temp schommelt onwijs!

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door klingel, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    i lief want you lief!

:D

let op, daar komen jullie schommelneef&nicht, na 2 dagen levenslicht!

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    dat was oscar, en dittis emmy:

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    *kijkt als trotse moeder*

4. Trees

Trees Niet meer actief

Marb vind het erg verdrietig voor jou dat je marbpapa moet missen. Ook voor lieve Sarahbeeb en Marbman. Kan me voorstellen dat je zo graag zijn trotse gezicht zou willen zien bij het zien van lieve Sarahbeeb. Jullie hebben zoiets moois op de wereld gezet.

Snik word er een beetje verdrietig van :(. Hele dikke knuffel voor jou en je lieve meisje!

Wauw Klingel wat zijn ze mooi kijken we nu naar één of twee emmies :)!

Niet dat het iets afdoet aan de mooiheid :). Woensdag al prikken :$. Barrahus? Aaah kom je dagen wel door?

DUIMDUIMDUIM

Pook boodschappen overleefd? Geen Pookbeeb nog ;).

Ik ben een beetje in shock over brief van DE dokter antiek. Hij gaat ermee stoppen maart 2010! Hij is de enige DOK in Nederland die plakpillen voorschrijft. Ik kan niet zonder hem. Een half jaar is te kort voor een plakkende Treesbeeb ben ik bang...

Uhm ik doe hysterisch :)

*smok*

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind ze prachtig, Klingel! Serieus, echt supergaaf om te zien! Maar betekent dit dat ze zijn begonnen met delen? Is dat geen goed teken?

@ Trees: :) lief dat je zo meeleeft! Voel me alweer beter hoor!
    Wrom stopt Antiek ermee? Maart 2010 moet je redden, hoor. MOET@!!!!
    Maar kan me je zorgen voorstellen.

smokkerdesmok

6. Trees

Trees Niet meer actief

Dan nog kan een dikke knuffel geen kwaad :D!

Bijzonder dat zulke celletjes een twin kan (GAAT) worden. *trees verbaast zich nogmaals over de wonderen der natuur*.

Tante Trees is al apetrots op Klingels Kindekes.

Dokter antiek is 69 jaar oud en denk dat daar een verband mee is ;). Ben al bezig om een wipschema voor het komende half jaar op te stellen ;). Nu MOET het lukken.

Misschien ook progbolletjes hamsteren?

Mmhh...

7. Trees

Trees Niet meer actief

Jaah ik bloed!

Me happy :).

Op naar een nieuwe kans!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Meteen een blije rups in mijn banner geplakt...

*wat leuk zo gesprek met me lonely :D*

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    wel alle eieren in een ovudoosje!!

@trees: bloed?
    ja, ik snap dat je gegeven de omstandigheden blij bent.
    nieuwe kansen enso.. maar toch ook wel weer reden tot diepe zuchten, of niet? valt mee?
    in elk geval: kruikjeknuffff!!!

@marb: jij ook nog een kruikjeknufff, ookal is de vorige nog niet afgekoeld. *smak*

@embryooos: jullie zagen er 2, 1 van 3 cellen, i van 4.
    ze beginnen allemaal als 1, als ze bevrucht zijn, en dan moeten ze gaan DELEN.
    nou, dat deden ze dus: toen ze werden teruggeplaatst waren ze 5 en 6 cellig, en zo gaat t als t goed gaat door.... (maar ik durf steeds minder te geloven, schijterd)

@DE ANTIEK: :$WAT ZULLEN WE NU BELEVEN, STOP HIJ ERMEE??:$
    :(
    ik vind alles leuk en aardig voor m, maareh; NIET VOORDAT WIJ SWANGERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..
    MOK!

hebbie een brief gehad dan trouwens? ik weet van niks! ik zal m woensdag eens even aan zijn jasje rammelen ;)

@twin: iedereen gilt om een twin, maar ik niet hoor! ik ben al blij met een!

@bank: ja ik kom

@reeks toevalligheden op weg naar de kliniek in dusseldorf:
    dit stond bij de ingang van de parkeerplaats van de kliniek!

elke zag t eerder dan ik en gilde me bijna de eieren uit mn doos!

onwijs lachen!

10. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben nu wel reuze benieuwd wat er gebeurde toen je op het knopje drukte :D.

Niet gedaan?

Ik krijg er zo Alice in Wonderland gevoel van. Wat komt er uit de grote hoed?

Ik gil voor jou om twee streepjes en heuze picknickbeeb(s). SO!

Jah ik kreeg de brief met het verdrietige nieuws van DE dokter Antiek. Hij heeft geen waardige opvolger kunnen vinden en het moment was daar dat hij zijn pratijk moet gaan beeindigen :(.

Is het niet verdrietig dat er nooit meer Antiekbeebs geboren gaan worden en dat onze beebs de laatste gaan worden *probeer er een positief einde aan te breidelen*.

Nu met lief samen filmpje kijken op de bank. Knus met kaarsjes en dekentjes en Sumo snurkend op onze schoot!

*smok*

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Trees: pfff... nou ja. Kan me voorstellen dat je er 'blij' mee bent, maar toch... Deze ronde dan raak 4ever?!

Oh ja, een knuffel kan zéker geen kwaad ;) Was alleen ter geruststelling :)

@ Klingel: wahahahaha, dat bordje :D
    Oh ja! Nog gefeliciteerd met Klingman. Wat hebbie m gegegeven?!

@ allebei: geniet van jullie avond met lief op de bank ;)

12. Jem

Jem Actief lid

7 sep 2008
    421
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lieve schommel,

Even kort: heb net zitten bijlezen en heb weer keihard gelachen, getreurd en gehuild van verdriet en geluk!

De nieuwste schommelvredesmissie: *zet nieuwslezersstem op* in het hoge noorden van Uruzgan zijn twee heldinnen van de speciale schommeleenheid bezig om uruzganbollekes 3 maal per dag downunder met speciale door een antieke doctor ontworpen bazooka's in het bloemenveld met progesterondrap aldaar te schieten!

Hihi..

Nu even serieus.

Onwijs ontroerend om Emmy en Oscar te zien! Wat bizar he, zo klein nog dat het met het blote oog niet te zien is, maar het is wel het begin! En nu hopelijk delen en plakken...! Woensdag bloedprikken!!! Ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

De rest komt morgen, SORRY!! duik nu mijn bedje in.. ben onwijs moe van bruiloft van vrienden gisteren en verjaardagsfeestje van 2 nichtjes van Jemman. Dus.

Trust-smok,
    Jem

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @jem: hahahahah!!!! ik zie opeens schomlina's gehuld in camouflage-zwangerschapskledij over de pampa rennen met bolletjesbazoooooka's! :D

hoest verder met jou, leuke feestjes aan t hebben? :)

@trees: wat sneu dat antiek geen opvolger kan vinden, trouwend 69, dat had ik m niet gegeven.
    maareh, hoe doet ie dat dan, los van ws geen patienten meer aannemen?
    behalve boesje? (BELLEN!!!;))

zou ie huidige patienten wel even fijn zwanger maken ofzo?

hmz.
    raar trouwens, dat ik geen brief heb ontvangen?

@die embryooootjes: tis werkelijk waar een wonder.
    ik moet zeggen, als ze er nu niet meer zijn vind ik het TOCH bijzonder dat ze er zijn geweest, van mij en klingman.

achja, je moet ergens blij van worden he :( ;)

@marbje: klingman mag golfclinic doen! verder krijgt ie nog een personalized schilderij, maar das nog ni af.

@alle bankers: lekker gebankt allemaal?

wij ook hier.

nu slapen maar eerst in t donker de bolletjes afschieten, klingman ligt al in bed.

als dat maar goed gaat, *poing poing poing*

smak!

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    PS knopje van hier klingel was van de hefboom die open ging voor parkeren!

maar wel voor meer misschien, we weten t over 6 nachtjes bibber

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    pook! meldplicht!
    boes! meldplicht!
    schommel! schommelplicht!

schommel, goededierenzonnigedag!

even een domme vraag: gisteravond en vanmorgen had ik een ONWIJZE steek in onderbuiklies bij een harde hoest/nies.

dit kunnen 10084934 dingen zijn, en eigenlijk voel ik me nu al een 'eersteronder-wehebbengezoendbeniknuzwanger-doos' maar toch:

ben ik nu zwanger?

*bloos*

of komt t gewoon doordat ik onbewust tegenwerk bij dat soort dingen wegens embryobeschermdrift?
    en heb ik teveel gegoogled op steken/baarmoeder/niezen?

16. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @marb; dikke knuf! En vacuture bank speciaal voor jou, dat moet wel een baantje opleveren:)

@Trees; Wat nou studentikoze voedings terug val. Gezond doen jij, dan volgende ronde echte plakbeeb maken!!!!!!!!!!!!!!!!
    En gewoon voor maart 2010 met plakbeeb in je buik blijven zitten!!

@klingel; wat een mooie foto's!!!!!! Ongelooflijk dat het eigenlijk zo gaat. Die wonderen van het leven zijn echt wel wonderen!!!
    En steek bij nies is OK!!!

@jem; haha hilarisch ik zie die 2 al gaan op bolletjes jacht met bazooka's.

@boes: WAAR zit u???????????????????????????En hoe'st.

Hier alles stabiel.........nix te melden SAAI!!

17. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Kling: spannund!!! Ik heb dat 1 keer gehad, toen ik zwanger was van Sarah :D Wil je niet teveel hoop geven, maar dat doe ik wel bij mezelf hihi :)

@ Pook: nog steeds niet bevallen?!!! :p (aaargh, word je daar ook zo gek van: mensen die vragen of de baby er nog niet is?!)

Fijne zondag allemaal :D

18. Trees

Trees Niet meer actief

Jem! Whahaha ik moet zo lachen om Jem's Uruzganbazooka's.

Denk nu aan Klingel die in haar charmante glitterjurk op hakjes progesteronbollekes bloemetjes neerknalt met een bazooka :D

Bloemetjes neerknallen? Niet dat soort bloemetjes uiteraard!

Klingel. Een steek? Echt waar?! Ik herken steek bij niezen/ hoesten/ proesten ook als zwangerschapsteken.

Knopje 'hier Klingel' voor parkeren? Voor het parkeren van emmies in Klingels buik. Laat de slagbomen maar dicht de komende 8 maanden!

Aargh wat is dit is toch spannend!

Pook wat saaaiii!

Boes waar ben jij???

Schommelknuf voor jullie allen!

*smok*

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    trees!
    moet niet gekker worden, wij in feestjurkjes blommen uit de lucht progesteronnen met booozoooka's! :D

hee seg, hoest er nu mee?
    als in hoest er nu ECHT mee?
    als in deep down, en dan niet down under persee?

is de immumoman de eerste met wie je weer gaat praten?
    of ook een date met antiek, morgen zou ik zeggen??? dag 3? bloed prikken dit en dat?

vertel eens..

steek
    ik heb het echt over een steek dat je denkt van " WAT DE FUK IS DAT!'
    nog nooit eerder gevoeld, maar ja, het kan ook heel erg goed zijn van het ' niet de buik willen gebruiken wegens bang dat ik zelf e&o boozoookaaa uit mn eigen bloem?'

boesje
    seg! jij zei dinsdag dat je er woensdag zou zijn weer!
    wats dit allemaal?

CV
    ben cv aan t updaten. morgen gaak een nieuwe baan regelen. of beter gezegd, sollicitaties.
    alleen hoe dat moet, als zwang, of nog erger, als juist niet zou ik niet weten.
    hoe leg ik uit dat ik weer 10x in 10 dagen weg moet, en een wandelende hormobom ben?

naja.

herfstzon
    mooi!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Misschien bedoelde boesje volgende week woensdag???????
    Ik zou bijna een sms gaan sturen;) Beetje te stalkerig misschien:p

KLINGEL aan de STEEK , wen er maar aan meid, strax nog veel meer steken, porren, schoppen en andere rare capriolen in je.
    Mijn favoriet; met handjes in blaas/lies grijpen:p:p......................

Lastig trouwens solliciteren nu...........ga je weer voor horeca of zoek je iets in het illustreervak????????

Zo weer een kabouterwas van de lijn gehaald, deze misschie zo even strijken. Zo lief al die miniatuur kleertjes!

Deel Deze Pagina