nee joh gekke marbdoos! ben blij dat er nog een paar ' normale ' schommellina's hier in t boek zitten op vruchtbaar gebied... echt! IEKS schommel, ik had een NACHTMERRIE vannacht. echt! ik droomde dat ik een berichtje ging posten in ons boek en toen stonden er opeens berichtjes van onbekende mensen, compleet met foto's, met teksten als : oh, ik vind het ZO leuk dat ik jullie echt ga zien de 22e! ja we lezen nu al zo lang mee, ik ben ECHT zo benieuwd naar jullie!!! hahaha! en wij helemaal in paniek! maargoed, we hebben natuurlijk helemaal niet laten vallen hier dat we naar de mac donalds op terschelling gaan, dus het zal wel meevallen!! hoest verder met de schommel? ik heb zojuist alweer voor de eerste x DE antiekdokter gestalkt, zou ik nog straf krijgen voor ' eigen inbreng ' fijn dagje allemaal!
Wahahaha... Wat een grappige nachtmerrie (sorry... ) Wrom heb je dr antiek gestalkt? Oh ja: nieuwe foto's EN filmpjes van onze nieuwe aanwinsten: Picasa-webalbums - marjolijnblits - Katjes En natuurlijk ook weer foto's en filmpjes van Sarah... Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah septemb...
@marb! wat een liefe poesekatjes! die kleinste lijkt me trouwens de grootste donder! en wat lieve LBB-update weer. ze kijkt zo helder en wijs, helemaal geweldig! doet ze nog wel de LBs in de lucht trouwens? ik heb antiek gestalkt omdat ik wilde weten, nou ja voorstellen, of het een goed idee was dat ik op dag3 van mn nieuwe cyclus, als ik langs mag komen voor echo en meer, een potje klingmankwak zou meenemen voor onderzoek want, als zaad zaad is, dan gaak niet hormonsters junken en (peperdure) behandelingen doen. dat zou helemaal zonde zijn, dan doek toch dat ronde mokrust. het was goed, dus ik blij! (nou hopen dat ik geen straf krijg als ik kom heheheh)
Hihi ja... De kleinste is idd echt een wildebras terwijl die 'grote' een echte knuffelkat is. LBB doet haar lange benen nog best vaak in de lucht ja! Niet meer zoals in het begin, maar nu doet ze haar benen zelf omhoog als ik haar verschoon Altijd lachen met Sarah Vind t heel slim bedacht trouwens! Zie niet in waarom je straf zou krijgen daarvoor... Mogen ze blij zijn dat er ook slimme mensen zijn (Oei, heb wel medelijden met de mensen die t boek moeten lezen na ons... )
welk boek? *kijkt dom* gaaf dat de LBB nog LBB' t! dat moet ik echt nog eens live zien hoor, dat is echt een gave! hoe heten de katjes trouwens?
Zoë (de tijgersluipkat) en Nino (de zwartwitte). Namen mochten we niet kiezen... Zoe heette eigenlijk Zjozie (?? ofzo), maar dat vonden we te gortig.
got ja dat heb ik al gelezen! dan zjozie! maar ik dacht dat dat jemkatten waren, hoe kom ik daar nou bij! dement! als ik eens in buurt ben, gil ik, ik moet binnenkort sowieso richting DH dus wie weet !
Kling: jaaa, ik ook!! *schrikt wakker* Domme doos ben ik, bleef een hele poos 'hangen' op 'n pagina, terwijl er natuurlijk allanke veel meer was bijgekletst!! Aan de andere kant kon ik het met mijn KB toch even niet bijbenen Dus ik heb een boel 'oud nieuws' gelezen, waar ik maar niet allemaal meer op zal reageren :x @Marb: kvind dat we nog eens moeten genieten van het mooie weer door een mooie wandeling te maken in het park bij mij next door! Heb jij daar ook nog tijd voor? Oee, kan Sarah al speeltjes vastpakken en ermee zwaaien! Cooll!!! Daniel heeft nog niet ontdekt dat hij veel meer kan met zijn handjes dan deze alleen in zijn mond stoppen (duim, vinger of hele hand). @Kling: jemkatten? hmm... wij houden het bij een knuffelhond in de vensterbank en een whiskasknuffelkat op de radiator in de slaapkamer! Trouwens een heus Marb/Kling dialoog hier! @Trees: verlate knuf aan Sumo!!! Hoe gaat het nu met hem? @all: gisteren bezoek aan CB: Daniel weegt nu 5450 gram!! Hij is dus sinds begin augustus bijna 50 gram per dag aangekomen. Heeft ook zijn eerste prikjes gehad, wel even huilen, maar daarna gelukkig vooral heel veel slapen. Vanmiddag borrel van 't werk in de stad, zie ik mijn collega's weer even, gezellig. BTW: nog 11 dagen tot de schommeldate! 10 nachtjes slapen Bijna-weekend-knuf, Jem
@kling; helemaal slim meegedacht!!! En nu maar duimen dat de DOK dat ook vind en nietwat anders. JAJA ik heb een rieten wiegmandje met standaard!!! Voor de eerste weken op de slaapkamer Helemaal blij! Box hebben we gisteren ook opgehaald dus bijna alle babysh.. is in huis ennuh ik ga echt NIET voor eind 2009 nog een keer zwanger worden. Rustig aan hoor. En sowieso ging het bij ons ook niet echt van een leien dakje met het bezwangeren dus ik denk niet dat dat snel zal gebeuren. Maar bah rubbers........ dan liever er maar weer bij tempen en aan de periodieke onthouding
@ Klingel: zou leuk zijn! Van harte welkom hier @ Jem: jaaaaa... wandelmeet met jou en Daniel! Sarah heeft dingen vastpakken echt pas sinds kort door hoor... Heb lang gedacht dat ze t niet kon Was t leuk met je collega's? En jeetje, Daniel flink gegroeid! Sarah weegt nu 6245 Dikzakje @ Pook: tsja, tempen doe ik ook. Wilde ook graag periodieke onthouding... Maar met bv duurt t erg lang voor je weer ongesteld wordt (ikke nog steeds niet) dus dan gaat dat niet echt... Fijn dat je alle babyzooi in huis hebt! @ Trees: hoe is t met Sumo nu? @ all: oei, weer nieuwe kattenfoto's en -filmpjes... Picasa-webalbums - marjolijnblits - Katjes En ook weeeeer nieuwe Sarah... hier:Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah septemb...
kom maar door met die sarahspam hoor! is giga!!! *voor mijn kinderen, zie mijn album!* @pook: whoei, is temperaturen niet een beetje onveilig? ik bedoel, pas als je temp OMLAAG gaat komt je ei SNEL maar sommig zaad kan wel 5 dagen (voor daling) overleven!!! @jem: goeso, prikjes goed, groei goed, en borrel goed! daniel gaat sarah binnenkort vastpakken, let maar op!! @trees: hee hoest met sumo, vertel eens?????? is ze weer beetje aan t opknappen?? @elke: smak! snel weer melden hier! @boesje: en waar hang jij uit?? @hier: ongikrampen van hier tot tokio, dus ik heb een mooie bourgogne opengetrokken om t te vieren smak!
AC: ik zie wel na bevalling. We moeten er ook maar weer zin in krijgen om te "klussen". Ik heb alleen geen zin om weer aan de pil te gaan. Lijkt mij toch niet echt OK als ik ook BV geef. Dus dan komen we er wel uit met rubbers en tempen. Trouwens er zijn nieuwe foto's in mijn album!!! Nieuwe buikfoto's ( buik is echt HUGE) en foto van babykamer, althans stukje ervan met wiegmandje. De rest is nog niet opgeruimd Volgende week worden als het goed is de goten vervangen en loopt er nog een leger loodgieters door de babykamer dus daarna wordt er echt gesopt en afgerond!!! @klingel; Ongi krampen tja we konden natuurlijk op een wonder hopen met dat BUTT zaad.... PROOST en drink er ook 1 voor mij........ @Trees; SUMO nieuws???????????????????????????
Boes meldt zich!!! Had etentje met collega's gister... laat thuis dus dat was net weer schrikken hoeveel pagina's nieuws er was. Ben weer helemaal bijgelezen. *alleen de tig fotoos van Marb liggen nog op de stapel* @Trees, hoe is het nu met sumobeest?? Weer helemaal de goede kant op? @Marb, gezellig dat je weer mee doet met zwanger worden. Wel even achteraan sluiten hoor... Nee, gekheid. Maarre, jan of feb dus weer? @Pook, hoe voel je je?? Scriptie al af??? Nog effe volhouden meis. Enne.. AC at condooms??? @Jem, KB?? Sorry hoor, ik kom er weer es niet uit *gilt* weet ook nog steeds niet wat LBB is (MARB?) @Klingel, goed nieuws!!! Mooi. Ongikrampen nog teleurstellend? Of had je niet anders verwacht? Ga lunchen x
LBB= lang Been Beeb ( slaat op echo foto's van Sarah) AC= anti conceptie KB = CB = Consultatie ook wel bekend als Consternatie Bureau... Nu duidelijk?????????? Misschien wat wazig na laat naar bed gaan eventueel klein katertje na etentje met collegea???????? Gezellig hoor, ik mis die kleine katertjes wel!!!
meunin! @trees: melden! @sumo: melden! @pook: hee seg ik sie geen buikfotos alleen 2 echo's!!! en nou benk helemaal nieuwsgier! @boesje: haai! LBB: ach je bent er echt een tijdje tussenuit geweest he maar marb mag zeggen wat de LBB is, het is tenslotte haar LBB: hint: check de fotos van echo van marbje, dan zie je dat sarah hele LB's heeft! hoest verder met je? @KB: ik dacht dat het voor Korte Berichten stond??? @ongi krampen: niet teleurgesteld, nou ja, wel teleurgesteld, maar niet anders verwacht. ook wel lekker, x niet janken en gewoon verheugen op DE dok volgende week! trouwens, dat plan van mij voor kwakje meeneem is leuk en aardig, maar klingman moet donder kwakje in heerenveen brengen, met 3 dagen onthouding dus... gokken maar gewoon? junk junk!? smak!
Haha, KB is geen KonsternatieBureau en geen Korte Berichten => Kling zat wel warm, want de eerste helft was goed. En het had een verband met LBB, die heb ik namelijk niet, weten jullie het nu?? Pook, ik gebruik Cerazette, schijnt de beste keuze pil te zijn icm borstvoeding. Is wel een minipil, dus allemaal dezelfde op basis van 1 hormoon (weet niet meer welke). Mijn BV draait er tot nog toe goed op . Ben begonnen ca. 2 weken na bevalling. Klingel ongi :x toch idd teleurstellend... ik snap alleen het verhaal met het kwakje niet *kijkt dom* hoezo gokken?? Liefs, Jem
KorteBenen! ongi, nog ni, maar krampen hebben ongi aangekondi, ik hoop maandag eigenlijk! (wegens ei dan niet op zondag! mag niet wegens DE dok dicht) kwakje: nou kijk, donder moet klingman uroloog kwakje geven maar dan mag ie dus 3 dagen niet hebben gekwakt. ik moet mij dag3, ik denk woensdag, melden voor begin junken met/bij DE antiekdok. ik wou een kwakje meenemen, om te laten testen, want stel zaad=zaad, dan zou het zonde zijn van alle moeite en ' gif ' in mijn lijf, omdat kansen op succesvolle IUI/flush dan klein. snap? maar, woens kwak inleveren, kan/mag dus ni omdat donder 3daagskwakje in heeernveen dumpen! ..... dit is echt het allergekste stukje dat ik OOIT op zp geschreven heb! *gil* ik neem aan dat jullie nu weer snappen??? anyway, ik zie DE antiek vaak genoeg, anders neem ik later in de week wel een kwakje voor m mee. met een strik erom! melige wijnsmak! @sumo: seg eens wat??? *knuf*