*huh* je stond wel in mijn vriendenlijstje, maar zonder vinkje! heb ik nu aangepast, volgens mij moet je me nu accepteren als vriendinnetje. eerst goed over nadenken hoor! weet wat je in huis haalt!
Oeps ik heb je al aangevinkt>>>>>>>>>>>> Op mijn foto's alleen niet zo'n mooi gestyled huis als bij anderen hoor. Wij zijn niet zo stylish O ja en geen commentaar op mijn (nep)Crocs................ Zijn mijn slofjes in en om het huis vooral als het warm is en mijn voetjes opzwellen!! Sinds Kaapstad vele jaren geleden toch voor die rare dingen gezwicht. Lelijk maar heerlijk!!
HA! helemaal leuk!! om joe en joebuik te sien!!!! halloooo *aangenaam* enne, stylish? als je maar schommelish bent! grutjes, nu weet ik alleen nog niet van boesje en van trees hoe ze dr uit sien! *spannend!*
Poging nummero zoveel. Ik begreep Jem wel. Voor mij dit keer helder!! Net als al het overige steeds helderder wordt. Sauna was heerlijk, jij ook genoten Marb? Geen nieuws en ben nog in de spijbelstand.... Nog even bezig... misschien tot vanaaf. Klingel, reserveer maar.... geen tijd voor meel.
*applaus voor qoute van boesje* !! enne, jij stemt dus ook in met elkaar eerst bodypainten en dan nakend bungeejumpend een linksdraaiend veganistisch hysterisch buffetje vanaf de mont blanc? ik ga nu reserveren!
Joepie!! En... is het gelukt?? Lijkt me superspannend hoor, kan me er wel wat bij voorstellen... alleen een HYSTERISCH buffetje?? Daar heb ik in mijn schommeldagen nog nooit van gehoord... We hebben weer mooie foto's van Sarah en Daniel. Dit keer waren ze wat meer aan elkaar gewaagd. Vaker samen wakker EN closer Dat belooft wat voor de toekomst... Groetjes, Jem
Hee schommelina's! @ boes: wauw, you did it! Trots op je @ Jem: sien, die foto's! Ze waren idd schattig @ Kling: jaaaaa, gereserveerd! Nu kunnen we niet meer terug @ all: vanochtend babyzwemmen met Sarah gedaan. Was echt supercool! Het kon haar allemaal niks schelen, koppie onder water, andere kindjes: niet boeiend Ze is nu wel helemaal gesloopt, ligt te slapen in de box. Fijne dag/week!
* IK BEN OP DREEF!!!* Ja, hoor, ik ben voor alles in!! Ben inmiddels ook weer bijgelezen op het meelverkeer. Ben weer helemaal bij. @Marb, een echte zwemster LBB-er dus!! Mooi!! @Jem, kom maar door met die fotoos. @Pook, lukt het allemaal nog een beetje? Hou het in ieder geval nog effe uit tot in ieder geval volgende week. @Trees, Lees je mail Trees, 100 berichten in de wacht. Ook de kortingsactie voor de trein niet missen. @Klingel, alweer ongi af, of is dat te snel. Ben ook weer begonnen met FF. Weet alleen niet meer hoe ik het kaartje op zp moet krijgen. *ben en blijf een digibeet* Maaaaaar.... het quoten gaat me nu goed af! @mezelf, PP in werking gesteld. Zaterdag de ovus er tegenaan met een dosis goede hoop zou je denken dat het deze maand toch moet lukken (als de maanstanden een beetje goed zijn) Hebben jullie nog belang bij het bekijken van de papieren die ik erbij heb gekregen?? Dan neem ik die mee. Khoor t wel.
jeej boesje is op dreef!!! neem maar meej die papieren! en- iedereen, meenemen de foto's van babys, sumo's, cavia's, katten, echo's, dooievaars, en meer van dat al! *zoeft trug in atelier met BEL WIJN wegens nognietwegge ongi* *prut*
@ boes: goeso Trots op je Maareh... Welke papieren?! Waarbij gekregen? Snapputniemeer... @ all: slaap lekker!
ahhhhhhhhh wat een schattige foto's. En wat worden ze al groot!!! En wat hebben ze een michelinarmpjes.........grappig!!! Maarreh ook welterusten allemaal!
Waahaha... Wie heeft die labels aan de onderkant erbij gezet? Zijn dat woorden die vaak voorkomen ofzo?! dtl, lief, picknickkleedje, schommel, smok... *ligt dubbel*
Ik was het ook niet!!! Ik verdenk klingel! 3e dag voor jou. Is er nog iets spannends gebeurd?? En is het kwakje nu wel of niet afgeleverd. Je moest naar DE dok toch klingel? @Marb, papieren die ik bedoelde waren van moeder de astrologe. M'n zwangerwordschema zeg maar. Over maanstanden en andere rare tekens die op boesman en mij van toepassing zijn. @Elke, lang niets van je gehoord. Hoe gaat het met je * schreeuwt naar het westerlijke deel van het noorden* Ga mezelf na drukke dag weer positief naar de sportschool slepen ter ontspanning.
Oh, en waar ik ook nog benieuwd naar ben... Marb, heb je al klanten voor je zwanger in een wip dinges?
@ boes: nope, helaas niet... Wel heel veel belangstelling, maar nog geen aanmeldingen. Maar de site is pas een maand in de lucht! Dus kan nog komen...