Lieve schommel, Eerst even: @Trees: jazeker heftig gepraat... aan de ene kant klinkt het verschrikkelijk, maar het klinkt ook weer heel mooi en logisch en goed... maar wat ik me afvraag ... je geeft aan: Dus ja, inderdaad: ik hoop dat het einde is wanneer het lukt en jullie een gezonde zwangerschap en een gezond beebje krijgen... maar als dat niet zo is: waar IS het einde? Dit weet je inderdaad nog niet, ik hoop alleen dat.. en ik denk dat dit ook de achterliggende gedachte van de bezorgde moeder T is... je uiteindelijk wel moet zorgen dat je er zelf niet aan onderdoor gaat.. ik bedoel hoeveel kan een mens hebben.. je bent een sterke vrouw, maar elke sterke vrouw heeft haar grens... zorg dat je die in de gaten houdt.. zo dat was heftige praat van Jem.. BRB
Jeetje zeg, zit gewoon met tranen in m'n ogen. Trees, wat ben jij sterk zeg! Hoop dat je niet TE sterk doet? Bij ons mag je af en toe ook brullen he? Vind je redenering trouwens wel plausibel klinken. Nou eh... SUCCES dan maar Oh ja... zou bijna nog vergeten te vertellen over sportschoolwerk: Ik moest me gewoon inschrijven, dus dat heb ik gedaan. Wel was er nog een vacature als vestigingsmanager! Past helemaal bij mij. Kon alleen niet zien hoeveel uur het is... Maar er is vast wel een mouw aan te passen. Er is kinderopvang op de sportschool dus eventueel kan ik Sarah meenemen... Ben zo benieuwd! Tis wel in Leiden, dus da's niet zo handig. Maar het klinkt echt zo perfect, was er helemaal van aan het stuiteren! Ook hadden ze waarschijnlijk wel een plekje open voor mij als body-combat instructrice. Ben benieuwd!
haai! @trees: je klinkt overtuigd, en ook sterk. ik snap, liever (...) veel ellende in korte tijd, dan in lange tijd! zelf zou ik, denk ik, ook zo eigenwijs zijn om *@#(&()! te verwachten dat het toch een KEER moet gaan plakken, dus elke zwangkans benutten... .. kan best zijn dat je er anders over gaat denken/voelen, maar voor nu zou ik, als was ik sumo de hond zeggen: doen! tuurilijk, het IS eng, en tuurlijk, het LIJKT verstandiger om jezelf eventuele pijn te besparen. maar die kans... op eigenwijze plakbeeb, die wil je niet missen merk ik. en- dat begrijp ik volledig! *smak!* maar, je begrijpt, ik moest mijn schommeldin toch even ernstig toespreken, en ik ben blij dat er ernstig teruggesproken is, terwijl overigens de kerk aan alle kanten galmt! @marb: ja idd, hoe sit dat met die sportschool? enne,wat voor lessen wil joe geven? en en? respect! @sport: ik heb sinds zuidfrankrijk het hardlopen ontdekt. IK, de asportieve hypermobiele blauweplekkenbotsende geenbalkunnenvangende klingel! EN: ik vind het leuk! sterker nog, ik bespeur de raadselachtige verslaving, de roes, waarover hardloopmensen spreken! ik loop nu 3a4 x per week hard, ongeveer 4 km per x, en t lukt nu al zonder pauze! heerlijk! maar ook merkwaardig! @pook: wat wat, wat maarrrrrrrrrrrrrr???? maar eerst eens even deze eruit persen? maar eerst eens even zien hoe pookbeeb 1 bevalt? maar eerst eens even uhhh???? seg! @jem: over de achterliggende gedachte van moeder T gesproken: ik weet niet precies wat ik achterdacht, ik heb zelf zon idee dat die trees behoorlijk veel aankan. en zoals ik al zei, hoe achterlijk het ook klinkt, de ellende voor haar een beetje went. @trees: is dat so? @jem: hoe sit dat nu met het suiker? @boesje: hoe gaat joe PPP? enne, vind je t niet vervelend dat/als ei op schommeldeetdag is? ik moet eerlijk zeggen, ik zou in staat zijn (indien bv er weinig PP omheen mogelijk is) daarom de meeting af te zeggen. gewoon, wegens hysterische ei-drift. of bang om een kans te missen. maar- zo LOEI ben je dus niet, en das heel goed denk ik! @bevallen: ik zou juist, wegens hysterie-spoken-zie-talent, in het ziekenhuis willen bevallen! @pook: je zegt dat je al voor je ziet hoe je naar huis wordt gestuurd met verse baby en niet weet wat je ermee moet doen maar.. hoe doe je dat thuis dan? vertrouw op je instincten, komt helemaal goed!!! @elke: ziekenhuisbeeb en gynnestalk en internistdater, wat een drukte he. edoch, alles voor de controle over beeb en elkeself! smak! @trees: ha, ik heb half juli ontslag genomen! heb het hier indertijd niet zo rondgegild geloof ik, blijkbaar. ik was er zelf ook erg onder de indruk van, maar ook weer niet want ik worstel al een jaar met het regime daar en vooral het knetterharde werken. dagen van 12 uur waren normaal, dagen van 15 geen uitzondering. en dan vaak zonder pauze. het is een geweldig bedrijf, ik had een superfunctie, maar als je 33 bent, je vingers voelt jeuken om weer te schilderen, en je eierstokken voelt klingelen (of was t rammelen!) van de beebwens, dan moeten er keuzes gemaakt worden! en FIT dat ik me nu voel! de rest vertel ik live wel. ik weet in elk geval zeker dat de enge stap een goede was, want je hart volgen om te worden wie je bent is altijd het beste wat je kan doen in dit korte leventje.... *kijkt filosofisch en dom tegelijk-emoticon* so lief schommel, ik zie jullie over een paar dagen. hoe zouden jullie eruit zien? heeft trees inderdaad groene ogen en donker haar en kleedt zij zich medium-alternatief? heeft boesje inderdaad slag in haar haren, en draagt zij graag blauw? en lijkt elke inderdaad wat op drew barrymore???????? we sullen t snel weten! smak!
Poehee, jullie gaan zo snel dat ik het bijna niet kan bijschommelen! @tweede-beeb: hier nog geen tweede hoor! Hoe leuk ik het vind, ik wil eerst met volle teugen genieten van Daniel. En ik ben eigenlijk wel blij dat ik die buik even kwijt ben en wil eerst mijn oude shape en conditie weer terug krijgen! (of ben ik nu egoistisch) @pp-ende-boes: Dinsdagochtend en dinsdagnacht zou toch voldoende moeten zijn ? Nouja, zonder gekheid, zo is het bij ons in ieder geval wel gelukt alhoewel je nooit weet uit welke PP actie HET zaadje nu is gekomen, haha @fotosessie: ik heb me in ieder geval rot gelachen met die fotosessie, dat kan nog wat worden over een tijdje: minimaal 7 beebs op de foto op een picknickkleedje!! @suiker: nou, ik denk dus dat Daniel zijn hongersignalen weg 'duimt', waardoor hij niet wakker wordt (Hij begint in zijn slaap te huilen en vindt dan weer zijn duim en wordt niet wakker; daarvoor vond hij die niet, en huilde hij zichzelf wakker). Ondertussen zakt zijn suikerspiegel en dit zou natuurlijk schadelijk kunnen zijn als het TLD. Maar vandaag heeft hij 5 voedingen gehad en om ca. 23:00 maak ik hem wakker voor voeding nr 6 en dan hoop ik dat hij daarna tot 7 uur slaapt. Iedereen snap? @elke: *zwaait terug* poehee, wat een afspraken! Ik duim voor je mee!! @klingel: hoest met je schilderij? Waar verf je nou mee? En hoe ga jij nu te werk? Eerst een idee, dan wat ruwe lijnen en dan verder invullen? Is het abstract, traditioneel? Of ben je allrounder? En werk je aan 1 werk of aan meerdere tegelijk? Ben niet nieuwsgierig hoor, dat lijkt maar zo Lijkt me supercool om zo'n crea ARTIST te zijn 8) en dat iemand je werk dan KOOPT en thuis ophangt, geweldig. Als ik zo mijn salaris kon verdienen, dan zou ik ook acuut mijn baan opzeggen! @vaderschap: Jemman is echt superenthousiast! Als hij thuis komt, dan wil hij altijd eerst even spelen met Daniel.. alsie dan slaapt of hij is hongerig of huilerig, dan baaltie als een stekker Het leuke is dat het steeds leuker wordt! Jemman let heel erg op 'nieuwe' dingen, die merkt hij vaak eerder op dan ik. Maar hij heeft wel vaak de neiging om te lang met Daniel te spelen, waardoor hij oververmoeid raakt, heel hard gaat huilen en vervolgens alleen bij mij in de draagdoek in slaap kan vallen..... @thuis bevallen: wilde ik voor mijn bevalling ook, achteraf had het ook gekund, maar de reden waarvoor je naar het ziekenhuis gaat is risicobeperking -> what if.. er kan nou eenmaal van alles gebeuren bij een bevalling... Wij hebben voor zh gekozen, omdat onze slaapkamer op de 2e verdieping zit en de vk dit afraadde ivm evt. ambulance en brancard. Bij een eventuele tweede wordt het weer zh, tenzij het allemaal te snel gaat. Want: tijdens de bevalling vond ik het begin thuis prima en het einde in het ziekenhuis ook prima, het enige wat ik WAARDELOOS vond was naar het ziekenhuis gaan en dan niet eens de autorit, maar meer het opstaan thuis, naar beneden strompelen, in de auto, uit de auto, in de rolstoel, uit de rolstoel, op het ziekenhuisbed.... maar aan de andere kant is het ritje van het zh terug naar huis met z'n drietjes toch wel erg memorabel. @marb: ik duim voor je solli!! Ik ga morgen voor het eerst echt ZUMBA-en! Ben benieuwd! Waarschijnlijk ligt mijn tong al na 5 minuten op mijn schoenen en heb ik de dag erna schreeuwende spierpijn en de dag daarna NOG harder schreeuwende spierpijn Na een paar keer zal ik het echt wel gaan waarderen allemaal @hardlopen: ja ik weet het van die roes! Maar: DN, want ben bang dat het allemaal minder gaat dan daarvoor! @pook: MAAR: DN??? Bang dat je de bevalling opwekt en het is nog geen 9-10-9? grapje @kling: nou, ik weet wel zeker dat die Trees behoorlijk veel aan kan! En ik weet eigenlijk ook wel dat Trees weet dat ze aan zichzelf moet denken! En ik weet zeker dat Trees weet dat de hele schommel het goed bedoelt! En ik weet ook zeker dat Trees wel weet wat ze moet doen, als ze haar Treesgevoel volgt! Is dat so Trees? Dikke schommelkus, Jem
ehmm Jem jij zit er eigenlijk wel het dichtse bij wat maar....... betreft! Ik wil nog niet bevallen!! Moet nog zoveel dingen doen. Groot ding is nu in ieder geval wel weggestreept, de dakgoot is vervangen!!!! Nu is dan ook hopelijk de lekkage opgelost maar daarvoor moeten we dus nog even afwachten, voorlopig blijft het teiltje dus nog paraat en de toog/ koof/ afscheiding plafond sierding dus wat doorgezakt. ( tja zie dat maar eens te beschrijven???) @trees; Sterke sterke maar ook zwakke vrouw toch weer gezwicht voor de vleselijke lusten Maar zonder gekheid, je moet zeker doen waarbij je je goed/beter voelt. Maar hopelijk komt Dokter Antiek wel supersnel met een superplakpritt aan om verder vedriet te voorkomen!!!! @klingel; hardlopen kan inderdaad verslavend werken. Maar ik ben al die tijd nooit verder gekomen dan 3-4 km achter elkaar rennen. En 2x per week was echt mijn maximum. Heel wat anders dan hubby die gewoon op zondagochtend eventueel met kater even 8-10 km en nu zelfs 14 km gaat hardlopen. Ik hoop alleen dat hij het red met zijn knie as zondag bij Dam tot Dam. Hij heeft de 16 km eigenlijk nog helemaal niet gelopen! -ziekenhuis bevalling; met de auto is het ziekenhuis op 5 minuten inclusief stoplichten dus mocht er iets aan de hand zijn dan kunnen we daar snel zijn. Voor mijzelf en verloop van bevalling zal rust/ ontspanning denk ik beter zijn en dat gaat thuis waarschijnlijk veeeeel beter.
@pook: hahaha! jij wil nog niet bevallen van de 1e laat staan de 2e, en terecht! @pookman: met kater 10 km! wow diepe ar ie es pie ie sie tie! @hardlopen: ja het is een wonder dat ik t leuk vind, maar zeker nu ik vooruitgang ontwaar (ik hijg niet meer! ik huppel gewoon met mond dicht! ) wil ik meermeerMEER! maar- hoe moet dat als t koud wordt? watje! @trees: zwakke sterke vrouw valt voor man op altaar! @altaar: wie van jullie is eigenlijk getrouwd, en waarom niet? en dan nu in t hoofdstuk ' hoe kwelt u zichzelf het beste ' : .. ik zat net eens even te denken he, terwijl ik vanmorgen 10x opnieuw moest prikken voor naald in buik ging, .. stel nu dat terwijl ik me suf junk, doordildo-echo, en me ' verheug' op een flush + IUI, .. stel nu dat ondertusen klingmans zaad nog steeds zo onverklaarbaar opeens slecht is en dat dus alle moeite, tijd, geld, pijn, hoop, moed voor niets is? kortom: .. zal ik eens even bellen en de uroloog gillen dat ik zo graag de zaaduitslag van gisteren wil weten? .. ..nou mag ik over 3 kwartier terugbellen, maar ik ben ontzettend zenuwachtig nu, ik wil geen slecht nieuws, geen kansloos ' afgerond nul en wij snappen het ook niet want het waren eerst miljoeoeoenen ' en ook geen stress over ' zouden ze in heerenveen wel goed tellen ' (aangezien t sinds daar echt verslechterd is) DOMME DOOS! ik moet ook niet alles willen weten! :x ja of wel.. slik. brr. knuf en sorry voor oninteressante stressLOEI!
********************* zaaad-stalk deel 2******************** HET ZAAD WAS SUPER! ik moest van schrik keihard janken, en toen begon de uroloog-secretaresse ook bijna! hoe super? nog nooit zo super geweest! voor de (helaas) deskundigen onder ons: 26.25 miljoen, waarvan 84% kwaliteit A+B!!!!!!!!!!! dat betekent dus 21 mijoen superzwemmers!!! dat hebben we nog nooit, ook niet bij benadering, gehad, in onze hele MMMcarriere! kortom, ik jank en dans! *schrijft zelf ook 26.25 bij op HOOPsaldo* **************knuf en sorry voor taaie materie ***************
Jaaaah Klingel wat een goed nieuws!!!! Klingel de supersperm-man Met dit zaad gaat DE dok de flush doen! Ik heb er een heel goed gevoel over! **begint alvast te duimen voor volgende week**
@Jem wat klinkt Jemman als een schatje *smelt* Een lieve Jempapa! @Hardloopvirus. Waar kan ik dat bestellen. Wil ik ook wel -dacht altijd dat het een fabeltje was-. Ik kon me niet voorstellen dat mensen daar verslaafd aan konden raken @ Trees zwak. Het zijn de hormonen -en wijst beschuldigend haar vingertje richting miss hormon - @Ontslag Klingel. Dat verklaart waarom jij tegenwoordig op christelijke tijdstip forumt! Ik denk dat je het wel verteld hebt, maar halverwege juli was de laatste miskraam en heb het denk ik niet opgeslagen . Bevalt dus errug goed de rust? Goed zo! @Marb. Klinkt als een leuke baan. Wanneer hoor je meer? En heb je al vaker als sportinstructrice gewerkt? @Getrouwd? Nope. Het lijkt mij mooi om te trouwen met kindjes op een bounty-strand in wit flodder-jurkje met zongebrande huis, terwijl we kijken naar de ondergaande zon met een glas champagne in de hand. @Klingel. Je zit best wel errrug goed met je beschrijving. @ Ellende went? Nee helaas niet. Wel wordt het verdriet anders. Eerst verdriet om verlies zwangerschap. Nu meer verdriet om verlies van hoop. Verschil is wel dat ik de eerste keren heel dramatisch dacht dat ik nooit overheen zou komen en nu weet ik dat dat onzin is. @hier. Klein slikmomentje. Heb net weer kopietjes medisch dossier van ziekenhuis gekregen. Is wel even verdrietig, want ook al mijn echo's tot nu toe zitten erin. Toch wel confronterend om al die kleine witte wurmpjes zo achter elkaar te zien. Had ik even niet op gerekend, maar ondanks dat zijn ze ook best mooi. Toch kleine Treesbeebs. Zo nu met Sumobeest aan de wandel! *smok*
Waaauuuwww Klingel wat gaaf! Nou moet het deze ronde wel goed komen bij de dok met suuuuper zaad. En met ons geschommel dinsdag. Kenniebeter. Heb er zin in, meiden. Sorry, kort stukje (alweer... En ik kan het niet op jonge-ouderschap gooien want Jem typt wel hele stukken... Solly in het kwadraat dames... ). Vandaag hele dag met Sarah op stap geweest. Vanochtend sporten (zij in kinderopvang voor 1,5 uur. Vond het best spannend want het was de eerste keer dat ze bij een vreemde bleef) en daarna met m'n moeder Leiden in. Was leuk! Maar ben nu gaar. Oh ja, Trees: als het goed is vandaag of morgen eisprong? Ei bevrucht ook? Hihi, kat zit hier achter z'n eigen staart aan. Dikke zoen voor jullie allemaal!
Oh ja... @ Klingel: ik ben getrouwd sinds 4 januari. En waarom...? Tsja, omdat ie t vroeg Nee, maar serieus: ik vind de gedachte erachter wel mooi. Tis voor mij absoluut geen moeten, maar met een kind vind ik het wel leuk. We hebben nu allemaal dezelfde achternaam. Eigenlijk wilde ik nooit trouwen, maar uiteindelijk heeft de burgelijkheid hier toegeslagen Getrouwd, een kind en twee poezen
Hmmm... Had Treespost gemist... Ik moest ook even slikken bij jouw stukje. Kan me wel voorstellen dat dat heftig is, hoor! Zoveel kansen, zoveel kleintjes, allemaal weg... Maar OOIT blijft er eentje zitten. En dan nog mis je deze allemaal... Ik moet al best vaak denken aan onze twee miskramen, en dat zijn er maar twee EN ik heb een kindje hier. Dat maakt het veel makkelijker. Kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen... En in antwoord op je vraag: Als sportinstructrice heb ik al heeeel vaak gewerkt... Heb ski-, snowboard-, atletiek-, turn- en karateles gegeven tot nu toe. Nou ja, en ik heb de ALO gedaan dus ik heb heeeel veel gymlessen gegeven... @ Elke: dat wilde ik nog vragen, maar vergeet ik steeds: vind je deze zwangerschap erg moeilijk? Brengt het veel herinneringen terug aan Charlotte? Lijkt me erg heftig ook... @ all: nou, nogmaals dikke knuffel dan!
JOEPIE KLINGEL, WAT GOED!!!! Zo zie je maar dat loeien soms helpt So, wat heerlijk ook voor Klingman!! Ik zie het al voor me: Klingel die Klingelman om de nek vliegt en vervolgens een rondedansje doet. Ben zo blij voor jullie!! Enneeh geen gesorrie voor je 'zaadstalk'!! Blijf loeien, blijf schrijven! Trees....... de kleine treesbeebs zullen we nooit vergeten! Is nieuw en vers ei denk je al besprongen door treesmanzaadjes? Pookie, nog niet bevallen, heeeeeeel herkenbaar Is de kk nu klaar en studie afgerond? Jahoor!! Die Marb doet gewoon 3 'korte' berichtjes achter elkaar, dat maakt toch ook een heel stuk!!?? Hier 3 jaar getrouwd, ben wat dat betreft wel ouderwets, wilde zelf geen kinderen zonder getrouwd te zijn. Idd vanwege 1 familie, 1 achternaam. (ik gebruik echter voor veel dingen nog steeds mijn meisjesnaam). Zo meteen ZUUUMMMBAAAAAA *hyper*! Liefs, Jem
ach lieftrees, ik slik met je mee..... al die treesbeebjes zonder pritt, dat moet vreselijk zijn, zeker zo op een rijtje, om te zien... knuf knuf en nog eens nooitafkoelknufff!!!! ik ben t met monoloog-marb eens: er gaat er een plakken, moet jij eens opletten!!!!! en zodra dat t geval is, koop ik een picknickkleed met een goude nrandje. beloofd!!!!!!!! @marb: joe sportbabe! de alo, dat wist ik niet (dacht ik!) respect!!!!! hm, dus dan weet jij wel wat een *verstandige* manier is om hardlopen op te bouwen? (ipv gewoon een kwartier keihard vooruit te sprinten, dan dood neer vallen in de berm, dan terug te kruipen? zo ben ik namelijk begonnen ) @marb: jij skileerarin! en dat seg je nu passsssssssssss! @studies/geschiedenis: gek eigenlijk, dat weten we helemaal niet echt van elkaar! dinsdag een live diepgaand interview! toch te gek voor woorden, ik weet alles wat betreft PP, galm, eieren, bevallingen, zaad, en wat al niet meer, maar niet eens wat jullie vader doet en of je wel op dansles hebt geseten en of je wel een goed rapport had vroeger!!! @jem: ha, gefeliii met jubili!!!! ook grappig, dat ik t vandaag vraag (of wast gister?) en dat je nu jubelt? @marb: ha, ja joe wist ik! maar voor de rest... ? trees niet (denk ik), elke niet (weet ik) @trouwen: had ik al gezegd dat ik klingman wou vragen, en toen ik m daarvoor ' waarschuwde ' dat hij zei, dat kan niet, dat moet ik als man doen, en dat ik toen zei dat ik niet nog eens 8 jaar ging wachten? @zaad: ja goed he. maar ook heel RAAR. zou dat zaadzaad van de vorige x komen van de australievliegreis dag ervoor? kweetniet, maar ik ga er ook niet over nadenken ! @elke: ik weet dat joe t moeilijk vindt, en eng, dus ik geef je knufff!!! @rest: WEK de oven gaat af, ik brei er een abrupt einde aan!! smak en fijn weekendje!!!
Marb jij sportieve babe! Ik schaam me dood voor me eigen a-sportiviteit . Ben wel heel lang fan geweest van bodypump -ken je dat?- , maakt het dat weer een beetje goed? Waar ben je skibeeb geweest? Hier of in Nederland? Gaaf! Sportief doen in sneeuw vind ik ondanks a-sportiviteit en hoog breekbaarheid-gehalte van Treesbotten ook leuk. Zaad was gewoon butt door vliegreis. Klingelman weg van Klingelbabe was gewoon desastreus voor Klingelzaad. Vind het zo top dat jullie nu toppie zaad hebben. Hihi inderdaad ik weet alle in en outs van het zaad van Klingelman, maar weet niet waar je bijv. geboren bent. Had ik al gezegd dat ik een goed gevoel heb over deze ronde voor jullie? Jem hoe was Zumba? Ik moet ook sportief worden met al die sportieve babes hier en een vettig buikje .. Lieve Treeskindjes vergeten we zeker niet hier. Het blijft toch ondanks alles heel wonderlijk. Het is toch iets van ons tweetjes dat héél kort geleefd heeft. Klinkt het raar als ik zeg dat ik ook best een beetje trots op deze kleintjes bent? En nu gaan we voor een plakbeeb. Volgens mij is ei gisteren al gesprongen?! Of het besprongen is weet ik niet. Ga wel vroeg testen, want hoe eerder positief hoe eerder ik aan de progesteron mag van DE dok. Vanavond feestje. Dinnetje heeft een cocktailshake-mannetje (hoe noem je dat?) ingehuurd . *smokjes*
Lieve schommeldinnen, ik schaam me beetje dat ik zo afwezig lijk hier (lees alles), maar ik ben zo moe steeds 's avonds of als ik uit werk kom, heb weinig puf om te reageren, sorry! Op zich voel ik me prima op bekken na. Overdag gaat het eerst ook prima, vooral als ik de kans krijg om tussen de middag even te slapen. Maar als ik teveel doe, en goh, dat doe ik dus wel regelmatig, dan moet ik dat bekopen die avond en/of de volgende dag. Kijk ik kon natuurlijk na Hellp nog steeds niet alles weer zomaar doen, alles was nog plannen, dus dat helpt me nu wel. Maar feit is wel dat ik het nu natuurlijk wat zwaarder heb dan voor ik zwanger was. Emotioneel is het natuurlijk nu ook anders dan de vorige keer. Het is niet zo dat ik er hele dagen mee bezig ben of erover praat, eigenlijk juist niet. Maar onbewust is er toch de gedachte "ik zal toch niet over 6 weken weer dood-en doodziek zijn en moeten bevallen", "over 3weken is toch niet weer alles mis, over 4 weken word ik toch niet weer opgenomen?" Ik ben dus bezig met dingen als: misschien moet ik vast nieuwe pyama's kopen voor in het ziekenhuis, gewoon voor de zekerheid. En misschien is het handig vast een tas klaar te zetten en het logeerbed op te maken voor als mijn ouders komen dan? Heb ik alle rekeningen wel betaald? Is er voldoende caviavoer in huis? Allemaal niet nodig, want de vorige keer hebben Elkeman, mijn ouders en zus en schoonmoeder ook alles geregeld, maar zo gaat het dus wel in mijn hoofd, ik kan er niks aan doen. Dat wil niet zeggen dat ik er niet ook van geniet hoor, want vooral als ik die kleine voel bewegen voel ik me echt blij. Maar ik ben dus helemaaaaaaaaaaaaal niet bezig met dingen als "als de kleine er straks is dan...". Ik koop niks, heb geen idee hoe het weer moet als ik aan het werk ga als mijn verlof voorbij is, niks. Ik geloof het pas als het zo is denk ik, en weet je, dan ga ik DAN wel lekker winkelen! Het is niet anders nu, meer kan ik niet opbrengen. Misschien dat dit gevoel wel wat verandert naarmate de zwangerschap vordert hoor, maar nu voel ik het zo.
@ Trees: wat moet dat vreselijk moeilijk zijn! En tegelijk mooi dat je ook iets tastbaars hebt van jouw kleintjes.
Oh ja, was ook nog bij de gyn gister. Beeb deed goed, mooie hartslag en goed beweeglijk. Hoofdmaat was precies passend bij zwangerschapsduur, benen waren deze keer ipv 3 dagen voor, 5 dagen achter, daar gaat mijn LBB! Ik vind dat natuurlijk niks (bij slechte bloedtoevoer gaat bloed het langst naar hoofdje, rest blijft achter, én: door urineweginfecties kun je achterstand in groei krijgen), maar volgens de gyn is het allemaal prima en gaat het groeien met spurtjes, dan weer meer de lengte en dan weer meer in de breedte. Ik houd mezelf dan maar voor: misschien heeft elke beeb (en Elkebeeb dus ook ) dat wel, de meesten kunnen de groei echter niet elke 2 weken volgen. De vele echo's hebben dus voor-en nadelen. Ik: bloeddruk te hoog, 120-100, goh! Maar kijken we niet meer naar. Uitslag van 24uurs bloeddrukmeting volgt over een week. Gewicht nog steeds -1,5kg en het beste nieuws: geen eiwit meer in urine! Als blaasontsteking straks na antibio2 dan ook nog eens wegblijft.... Waar kan ik tekenen voor nog 20 van zulke weken?
Elke ik weet niet hoe moeilijk het voor jullie moet zijn, maar kan me wel voorstellen dat het echt onwijs moeilijk moet zijn. Je leeft bij de dag en je probeert geen verwachtingen te hebben. Zo begrijpelijk na het verlies van jullie meisje. Het is niks en zo klein, maar ik steek een vlammetje voor je aan als symbool voor wat extra kracht die ik je heel graag zou willen schenken.
So! Is het vandaag 3-berichtjes-achter-elkaar-plak-dag? @Elke, ben zo blij voor je dat het allemaal goed is met jou en je kleintje! Het is heel erg dat je al die gedachtes hebt van worst-case-scenarios, maar ik denk wel dat jij, als je de kleine voelt bewegen, veel intenser geniet dan ik bijvoorbeeld heb gedaan! En gewoon beebdingen kopen wanneer JIJ eraan toe bent! Trees' vlammetje aan jou is zo LIEF!! @treesbeebjes: wij zijn trots op treesbeebjes! Ze hebben onwijs hun best gedaan voor trees en treesman.... nu op voor een plakbeeb met hulp van DE dok! @zumba: SUPERGAAF!!! onwijs leuk om weer te sporten en de heupen te shaken Pasjes waren goed te volgen, want het was de eerste les van het nieuwe seizoen, zeker voor herhaling vatbaar. @jubili: ik jubel niet hoor! Ik rond alleen af! Was in mei 'al' 3 jaar getrouwd @klingel: wil klingelman misschien trouwen voor beeb? if not, willie dan daarna? als je niet traditioneel vanuit ouderlijk huis trouwt, dan vind ik trouwen wel bijzonder psychisch gezien, maar praktisch gezien stelt het niks meer voor.. ik bedoel: jemman en ik waren 'al' 8 jaar samen en wij woonden 'al' 7 jaar samen toen wij trouwden. Dus wij waren al 'praktisch getrouwd', het leven na het trouwen is praktisch niet veranderd... snap? Well, ik ga maar eens douchen, ik stink! Trusteh-knuffel, Jem