even een snelle update over mezelf tussen gesprekken door..... Zo maar weer even broekloeren.... begin lichtelijk te hyperventileren. temp vanmorgen 0.1 minder dus voor zekerheid inlegkruisje in. Natuurlijk nergens last van dus mijn lichaam laat me weer in de steek (as usual). Morgen hoog = testen. *doet met duimen duimbeweging emoticon* Sorry voor ego bericht maar kon effe niet anders @Marb: Ga er niet meer tussenuit sneaken!!! ivjl!!!!!!!!!!!!!!!!!! Neeh, ivjheeeeeeeeeel l Kus
Aaaaaah boes, wat spannend! Maareh... nu willen we wel een update morgenochtend. Desnoods een 'ego-spam', maar anders ga ik je per sms stalken Hoop dat je een beetje kunt slapen...
*zeurt* boehoes, waar ben je nou? Vind het zo spannend @ Klingel: woei, nog 1 nachtje! @ Pook: jij hebt je niet om 3 uur 's nachts gemeld Kan 2 dingen betekenen: je maagzuurdrankje werkt OF....
geen 3 uur s'nachts melding want..............lekker geslapen!!!! En nog steeds niets te melden. Wel moet ik zometeen naar VK voor controle en dan ga ik maar alvast duidelijk maken dat ik NIET ingeleid wil worden. INFUUS=ENG en ik wil niet aan een bed vast zitten, dat lijkt mij echt een verschrikking. maar wie weet is dat allemaal niet nodig en komt ze gewoon vrijdag vanzelf............
OOOOOO Pookie Je moet nog 1 dag spannend hoor meiske Hoop dat je een voorspoedige bevalling krijg WOEIIIIIII Spannend Oja hier duidelijk een eisprong maar nog geen posi test dus ik wacht op me ovu-testjes vanmiddag...................
Fijn dat je lekker hebt geslapen! Interessant detail: ik had voor t eerst in tijden lekker geslapen de nacht voor de bevalling Oh ja, er komen weer nieuwe foto's en filmpjes van Sarah
haai mijn lieve schommelmeisjes!!! @marb: wat heerlijk, joe hebt doorgeslapen!! filmpje bewaar ik voor bij een kopje thee straks, want ik ben op doorreis naar beneden! @boes: MELDEN!!! nu weet ik uit betrouwbare bron (lees: smsstalk) dat het SPANNEND is, dus gil ons bij!! enne, test! enne, GIL! @pook: wek, jij aan bed vast geSMt? dat doen we dus niet inderdaad he. hoe voel joejoe verder dan? gewoon lekker de 9e aanhouden? of toch maar op mijn verjaardag? @trees: hoe wast met bankoverval? vertel! @elke: klapklap? @jem: en waar is u in dit geheel?? .. @hier: depri. weet niet of t toch de progesteron is (trees?) of de pms of de whatever, maar gisteraaf was ik ook al mokhuilpruil, en aangezien mijn temp STOM is, eigenlijk al de hele ronde, heb ik ook maar gewoon de hoop tot 0,0 gereduceerd. anticiperende rouw noemen ze dat, wist u dat? heb ik net geleerd op een prachtige site over de ICSI-avonturen van een zeer krachtig, prachtig, liefdevol, humoristisch stel. janken! hun 1e ICSIwonder (1x raak) kwam uit t niets met 24 weken na een vlekkeloze zwangerschap, en overleed. hun 2e ICSIwonder (pas na paar x raak) is inmiddels geboren en een prachtig meisje. HUIL! ik ben in onwijze ego AIS stemming, ik wil onder drents hunnebed, ik vind alles wat zwanger heet of ook maar een van die letters in t woord heeft KUT, en ik geloof er niet en nooit meer in! so! en ik wil niet eens opgevrolukt worden! *kijkt klein en frons* sorrysmak
ook niet een klein beetje opgevrolukt???????? Ik vind je temp namelijk heel mooi. Jij niet nare verhalen lezen!!!!! Gewoon lekker schilderen of zo! Of maar weer zwelgen met mooi boek. Dikke knuf!!!!!
neujwj... temp schommelt maar rond de .85, is laag.. ik neem jems trein naar lissabon wel even, enkeltje! smak
Ach Klingeltje... Heb zo met je te doen Ik wil allemaal dingen zeggen om je op te vrolijken, maar dat wil je niet dus dan maar gewoon een heeeeeel dikke knuffel! @ boes: wat vertel je me nu? Toch niet het gevreesde O-woord?! GRMBL. Hallo?! Léuke verhalen moeten hier komen! @ pook: daar moet jij dan voor zorgen oke? Een lieve kleine pookbeeb is precies wat we nodig hebben. En natuurlijk gaan zowel Klingel als boesje hartstikke positief testen, JA?! Oh ja, hihi... Klingel: je had in al je verdriet mijn post verkeerd gelezen. Ik heb sinds de bevalling al heel wat keren goed geslapen (Sarah is een heldin!), maar aan het eind van mijn zwangerschap niet. Toen sliep ik 1 keer heeeeerlijk en 's avonds begonnen de weeen. Daarom zei ik dat tegen Pook, aangezien zij vannacht eens niet om 3 uur online moest zijn Iedereen een dikke knuffel!
Oh ja, nog nieuwe foto's en filmpjes van Sarah: Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah septemb... En deze: Picasa-webalbums - marjolijnblits - Sarah oktober... (inclusief een filmpje waarop ze haar eerste banaantje krijgt ) (en stiekem ook weer nieuwe foto's enzo van onze sluiptijgers Picasa-webalbums - marjolijnblits - Katjes)
oepsie marb, verkeerd gelezen idd. nou pook, dat belooft wat! gej he, dat t so rustig is terwijl je weet dat er nu toch wel heel snel wat gaat gebeuren!!! kreeg een AIS-sms van boesje, dat voorspelt ook niet veel goeds trouwens.. smak een forumvriendin uit ' de bus ' riep dat ze ' een buikgriepje had ' en ' onregelmatige krampen- elk half uur ' ; dag later was niels er!
Zit iedereen hier in een dalletje? *vrolijkt iedereen op door bloemetjes te strooien* Boes, vertel nouhou...
goedeschommelmorg.. @marb: ja volgens mij staat de schommel met 1 poot in een dalletje, hmzz maar- zolang jij blij blijft, en de jem (die kwijt is), en misschien een beetje de elke, dan komen we er wel weer uit. @trees: vertel es van bank&huis? en, van trees&gevoel wegens zoveelste unieke vlindertje? *knuf* @boesje: AIS he. grommmmmmmmmmmmmmmmmmm. als je nou even hier komt dan krijg je een massaschommelgroeps-sMOKsmok! @pook: seg! geen afmeldplicht gedaan gister? en nee, dat de site eruit lag is geen excuus! oh jawel toch wel! hoe gaat t vandaag op DE ZEVENDE? @hier: ik durfde niet te tempen, ik gilde in bet al tegen klingman dat ik thermo uit raam ging kieperen. wegens daalbang. edoch, opeens zat ie toch in mn kont en: 37! hoe vindt u die! ik vind m niet nega, want stijgggg, maar ook geen bewijs van beeb. stel je voor zeg. smakmoksmok ohja PS ik heb gister even 2 solli's losgepeuterd, 1 nabij groningen, dus berg u, groningendelegatie!
Ha ziejewel Klingel, nix aan de hand met die temp!!!! maar ik was toch maar wel aan het bedenken om in mijn telefoon een groep Schommel aan te maken waarmee ik snel een sms eruit kan gooeien in geval van MELDINGDRANG niet te verwarren met een ander soort drang Maarreh wat ben jij ook achterlijk vroeg al hier aanwezig op forum...... Maar solli in omgeving G'ning..........ik zag daar laatst ook een heeeeeeeel leuk huisje te koop staan Maar idd vandaag D-Day.................en alles is lekker rustig. Dus vanmiddag ga ik gewoon naar verjaardag moeder om daar het speciaal voor mij gekochte marsepeingebakje te eten! En dan vanaf vanavond gaan we gezellig alle bakerpraatjes over het op gang brengen van......... uitproberen @boes; niet gemeld maar ik heb wel begrepen.........grrrrrrrrrr balen!!!!! Hierbij een hele fles wijn om verdriet weg te drinken! @marb; en al reacties op je persoonlijke sollisite??????? @jem; En al helemaal in een normaal "werk/zorg" ritme met Daniel?? @Elke; nog steeds goed aan het broeden?????? @Trees; en en en en bank lief voor jullie of zijn die ook al AIS?????
Héél snel (ben toch al te laat voor werk )! Klingel even aan jou laten weten dat ik heel hard voor je duim en aan je denk! Inderdaad nu is AIS. Ik grom en vloek met je mee en ondertussen zeg ik schietgebedjes voor je op. Sinds gisteren bezig met de onderhandelingen van het huis. Dat verloopt erg stroef. Eigenaar heeft teveel praatjes voor iemand die al 17 maanden haar prieeltje te koop heeft staan . Zo nu ik ga snel...zoeffffffffff
@pook: goed idee, schommel-groeps-nummer in gsm, om door te loeien als pookbeeb komt! en pook dus niet in schommel! @trees: AIEHEOS! wat belachelijk dat onderhandelingen zo moeilijk gingen. in deze tijden, en na 17 maanden, vind ik echt dat je bijna onder de 2 mag gaan zitten hoor! meen ik! en ik ben een huizen(ver)kooponderhandelverhuisdoos dus ik mag t seggen! voet bij stuk houden, daarna voet over nieuwe drempel! en verder een dikke knufff, want ik kan me niet voorstellen dat je niet in een herfst-ondersteunde dip zit wegens alle mk-ellende. KNUF! @marb: hee daar! ik sie joe! @jem en elke: melden! @boesje: een fles wijn, dat is een goed idee. indien ik het gevreesde slechte nieuws krijg vrijdag, dan giet ik er ook eentje achterover, dat kan ik je wel vertellen! @antiek: buhhhhhhhh *spijbelneiging als zat ik nog op school*
Hier ook even snel @ Klingel: succes vandaag! En dan nog 2 nachtjes wachten. Temp ziet er goed uit, triphasic pattern, joehoe! @ Pook: fijne dag dan, met gebak en euh... @ Trees: jij moet gewoon NOG meer praatjes hebben, hihi. @ all: kom zo nog wel eens langsschommelen, nu eerst Sarah eten geven (die heeft uitgeslapen vanochtend, tot 8.30 uur )
@marb: wat goed van slaap-LBB! en hoest verder met joe? @triphasic: gilde ik ook tegen klingman, maar toen keek hij naar kaartje van vorige ronde (met daarin mini-opleving terwijl daling al was ingezet) en die zei: ' zegt niets, kijk, daar ging ie ook nog even omhoog ' welkom in friesland! (ik snap wel, zelfbescherming..) douchekus
Hij heeft helemaal gelijk eerst posi test/ bloed test OK zien en dan pas geloven!!! Maar diep van binnen weet ik gewoon dat het goed zit!!! Die 4-ling is onderweg!!!!