ik haaaaaaat sportzaaltjes! BMW wat wat wat? gratis bij een les zumba? beweeg maar wat? bounce met week achterwerk? bonk met waggelpootjes? daniel: hoe doet daniel het? en jemman? en en? vertel eens, hoe erg is je wereld op zn kop gezet? film: de nieuwste van tarantino: hi-la-risch en brad pitt is geweldigggg! allemaal gaan kijken, indien je van vlijmscherpe dialogen houdt (en dat doe je als je een schommelbeeb bent) en van bloedvergieten (ieuw!) klingman: ondergaat de grondige pies/zaadonderzoeken gedwee. hij is een uberman van het oplossings- en resultaatgerichte soort, dus hij zet kiezen op elkaar en bikkelt. tuurlijk baalt hij ook onwijs. is ook niet leuk, en beetje verontrustend, als kwaliteit opeens omlaag schiet. maar we staan saam sterk, en steunen elkaar! boesje: kom es door met je gsm! elke: ja jij ook, of moet ik m doorsmoezen? strijken: jaahaaa... getver.....
AIS = Alles Is Stom!! Niks ingewikkeld aan Vandaag gebruld in het ziekenhuis, misbruik gemaakt van de miskramen , een snik laten horen en tadadada vrijdag al een gyn-date met eigen gynaecoloog. Uitzonderingen bestaan om gemaakt te worden. *grijns*