Jaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben ongesteld !! Ik heb mijn afspraak voor vanmiddag afgezegd en ga genieten van tampons, buikpijn, bloedverlies en chocolade. Ik ben werkelijk waar nog nooit zo opgelucht geweest. Ik liep echt veels te veel te stressen . Ik zag onze kinderwens voorgoed voorbij zijn en met dat idee ging ik 'denk' ik iets teveel aan de hobbel.... Maar het maakt allemaal niks uit, want ik ben ongesteld!!!!
JOEPIE!!!! *blij* Ik ben voor niemand ooit zo blij geweest dat zij ongesteld was geworden!! Zelfs voor mezelf niet (ook niet in mijn jongere jaren toen ik op een verkeerd moment de pil was vergeten en ik een morning after pil heb moeten nemen, haha). Nou ik zou zeggen "geniet" ervan! Liefs, Jem
Voor Boes hoop ik uiteraard dat ze NIET ongesteld wordt.. dan heb je ook nog wat aan het hotelletje en kunnen jullie zonder PP druk heerlijk liefdevol galmen??? Over lichamelijke aanwijzingen gesproken: die had ik ook niet hoor! nada noppes njente. En, Elke, hoe ging de ECHO ECHo ECho Echo echo cho ho oooo oo o??? Pook: Jaa, nog een schommeldame die heeel druk is in haar verlof *shake hands* is je STUDIE nu trouwens al afgerond????? En is de babykamer helemaal klaar? BEN JE ER KLAAR VOOR? @sporten: hmm.. overdag sporten kan op zich wel... ik ben ma en di vrij.. maar voorlopig hou ik het denk ik eerst even bij Zumba in de avond. Ik moet nog steeds een afspraak voor nacontrole en het is nu al 8 weken geleden!!! Krijg bij de VK steeds een stom antwoordapparaat . En last but not least Klingel, je bent pretty close, maar je hebt helaas toch geen cocktail in de wacht gesleept... het is simpelweg: Buik Moet Weg! Tadaaaaa....! Ben je trouwens erg brak??? Jaa? Dan was het zeker wel gezellig gisteren ? Schommelsmak, Jem
das nog eens een mooie binnenkomert: TREES ONGESTELDen daardoor iedereen hieperdepiep hoera!!! @trees: goeso, goeso!! paar doemscenarios bij t grofvuil zetten nu! en alle hoopmoedvertrouwen op De dok en de gronyngyn zetten!! *doet NuKomtAllesGoedLeesPlakPrittTreesBaby* (trees, zelf ook meedoen! die ongidans werkte ook al zo goed!! ) ook fijn: boesje NIET ongesteld! en terechtttt!!! 1. loeien mag 2. bloeien niet!!! @boesje: SO trouwens, jij een turnbabe? geen geschommel op de balk dus? ar ie es pie ie sie tie voor jou!!!!!!!!!!!!!! enne, fijn dagje vandaag! enne, lekker schommelen en galmen daar in dat hotelletje hoor, dat sal se leren! enne, voel je al wat voel je al wat voel je al wat?? ik duimmmmmmm! mooi gezegd trouwens, over dat wel/niet zeker weten dat je wel/niet zwang dacht te zijn! @jem: nog een BPB dus op de schommel! heb je de VK nog kunnen bereiken? DTL! hopsa! @marb: BMW, jeetje dat ik dat nou niet zelf kon verzinnen zeg! tuulk M B W! hopsa, zumba zum!! @vraag over elke: de echo was GOED! zij heeft even geen internet, maar bij deze dus: keurige echoooo, alles op schema. alleen- wel blaasontsteking (elke, niet de baby) en das opzich niet leuk, maar wel leuk wegens schrik om eiwit in bloed en uiteraard alle rampscenarios in hoofd! @vraag over drinken: ik drink regelmatig een wijntje, maar wel matig, en heel soms onmatig. na 1 jaar hysterisch anti-post-ei-iaans droogstaan, doe ik gewoon een borrel als ik daar zin in heb. ja of ik klap een wijnarrangement van 8 gangen achterover, zoals gisteraaf, bij hoge uitzondering. kortom @jem: JA! @pook: jajaja seg eens, ben je der klaar voor??? !!! en pookieman dan? spannend he! gilletje! @kees: ik vind kees ook heel leuk, qua zandbak! ik denk alleen dat de azen misschien iets meer ELKE wat wils zijn *kijkt blij om zich heen of iemand die prachtige gezegde-grap wel heeft gehoord* @woody dumpen: woody dumpen??? wie ik???? zou ik dat doen vandaag????? heb ik dat gezegd???????? euh, woody is denk ik in zijn vakantie met zijn kont op een franse poivre gaan zitten! na mijn LOEI over ' afgerond nul ' (en gehakkel dat klingman in heerenveen makkelijker heen/weer naar werk kan) begon hij plannen te brouwen over ' morgen met IVF beginnen, ZONDER wachtlijst wegens meppel/zwolle en trouwens, zwolle boekt beste resultaten van NL' maar eerst: uro uitslagen afwachten. @dusseldorf: gister over vergaderd met dintjes, en vandaag met klingman. 7x heen en weer (5 uur per x) in pakmbeet 10 dagen is heftig. we houden DD als escape/strohalm/reserve plan de campagne. en... dat voelt GOED. so. amen!
Zooooooo.... Klingel is er weer Hier is t weekend begonnen, jippie! Morgen gaan we waarschijnlijk twee poezels halen Jooooeeeehoooeeee! Wil al zo lang katten, maar kwam steeds iets tussen. We krijgen er 2, van 13 weken. Ik ga trouwens vrijwilligerswerk doen voor moeders informeren moeders, ben benieuwd. Zie http://www.nji.nl/publicaties/opvoedingsondersteuning/FactsheetMoedersinformerenmoeders.pdf voor info. @ Kling: ik snapte je woordgrapje. Slim he? Fijn dat je je zo goed voelt over alle ziekenhuizen/dokters/IVF! Wat is precies het plan de campagne? Woody is weer lief, aangezien hij je van de wachtlijst houdt. Go Woody. Hoe is t met de LGG? Is die van de baan? @ Elke: fijn van de goede echo! Gefeliciteerd! Balen van de blaasontsteking, maar tis beter dan een hoop andere doem-scenario's. @ Jem: hmmm... nou, wie weet over een tijdje Zumba klinkt leuk, maar vrijdagavond vind ik echt niet handig... @ boes: hou je het nog vol? Wanneer ga je nou testen?! @ Trees: genoten van chocola en vrouwenseries enzo? @ all: dikke weekendknuf! (ja, marb is vrolijk, valt het op?!)
marbje! wat liefffffffff 2poezels!! fooootoooos! onmiddelijk!!!!!! over woody: als ik echos in mep doe, kan ik zonder wachtlijst naar zwolle voor de rest! nou, en aangezien ik toch mijn eigen gyn speel, regel ik de echos wel in mep. woody leek opeens mijn haast te snappen (traantjes werken dan ook goed! ) en tjah, ik maakte me toch wel druk over 5 uur heen/weer naar dusseldorf.. voelde stressy, ook bij klingman. dan het volgende vraagstuk: wat doen we met antiek? wachten tot die vergoed wordt (per januari) indien nog nodig? argh! @iedeeen: fijn weekend allemaal, en @boesje ik blijf duimen!! gaaaaapjes ik ga op bank hangen met klingman en klingkatjes! *smak-emoticon*
Meiden! @elke: supergefeliciteerd met je goede echo!! Elkeman ook blij, schommelbeebs blij, iedereen blij! @klingel: jeetje, wat goed van Woody! Hihi, had ik eerlijk gezegd niet meer gedacht . Dat heb je toch goed voor elkaar geklingeld! Joepie! @azen: ben ik ook voor hoor! En ook voor hoogstaande woordspelinkjes, woopie! @marb: poezen, leuk en vrijwilwerkMVM ook leuk en vrolijk zijn is ook leuk!! vrijdagavond is dus niet leuk, maar wie weet wordt het nog een andere avond... ik zal eerst eens uberhaupt beginnen en dan zien we wel. OK? @klingen: DD is op zich misschien leuk als cupmaat (zal ik nooit weten, ook niet met BV ), maar met de auto niet! Doe maar knuf van mij aan klingkatjes en aan to be marb katjes! Hier is het nu gelukkig weer OK. Daniel had een verschrikkelijke huilbui.. nu eindelijk rustig cq slapend... last van z'n darmpjes *sad emoticon*. Echt zo zielig om van die grote biggelende tranen te zien en die wanhopige pijnlijke blik in z'n oogjes..... Maar we hebben hem johannesbroodpitmeel gegeven en dat ging er goed in.. hij werd er meteen rustig van.. nu hopen dat het werkt.. *drinkt braaf venkelthee op* Wordt geen latertje voor mij vanaaf. Iedereen veel plezier met bankhang, hotelgalm of andere weekendbezigheden! Jem
Hier is de rode muts . Klingel Woody is goed bezig! Wanneer ga je beginnen met IVF? Vind het zo spannend voor je en dit moet het gaan worden! Dr. Antiek even in de ijskast en wachten tot januari? Misschien wel een goed plan of alleen de intake daar doen volgende week. Kijken wat de beste man te vertellen heeft en dan pas het besluit nemen? Dusseldorf is inderdaad erg ver en snap het wel. Wij hebben Stuttgart in ons hoofd, maar vind het allemaal ook te stressy met reistijd. Wij gaan eerst voor nog twee pogingen in ons kouwe kikkerlandje en Stuttgart wordt onze laatste strohalm. Oxiderende poepgat is hilarisch *ligt dubbel* Boes en en en? Ik duim voor je ondanks jouw slechte vibes. Wie weet helpt ons geduim nog enigzins en gaan de planeten er gunstig van staan Klingel ik snap Kees en zijn zand bak niet. Voel me nu errug dom Marb wat een goed vrijwilligerswerk. Goed zo! En heb je al mooie pics van de poezebeesten? Jem arme lieve Daniel. Wat zielig als zo klein manneke zoveel pijn heeft. Ik hoop dat het wegblijft en dat jullie een fijn rustig weekend mogen krijgen. Elke van harte met je mooie echo! Drinken-vraag. Eerste jaar niks gedronken. Toen zei gynaecoloog dat ik 'gek' was en dat ik dezelfde avond nog een héérlijke fles wijn met lief moest opentrekken, omat een paar glazen per week na ei echt geen kwaad konden. Ik heb zijn advies sindsdien opgevolgd en ook wel meer dan een paar glazen . Behalve als ik het idee heb zwanger te zijn, drink ik niet meer. Deze opoe gaat een lekker bubbelig badje met lavendel nemen. *smok*
heey rooie doos! @kees en zandbak: zie EETablissementenmeel! @duitsland: precies wat joe zegt: beter als volgende strohalm aangrijpen.. jullie ook eerst nog NL, en indien nodig (NOT!) dan heb je het DLplan nog he... deze ronde vond ik al erg zwaar, al dat gesol aan.met mn lijfje.. 5uur reistijd, en dat x of 8 in een ronde, zie ik gewoon niet zitten even.. en klingman ook niet! denk dat ik iets te paniekerig lijntjes aan t uitgooien was laat ik maar vertrouwen hebben in uroloog (die zei, als zaadkwali OK was, en opeens daalt, dan is dat altijd te verhelpen!) en ... in woody (maar alleen omdat ie the IUIword niet liet vallen!)
Gelukkig ik ben niet dom, maar gewoon te lui om mijn mail te lezen . Stuttgart is 6 uur, 6 uur terug en de LVIG-behandeling duurt 3 uur. Gekkenwerk . Inderdaad paniekerig, draadjes-uitgooien-pogingen . Wanneer krijg je de uitslag van de uroloog? Wanneer met IVF beginnen? Wij gaan waarschijnlijk nog een maand met rubbertjes spelen. Het is verstandig, maar voelt niet goed . Het is beter zo denk ik. *even snel kijken of badje inmiddels niet overstroomd is*
@ Jem: oei, zit nu ineens te denken dat ik niet gereageerd had op jouw vraag over hoe laat en waar ophalen voor meeting *schaamt zich dood* 4 uur bij mij zei je toch? Helemaal super, dankjewel! Wat zielig trouwens, Daniel zo'n last van z'n buik... Hopen dat de venkelthee helpt! (hoor het graag, Sarah heeft ook vaak last van haar buik...) En wat sporten betreft: begin jij idd maar gewoon op vrijdagavond hoor... Tis al lastig genoeg om te plannen allemaal! @ boes: EN?! (hihi, maar je bent er waarschijnlijk niet... ) @ Trees: goeso, geniet van je badje met lavendel. Oei, zou ook wel graag een bad hebben... @ all: poezels krijgen we toch niet vandaag, maar foto's staan hier Nienke Profile - hyves.nl Nienke Profile - hyves.nl @ Klingel: Lijkt me een goed idee om nog niet naar DD te gaan... Lijkt me idd heel zwaar! @ all: fijn weekend!
@marb: je krijgt een bekeuring wegens schandelijk liefe kattebabys in huis halen! *smelttttttttttttttt!* enne, een lintje wegens vrijwilligerswerk! super! @elke: ik MIS je, omdat jij internet MIST! mokje! @boesje: ohja, en ik duimmmmmmmmmm ook terwijl jij hotelgalmt! @trees: erg he, verstand dat met gevoel in gevecht is. rubbertjes zijn stom! maarja, nietplakbeebjes ook. kortom, jij geduld proberen te hebben tot volgende stap? *domme vraag* wat was nu precies volgende stap ook alweder? en wanneer DE dok? @jem: danielknuffff op biggeltranen.. snik! @uroloog: klingman moet 2xkwakje en 2xpiesje inleveren komende weken. alle uitslagen krijgen we eind sept, ik dacht 29e uit mn warrelhoofd... @ivf: indien zaad butt blijft, meteen. indien zaad weer hoera, dan heb ik nog 1/2 IUIs tegoed. heel gek, maar misschien is dat wel even relaxt. hoeveel haast ik had met IVF MOGEN, zoveel haast heb ik, nu het mag, niet meer! allemaal zekerheid zoeken denk ik... bhwhhuhhh! @baddertrees: gij ongesteld kippetje, lees uw meel! ik beveel! maar eerst: lekker badderen, lekker fantaseren over nieuwe studie 8) en en en. hoest met sumo trouwens? foto?
Weer trug int fijne Groningen waar het lang zo hard niet waait als in Zandvoort..... Wat vreselijk lief om te lezen hoe jullie allemaal met me meeleven. Doet me goed. Kan jullie alleen geen nieuws geven. Nog geen ongesteldheid te bekennen, evenals zwangerschapsverschijnselen. Het blijft afwachten of de maanstanden mij gunstig gezind zijn... Ik ga niet testen heb ik besloten!! Of ik moet dinsdag nog niet ongesteld zijn. Vorige keer had ik ook cyclus van 33 dagen. Ben nog steeds zeer relaxed. Maar ik had dan ook twee fantastische dagen met boesman en alle vriendjes en vriendinnetjes. Trees, wat fijn dat de rode loper weer uitgerold is. Dat scheelt weer een hoop paniek en gestress. Marb, wauw... wat een beeldschone poezewoesjes. Voel lichtelijk jaloezie opkomen. Ze zijn altijd zoooooh schatjes die kleine wolletjes. Wanneer kan je ze nu wel ophalen? Jem, gelukkig Daniel weer rust terug gevonden. En daarbij jij ook. Ik kan me voorstellen dat het door je moederhart snijdt... Van johannespitbroodmeel ofzo heb ik werkelijk nog nooit gehoord. (leer bij op de schommelschool) Klingel, DD klinkt ook mij heftig in de oren. Net als klingman zijn onderzoeken. Knap hoor, hoe jullie je er beiden doorheen slaan. *Boes weet dat natuurlijk niet helemaal maar denkt dat tussen de regels door te lezen* Wat is nu voor jou betere optie? IUI of IVF? @alcohol, ik heb in het begin bijna niet gedronken maar na nu een jaar verder laat ik me toch regelmatig verleiden tot overmatig alcoholgebruik. Alleen in week voor eisprong doe ik zeer rustig aan. Heb me ook laten vertellen dat mocht je zwanger zijn, er nog geen bloedband is tussen jou en kindje dus dat je ook moet kunnen blijven genieten van drankje totdat posi test zekerheid geeft. Geef hierbij ook eerlijk toe dat ik wel wat biertjes gedronken heb gister... @meeting die steeds dichterbij komt Trees, vragen in meel al gelezen?? Over saam treinen? Klingel en Trees al eerder meeting gehad of dit ook eerste keer. Ga bankhangen met nachttrein naar Lissabon (leve mijn ECI abonnement), thee en toastjes met makreel waar boesman de romantiek weer mee weet op te laaien. Veel kussen voor jullie allen
@boesje: SO trouwens, jij een turnbabe? geen geschommel op de balk dus? ar ie es pie ie sie tie voor jou!!!!!!!!!!!!!! Zeg wazigkling, wat is dit nou voor wartaal???? Probeer het als een rasechte crypticus te ontcijferen maar ik kom er niet uit. Pook, hoe zit het met die fotoos van de beebkamer!!!
beebkamer nog niet definitief af dus ook nog geen foto's!! Eerst nog scriptie inleveren jaja nog steeds!
@ boes: spannend hoor. Fijn dat je het zo heerlijk hebt gehad. Klingel bedoelt: R E S P E C T , maar dan fonetisch op z'n Engels (jaja...) @ Pook: bleeegh, succes met de scriptie. @ all: LBB Sarah gaat voor t eerst in haar eigen kamertje vannacht...
Oh ja, 'nachttrein naar Lissabon' vond ik ge-wel-dig! Geniet ervan. Ik ga ook op de bank, maar dan iets minder intellectueel: met Will&Grace
Heeeej schommelmeiden, Soo, net terug van verjaardag bij de buren! Heeeerlijk surinaams gegeten, lekker! We hebben afgesproken dat we kooklessen gaan geven aan elkaar, ik leer surinaams, zij leert koreaans! @Pook! I know how you feel (scriptie). Nu is de drive en de druk (letterlijk en figuurlijk) om het af te maken in ieder geval toch wel lijvelijk aanwezig lijkt mij dusseeh... maar als ik jou was zou ik niet wachten tot 38 weken, zoals ik, want als beeb zich eerder aandient.... alhoewel we hopen toch dat beeb blijft zitten tot na de meeting, of niet?? Enneh.. ik heb nog steeds geen hor en gordijnen in babykamer.. is nu nog niet nodig, want Daniel slaapt alleen overdag in z'n ledikant. Wat me brengt bij: @Marb: spannend!!! Laat je de deuren nog open? Of doe je beebfoon? Maar Sarah slaapt toch allang door?? Wij gaan denk ik vrij snel als Daniel doorslaapt over op eigen kamer... Geeft wat meer rust voor allen. Daniel is best wel lawaaierig in zijn slaap Maar nu is het nog te onpraktisch. En die poezels!!! Ben helemaaaal niet zo poezerig, meer een hondjestype, maar bij die filmpjes .... misschien de hormoonhuishouding, maar: SMELT met hart en ziel!! Helemaal om dus wat een heerlijke poezels @alchohol: ik heb ook niets gedronken, maar ben na een half jaar zwanger geraakt . Nu drink ik nog steeds vrijwel niets vanwege BV.... Heb in totaal 3 slokken witte wijn op. Als het langer had geduurd dan weet ik vrijwel zeker dat ik ook weer zou zijn gaan drinken (je wilt de volledige onthouding wel ERGENS voor doen en niet voor een nieuwe ongi.....). @boes: mooi dat je heuse QT (jaja, rara: intermediate level) hebt gehad met Boesman!! Maarreeh.. lees ik nou dat je NU al richting Lissabon bent???? Ist heus? Dus het ene uitje na het andere? @elke: wanneer ben je weer connected???? kun je niet ergens een draadje of draadloos netwerkje vandaan toveren? klaptop? moderne foon? misschien leuk verjaardagcadeauidee? Dan hoef je ons nooit meer te missen en hoeven wij jou ook nooit te missen! Veel vliegen in 1 klap! @trees/klingel: tja, het is idd de letterlijke vraag: hoe ver ga je? de behandelingen en reistijden worden zwaarder en zwaarder... laten we hopen dat het DL plan voor jullie beiden niet nodig is. @klingel: jeetje, het is nog best lang wachten op die uitslagen.. maar als zaadkwali butt zou zijn, dan kan uroloog daar toch wat aan doen? Want hij zei dat als zaadkwali eerst OK was en plots daalt, dat dit altijd te verhelpen is?? @trees: lekker gerimpeld lijf van het badje? Heerlijk fris en fruitig? Na gisteravond is de nacht heel goed gegaan. Hij heeft 5 uur geslapen op het johannesbroodpitmeel, daarna 3,5 en daarna 2 uur. Beste nacht ooit . Tot nu toe issie weer een vrolijk mannetje wat makkelijk in slaap valt. En dus ben ik ook weer vrolijk Ga nu even socializen met mijn ouders die dit weekend bij ons logeren! Geniet allemaal van het goede weekend! Jem
Ben nu bezig, maar hotmail wil niet laden. Zo traaaaaggggg....... Kost geduld en dat gebruik ik al ergens anders voor Wordt aan gewerkt Boes!