Ik als vaste meelezer moet ook even inbreken Whaaaa Klingel van harte gefeliciteerd Sinds de TP van Emmy en Oscar al goede vibes !!! Hcg waarde laag ?? Lees: hCG waarden gedurende de zwangerschap Jij zit volgens mij goed 11 dagen naar TP hcg 9 *doet happy dansje* Nu Trees een mooie plakbeeb met het slechte nieuws wat eigenlijk goed is, want ze krijgt plakpillen. En Boesje met dr geduldige maar lieve mannetje. Breekt uit
Ongelooflijk eigenlijk dat er zoveel meelezers zijn???????????????? ben dus weer terug uit stad, geen dierensilhouetten gevonden dus ik moet zelf maar een nijlpaard gaan proberen te tekenen.... Hoop dat wandelingetje wat aanzwengelt in mij maar tot op heden nog steeds helemaal zen na Klingelnieuws!!!
ja lachen he, t lijkt wel of er een soort van algemeen alarm afging op forum tussen 11 en 12, hihi wel heel bijzonder en lief dat we zo gevolgd worden heheheh jij nijlpaard maken? en geen rare gevoelens nog? niet van schrik op slot gegaan toch? kom maar doorrrrr op deze mooie dag! hoewel, 11.10.09 is toch ook wel een erg fijne dag!
*flikkert sushi weg die ze had gekocht als troost-snaai wegens tochnietnooitzwanger* *smeert een boterham met shock-o-pasta* *geeft pookie een ananashartje en een bitterlemon*
Pfff.... Kan ein-de-lijk op internet om Klingel te gilliciteren Meisje, ik ben zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooblij voor joe! Heb echt tranen in m'n ogen gehad toen ik je sms las. Was wel bizar want om 12 uur stond er een vriendin op de stoep, die snapte helemaal niks van mijn hyper-gedoe. En leg dat maar 's uit dan... Ik vind het zo ontzettend gaaf Nogmaals: van harte gefeliciteerd!
@ikdus: hihih thanx! ik vind onze schommel eigenlijk ook wel heel erg lovable *geeft schommel een extra blije zwiep* @marb: thanx lief! nu: nod overleven, dan 2e bloedprik, dan 1e echo... kortom van de ene stress in de andere! en dan nu: een liedje waarop ik de laatste maanden altijd zo superlekker op hardliep: uiteraard van mijn favo superband. YouTube - Röyksopp 'Happy Up Here' vibe en tekst passen precies bij de beebwensdroom, nu dichterbij dan ooit world, what you've got for me? just bring it on whats it gonna be? I'M READY FOR IT!!!!!
Hier ook een inbreker en stiekeme meelezer... Jullie zijn bijna hetzelfde als mn dagelijkse soapie . De manier waarop jullie schrijven en hoe lief jullie voor elkaar zijn is echt super! Jeah Klingel gefeliciteerd!!!!! Geweldig nieuws! Geniet ervan!
@ Kling: kan me wel voorstellen dat je het ook nu (juist nu!) heel erg eng vindt. Maar niemand neemt jou ooit nog af dat jij zwanger kunt worden. Klinglijfje doet het! Zaadjes van Klingman doen het! Duwtje in de goede richting, NOU EN?! Ben zo blij. Oh trouwens, marbman was ook bijna in tranen... Ook van hem heel veel gillicitaties (hoewel hij je waarschijnlijk op normaal volume feliciteert, dus dan heet het weer gewoon een felicitatie ) Waar blijft je banner?!
wat lief van marbman!! ik denk dat ik banner pas doe als ik (zondag) getest heb.. dan ook precies 4 weken! idd, dat ik zwang KAN worden is momenteel het grooste kado, de rest zien we wel. en idd, zetje, nou en, dat eigenwijze hebben se van hun ouders! ben je al helemaal ingepakt voor de reis? sin in?
Hihi, alle "stiekeme" meelezers komen voor Klingel uit de kast!!! Wat gaaf! Jem heeft zo'n honger, die gaat nog maar een boterham smeren met shock-o-pasta DUO penotti! Liefs, Jem
piessss!! grap over grap, das nou echt soooooo schommel 2009!!! lachen ja, alle meeleeflezers kwamen even uit de kast! in de bus ook al; op een gegeven moment 20!!! gut! so, en nu gaak naar buiten en uhhhh ik weet niet. onwerkelijke smak. PS na vandaag houden we op over mij hoor hier... smak
Hee Marbje, ga je vanavond al weg of morgenochtend vroeg? Al helemaal ingepakt en pret a partir ofzo?
We vertrekken over 1,5 uur! Spullen van de LBB en marb zijn ingepkat. Marbman is nog bezig Heb er zeker wel sinin!
zeker direct na het avondeten? mocht ik je niet meer 'spreken', heeeel veel plezier en iedereen gezond weer terug he...!
Pook beeb doet nog geen pogingen hoor. begin er zelf een beetje depressief over te worden. Ik heb gewoon geen zin meer in geduld hebben. Marb fijn weekendje in la douce France, neem een lekker vin op Klingel en mij en vergeet niet de Champion te plunderen. En jouw mobiele nummer staat net als alle andere schommel babes al in mobiel............................