temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Hey,

Ben terug! En zover ik weet nog steeds zwanger :D Beetje misselijk, lekker moe, ontiegelijke honger en nogal 'luchtige' darmen! Fysieke afpeigering doet de geest van deze trees goed. Ik begin er zelfs een beetje vertrouwen in te krijgen! Heb gisteren zelfs buik en straeizalf (besef me net dat ik dit woord nog nooit heb geschreven en ook niet weet hoe ik het schrijf) gekocht, wat in dit termijn nog een beetje onzinnig is en naar ik heb begrepen niet eens werkt. Ach het is onderdeel van het positief zwangerzijnoffensief in huize Trees :)

Hoe is met de klinkende stokjes van Klingel? En met name hoe is het met de testdriften en eventuele hallucinaties en voorgevoelens? Trees bidt dat dat temp morgen koortsneigingen vertoont. Ik gun mijn medenoordeling een prachttige beeb in de buik. Ik heb al lamme handen van het HCG wuiven...

Ikdus hoe is het in het verre zuiden? Wordt Spanje een immigrant rijker :)

Danie mmmhh, aan je kaartje kan ik niet zoveel aflezen. behalve dat deze onwijs schommelt, maar daar hebben meer hier last van. Ik ben zelf ex-koperspiraalgebruikster en het verwijderen van dit onding had geen enkele invloed op mijn cyclus. Ik weet niet of je met een mirena wel last hebt van het fenomeen ontpillen, waardoor je cyclus in de war raakt? Dat zou namelijk een hoop verklaren.

Meiden duim duim !

liefs trees

2. Niet meer actief

Trees wat fijn dat je er nu zelf ook vetrouwen in hebt ! Enne al is er nu nog geen buikkie, goed insmeren met creme hoor ! Je kan niet vroeg genoeg beginnen ;)

Ik zit nu in NL, en weet niet of Spanje straks een immigrant rijker is. Nog niet getest en denk ook niet dat ik zwanger ben maar gewoon ergens op dag 7 zit in mijn cyclus.. Ik ga nog wel testen voor de zekerheid als de testen binnen zijn;)

3. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    dames, ik ben ook aan het temperaturen geslagen... wat is voor je ei jullie normale temeperatuur ongeveer? ik zit rond 36.6, maar ik dnek dat dat wat aan dehoge kant is doordat ik een par keer voor de wekker half wakker word en lig te dommelen. Ik dnek dat ik nu maar eerder ga meten, de wekker vroeger zetten oid.

4. Niet meer actief

Mijn temp zit steeds tussen de 36,6 en 36,8 het is meer 36,7/8 en soms een uitschieter van 36,9/37,0 voor mijn ei.

Maar na mijn ei is het altijd tussen de 37,0 en 37,3

5. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ah ok, ik dacht dat ik wellicht aan de hoge kant zat, nadat ik wat kaartjes had gelezen op ff. Ik zit rond 36.6, 36,7. Da's dan heel normaal, denk ik.

En wat was nou het idee, als je ei bevrucht is gaat de temp niet meer naar beneden maar blijft hoog?

6. Niet meer actief

Je temp blijft sowieso hoog na je ei.
    Bij sommige begint het langzaam te zakken voor ze ongi worden.
    Bij sommige pas als ze al ongesteld worden.
    En bij sommige weer zakt de temp op de dag van de ongi zelf..

Het is dus niet te zeggen het is gewoon verschillend bij iedereen, dus je komt er alleen achter als je al een paar rondes hebt getempt hoe dat bij jou zit.
    Maar hopelijk is dat niet nodig.

En als je je luteale fase weet, en je hebt op de dag van je NOD nog een hoge temp en die dag daarna ook, heb je wel een grotere kans dat je zwanger bent.

Je kan dus alleen dan pas zien of het raak is ;)

Hoop dat je het een beetje begrijpt.

7. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ik wou dat ik eerder was begonnen... dan had ik nu een mooi rijtje temp kaartjes gehad. Maar helaas, we moeten het maar doen met wat we hebben. Ik kan je verhaal prima volgen hoor, bedankt voor je uitleg.

Ik moet ook nog even zien of het gaat lukken deze maand om het vol te houden, we gaan op vakantie en dan is om 6 uur de wekker wel naar... In het weekend red ik dat nog wel maar op vakantie?

8. Niet meer actief

Je kan het proberen en dan weer verder slapen.
    Maar eerlijk gezegt op vakantie zou ik me er niet zo mee bezig houden met het zwanger worden/zijn.

Als je een beetje regelmatige cyclus hebt zal het wel goed komen denk ik toch?

9. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    tja, ik temp niet alleen om zwanger te worden, maar ook een beetje omdat ik hoop dat ze daarmee uit kunnen vinden wat er mis is. Ik heb elke tweede helft van de cyclus buikpijn, dus na de eisprong en voor de menstruatie. Ik heb in december een miskraam gehad en sindsdien zijn we weer aan het proberen... Da's best lang om buikpijn te hebben. De arts had twee cystes gevonden, maar nu die weg zijn heb ik nog buikpijn. Als ik terug ga naar de gyn wil ik dus wat info hebben verzameld qua pijn en ook temp, misschien heeft hij er iets aan.

10. Niet meer actief

Ik heb mijn hele cyslus buikpijn behalve als ik ongesteld ben, ik ben hier mee naar de gyn geweest. Heb een inwendige echo gehad, had niets ernstigs.
    Ze zegt dat het door het stofje progesteron komt, die kan zorgen voor pijn in je darmen en baarmoeder etc etc. Die zorgt dus voor de klachtjes.

En aangezien jij het elke keer na je eisprong hebt, denk ik heel goed dat pogesteron de boosdoener is bij jou ;)

11. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    ja klopt, maar als je er niet van naar je werk kan, dan moet er misschien toch iets aan gebeuren... Gelukkig is dat de laatste keer niet zo, vandaar dat ik de boel ook even op zijn beloop laat. Ik denk zelf ook dat progesteron de boosdoener is, maar ik hoop gewoon dat het niet bijvoorbeel endometriose is. Dat kon de arts neit zien met een echo, dus ik wacht nog maar even af.

12. Niet meer actief

Vandaar, nou hopelijk is progesteron de boosdoener..

13. Trees

Trees Niet meer actief

Alle optimisme ten spijt, want miskraam nummer drie begint zich aan te kondigen. De hele dag al vreselijke pijn onder in mijn rug en buik. Net al behoorlijk wat bloedverlies. Ik denk dat hopen geen zin meer heeft. Ik weet het even niet meer. Ik ben bang dat er iets mis met ons is..

14. Niet meer actief

Nee Trees dat meen je toch niet :(
    Hoe kan het nou ?!
    Je moet denk ik maar vlug naar de HA gaan om een afspraak met de gyn te maken.
    Sjonge jonge, ik had zulke goede hoop met je kwaaltjes dat het goed zou blijven gaan..
    Een hele dikke knuffel voor jou :(

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @trees:
    ik heb je gePBt

LIEFS

16. Trees

Trees Niet meer actief

Hou je vast en ontkurk de Jip en Janneke champagne! Gisteren had ik zulke vreselijke pijn onder in mijn rug en volgens de vk waren het rugweeen. Het was werkelijk niet om uit te houden, terwijl ik alleen na het afvegen bloed verloor. Dat was nog maar zo weinig, raar! Iemand op deze site, lang leve deze site, adviseerde me om naar het ziekenhuis te gaan en voor de zekerheid een echo te laten maken. Even jammer voor de vk en wij naar het ziekenhuis. Wat blijkt? Ik heb nierstenen en plas bloed! Niks miskraam, wel wat licht bruinverlies, maar volgens de gyn oud bloedverlies van de innesteling. En een echo gehad, waarop een vruchtzakje van anderhalve cm te zien was met een klein wit wurmpje van 3 mm, passend bij een termijn van tussen de 5,5 en 6 weken! Baarmoedermond zat nog potdicht! Je wilt niet weten hoe ik me nu voel en deze kleine wurm moet het nu gaan halen. Dit is echt zo wonder :D

17. Niet meer actief

Wauuw wat fijn Trees, en ben blij voor je dat het nierstenen zijn ( al is dat natuurlijk niet leuk )

Het komt echt helemaal goed, zie je je beeb blijft zitten zoals ik al zei !
    Over een paar weken zie jij op de echo zo een mooi kloppend hartje :D :whistle:

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieve treeeeeeees *PLOP* daar gaat de kurk van de jip en janneke champagne! =D> :whistle: :baby: WHIIIIIIIIIIIIHOOOOOOOOOO niks aan de hand, nou ja, wel iets aan de nieren, maar baarmoedermond POTDICHT en dat ga je nog even 7.5 maanden zou houden ja! :evil: ;) !

ben superblij voor je! arh wat een opluchting zal dat zijn! en wat een hartverzakking hebben jullie weer gehad of niet.
    nou mee ophouden deal?

wat krijg je voor die nierstenen dan?
    en hoe komt de vk bij rugweeen?

pfff opluchting.
    ik zal je nel een depri pb te schrijven maar die kan ik deleten HA! :D

rustig aan, heb vertrouwen in dit noorderlijke minibeebje van je~!

dikke zoen
    van mopperklingel
    (zie banner)

SMAK!

19. Trees

Trees Niet meer actief

Hi,

Ik krijg bijna het gevoel van de wederopstanding, hihi. Komt het allen zien, wonder in het noorden! Ik vind het zelf nog zo ongelooflijk, zat mezelf al twee dagen heel zielig te vinden en blijkt er een minieworm in me buik te zitten. Pfff je had onze gezichten bij de echo moeten zien :confused: . Vriendlief bleef maar vragen of het wel klopte wat ze zag en of dat echt mijn buik was.
    Voor de stenen heb ik een spuit gekregen en nu slik ik wat tabletjes. Als het goed is plas ik de boel zo uit! Verder hebben ze nog even bloed gecheckd op infecties, want dat gaat vaak samen. Niks aan de hand, behalve een lichte blaasontsteking. Plasje staat nog een paar daagjes op kweek en als dat goed is, is het gewoon klaar. Pijnlijk is het wel, maar ik voel me momenteel toch ongenaakbaar :D

Dat was mijn verhaal maar Klingel, wat zie ik nu? Je banner :evil: neeh dat is niet eerlijk. Ik gun jou ook zo hard een beeb in je buik, verdorie! Mopperdemop dat is weer flink balen. Mmmh heb je nu van de 100%, al 80% verbruikt? Blijven de goede 20% over voor deze maand. Stuur maar even heel veel good vibes jouw kant op, want heb er momenteel meer dan voldoende.

Klingel een dikke smok vanuit hier!

20. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Dikke smok........ dat moet Groningen zijn!
    Gefeliciteerd Trees!

Verder (nog) niet bijgelezen.

Deel Deze Pagina