Natuurlijk steunen we bij wat voor een nieuws dan ook. Ben BIJNA in staat om sushi te komen brengen!!! Autorijden is alleen iets minder op het moment ARGGGGGGGG, ik krijg bijna spontaan weeen van de spanning!!!!
haha, ik niet, ik heb alleen onwijze honger, maar ik durf geen eten klaar te maken, omdat ik constant superongeduldig op reload aan het drukken ben!! En vind het heel leuk om jullie berichtjes te lezen, maar ik wil nu KLINGEL horen!!!! POSI of niet. Liefst posi natuurlijk.
. o O ( Wat zou langer duren... een posi of nega gesprek? ) ARGH Ik ga toch maar wat eten halen, anders spam ik het hele topic vol!
Zou ze nu echt aan het bellen zijn?????????????????? dan is een lang gesprek natuurlijk heel positief.............. of wacht ze zolang met melden om eerst de troost chocolade weg te kauwen. @#@$#$@%!@%^@&#^&$I*($#&^&@^%&$(%O*
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhh!
Klingelding, dit duurt echt te lang.... Bij slecht nieuws willen we je nog veel harder troosten dan we je bij blij nieuws willen feliciteren..... ... ... Dus whatever de uitslag is, deel het met ons!
Het is nu 10.30 Ik vrees het ergste. Ben bang dat Klingel door haar tranen niet in staat is om bij haar toetsenbord te komen
Jah dat lijkt me ook... Pff ik ga snel even douchen om de tijd te doden. Ik hoop zo dat er goed nieuws is als ik terugkom!
Klingel heeft om 11:59 gemeld bij de bus........................ alleen heeft ze niets gemeld Begrijpen jullie het nog???????????? Onzekerheid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klingel een snelle post van OK /NIET OK mag ook hoor. Verhaal komt dan later wel.....................
mijn allerliefste schommelmeisjes ik jank en bibber, het kan niet waar zijn, maar: ik schijn zwanger te sijn! LOEI!!!!!!!!!!!!