@ Elke: joehoe, joe back! Wat eng dat bloeddruk steeds hoog blijft, hoewel het er dik in zit dat het idd de angst is. Maar echt superstom Wanneer is de volgende keer? Had je verder nog last van de blaasontsteking trouwens? @ Trees: dat vind ik helemaal niet stom, maar heel logisch. Denk je dat je het kunt hebben, qua stress enzo? Maar ik vind het zo frustrerend dat jullie veilig moeten galmen, juist omdat jullie zo graag een kindje willen.... Enneh... duiken in NL is best leuk, toch? (Egypte, Hawaii of Bali is leuker natuurlijk. Wellicht volgende meeting daar? ) @ Kling: goeso, geniet nog maar even van je wijn, want over 5 dagen mag het niet meer! (ja, ik blijf hoopvol. Wat moet men anders?! ) Heb je nog testplannen? @ boes: jij klinkt wel weer positief, gelukkig Dit wordt jouw ronde! Junibeebjes zijn leuk
Oeh, m'n beste vriendin is gisteravond bevallen. Haar dochter heet Sara (raar om het zonder h te schrijven...)
hihi, blijkbaar zijn jullie niet zomaar beste vriendinnen en hebben jullie dezelfde smaak! das ook wel weer gaaf idd!! schommelsmak!
Even iets heel anders... Ben bezig met veelgestelde vragen op m'n site te zijn. Weten jullie nog vragen over zwanger worden/zwangerschap?
ehm, 130852097431743100 ongeveer... kan ik je wel even mailen als je je inbox leegt? maar serieus, plenty. inmiddels weet ik zelf de antwoorden wel (denk ik) maar er zitten wel een heleboel universele bij; van ' wanneer vruchtbaar ' tot ' wanneer naar de gyn als het niet lukt ' en van ' hoe je man bespringen als je wilt/moet en hij niet ' tot ' moet je echt op je kop gaan staan na de sex' en vooral: ' kan je het zwangerworden echt zelf beinvloeden? ' gek genoeg zou mijn antwoord op die vraag jouw thema (zwanger worden in een wip) een beetje ontkrachten lijkt het.. maar toch, het is een interessante vraag. smak! tuin in! kaarsjes aan! wijntje open! en proosten op alles en iedereen! (nou ja, er zijn uitzonderingen) KNUF
Wauw, daar zitten er toch alweer 3 bij die ik nog niet had Thanks! Smak voor iedereen. Oh ja, Sarah gaat Sara zaterdag ontmoeten
@pookie moet niet gekker worden dat we zo van t forum naar email zijn geschommeld! das sielug voor ons boek! *schudt schommel heen en weer zodat we weer hooooooooog gaan* @marb: ik kan er nog wel 43 miljoen verzinnen? ik meel er wel een paar! kan je de minst hysterische eruit pikken wat leuk trouwens, een dubbeldate met bijnanaamgenoot! (wou eerst bijnaamgenoot opschrijven, maar das weer wat anders, dat ben ik met trees, ohnee, das ook niet waar, want trees dr naam is dr naam en niet dr bijnaam en dr bijnaam is weer niet mijn bijnaam. ) anyway: leuke katjes heb je! ik zag alleen een beetje wazig, of ligt dat aan mijn kater van gisteravond? @kater: nee hoor! valt mee! @pook: nog even over namen, ik dacht dat jij ook iets met trees als naam had- maar dat kan ik niet rijmen met je echte naam! of ik dement? sowieso! morgen DE dr antiek trouwens, en wat denk je, meel ik de 2308e herinnering door aan klingman, met de vraag of we samen, of apart gaan rijden, meelt ie trug: moet ik mee dan? :x hier baal ik van, hoewel ik snap dat hij met zijn momenteel gigadrukke baan en 5 dates bij de uroloog er geen zin in heeft. maar ja, ik heb er ook geen zin in om al 60 keer met de benen wijd in een stoel te liggen, mezelf te laten dildoechoen door steeds andere enge mannen, en mezelf te junken met hormonsters! .. op bovenstaand antwoord heb ik nog geen reactie gehad! moet wel zeggen, ach, ik kan/wil ons verhaal best wel alleen doen hoor. misschien wel makkelijker ergens, kan ik zonder me opgelaten te voelen gillen dat ik bang ben dat klingmans zaad op is. of ben ik hierin weer te stoer? om alleen te gaan? *kijkt vaag* smok!!!
@ Kling: ja, foto's zijn vaag. Het zijn snelle beestjes, dus ze rennen weg voor de camera. Daarom staan er ook fillempjes bij. Denk trouwens niet dat je overdrijft ofzo. Zou het ook niet leuk vinden als marbman vond dat ik dat maar in m'n uppie moest doen. Aan de andere kant kan ik me ook heel goed voorstellen dat je het JUIST graag alleen doet. Als ik jou was zou ik alleen gaan en dan eisen dat Klingman kookt ofzo Heul veul succes morgen bij dokter Antiek. Die gaat jou net zo zwanger maken als Elke (toch?). Enneuh... Pook heette ook Theresa/e volgens mij, maar dan als tweede naam (euh, geloof ik...) Oh, en als je de vragen wilt mailen: heeeel graag! Super!
Na jullie net weer meel gestuurd te hebben hier ook nog maar even. *bijna een dagdeeltaak!* Boesman zou zoiets net zo kunnen zeggen. Begrijp je helemaal. Ik zelf zou het geen probleem vinden *misschien* om alleen te gaan. Het gaat alleen om de manier waarop. Dat je het vaak zeggen moet en dan zo'n reactie krijgt, i.p.v. zou je het prettig vinden als ik mee ga of vind je het geen probleem om alleen te moeten aangezien ik het best druk heb op mijn werk en ook al vaak naar de uroloog moet. Dan komt ie heel anders over en is het geen probleem waarschijnlijk om alleen te moeten. Vond het idee van Marb ook wel creatief Of ben ik een te zacht EI met mijn sociaal verantwoord gewilde reactie???
@marbelous: aha, dat wast! we hebben een 1e trees, een 2e trees, en een bijtrees! @klingman: ergens vind ik t wel prettig om alleen te gaan, maar aan de andere kant, 2 horen en vragen meer dan 1. hmz... @katjes: filmpjes heb ik ook gezien, leukleuk! in mijn album staan mijn 3 kindertjes trouwens, ook bijzonder; in de plant waar aagje altijd in zat groeit precies in het midden 1 klein paars viooltje! echt! ik zal de foto hier nog neerzetten! ontdekte dat een paar dagen geleden, meteen klingman erbij gegild, geloeid dat aagje met bloemetjes uit de hemel strooit, en toen huilbrullen. erg mens ben ik ook he... *kijkt dramatisch* ach, beter dat dan een hard hart....
@boesje: haai!!! nee, ik ben juist blij dat jullie ook mild reageren, en ook het voordeel (gillen over zaad-zaad) zien van alleen gaan! thanx lieve schommel (ook namens klingman denk ik )
Bij deze ook nog mijn advies richting Klingelman . Ik ben waarschijnlijk weer lekker afwijkend, maar ik zou Klingelman aan de haren meetrekken. Waarom, omdat DE dokter ons de eerste keer zoveel ingewikkelde vragen vroeg over familie etc. dat ik simpelweg niet alles in mijn uppie had kunnen beantwoorden. Daarnaast krijg je kindjes samen en daar moet je soms saampjes opofferingen voor maken. Ik ben zelfs ervan overtuigd *en nu wat psychologie van de koude grond* dat het ook belangrijk is in het emotionele proces. Juist nu is het belangrijk om allebei op één lijn te blijven zitten (en dat is soms zo moeilijk vind ik zelf...) en volgens mij is daarvoor een voorwaarde dat je min of meer dezelfde ervaringen beleefd en deelt. Dat betekent niet dat elke FM etc. met zijn 2-en moet, maar een intake bijv. wel. Er wordt veel verteld, gevraagd, uitgelegd, hoop nieuwe indrukken en dat geeft weer stof om er samen over te praten en te discuseren. Dat is toch anders als de één het uit tweede hand hoort. Maar ach het is mijn mening en geen waarheid . Luister naar je Glitterhart en dat is denk ik wel het beste advies wat gegeven kan worden. Zo nu ga ik even bijlezen, terwijl ik verder werk aan mijn strooien rokje voor het bungee-jumpen met radijsjes.
Marb kattebeesten zijn lief en leuk! Hoe heetten ze? En zijn ze echt zo jong? Het zwart/witte beest ziet er al heel volwassen uit of ben ik nu katerig . IELLL krijg net NU paniektelefoontje van Treesman dat Sumo tot twee keer toe bloed heeft overgegeven. Ik ga nu hysterich op zoek naar een dierenarts
Ik ben echt compleet in paniek aan het raken. Dierenarts gebeld en deze zei meteen langskomen. Treesman was in het park en om geen tijd te verliezen gaat hij er nu meteen langs. Duurt te lang om mij op te halen en nu zit ik hier thuis te brullen
Nu woon ik ook nog in het wijnparadijs. Al mijn lieve buufjes en buufinnetjes hebben drank op, including mezelf en niemand kan me richting dierenarts transporteren. *trees schrijft in haar eentje het schommelboek vol*.