treeeeeeees mijn medenoorderlingse tempschommeltopic-typmyp! ik ben echt blij dat je gewoon lekker onwijs broeds bent. 3x scheepsrecht remember, en we houden ons aan die kansberekeningen (... zo ook... 20x5=100% ) wel heavy trouwens én nierstenen én blaasontsteking! okee het waait hier veel in het noorden, maar wil je wel een beetje op jezelf passen ja! ik heb, in het kader van humor@positivisme zal ons redden, al weer een voordeel van de ongiweek her-ontdekt: ik heb mn 3e bel supermooie witte wijn voor me staan. YAM! wijn=fijn. lief ligt op bank te snurken terwijl de turken en de kroaten vechten op een plaatsje in de halve finale. en zo heeft iedereen zijn eigen beslommeringen (mooi woord) deze avond! jij nog een wcpot van dichtbij bekeken vandaag? KUS klingel
Trees gefeliciteerd met je mooie echo... en dames Klingel en Trees... blijven schrijven he, jullie zijn goed!
@marloes: hihih zijn we goed? typerdetyp, wij danken u spannend voor jou; bijna testen of niet! succes! liefs klingel
ja vind het goed geschreven... kwaaltjes, temp, het gek maken van jezelf.. etc... lekker herkenbaar ja hier gisteren nod.... heb korte Lf... tja..maar wanneer testen he
spannend! maar, je kaartje ziet er goed uit toch? ik doe deze maand eens even niet tempen. kijken of het helpt (in elk geval qua er teveel mee bezig zijn) ....
uhhhh treeees, ... mijn ongi=foetsie! na 2 dagen 2 tamponi's! (laat ik het hier ook eens een x spannend maken!)
Molly ik ben met vlag en wimpel voor het Groninger Inburgeringsexamen geslaagd Marloes testen! Van ons mag het Klingel jij maakt me gekkkkkkkk! AAAH wat doe je me aan We zijn nu zeven en half uur verder dan het moment dat je dit berichtje hebt gepost. Mmmmh ik gok dat er alweer een test doorheen gegaan is? En? Hou me niet te lang in spanning hoor! Vanavond gaat hier een driedubbel glas jip en janneke champagne naar binnen om de spanning onder bedwang te houden. Hier is het een grote eelt en blauwdraaiende duimenarij voor jou! Liefs trees p.s. wcpotten zijn zeer amusant aan de binnenkant
breek weer ff in hoor... kan een zwangere niet in onzekerheid laten he... maar Klingel heeft getest...helaas nega... zie nod forum
Verdorie! Eh getver ik kreeg helemaal goede hoop voor Klingel. Wat ongelooflijk balen. Klingel als je dit leest een hele dikke knuffel en smok vanuit Grunn en pak de laatste 20% deze maand! Dank marloes en wanneer wordt jouw t-day? Ik dacht trouwens dat ik de enige was die geen voetbal kijkt of is het toevallig rust dat jij hier ook bent?
ik doe alle 2 tegelijk... beetje voetbal kijken, meer hier lezen mijn T-Day... heb eigenlijk nog geen idee... stom he. Maar.... bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas op 9 dagen overtijd een hele lichte 2e streep, vandaar denk ik, dat ik niet zo'n tester ben
treeserdetrees! pardon voor het late reageren; ik heb er gister 3 testen doorheengejaagd (tot ik ergens las dat dat dom is want als je (nog) geen hcg genoeg hebt heeft vaker testen (met dezelfde) weinig zin natuurlijk! anyway, the case is dat ik donderdag mezelf ongi had verklaard wegens tampontest (beetje bruin) daarna dus helemaal nix meer, vrijdag beetje, zaterdag NIX en vandaag ook niet. nou weet ik nietzo goed of ik nou een ultra mini korte nep-ongi heb gehad of mezelf als overtijd mag bombaderen? temp was gister nog steeds 37, maar vandaag 36.6 (let wel dit was na 4 uur slaap- ik was pas om 07 thuis van werk ) na ja, zwanger zal het wel niet zijn, maar ongi ook niet echt. RAAR! wel spannende dag gehad gister, voelde net of ik een beetje dichtbij zwanger zat! ook omdat digi CB een vaaaaaaaaaag 2e streepje gaf (maar daar mag jeniet naar kijken geloof ik he) kortom: kweet het niet! gil! laat v/bloedgolf maar komen of kom eens door met die hcg! hoe vordert je studie wcpotten? voel je je een beetje lekker zwanger? moi! klingel.
Haha Klingel drie testen! Drie verschillende of alledrie cb digitaal? dat tweede streepje ik weet het niet. Ik heb zelf de vorige keer tweemaal de cb digitaal weten te verknallen, maar toen ik de teststrip eruit haalde zag ik wel twee streepjes. Het ene streepje was iets lichter dan de ander en dat was behoorlijk frustrerend want dan weet je dus nog niks. Mmmh wacht ik ga peeonastick.com even voor je raadplegen..........
broedtrees! ik had licht 2e streepje bij digi cb. en een nega normale cb. en een nega trekpleister! vandaag beetje rood na dus beetje bruin op donder, aangezien ik nu 4 dagen na nod zit denk (hoop) ik dat het toch een beeb-poging was... na rennen naar bbq!~ heb jij goede testtip voor mij? en gratis zwangerword-tip? ach, ik zeg,,,,, 5x20==100 8) moeie liefs klingel
Gevonden http://www.peeonastick.com/hpt/digitalsecret.html Zoals ik het begrijp detecteerd de cb naast hcg ook lh. Het is een soort o-test verstopt in een zwangerschapstest. Logisch Als dat klopt moet je nu ook een licht streepje op een o-test krijgen. Toch, want anders....? Spannend zeg, ben benieuwd! Hier hou ik de spanning er ook nog even in. Verlies weer wat bloed , niet veel, maar genoeg om van mijn roze wolk af te kletteren. De uitkomst van mijn speurtocht op internet betekent dit in de helft van de gevallen dat er niks aan de hand is en in de andere helft betekent dit een dreigende miskraam . Aahhh tenenkrommend dit. Marloes negen dagen Hoe hou je het vol? Ik schaam me nu wel een beetje voor mijn ongeduld. De hoeveelheid hcg kan trouwens wel per zwangerschap verschillen. Ik ga weer eens naar de wc rennen. Ik heb een oude hobby van vorige week weer opgepakt. onderbroekenloeren Smok!
Zitten we gelijk te posten! Klingt wel als een klingelende beebpoging! Raar, maar de sluizen staan nog niet volop los daar? Een gratis zwangerwordtip? Met een timmerman trouwen die Jozef heet
lieve grunnse treesetrees! tease-trees zal je bedoelen! wat is dat nou weer; IK moet bloed verliezen niet jij ja! :x nee maar serieus, hoe zit dat? en is het niet van de nierstenentoestand? miw?! ik duim en hoop dat het 'gewoon' gezond bloedverliesje is dat vele zwangere vrouwen aan begin van zwangerschap hebben. ist bruin of ist rood? hier de sluizen niet open. zondag nis geen tamponi gebruikt, maandag ook niet, vandaag ook niet. eigenlijk heb ik maar 2 of 3 tampons gebruikt, die alleen een veegje donker bloed lieten zien! ik heb vandaag erge buikpijn gehad en was echt misselijk. verder een boel minipukkeltjes op decolleté, nou ja ik weet echt niet wat dit allemaal is hoor. ik weet niet of ik nou overtijd ben of nep-ongi of onzichtbaar ongi of nepzwanger of wat! vandaag test van de schlecker gedaan: nega. nou lecker hoor! kortom onzekerheid alom. ik wil OF bloed zien OF een leuk ander teken (iets met witte en zwarte veren en een grote snavel en veel geklepper zegmaar) morgen misschien toch eens dokter bellen ofzo. jij dokter al gesproken? ik blaas een heleboel glitterpower naar je toe (dat ken je niet waarschijnlijk, maar dat wapper ik altijd in grote hoeveelheden toe naar de mensen in mijn omgeving die ik het gun en daar hoor jij ook wel bij eigenlijk!) liefs! klingel.
lieve trees.. vandaag dokter gesproken. heb zo'n buikpijn en ben zo misselijk, en nog immer geen bloed, dus ik denk ik ga toch eens bellen. ze dacht eerst aan innesteling, maar toen ik vertelde dat ik op 1 supertwijfeltest na 5x nega heb getest, zei ze dat het dan zeer waarschijnlijk wel even zwangerschap is geweest maar dat het, zoals dat in zo veel gevallen rond de ongi blablabla, mis is gegaan. die 2x donkerbruin op tamponi telt niet als ongi; ze verwacht dat het dus een bevruchting is die is mislukt/afgesloten (in dit stadium kan ik het woord mk niet in de mond nemen toch :-s ) aangezien mijn ei zeker de 5e was en dus nod max de 19e, ben ik dan nu dus 7 dagen overtijd. dus ik moet wachten tot ongi komt. dag bevrucht eitje.... na, omdat testen ook nega zijn, heb ik geen jubelstemming gehad dus dat scheelt wel een boel. en ik ben blij dat lijf wel een poging heeft gedaan en dat mijn supergoodvibes-intuitie juist was. 8-[ kortom, genoeg om jezelf niet depri te praten! yeah right dat was even mijn update! ik neem aan dat jij geen rare verboden nieuwtjes hebt he! *knuffel* klingel
Hi Kingel, Jij weet de spanning er ook goed in te houden. Raar dat je nog wel symptomen hebt, maar geen positieve test. Wanneer het laatst getest? Als het mis is verwacht je één deze dagen wel een bloedblad toch? En jij bent toch niet zo tiep dat weken na zijn nod pas voor het eerst positief test? Neeh (foei Trees) ik mag je geen hoop aanpraten. dat is niet lief van me. Dit betekent wel dat jullie in staat zijn tot bevruchting! Ik probeer de good vibes er ook even voor je in te houden. Toch blijf ik stiekem voor je duimen dat je een hele late innesteling hebt of wat ook nog kan een tweede eitje na je eerste eisprong (zeldzaam, maar het bestaat).... Hier zijn de good vibes ver te zoeken. Ik heb me rot gezocht, maar kan ze even niet meer vinden. Sinds zondag heb ik licht bloedverlies en het wil maar niet weg. Gisterenavond zelfs wat meer en sta echt doodsangsten uit. Aaah als het dan mis is, wil ik het nu weten! Draai een beetje door van de onzekerheid..... *smok* van trees ps trees doet stiekem een schietgebedje voor het eitje van klingel
wek trees! wat is dat nou. heb je de vk en of de ha al gebeld? eis een echo ofzo! doe iets! duimduimduim! ik zal een dezer dagen wel een bloedbad over me heen krijgen jah... dag eitje.. 2e ei? ach ja, nee .... heb gister nog getest: nega as can be. ja OF ik ben een van die uitzonderingen (zoals ik dat eigenlijk altijd ben ) die gewoon pas 10 dagen na NOD posi test... neh ik denk dat goodvibes klopten: ik was t heeel even en nou is het aan het weg gaan. dat ik het heel even was is goed nieuws toch.. dat het dan mis ging wat minder maar ja dat gebeurt zo vaak rond nod. noemen ze dat dan een mk? soms denk ik wel dat het toch beter is niets te weten! als ik niet zeker had geweten wanneer ei was had ik nu niet geweten dat ik overtijd was laat staan even zw... bluhhhhhh ik ga werken dat leidt wel af. als ongi in weekend nog niet, doe ik nog testje. jij dok bellen! ziekenhuis! zekerheid! duim en zwiep nogmeer glitterpower uit het drenthse... klingel