@ all: goeiemorgen! Ben beetje gestresst vandaag. Marbman is morgen jarig. Hij wilde het eigenlijk niet vieren, maar hij loopt al de hele tijd te roepen dat hij zo graag weer eens veel mensen hier wil hebben. Daarom heb ik als verrassing voor morgen al zijn vrienden uitgenodigd. Maar ja, dan moet ik dus wel 'even' boodschappen halen Suffe marb. @ Elke: kan me heel goed voorstellen dat je het eng vindt, hoor! Over groeispurts enzo: dat heeft idd ELKE beeb P) . Niet alleen dat het per baby verschilt hoe lang zijn benen worden, maar ook dat in de ene periode alles was sneller groeit dan in de andere. Pas als er 2 weken verschil zit met het gemiddelde moet je je zorgen gaan maken, geloof ik... Vind dat je je heel goed houdt, hoor! @ Klingel: hihi, ja... In theorie weet ik heel goed hoe ik hardlopen moet opbouwen. In de praktijk ben ik net zo begonnen als jij Ik KAN namelijk niet rustig lopen. Dan ben ik net zo kapot als wanneer ik in volle sprint ga. Maar, tegen alle wetten van de fysiologie in, ik kan sprinten dan wel weer een kwartier lang volhouden. Ach ja. Raar. Ik had vroeger meestal een goed rapport trouwens, heb zo'n beetje alle sporten uitgeprobeerd: schaatsen, skien, snowboarden (allebei ook in Nederland, wedstrijdskien op nationaal niveau zelfs), softball, tennis, atletiek, ballet (van m'n 4e tot m'n 8e, toen de spitzen kwamen vond ik t niet meer leuk), zeilen, surfen, kenpo karate (op internationaal niveau zelfs! Ben ooit 2e op een wk geworden, samen met mijn huidige marbman, toen nog beste vriendje) en ehm... nou ja, dat was t wel geloof ik... en heb de ALO gedaan. Op dit moment werk ik voor het bedrijf van marbman, maar wil wel graag weer buitenshuis werken. Voorlopig geniet ik echter nog teveel van Sarah. Op dansles heb ik nooit gezeten (nou ja, paar lesjes BodyJam) en mijn vader doet op het moment niet zoveel, hij is 7 jaar geleden overleden. Mis m heel erg, vooral dit jaar met zoveel grote gebeurtenissen. Had het heel leuk gevonden om hem met Sarah te zien. @ Trees: Ja, bodypump ken ik wel hoor! En ik vind je helemaal niet a-sportief als je dat volhoudt. Man o man wat is dat zwaar (maar dat kan ook komen doordat ik altijd de zwaarste gewichtjes pak... ) Ben gisteren naar BodyShape geweest. Ook met gewichtjes. Hm. Ik hou niet van gewichtjes, maar goed... Wel goed voor je. Was trouwens ook weer de eerste keer na de bevalling dat ik buikspieroefeningen deed (voor t eerst in ruim een jaar dus, aangezien ik eigenlijk al sinds juli zwanger was, ivm miskraam ertussen). Oei, dat viel me wel een beetje tegen van mezelf... Maar, mocht het nog niet opgevallen zijn, ben een beetje fanatiek met sporten... @ (hopelijk nu niet meer) stinkende Jem: fijn dat Zumba bevalt! Ze geven t ook bij mij in de sportschool, misschien moet ik t ook gaan doen... (maar ik ben NIET goed met dansen... vooral met de heupen niet... ) @ all: nog 3 nachtjes slapen Nogmaals @ all: hmmm.... lees m'n berichtje terug en ik praat alleeeeen maar over mezelf... Solly, solly, solly... Sarah wil nu echtechtecht aandacht, misschien later meer... Smok!
haai schommel! jee, er is veel en vooral veel moois en liefs geschreven! ik ga later reageren, ik moet eerst onder douche met paarse stinkkop want ik ben dood na hardlopen, en ik was al dood voor hardlopen dus slim was dat sowieso niet misschien wel even snel: @elke en trees: lief en mooi en triest en sip.. het zal altijd een deel van je blijven, een donker deel. dat er een kaarsje voor aangestoken wordt (door een ander) is prachtig, want zo licht de duisternis ook een beetje op. en daarmee bedoel ik, dat verdriet dat donker is te weinig belicht is/wordt, en dat doet vaak nog het meeste pijn. erover praten, het samen niet vergeten, is onwijs belangrijk (denk ik) knuf&huiltje! *hartje-emoticon* @marb: vast gefeli met marbman, mooie datum morgen! enne, ieks, zo gaat dat nu altijd he, je denkt ' we doen niet moeilijk, gewoon klein borreltje ' en dan vind je jezelf terug achter 4 karren boodschappen in de winkel en stresssssss in huis of alles voor iedereen er wel is enso... toch leuk dagje van maken, lekker in de zon, LBB op een kleedje, helemaal leuk!!!! @marb: kijk daar heb je t al, ik stel een paar ' basisvragen ' die ouders vaak aan t nieuwe vriend(int)je van hun zoon/dochter stellen, en op de vraag ' wat doet je vader ' krijg je een ' niet zoveel want die is 7 jaar geleden dood gegaan' wek! weten we alles over slijmproppen, zaadjes, babypoepluiers en bloeddrukken, en DAT dan weer niet! niet dat dat hoeft, maar eigenlijk ben ik, zoals trees ook al vroeg, wel benieuwd naar de roots, zoals wie waar waarom wanneer vandaan komt enso. komt dinsdag wel! ik wil al wel vast waarschuwen: ik ben in belgie geboren! en nog blond ook! @jem: trouwen is voor ons vanuit traditioneel oogpunt geen must, ook niet voor/na kinderen. maar ik merk wel dat ik de laatste tijd het toch wel een erg mooi ding vind, even keihard ja tegen elkaar zeggen! ik was dan ook blij en verbaasd toen klingman zei dat ik m niet mocht vragen want dat hij dat wilde doen! maareh, klingman (s romantische NOT aard) kennende kan dat wel eens zo lang duren dat klingbaby allang naar de middelbare school gaat! we sullen sien... @boesje: dat was echt lachen gisteren!!!! @all: gisteren kreeg ik een smsje van onbekend nummer met daarin ' goed dat zaad goed was, en ik heb idd blauw aan en slag in mijn haren ' maar ik sschrok me dood want ik dacht dat ik een zaad-sms naar een verkeerd nummer had gestuurd (zal niet de eerste x zijn!!!) toen schakelde ik naar schommelbeeb en dus naar boesje! snel nummer opgeslagen, had ik nog niet gedaan, doos! so, dat was t , mijn ' even korte verhaal ' fijne dag allemaal en @elke: jou sie ik straks!
Hee, nog een stinkerd 8) Ik ben inmiddels allanke weer schoon hoor Maar er wordt wat afgesport he, ondanks sommige asportieve schommelina's Way to go! Kom net terug van mijn broer/schoonzus/nichtje. Nichtje is zojuist opgedragen cq gedoopt. Was erg mooi, kon het absoluut niet droog houden. Net als trouwen vind ik dat ook een mooi ding. Maakt je zo bewust van hoe mooi nieuw leven is. Geloven jullie eigenlijk? Of dit een basisvraag is weet ik niet, maar in ieder geval komt het dinsdag wel (of niet als het te persoonlijk is, kan me dat alleen niet voorstellen na al het zaad, eieren, PP, bloeddruk en GALM) Nog even ZUMBA: Marb, is dat zumba dance of fitness bij 'jouw' sportschool? En welke sportschool was het ook alweer? Ik ga echt voor de zumba dance, dat is meer met de heupen en heb je minder conditie voor nodig, past dus echt bij mij! Veel plezier op de zaterdagavond! Gaan jullie nog wat leuks doen? Wij krijgen vrienden over de vloer. Saturday-night-knuffel, Jem
Beetje lastige vraag. Ik geloof wel iéts, maar wat dat iets is... Geen idee. Ben wel enigszins gelovig opgevoed, maar helemaal niet streng. Ben er ook nog niet uit wat ik met de kinderen wil... Marbman wil dat ze zelf kunnen kiezen, dus pas gedoopt worden als ze 12 zijn oid. Euh... Weet ik niet... Zie SportCity - Welkom bij SportCity Hihi, wij dus ook. Al weet marbman van niks. Begin inmiddels wel een beetje nerveus te worden
Oh! Had Klingelbericht gemist... Heb alleen geen tijd om erop in te gaan, want ik geloof dat ik mensen hoor. Oei! Wish me luck Smok voor iedereen!
Hee Marbje, hoe was het feestje?? Kon Marbman het waarderen? 8) Laat geworden? Bij ons was het ook gezellig en het is in geen tijden zo laat geworden! Gelukkig vandaag een heerlijke uitslaap, lui-en-relax-dag. Alleen een wandeling langs t water gemaakt Wij willen Daniel wel dopen, maar we weten nog niet door wie, wat en wanneer. Klingel, DIE SMS!!! Lache!! Best even schakelen he, schommelbeebs die ineens een mobiele telefoon gaan bedienen. Enneh... Even serieus: heeft Klingelman niet stiekem van die momentjes? Van die momentjes dat je beseft dat je toch wel heel veel van de ander houdt. Juist door de grootste rotmomenten en de mooiste momenten: Toen je viel tijdens het skieen. Het verschrikkelijke einde van poezebeestje Aagje... Tijdens bruiloften van jullie vrienden.. Of toen hij tijdens de vakantie veel met de kindertjes omging? Of bij het positieve-zaad-moment-nieuws? Het zijn toch juist die momentjes die wel wat met je doen. En dan beseft hij zich dat hij gewoon keihard JA tegen jou wil zeggen en dat hij ook wil dat jij dat doet! Nou, ik denk dat hij die echt wel heeft en dat het dus echt niet lang meer kan duren !!! Nouja! Wat serieus voor de zondagavond.... Hmm.. @all: Nog 2 nachtjes slapen! Liefs, Jem
dag lieve schommel! even snel, want moet zo.... werken (vrijwillig, dus leuk!) op kasteel. @jem: ik heb me wel verdiept in t geloof, maar ondanks dat er zeker ' iets ' moet zijn kom ik niet verder dan die conclusie. hoe dat zit met (een) god weet/snap ik niet... jij wel denk ik? @jem: haha, jazeker heeft hij die momenten wel! (leuk dat je ze zo kon opsommen haha!) maar een romanticus ist niet. ben ik zelf op dat gebied ook niet heel erg, maar toch, ik wil t wel een x, en nu hij zegt dat HIJ wil vragen, en hij weet dat IK niet nog 100 jaar wil wachten.. zullen we zien! denk alleen niet dat hij me deze week nog zal vragen want klingman is boos, en ik zelf ook, want, en ik hou t onklingliaans kort op dit gebied, ik was een beetje dronken vannacht! @iedereen: veel zin om jullie morgen te zien, helemaal leuk!!!! @iedereen: nemen jullie fotos of dingetjes mee die we moeten zien? (zoals boes haar horoscoop? ) @kater: sssst! ohja, @De dr antiek: ik heb rechts 4 eitjes! en links kon hij niet vinden.. donderdag weer (ik vind woensdag, maar ik probeer gehoorzaam te zijn) smak van katerkling.
Juist de dronken momenten zijn bij mij altijd van die geluksmomenten waarbij we elkaar de liefste dingen zeggen.. (en... ik moet het toch kwijt... de meeste fantastische klus hebben.) Hoezo klingman dan boos. Heb je je misdragen?? @trouwen, ik heb er helemaal niets mee... sorry voor het toch enigszins verpesten van Jem haar romantische verhaal. Ik vind het onzin om er JA voor te moeten zeggen... Moet er niet aan denken om te moeten trouwen. Heb er misschien ook al te veel ellende bij mee gemaakt en voor mij (!) is het poppenkast. Maar.... ieder voor zich... ik begrijp de mensen die wel trouwen ook zeker hoor. Maar... ik ben dan ook helemaal NIET romantisch aangelegd. @geloof, dit ligt een beetje op hetzelfde vlak. Geloof wel ergens in, maar weet niet waarin en dan houdt het op. Vind de evolutietheorie aannemelijker maar denk niet dat het zomaar ineens stopt. Ik geloof niet in een god ofzo. @klingel, sorry voor laten schrikken met sms... had alle nummers al opgeslagen na meel van iedereen. Kwam mooi uit want kon niet reageren via hier. Was alleen wel slim geweest al ik naam er even bij gezet had. @marb, hoe wast feest? @pook, hoe was damtotdamloop van pookman? volgehouden? en jij met je dikke buik aangemoedigd?? nog 1 nachtje voor er echt geschommeld kan worden. Vin het heeel spannend maar ben erg nieuwsgierig naar jullie allemaal. @ovutest, gister dubbele streep... goed pp gehad deze keer dus het wordt weer afwachten. Zal ik dan morgenavond wel een alcoholisch drankje doen of niet??
@ Jem: lief dat je t vraagt! Marbman was helemaal blij, hij voelde zich heel erg jarig. @ Kling: sorry, was flauw vanochtend... Vraag me nu wel af hoé we in je telefoon staan. Toch niet met forumnaam he?
Oh ja! @ all: tot morgen! @ Jem: je was er niet voor 4-en, toch? Marbman is pas klokslag 4 uur thuis...
Bij het teruglezen van mijn stukje lijkt ie best hard over te komen. Dit is overigens helemaal niet zo bedoeld hoor. Bied alvast van te voren excuses aan. Sorry
Heh? Ik heb weer 2 berichtjes gemist... Snap er niks van! Toen ik reageerde was die van Jem de laatste... En nu weer geen tijd om echt nog te reageren, grmbl. Ik negeer jullie niet vakkundig ofzo hoor... Oh ja: nog wel even: @ Kling: hoezo Klingman boos? Vertel je de soap morgen? @ boes: niet hard hoor! Juist boeiend om te lezen hoe anderen erover denken. Smak!
Even snel. Druk druk druk etc. Boes ik kan me hotmail momenteel niet in (alweer niet ). Ik heb wel gelezen 16.50 bij Loeks met kaartje. Ik ga heel hard mijn best doen. Als ik rond 16.30 het idee heb, dat ik het met kaartje gedeelte niet ga redden ga ik je bellen om te vragen of jij het wil kopen voor me? Signalement van Trees: Donker haar (opgestoken of in staartje), lange bruine suede jas met ceintuur, zwarte laarzen, mega-tas met rozen, en een feestjurkje met roze/rood/ kleurig. Moet lukken toch? Tot vanavond meiden!
haai haai, alles hier nog rustig en OK, pak dus vanmiddag gewoon de trein naar het ( verre ) oosten! Zal daar al rond een uur of half 6/ 6 uur arriveren. Spannund!!!! O jee Trees doet feest jurk aan...............ik heb helaas geen keus meer. Kwam er gisteravond achter dat mijn enkels niet meer in mijn zwarte laarzen passen Hopelijk passen de bruine nog wel anders moet ik maar mijn Crocs aandoen.........
Oei, feestelijke kleertjes?! Marb draagt gewoon een spijkerbroek met sneakers... Of is t een chique tent, nee toch?
haai liefe schommel! feestjurkenstress? SO mag ik t horen! hahaha, ik zou zeggen, no stress, iedereen gewoon als zichzelf komen graag toch? (ik kan er dus ook niets aan doen als ik overdressed ben want dat ben ik altijd!) @marb: feestje was leuk dus? marbman blij? en jij niet teveel in de gastvrouwstress? @boesje: helemaal niet verpestend, joe kijk op huwelijk! iedereen heeft dat anders, en als je het SAMEN zo ziet is t toch prima? ik heb wel 1 vriendin die trouwen als DE dag van haar leven ziet, terwijl haar vriend er weinig mee heeft. maar na een jaar zeuren/gillen/loeien heeft hij haar ' toch nog heel spontaan gevraagd ', tjah! @iedereen: zijn we er nu allemaal rond 18/1830? dan kunnen we het meetingpoint overslaan? of nee, ik lees dat pookie er om 1730 is? zullen we even per massa-sms contact houden? ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten in heerenveen (date gyn om 1500 maar moet meestal wel uurtje wachten), dan scheur ik meteen naar t oost'n! @restaurantje: niet sjiek hoor, gewoon leuk! en aangezien wij een prive-diner-schommel-krijskamertje hebben, kan je ook in je bikini komen! en vooral: gillen over PP en LBB en galm is dus geen probleem! kunnen we even rustig de ins&outs rond boesjes LIVE eisprong bespreken! zonder dat opa van zijn stoel valt, of de zakenheren zich verslikken in hun biefje! @kater: ik wil er niet meer over praten! ik was een breezersletje, totaal met coma in de taxi, zwarte gaten van 10 km diep, en een emmer naast het... logeerbed! kortom, klingman boos wegens herrie en stort en kots en, nou ja met name omdat ie blijkbaar ons bed moest verschonen terwijl hij onschuldig lag te slapen! *SCHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM* ik voer al 2 dagen sorryterreur, maar klingman is koppige fries. hij gilde al van ronde cancelen wegens risico op 4koppige 3ling ! na, we praten straks verder, joehoe! dikke smoksmak!
@ Kling: hihi, en ik ben het wel gewend om underdressed te zijn, dus da's mooi. Marb komt gewoon in spijkerbroek. Succes in Heerenveen trouwens! Helemaal vergeten te zeggen, ivm grote spanning wegens schommelmeeting! Wilde nog zeggen dat ik het zo gaaf vind dat we nu gewoon echt doén! Feestje van marbman was heel leuk. Hij was helemaal blij, zo schattig! En de stress viel wel mee toen ik alle boodschappen enzo binnen had. Zal ik in bikini komen? Hmnee... bikini hangt te drogen na babyzwemmen van vanochtend Wel balen dat Klingman zo boos is... En vooral zo boos BLIJFT! Grrr... Nou ja, vertel strakjes maar verder! Siejoetoenaait!
jeej marb! dan compenseren wij elkaar! maar als ik dat zo lees met die rozerode feestjurk van trees, dan galmt zij ons er allemaal uit whiehoe! @heerenveen: thanx, komt goed! laat ik meteen even mn eieren tellen daar met een echo (zullen ze wel schrikken! *hoe kan dat nu zoveel eitjes!* ) @klingman: ach boos, hij is gewoon mok en ik ben t met m eens. tis een beetje een domme en met name onvoorziene actie, ik snap m wel. maar- een goedmaakP'tje zal misschien wel helpen @iedereen: komt iedereen nu naar eet-plek? smak!