jadaag! gekke doos! ga eens even op een paleisje bieden ofso! ipv onschuldige pre-NODdinnen uit t zand te halen, qua struis!
Sorry Klingel *trees schept weer een emmertje over struisvogelhoofd van Klingel heen* Nog 5 minuten.....
So, nu een normale post, nog vlak voor 11 uur voor alles losbarst: Zenuwappige morgen allemaal, @trees: voor jou ook spannende tijden!! Hoest met de onderhandelingen? En heb je de plakpillen al in huis?? Wanneer ga je weer wat schrijven in je weblog?? @pook: hihi wat heb je gisteraaf eigenlijk verder nog allemaal gedaan om pookbeeb te laten komen, naast PP-en, ananas en tonic? Wat kdv betreft: heb je er al een voor pookbeeb? Normaal gesproken heb je maar 3 wendagen, maar omdat ik de 14e begin, heb ik kdv per 1 oktober gedaan. Achteraf gezien was dat niet nodig geweest... @JBF: J staat voor Jan, weet jut nu? 8) @RRR ??? @boesje: *smelt* en *jank* ik weet niet hoeveel vrouwen boesman aan het janken heeft gekregen, maar het past niet meer op 1 hand ben ik bang @marb: gelukkig! Laatste prikjes zijn achter de rug.. Is Sarah alweer de oude? Al helemaal klaar voor LA FRANCE? Brrrr.. hier is het koud, hopelijk is het daar beter? @elke: beterschap en tja... goed blijven broeden blijft het motto! Nog 2 minuten!!! Spannundddd!!! Lieve groeten van ZenuwJem
Je bent nu aan het bellen. Ik voel het! Stuurt zoveel positieve vibes richting lieve Klingel en Klingelman!!!
eg ni @jem: boerenfluitjes! seg, ik zou om 1130 bellen. ik obey DE dok helemaal he, dat is ook bijgeloof! t enige wat ik anders heb gedaan dan de dok zei, was de icsi laten doorgaan! SO doe ik echt niet om t spannender te maken maar gewoon omdat ik domme zenuwvogel met sadomassochistische (SO soek de spelfouten!!!! ) bijgelooftrekjes ben! *gaat nog even tempen* pies
sjongejonge, dit is echt het toppunt van Masochisme!!! AAAARGH!!! Je maakt ons echt helemaal gek, wat moet je jezelf dan wel niet aandoen!!
11.30 OMG dit is ondraaglijk! *gaat door met positieve vibe sturen en steekt zelfs stiekem ene kaarsje aan*
Is er al gebeld?????????????????????? Geen struisvogels hier hoor, dat heeft geen zin!!! Eigenlijk moet het net zo zijn als met diploma's, jij wordt gebeld om 11 uur!!!!!! Enenenenenenenenenenen
got ik kan niet meer praten van de zenuwen@ kraaaaaaaak hallo zuster antiek kraaaaaak arghhhh TUUT TUUT TUUT
krijs! sorry! ik ga wel bellen dan maar.. misschien ja okee ik ga nu bellen maar nogmaals, het is NIET gelukt. en dat geeft niet want het was een magische ronde en ik hou van jullie want jullie zijn onwijs lieve mooie wonderbaarlijk schommelige schatten huilsmOk!
................ Jem zit met smekende, bevende, koude, klamme handjes vol spanning te wachten....... met haar adem ingehouden............. . o O ( zou het????? )
Ben je nu aan het bellen? Bij slecht nieuws steunen we je hoor! Ik weet verder niks zinnigs te zeggen.....