Hahahaha Marb, dank je wel. Dit zegt wel genoeg over mijn cryptologische kwaliteiten.... Het is jammer dat ik de hormonen er niet de schuld van kan geven... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM??? @boes: mooi dat je heuse QT (jaja, rara: intermediate level) hebt gehad met Boesman!! Maarreeh.. lees ik nou dat je NU al richting Lissabon bent???? Ist heus? Dus het ene uitje na het andere? Maak je nu een grapje, zit je me voor de gek te houden???? Nachttrein naar Lissabon lieveling is een boek. ahahahhaahah @mezelf, tja, jullie zien het al aan mijn banner. Vanmorgen in de sportschool kwam ik erachter en dat is ook niet echt de plek om een traan te laten. Het werden inwendige... Heb wel zin om een grote pot cynisme open te trekken maar ik doe het niet. Alle moed bijeen rapen, nieuwe maand, nieuwe kansen. Heerlijk om te merken dat mijn cyclus ook deze maand zo regelmatig is, ik de aankomende weken weer rustig ben tot volgende eisprong, ik niet voor niets een kast vol heb met tampons en niet te vergeten ovulatietesten (dat zou anders ook zonde zijn nietwaar??). Voelen jullie het ook stiekum druipen van.... Fijn dat gevoel en verstand op 1 lijn lagen met elkaar want ik had inderdaad niet het gevoel zwanger te zijn. MAAR TOCH BLIJFT HET ELKE KEER WEER ENORM BALEN!!!!!
De domme doos nog een keer... Hoe moet dat eigenlijk met het stukje terug halen van een ander??? Zodat je krijgt oorspronkelijk bericht geplaatst door. Ik knip en plak nu maar das nie zo duidelijk. @all, nog effe genietse van het laatste beetje weekend....Kus
werkelijk waar! boesje ongi??? GROMSTAMPMOK&LOEIIIIII! wat KLOTE! ik geef je een dikke knuffff lief meisje.. *knuff* huil.... ik haat het om die banner op dag1 te zien. mok mok, ik snap dat je een pot, een pallet, een hele scheepslading vol cynisme wilt opentrekken, en dat mag ook! nou ga je weerrr een nieuwe ronde in, grom (hoeveelste trouwens ook alweer?) en het is gewoon KUT. mok. snik! de enige die zon banner mocht hebben deze ronde was trees... hoewel, de jem en de marb worden misschien ook wel weer eens ongi? of gaat dat niet so snel? hoe was je weekendje verder trouwens? heb je fijn ge QualityTimed?? @als je iemand wilt quoten, druk je rechtsonder op t balkje quote! dan krijg je diens hele bericht, en tussen de [ ]-jes kan je dan de tekst waarop je niet wilt reageren weghalen weer! @jem: leuk feesie gehad, en lekker gegeten? YAM surinaams kan echt lekker zijn he! wat je zei/vroeg over uroloog klopt! aangezien opeens gedaald, moet het ook weer, met de juiste behandeling, opeens kunnen terugkomen op normaal niveau. dus, geduld.. over 2 weken weten we meer... wisten jullie trouwens dat dat niveau bij elke man behoorlijk steady (ik kan niet op t NL woord voor steady komen! ) is? lekker boeien ook he! @jem/veel vliegen in 1 klap: @elke: melden! @marb: hoe ging t met de LBB helemaal alleen in LLBkamertje?! @pook: ieks, scriptiestress! wat is je thema trouwens? @trees: ist al gelukt met die meel van je/ons? en hoe ongi jij je door t weekend? nog onmatig aan de drank gewees? @DE dok: ik weer aan t weegschalen: wat moet ik doen met hem? gewoon intaken en aanhoren wat hij zou doen? maar heeft dat wel zin nu we aan t urologen zijn? en, wat zouden jullie doen, gewoon nieuwe ronde IUI instarten (dus junken) met risiso op buttzaad dus mislukte/verspilde IUI? woody wil deze ronde daarom niet IUIen.. heerenveen wel gloof ik ..of maar gewoon eigenwijs zwanger zijn van die illegale galm op zondag en dat ene zaadje van maandag? HZOR!
Kzie nu dat mijn ei waarschijnlijk springen gaat op de schommeldate. Ik zou zeggen..... dit zou dan de meest fantastische manier zijn om eitje te bevruchten. HA MOOI, mezelf weer bij elkaar geraapt en ik zie alweer nieuwe positieve kansen. @Klingel, zou geen IUI doen als je grote kans hebt op butt zaad. Ik zou nerveus worden van die verschillende meningen. Kunnen ze niet effe contacten en een lijn trekken?? Waar ligt meeste vertrouwen. Woody of DE dok. Ik zou niet weten wat je moet maar het zou zonde zijn om te verspillen (dus dan niet doen) maar gemiste kans is ook niet best (dus dan wel doen). Ik help je hier geen f*ck verder mee he?? Ik denk dat ik voor de intake zou gaan en aanhoren wat hij zou doen. Eigenwijs zwanger zijn is de beste keuze vooralsnog. Dank voor knuf en dikke terug.
Schommelina's! @ongiboes: :x:x Wat een klotenieuws :x:x. ONWIJS BALEN!!!! Ik mok met je mee! @boeswurm: Hahahaha, je hebt meteen mijn zwakke plek te pakken hmm.. ik ben dus niet zo'n lezert....... voor mij gemiddeld 1 boek per jaar @IUIVF-klingel: hoe zit het eigenlijk met de vergoeding van IUI's? En hoe duur is zo'n IUI eigenlijk als je hem 100% zelf moet betalen? Het is raar, maar van veel behandelingen in het ziekenhuis worden uitgevoerd die worden vergoed door de verzekering, zie je nooit een rekening van, dus je hebt helemaal geen idee hoe duur zoiets nu is.... Het is natuurlijk wel een beetje afhankelijk van al die bedragen (die onverhoopt niet vergoed worden) in hoeverre je de geldkwestie in je beslissing mee moet laten wegen... Hoeveel IUI's worden er eigenlijk vergoed? Maar los van the money. Dus even voor mij: over 2 weken krijgt Klingelman uitslag van de uroloog. Belangrijk is: is zaad nog steeds butt of niet. Indien niet, dan *jeej* en alsnog IUI, maar dan wel 2 weken 'waisted' (weet het nederlandse woord wel! ==> weggegooid, tadaaa). Maar als zaad butt :x, dan begrijp ik dat uroloog dus gaat kijken waarom het nu butt is en hoe het weer OK te krijgen? Het is een feit dat zaad eerst wel OK was (zie eerste IUI) en dat het dus blijkbaar ook weer OK kan worden. Dus kom je dan nog wel in aanmerking voor IVF? Wil je dan nog wel IVF en niet liever IUI met OK zaad ivm operatie IVF wegens ei uit eierstok halen? You snap? Of heb ik nu weer hele rare kronkels? Ik zou iig DE dok intake wel doen. Anyway, jij illegaal gegalmd met Klingman!?! Ben het met Boes eens dat eigenwijs zwanger zijn absoluut de beste keus is Hier heb je waarschijnlijk ook geen f*ck aan.... Enneeh.. hier geen ongi, maar ik gebruik cerazette pil . Deze pil schijnt het meest geschikt te zijn om te combineren met BV. Wil geen spiraaltje, omdat dan bevruchting kan plaatsvinden. Maar wil ook geen rubbertjes steady is constant! HZOR? Slaat het op je illegale galm? Of op het hele bericht? Of is het een AFK groet? Hoest met de andere schommelmeiden???? Hee, tis ineens donker in de woonkamer! Kga maar eens een lichtje aandoen en nog even relaxen met Jemman. Liefs, Jem
Heeeej Boes, nog even: ei springen op schommeldate is toch eigenlijk helemaal niet handig, want dan moet je 'schommelen' met Boesman!!?? 8)
hey monologenjem! wat denk je goed mee zeg, liefffff en dank!! IUI mag je meestal 6x (vergoed) daarna stroom je door na IVF. ik zit nu dus op IUI5, dus nog 1 (of 2, missch tellen ze laatste niet mee) te gaan. indien zaad hoera, dan IUI nog en missch doe ik er wel een (paar) via DE dok antiek (ik dacht rond de 400 e zonder meds? maar puregon ben ik nu al aan t hamsteren ) indien zaad butt, dan IVF meteen, das iets van 2000 zonder meds maar je mag er 3 vergoed. leuke materie he! NOT! anyway: HZOR is mijn lijfspreuk: humor zal ons redden! en nu gaak slapen, maar niet voordat ik snap waar de member op slaat! *kijkt dom* @boes: WEKKKKKK jij ei tijdens meeting? dan mag jij boesjeman mee en reserveren we een hotelletje!! slaapsacht allemaallll! knuf!
Zo dat is ook nog een hele dagtaak om je in te verdiepen, vergoeding zo hier en zoveel kansen vergoed daar gewoon vergoeden totdat KlingBEEB er is!!!! Maar eerst klingman eens goed laten onderzoeken, arme vent. Lijkt mij toch ook geen pretje hoor.......... @boes; balen met rood, ik was toch wel hoopvol. Gezien mijn ervaringen afgelopen januari met ineens toch posi test na flutmaand! Zo'n ervaring is raar maar gun ik iedereen ( al denk ik nog steeds vol gesmak aan de brie au lait cru die aan mijn neus voorbij is gegaan) @Trees: ROOD HOERA..................het is echt een waar schommelboek. Voor 1 keer zijn we eens blij met rood! En nu op naar de onderzoeken!!! @hier.......... slapeloosheid, nu alweer vanaf 4 uur wakker en aan het murmelen. Uiteindelijk toch maar bed uitgegaan nu krantje is gearriveerd. Ik ga die nu dus maar ff lezen!
Oei, wat een geklets @ boes: grom voor de ongi. Wat stom zeg. Wel 'fijn' dat je blijkbaar op je eigen gevoel kunt vertrouwen, maar naja... @ Kling: ik zou voor iui gaan (eerst alle pogingen opmaken en dan event. nog eentje zelf betalen), maar die voorkeur is volstrekt niet onderbouwd. IVF lijkt me gewoon erg vervelend, maar ik heb me er niet voldoende in verdiept om een mening te mogen geven En uroloog gaat ervoor zorgen dat zaad niet butt meer is!!! Oh ja, Sarah op haar eigen kamer gaat geweldig. Ze slaapt tot 8 uur (!!) en dan gaat ze liggen lachen en kletsen. Wat een kind, zeg @ Pook: slapeloosheid is zo ontzettend irritant! Kun je 's middags wel slapen? Dat had ik tijdens m'n zwangerschap: 's nachts niet kunnen slapen en dan overdag wel. (misschien kon ik daardoor 's nachts niet meer slapen ) Bij mij was het volgens mij grotendeels een gebrek aan beweging. Als ik had gezwommen kon ik wel slapen. Misschien een idee? @ all: weinig respons vanaf hier even. Ben beetje ziekig, moe en misselijk enzo. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger ben Tot gauw!
@sarah: superbabyyyyy! @sarahmama: sigtig an jij, even dagje chillen .. knuf! @marb: idd, eerst nog even iuitje(s) doen.. nog niet klaar voor ivf @elke: elke melden! @trees: ongi al foetsi? @pook: nachtbrakertje! hoe voeljoejoenu? @boes: hoest met (innerlijke) tranen? @kling: kortste reactie ooit, klapklapklap!
Goeso Kling! (hoewel ik stiekem lange reacties ook wel erg leuk vind... ) Oh ja: mooi kaartje trouwens!
@slapeloosheid: Pook, getsie!! :x komt dat omdat beeb zo aan het bewegen is, buik zwaar voelt, maagzuur omhoog komt, combinatie van deze factoren, of gewoon omdat je geen slaap hebt?? Misschien moet je niet tot 's avonds laat en vlak voor slapen gaan studeren, maar nog even relaxen met pookman!? Of misschien wel studeren tot je erbij neer valt, want dan slaap je wel 's nachts (had ik). En Klingel, heb jij wel geslapen vannacht? Member slaat toch op hoeveel berichtjes je hebt gepost? En aangezien jij een ADHD-altijd-poster bent, ben jij een expert member (zie onder je nickname). 8) En Marb, dus LBB Sarah heeft absoluut geen last van slapeloosheid, wat een heerlijke LS is dat!! Daniel slaapt vooral overdag en 's nachts soms wat minder... @IUIVF: Sjonge, heftig zeg.... Gelukkig ben je er dus nu uit wat je wil... nu nog (on)geduldig wachten op uitslagen, zodat vervolgstappen bekend worden.... Ik duim voor OK zaad en OK IUI nummer 6!!! Humorknuf, Jem
@jem: hahah, zo makkelijk kan t sijn, MEMBER! ik dacht al aan murmelend enorm meeschommelend behoorlijk energieke raaskallin! @IUIVF: amen! @marb: trots op sarah! @kaartje: elke x zo prachtig, zegt niks, mok! trouwens, als je uit bovenstaande zin ' x zo prachtig ' weg knipt, dan sta ik daar ook achter! so, en nu atelier IN en pc UIT! smak!
@ Kling: Wahahaha... de cryptische omschrijvingen en afkortingen vliegen je om de oren... Moest erg lachen om je laatste zin. Maar wat kaartje betreft: ooit MOET het toch een keer goed zitten?! @ Jem: weet jij hoe het precies zit met members? Eerst word je gewoon member, dan vip-member, dan elite-member en dan expert-member? Of weet jij ut ook nie...? @ Elke: internet still stuk? Jij niet stuk hoop ik?!
Hi schommelkippetjes! Boes alle rode duivels op een stokje nog 'an toe :x. Wat een verdrietig rotnieuws. Niet leuk, niet eerlijk . AIS en ook ik pik een traantje voor je weg vanwege stomme stomme stomme ongi. Klingel toch overmorgen naar onze bejaarde DOK? Laat je maar eens goed voorlichten en wie weet? Ga je nog overstappen naar Unive om 4 ivf-pogingen vergoed te krijgen. Just voor sure, al verwacht ik tegen die tijd al lang een tetterende tweeling in vrolijke, klingerige blommenkleertjes in huize klingel Pook slapeloosheid-naderende-bevallingszenuwen? Marb fijn dat LBB het goed doet op haar eigen kamertje en tot 8 uur slapen is bijzonder toch? Daniel neem een voorbeeld aan Sarah-beeb . Luister naar het vrouwtje (ze kunnen het niet vroeg genoeg leren.. ). Ongi foetsie? Nog lange niet. Ik ben pas halverwege en misschien dat zelfs nog lange niet. Het was nogal een heftige ongi voor de grote beebbroedplaats-schoonmaak. Hoe stom vinden jullie het om de immunoloog niet af te wachten en nog een poging daarvoor te proberen? Uhm zei ik wat? Lekker weer he .. Juist ja.. ik ga maar snel aan mijn 'huiswerk' voor mijn navigatieduikcursus voor morgenavond. Ik ga met mijn idiote kop in Nederland duiken. Heel exotisch.. *smok*
trees! over je kleine lettertjes, ik seg voor t eerst: veto! *kijktstreng-emoticon* en dat vooral om lieftrees te beschermen tegen zwangerwordtalent in combi met antiplaktalent. zou je de klap weer aankunnen? of- neem je t risico bij de hoop/eis dat beeb blijft plakken? ik zou er toe in staat zijn moeilijk.. ik vind een ' goede raad geven ' makkelijker dan m opvolgen, dus eh, aan mij heb je ook weinig. hoewel, ja, nou, verstand zegt NEEN.. en verstand wint het? tenzij dus, je klap8/9 weer incalculeert? maar- trekt treeslijfje dat wel? @treeslijfje: grote schoonmaak, muh, boeh. smak! @duiktrees: WEK, in nl.. donkergroene algenpalingen zie ik voor me, als ik goed kijk! maareh, het duiken an sich is weer heeeeerlijk lijkt me, waar dan ook zo ongeveer! dus: veel plezier, en take care he!!! @boesje: hoest met ongitraanmok? smak! @marb: idd, kaartje MOETTTTTTT x zwanger worden! so! @members: hoe meer je kwettert, hoe experter je wordt! van zp, niet van z! @rest: meer smak, nu eten en een bel WIJN *proost potjandorie*
Darlings! Daar benk weer! Klaptop en internet deden het prima, maar je hebt er zo weinig an als je zelf thuis bent, maar Elkeman moest ding paar dagen lenen. Ik heb heel veel gelezen en ben vooral ook weer heel veel vergeten, snik. Trees is ongi: blij! Boesje is ongi: huil! En nog iets heel anders: waar is Maar eigenlijk gebleven? Gaat die niet mee schommeldaten? Over de echo: ja echo was goed, maar de rest niet. Bloeddruk 130-100, spoortje eiwit in de urine, dus ik helemaal stress en jank. Uiteindelijk blijkt het te gaan om een blaasontsteking, maar ik geloof het pas als het de volgende keer goed is... (Overigens is mijn bloeddruk alleen daar zo hoog, en werkelijk waar: ik ben niet zenuwachtig voor echo maar voor bloeddrukmeting! Gyn zei: misschien moeten we hier maar niet meer meten. Thuis is bloeddruk 110-70!) Dat was het eerst weer, ik ga nu alle nieuwe afkortingen uit t hoofd leren! kus!
welkom bek elkebeeb!!! over maartje, die heeft hier een speelkwartiertje meegeschommeld, maar toen is ze weer vertrokken. volgens mij was t meer een *breek in, breek uit* actie segmaar? lekker trouwens, jij bijna zh-vrij weekje? erg he, al dat geheen&weer van vk naar inter naar dit en dat. is antiek nu helemaal uit beeld eigenlijk? ik sal m de groeten van je doen! we gaan gewoon, intake en even praten, alleen beetje jammer dat we nu weinig kunnen doen wegens wachten op zaadkwali. nou ja, misschien heeft DE dok wel een ander plan? mij zwanger maken bv??? grommmmmmmmmmmmmm! ateliersmak!
@Elke, wat fijn dat je er weer bent. We hebben je gemist!!! Kan me je angsten goed voorstellen. Ik weet niet zo goed wat hoge bloeddruk en eiwit voorstelt voor jou. Verhoogde kans op..?? Wanneer nu nieuwe bloeddrukmeting? Duim voor jou! @Trees, ben het wel beetje met Klingel eens. Niet een goed idee om eerst immunoloog af te wachten?? Of heb je stiekum al besluit genomen en bevestiging van ons nodig. Ik vind het lastig goed advies te geven. Wat kling ook al zei... kun je het aan wanneer het nog een keer mis gaat, of vind je dat te negatief gedacht? Ergens ben ik toch ook gevoelsmens. Als je het gevoel hebt dat je ervoor moet gaan, dan moet je het doen!!! Snap ik ook heel goed!! @duiken, laten weten hoe het was. Ik heb alleen in de mooie wateren gedoken maar zou best een opfriscursusje willen. Is het de moeite waard hier in het donkere onderwaterwereldje? @Sarah, superbaby!!! @mezelf, het is en blijft een feit, die ongi. Het is wel weer klaar wat dat betreft. Heb de nieuwe *wanneer mag ik ovutesten* *wanneer ongeveer ei* en *hier zou ik eventueel zwanger kunnen zijn* data alweer in de agenda geschreven. Beter PP geschreven dan ooit. NU MOET HET LUKKEN!!! En zo niet, dan gaan we door tot jan. En dan... denk ik dat ik onder ogen moet zien dat we hulp nodig hebben. Kan ik alleen nu nog niet aan. Ben er nog te bang voor. Morgen nog twee weekjes alle schommelina's op een stokje nog an toe. Jem heeft gelijk. Eten, niet drinken, trein terug in duiken, rennend naar huis en boesman bespringen!!!!!! @all, trusten kus