temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    trees, wat goed dat je bent gegaan! nu zie je dat je ' overdreven ongerustheid ' gewoon fantastisch moederinstinct was!

ik wens lief sumo veel sterkte in de narcose, brrrr, en ik hoop (en verwacht?) dat ze het euvel zullen ontdekken.. misschien een raar takje oid dat vast zit ? dat hoor je wel eens..

sumosmak!

en over de dok, ik ben wel een beetje bibber nu hihih! ;)

2. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Trees: oei, eng... :( Wel verstandig om te gaan. Hopen dat het meevalt. Sterkte!

@ Kling: jij ook sterkte. DOK mag jou niet overstuur maken, hoor... :( Als ie iets zegt over je tas sla je m gewoon met die tas om z'n oren. ZO :p Heel veel succes meisje! :)

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Trees; arme sumo kind!!!! Verschrikkelijk als er iets mis is met je hondje!!! Hopelijk kunnen ze snel vinden wat er mis is in de slokdarm.
    Ik hoop dat het allemaal meevalt voor het arme hondekind.:(

@Klingel; succes bij De DOK. Laat jullie niet overstuur maken, hij moet jullie HELPEN!!!! Maar groene glittertas met hertjes????????????? Ik krijg nu wel heel rare visioenen:$:$:$

4. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel ben je al terug van de DOK? Ik denk dat hij je hertjes-glittertas wel heeft kunnen waarderen. Glitters en hertjes moeten zelfs De dok laten smelten.

Ik wacht nog op telefoon van de dierenarts. Heel 'toevallig' heb ik zin een broodje van het broodjeshuis op de hoek van het dierenziekenhuis en loop ik er 'heel' toevallig meteen even binnen voor het geval Sumo een knuffel van me nodig heeft :D.

Ben bang dat ik ook ooit zo overbezorgde moedermuts ga worden :)

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Trees: EN?!

@ Klingel: EN?!

:D

6. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    oh, en dan nu even serieus: Trees, het is hartstikke logisch dat je bezorgd bent, hoor! Was Sumo blij je te zien?

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ze waren net klaar dus ze lag nog in diepe coma. Mijn bezoek was geheel overbodig ;)

Ze bleek allerlei wonden in haar keel te hebben, met dank aan een stuk boom. Eén van deze wonden was aan het ontsteken en zat precies op haar braakreflex. Vandaar de lamlendigheid. Het slechte nieuws is dat we weer blut zijn :p, maar het goede nieuws is dat ze er helemaal bovenopt gaat komen!!

En nu Klingel met goed nieuws!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Oh, da's fijn Trees! Super om te horen (nou ja, niet dat jullie blut zijn natuurlijk :p ). Feestje bouwen?!

Enneh... Klingel moet ook goed nieuws melden!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    HA!
    *blije binnenval-met veel bombarie-emoticon*

@trees: wat GOED dat het weer GOED komt met sumo! wel vrij heftig en ernstig hoor! zon stuk hout in keel, brrrr, ik heb dat vaker gehoord van vrienden, doodeng!
    en ja de rekening wil je niet weten :$ maar: kind gered, daar gaat t om!
    straks lekker op kussen en dekentje en knuffelstorm en kruikje en hapjes perperdure hondenfoezel?
    goeso!!!
    :)

@DE dokter antiek... is een fijne vent! en met name: fijne daadkracht!!!! :D

aangezien ik zo goed was voorbereid op zijn hoge rarevogeligfactor (the RV-factor) had ik, slachtoffer van mijn fantastie, een soort bunker verwacht waarin een gyn met 3 ogen, 2 hoorntjes en 1 staart zou zitten.
    dat viel dan dus alweer mee!
    ook de wachtkamer had ik begroot op 1 bij 0,75, dus die 2 bij 3 waren gewoonweg ri-ant!

op een of andere manier klikte het. een vragenvuur (soms genant) waarbij ik klingman inderdaad nodig had, maar ook grapjes van alle 3 de kanten. hier en daar een name gedropt (elke! trees!) en vervelende ervaringen elders (doen t altijd goed bij een groot ego)

********waarschuwing, boring inside info! negeer!***********

na 1 uur is dit het voorgestelde plan:

-klingman bij uroloog onderzoeken blijven doen, en resultaten doorfaxen.
    hij verwachtte dat dalende kwaliteit echt komt door enorme druktestress sinds klingman directeur, en dat dat ook met medicijnen (!!!!) zo weer OMHOOG kan :D
    -klingman bloed geprikt (hormonen, dit en dat)
    -klingel laparascodingesdanges laten doen wegens die rare dunne hoogliggende linkereierstok (dat roep ik al een jaar dat ik dat willll! grommmmmmmmmm), moet even kiezen of ik dit in mep of heere doe
    -klingel op dag3 melden (denk dinsdag dus) voor: driedubbele check, weer bloed en HOGE dosis puregon voor meerrrrrrrrr eitjes dus kansen!
    -klingel deze ronde EN iui EN flush, achter elkaar! GILLLLLLLLLL!!

indien IVF of ICSI, als wij er klaar voor zijn, en dan dus in samenwerking met dussel.

ach heck, heb ik niet meer nodig! :D

voor diegene die door mijn saaie plan is heengelezen, u siet, ik heb weer HOOP! en das precies wat ik nodig had...

nu:
    menzis gillen over overstap (ws toch vergoed!!)
    laparascooooo plannen (als ik durf, brr)

**************einde antieknieuws!**************************

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Driedubbelle achtbaan????????????????????/

Dat klinkt als alle 8-banen in Walibi Flevo ahter elkaar!!!
    Maar daadkracht daar houden we van........ACTIONE!!!

@trees; blut, acht ja voor je hondje heb je het wel over. Al moet ik zeggen dat ik blij ben dat die monsters van mijn ouders niet zo met takken en rietstengels in hun bek lopen:)
    Dolle hond hier loopt mij al de hele dag achterna met een hondekoekje welke hij maar niet opeet???????????????

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: wauw, dat klingt (;) ) positief! Fijn dat dokter Antiek geen misbaksel was en dat jullie zo'n uitgebreid actieplan hebben opgesteld.
    Maareh... je hebt helemaal NIKS meer nodig, want jij bent ZWANGER! Zo.
    (en anders is het toch wel gaaf om dat allemaal achter de hand te hebben. Wat is lacarospadinges ofzo?)

@ Trees: wist je trouwens dat je ook een ziektekostenverzekering hebt voor huisdiertjes?

12. Trees

Trees Niet meer actief

Klingel dat klinkt goed!

Het is een type, maar daadkracht heeft hij wel. Inderdaad de genante vragen kregen we hier ook :). DE dok is ook hier goed op de hoogte van ons seksleven.

Laproscopie is laprodinges neem ik aan? Heb ik ook ooit gehad en viel erg mee *alvast wat peptalk voor joe :p*

En had de doc enig idee wie trees was? Denk niet dat hij mijn naam kent, ben wel bekend als de miskraammiep. Daar hebben ze niet zoveel van daar in Friesland.

Wat een KSMEPP heeft DE dokter antiek bedacht. Ben helemaal happy voor jou!

Klinkt als hoop en dat is zoooo goed!

Ik ga het lieve sumobeest weer even knuffelen ;)

*smok*

13. Trees

Trees Niet meer actief

En de folder over ziektekostenverzekering voor honden doornemen ;).

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    werkelijk waar, een verzekering zou ik je zeker aanraden lieftrees.
    kan echt in de papieren gaan lopen, seker met zwemvestworstelaars!

@DE dok: ja beetje genant wel af en toe. ' heeft u wel eens een vaginale infectie gehad? ' dat soort dingen. enne ' heeft u niet tevaak sex? ' en dan een rooie kop krijgen :)

maar ik denk dat wij het wel gaan kunnen gaan vinden, indien ie niet raar gaat doen tegen mij (hoewel, mijn motto zal zijn: actie=reactie ! :D)

laradinges vind ik eng, nou nee, de narcose vind ik eng. en ik zou niet weten wanneer ik m zou moeten doen? geen tijd! moet swanger! :p

waar staat de K van smepp eigenlijk voor? kling? meet meet meet seg ik!

@marbje: hehehe, zwanger ja, ik hoop dat ik mijn al bijgestelde doel ' zwanger in 2009' nog haal (was eerst bevallen in 2009 :()
    hoest daar met de LBB trouwens?

@pook: en met de LL van de S? :D
    achtbaan, bah, ik hou niet van achtbanen! maargoed, zij wel van mij blijkbaar

@elke: MELDEN!

@boesje: MELDEN! het is 9to5werktijdeneinde! ;)

@jem: MELDEN!

@klingman: melden! we gaan hardlopen!

*zoefjesmak*

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Klingel: tis goed met LBB. Vandaag 2e prikjes gehad en dat ging best goed. Wel een beetje koorts gehad, maar niet 2 van die gigantische blauwe plekken, zoals vorige keer... ;)

En ze is nog steeds vrolijk en lief. Echt, ze kan me helemaal verliefd aankijken... Zo schattig :)

Jij wordt zeker nog wel in 2009 zwanger! Dat MOET MOET MOET gewoon. En Trees ook (en dan blijven natuurlijk). En boes natuurlijk ook! (en marb misschien ook...? :) )

16. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    welja! marb in 2009 alweer swang! ben je alweer klaar voor nieuwe LBB in de B?
    whiihooooo!
    dan wij allemaal tegelijk swang! trees, boesje, allleen pook niet, das ook ongesellig!

1 oplossing voor: @boestreesmarbkling: VOOR 1 OKT ZWANG!

whoeiiiiiiiiiiiiii!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Hihi, voor 1 oktober hoef ik nog niet hoor... :D Ik zei ook 'misschien'...

Ik ben er eigenlijk wel weer klaar voor... :) Maar tis wel erg snel, dus t wordt waarschijnlijk december/januari voor we niet meer zo braaf met de rubbertjes zijn (wat een snertdingen zeg! :D)

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja daag! das ni geselli! gewoon meedoen in/voor oktober!!! :D;)

19. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    :D Maar tis toch ook geselli als ik er 3 maanden later achteraan kom huppelen? Jullie allemaal in oktober zwanger en als jullie net over de 12-weken-grens zijn kom ik :) Ik vind het wel cool juist :p

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    daar zit wel wat in marbelous!
    eigenlijk moet jij nu een half jaar achter ons aan sukkelen hihih!
    ;)

Deel Deze Pagina