Nog een ja-knikker: Trees en Boes tegelijk 40 weken blijvend plakkend zwang en wel NU!!! Lieve Trees en Boes, geen PB van mij, maar ik weet dat het onwijs moeilijk voor jullie is. En aan een dikke knuffel hebben jullie niets, want jullie willen gewoon zelf ook een lief beebje. Dus blijf gewoon loeien wanneer jullie dat willen. Ik probeer jullie zoveel mogelijk te steunen, ook al is de schommel onwijs instabiel met al dat vrouwelijk geschommel. *dikke smok* Liefs, Jem
de schommel is opzich een heel steady lieve schommel vind ik! maar laten we idd niet vergeten dat trees&boes NU ONMIDDELIJK, of nou ja anders voor de lifeline van juni 2010, zwang moeten ZIJN en BLIJVEN. pas dan kan t schommeldak er echt af! ha!
klllllopt! das mijn persoonlijke hardnekkige schrijffout! maar dat kan je me nu al helemaal niet meer kwalijken, in mijn toestand!
Jeetje klingel, wil je me niet zo laten schrikken in eerdere berichtjes. Poeh he!! Met dikke tranen pb gelezen. Vinjou zooooh lief! En de rest trouwens ook om niet te vergeten!!! Pook morgen weer de striptent in?? Schommeltechnisch gezien denk ik dat klingel bij 1 beeb... dat het dan Oscar is die blijft plakken Marb, errug leuke lieve foto van Sarah!! Seg Treesbeest... nog steeds brak? Ik had er maandag nog last van. @Elke, gewoon een knuffel om het draaglijker te maken voor joe. @mezelf, gister PP weer in werking gesteld
@boes: hoezee voor de peepee!!! @pook: slaaplekker meis, ik hoop morgen echt op pookbeeb-landing! @trees: melden! of nog in de kater? smak! @rest: slaaplekkerlief schommel!
Yeah Boes aan de PP!! Goeso........... Ik duim voor je en voor je mannetje. Ga je ook tempen??????????Of ovu testen of proberen jullie het eerst nog even met een goed SMEP??????? Je weet dat je daarvoor ook bij onze Kling moet zijn, zij is de SMEPstert O ja, nix te melden verder.......
*inbraak* Ik werd er op geattendeerd dat ons NODtopicklingelmeisje zwanger is! Dat moest ik even met mijn eigen oogjes zien, en dat zie ik! Jaaaaaaaaa gefeliciteerd!! Ben echt heel blij voor je! Liefs, Uk *uitbraak*
hey lieve uk! dank je wel zeg! griebels, de tamtam op ZP doet t goed hihhi, helemaal leuk! @pook: lieve pook, hoest? nog steeds geen gerommel, gepuf, gewel en gewee? ik denk aan joe hoor... DTL!!!!!!!!!!!! @all: dikke smak, en @trees: melden! huisnieuws en kerkupdate! lieve glittersmak van wiebelklingel.
@ Klingel: Jeetje, schrok me een ongeluk. Klikte weer s op je tempkaartje (daar gaat dit topic toch over...?? ) ,maar de bovenste laadde niet. Dacht dus dat je temp heel erg omlaag gegaan was @ Jem: succes vandaag met je eerste echte werkdag! Hopelijk valt het mee. @ Pook: ik vind dat je naar het Haags gemeentemuseum moet en daarna uit eten met mijn moeder. Daar ging ik ook van bevallen @ boes: joehoe, mooi pp! Geniet ervan @ Trees: hoe is t met jouw kerkgalm? Hihi, ik ga vanavond trouwens écht in de kerk galmen: ik ga kijken bij een cantorij Moet de hele tijd aan jou denken als ik het erover heb @ Elke: Beweegt beeb eigenlijk al veel? Geniet je daar een beetje van? Ik mis dat echt weet je dat...? Wat vind je er eigenlijk van dat het weer een meisje is? Lijkt me wel raar hoor... Jongetje om de een of andere reden makkelijker...' @ all: fijne dag! Hier een dagje met tandarts, vrijwilligerswerk en een vriendin die langskomt. Oh ja, en vanavond dus galmen in de kerk. smok!
welja, marb doet ook aan kerkgalm! wat goed seg, denk maar goed aan trees, en boes, tijdens t galmen en hou marbman een beetje in de gaten of gaatie nie mee? ieks, geschrokken van temp! ik ook maar dan posi, wegens gigastijg! dat geeft wel zekerheid, want voor de rest voel ik onwijs weinig en dat lijkt me dan natuurlijk weer geen goed teken, domme doos! @vrijwilligerswerk: wat voor? vertel! @jem: werksmak!!! en danielmisknuf! @elke: ik zal even elke spelen want elkes klaptop is gejat door elkeman: elkebabin beweegt goed, en elkeman heeft haar ook gevoeld!! de echo van maandag was volgens de gyn prima, maar elkebabin loopt ' opeens ' 9 dagen achter in groei en dus is elke erg geschrokken de gyn vond t er allemaal prima en stressloos uit zien (ook hartklepjes gezien!) maar ja, elke ziet en voelt dit natuurlijk anders. dus toch sip en stress en dip. vandaar: dikke smoksmakknufffff en glitterpowerkaarsjes!! @pook: stripze, you sexy thing. ik hoop dat t pookbeeb lokt! @oto: ja ik kom dran. zoefje! SMAK
@ Klingel: oei, nu kan ik je temp wel zien. Idd schrikbarend (maar juist niet) hoog! Cool! (oh nee, juist niet) Ga je het nu dan eindelijk geloven? marbman gaat niet mee galmen in de kerk, er moet ook iemand op LBB passen. Marbman heeft trouwens LBB helemaal overgenomen, hij noemt Sarah ongeveer 1/3 van de tijd zo. (de andere 2/3 is het afwisselend 'kleine gup' of 'de muppet', en als ze uit de auto komt: 'zweetaapje' ) Enneh... over (het uitblijven van) kwaaltjes: ik voelde he-le-maal NIKS in het begin. Had alleen giga-honger, maar dat heb ik zo vaak Niks geen misselijkheid ofzo... @ Elke: ach meisje, kan me zo goed voorstellen dat dat schrikken is. Volgens mij schrikt elke zwangere vrouw daarvan, laat staan met zo'n verleden als het jouwe... Wanneer weer echo? Brand hier een kaarsje voor joe en elkebabin (dat klinkt dan wel weer heel schattig ) Bissous pour tous!
yeah yeah, weer gestript even sexy als vorige keer daarna boodschappen gedaan en wandelingetje gemaakt. Blommetjes in het roze gekocht om beeb te lokken maar tot nu toe voel ik nog minder activiteit dan maandag. Nu dus maar ananaskern nummer 2 gaan nuttigen....... PP zit er niet meer in nadat maandag de VK zei dat ze het hoofdje goed kon voelen bij het strippen...................
dat DEET INDEED TEE EL! @pook: wel lekker sexy gestript dus? en nu even een ananashart inbrengen? hoop dat pookbeeb nu snapt dat tummytime over is! @marb: wat lachen, dat marbman sarah steeds LBB noemt! en ja dom, LBB kan natuurlijk niet mee in kerk, dus marbman ook ni. hm, dat jij ook weinig voelde, naast honger (hebk ni), geeft wel weer vertrouwen. we sullen sien! @boes: hoes?
Klingel, ik voelde in het begin ook nauwelijks iets hoor. en de misselijkheid was er vooral met vlagen, en ik heb in totaal maar een keer of 10 de pot omhelst. Zelfs (.)(.) waren niet heel veel gevoeliger en groter dat was alleen echt rond de 10-16 weken. En nu zijn ze weer normaal