haaaaaaaai! hee seg, kijk naar je eigen zwangere doos!! hahah, die krijs om date werd geroepen in de euforische hoop dat nu eindelijk ik, dan ook boes&trees onmiddelijk zwangere buik, snap! hodi mihi, cras tibi, schreef ook een of andere latijndude! ik ga je even een zwangervraag mailen trouwens, want jij bent uiteraard mijn orakel. smak!
enne, maareh, goed idee, 4 zwangere buiken, dan is de termijn dat trees&boes zwang moeten worden NOG korter! HA! @meelezers: haaai!!! sinds de kijkcijfers van gisteren mogen we wel primetime gaan he!
Boes ik ben er gewoon nog hoor. En ik ben niet meer zen maar in LOEI stemming, van klingel heb ik toestemming om te loeien. Heb net al geloeid tegen pookman........dus vandaar hier toch wat meer zen MAAR: POOKBEEB, mormeltje kom er nu uit DTL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @elke; echo met beeb die het OK heeft in Elke buik!!! Prima teken net als alle tekens voor Klingels dusselse avontuur! Wel vervelend dat je zelf met je holtes etc knoeit, maar zolang jij knoeit en beeb niet komt het allemaal wel goed! @noordelingen buikdate; vooruit, jullie mogen een Prive schommeldate met jullie dikke buikjes hebben dan. Gezellig in januari als alleen Elke echt dik is Trees en Boes zullen dan minibuikjes hebben waar zij trots hun buikbanden met TEXT als; Bun in the oven; 5 minuten lol 9 maanden bol op dragen. En Klingel heeft met die 4 beebs in buik dan al een MEGABUIK en geen buikband meer die er omheen past Dit alles mag natuurlijk alleen plaatsvinden als er foto's gemaakt worden voor het schommelalbum en live interstream is met de overige schommels!
@pook: goeso, LOEIIII maar lekker!!! pookbeeb komt dan vanzelf wel van al die herrie??? toch: weet nooit wanneer je gaat beginnen dus ik seg: succes en glitterpowerrrrrrrrrrrrrr en you go girl!! @date: liever een hele complete date inclusief elke!!! edoch, ik EIS een complete zwangere buiken date, oftewel: jullie (ja jullie daar, trees&boes, niet zo schijnheilig achter je kijken wie ik bedoel!!) hebben nog tot januari! met als escape juni, dat is ook nog redelijk. so, en nu gaak een vies hardgekookt ei eten. *amen*
hoimeiden, Sorry dat ik me even tussen jullie gesprek inwurm (Klingel, had je al in ander topic gefeliciteerd, nu nogmaals!!! watfijnvoorje!!!) heb een megaschommelingenvraag, zie mijn FF kaartje(???) Week voor posei test was ik niet zo lekker, dat verklaard wat hoge temp die week. Had verder gewoon vruchtbaar slijm, ovu pijn. 2 dagen na pos ovu test hield dit op en ging mijn temp aan de schommel...= berglandschap. kunnen jullie schommeldeskundigen je expertise hierop loslaten/ dank liefs helena
Trees en ik vanaaf aan de borrel!! (heb haar nog niet laten staan verpieteren maar het had niet veel gescheeld!!). Wij maken plan de campagne voor jan. met een uitloop naar juni. Als kan, ben ik ook weer voor complete date *leuk, doet dansje* Maar dan misschien in Noorden zodat het voor Elke goed te doen is. (sorry westerlingen, lijkt voor jullie het einde van de wereld). Terwijl er dan misschien tegen die tijd wel 4 noordelinnen swang zijn lijkt mij dit in goed overleg te realiseren Klingel, wanneer iets van sollicitatie in Grun?? Of hoe zat dat eigenlijk??? Koppige pookbeeb al in actie??
@helena; echt met alle ervaring van tempkaartjes kan ik hier geen zinnig iets over zeggen. Maar je hebt een posi ovu test gehad dus als je op zo'n 14 DPO zit zou ik een zw testje doen of de duivels afwachten.
dank voor je reactie pookie! Ik hoop al een paar dagen iemand op t forum te vinden die een dergelije cyclus heeft gehad, of mij er iets meer over kan vertellen...helaas... ben gewoon mega onzeker door deze ***** cyclus/tempkaart.
Mogguh, Klingel, het kostte even tijd, maar dan heb je ook wat Je gaat naar tickerclub, je meldt je aan, je knutselt foto's aan elkaar, zodat het 420 px bij 75 px is, je uploadt deze foto als background en zoekt een ticker uit. Et Voila. Klingelman krijgt van mij ook een veer in z'n reet, wordt vrij druk daar voor hem denk... Jullie lekker genieten op die rose/blauwe wolk. En goed doorbroeden.. mis je het hardlopen en de wijn al Verder vinnik het fantastisch om Elke weer te zien, ondanks dat ze waarschijnlijk nog steeds behoorlijk verkouden is, is er goed nieuws gemeld!! Dus Charlotte krijgt een zusje!! En het prinsesje doet goed groeien, dat is geweldig. Ik denk dat jij en Elkeman na die groeispurt toch wel iets meer gerustgesteld zijn??!!! Dat moet haast wel Goed verder broeden en veel vitamientjes eten tegen de verkoudheid!! En dan drukke Boesje direct erachteraan! Heb je nog borrelfotooos? 8) Verder nog leuke nieuwtjes te melden? Tja en niet te vergeten, sentimentele Trees, had je echt maar 1 (!) wijntje op: dusseeh... 1 wijntje?? Hihi! Maar wijntje of nie, je bent lief!! We willen alleen wel graag een update hoe t nu is met PP en huis en hoest met Sumo?? En hoest met de plakpillen? Al begonnen? Pook, hoe staat het met de ochtendmelding? Hoe was je nacht? (weeen)stormachtig? Of gewoon de 'reguliere' maagzuur? Marb, hoest de meteo in La France? en doet Sarah het goed? Soo, nu even lekker met Daniel spelen, die de afgelopen dagen weer onwijs veel wil drinken en vaak wakker is 's nachts HIj voelt waarschijnlijk aan dat ik woensdag weer ga werken....?? Smok, Jem
even nog kleine inbraak in jullie topic op zondagochtend: dank voor jullie reacties op mijn vraag schommelaars! Had vanochtend met afvegen wat bruin bloed en gok erop dt mijn ongi door gaat zetten morgen. BEn ergens oo kwel opgelucht, want het gingnergens heen dit alpenlandsschap. kus en fijne zondag allemaal! Helena
ha lieve jem, dat heb je mooi in elkaar geflanst! maar ja, daniel was ook al zo prachtig in elkaar geknutseld he! @boes en trees: lekker geborreld? gedronken op t leven, de liefde, en de BABYS? goeso! @hier: janken. een posi test (1-2 weken zwanger) op je verjaardag, dat is toch wel het mooiste kado. die 21 maanden zijn helemaal vergeven en vergeten! dikke smiksmaksmok en onwerkelijke shock-snok!
Van harte gefeliciflapstaart met je verjaardag Klingel, zeker heel speciaal dat je nog voor je 34 (?) ste verjaardag bezwangerd bent geworden!!!! Kan je het vandaag voor je houden of ga je het openbaar maken??? Boes+ Trees; lekker geborrelt dames???????? En Trees heb je nog in een hinderlaag gelegen om eventuele geinteresseerden in Gruns paleisje om te bazooka-en???????? Jem; mooie banner hoor, een beetje werk maar wel een sschattige banner. Nu maar hopen dat Daniel er ook blij mee is Zoals jullie kunnen merken hier weer zen.................net een ananaskerntje opgepeuzeld. Maar heb er weinig vertrouwen in hoor. Dit eigenwijze mormel blijft gewoon zitten tot 21 oktober zodat mama er 2 weken verlof bij krijgt Wat nou net niet de bedoeling is want er wacht veeeeeeeeeeeeeeeel werk!!!!!!!!!!
@pook: ho eens even! de 11e is nog niet voorbij tralala! enne, misschien even een opwekwipje doen? klote he, het is nu echt niet meer leuk. pookbeeb moet komen, je wilt je wonder nu echt live sien!!!! en knuffelen! en besnuffelen!! blijf je wel een beetje in de buurt van huis nu? niet te stoer doen he en weg gaan met oto ofso. morgen anders strippen? wek! betekent dat sowieso een snelle(re) bevalling? *kijkt op zn groeneblaadjes* @34: klopt! oud he. brr! vandaag komen alleen de aanstaande opas en omas. groter feestje doen we later (preventief verzet wegens angst voor slecht nieuws en dan hunebed-loei) we gaan t wel vertellen ja, ze hebben zo meegeleefd sinds we in de medische achtbaan zaten. mijn ouders hebben al 3 kleinkids, maar de ouders van klingman nog geen. en die hadden er ook voor gevreesd er nooit een te krijgen want klingmans zus is een antiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii moedergevoelmens (mag ook niet te dicht in buurt komen van glitterbeeb(s) ) die gaan echt helemaal door t plafond, ookal is dat hier 5 meter hoog!
Veel plezier met het vertellen dan vandaag en misschien preventief wat kussens op het plafond plakken?????????????? En je lijkt echt geen dag ouder dan 33 hoor Ik duik nog even naast hubby in bed Wie weet werkt het vandaag wel???????
Klingel! *smak* *smok* en *smik* gefelicitaart!!! Was ik het in de vroege ochtend zomaar vergeten! Als jem een taart had kunnen vinden met 2 blauwe jemstreepjes, dan zou jem van jem krijgen! Heeeeel veel plezier vandaag, niet teveel forummen, maar quality time met Klingman en all of the family! Pook, PP-ze Liefs, Jem
Loeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik ben ultiem sjaggerijnig, dus hierbij waarschuw ik iedereen:x:x:x:x:x!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Zo hopelijk heb ik hierbij genoeg afgereageerd en anders moet hubby er maar aan geloven:x
Gefeliciteerd KLINGEL! Met je verjaardag en je mooie test . Ik hou het even kort, want boesbabe heeft me vannacht onder de tafel gezopen . Pookbeeb er uut en snel een beetje! Jem banner is mooi. Heel crea en schattig. Marb geniet nog lekker van de paturain en de baquettes. Elke een dikke knuf voor jou! Boes heb je ook zo hoofdpijn? Hier verder alles goed. We zijn nog steeds aan het onderhandelen, maar lijkt nu schot in het 'huis' te komen. Zo nu ga ik weer op het bankje liggen uitbrakken! *smok*