aha, dus weinig voelen = okee. nu geloof ik er echt in, en laat ik er maar blij mee zijn dan! but, you titties weer normaal? wek! enne, al actie in buik? griebels zeg, moet nu toch wel eens gaan gebeuren. mokkerdemok LOEI...
Ik moet nog twee dagen werken en dan heb ik een week vakantie!!!!! mooi!! Das mooi EI tijd quality time!! alles goed hier, gesprekken vandaag afgerond dus kan weer iets beter achterover leunen. Klingel, wil je mijn pbtje nog even naar me toe terug sturen. Had bewaarfunctie niet aangevinkt. Hoes met joe??
oei boes, ik heb NET al mijn verzonden berichten verwijderd, want mijn inbox zit helemaal volski! wek! *o dement, je wil jouwe hebben, da kan natuurlijk wel! ben alleen mijn eigen lap naar jullie kwijt! en terecht!* @trees: trees so geschrokken van mij ' sij wel en ik niet ' epistel dat ze ondergedoken is? bazookasmak!
*kort bericht* Ben even niet in de stemming op vrolijk en lang te reageren. Het is de herfst, de blaadjes die van de bomen vallen, de regen, de vier zwangere buurvrouwen, de twee net geboren buurbabies, de klote ooievaars, de depressieve lege babykamer boven oftewel de AIS-bui die me even lastig valt. Druk aan het PP-en, maar zie ontzettend op tegen een zwangerschap. Ene kant graag weer zwanger willen worden, aan de andere kant niet zwanger willen zijn of in ieder geval die rottijd niet meer te hoeven meemaken. Ik ben bang voor de angst die dan weer gaat komen en alle pijn die het waarschijnlijk wel weer gaat veroorzaken. F*ck it ook. Voel me vandaag gewoon een zielepiet en daar moet ik even weer doorheen! Lieve meiden dikke knuffel en dank voor het aanhoren 'lezen' van mijn gezeur. *smok*
Ach lieve Trees Tis ook A S . Hoe blij we ook allemaal zijn met zwanger Klingeltje, het drukt jou natuurlijk extra met de neus op de feiten. En die feiten, daar zou iedereen erg verdrietig van worden! Ik hoop met heel mijn hart dat de extra plakpillen van deze ronde gaan helpen, maar ik snap heel goed dat je het even niet meer ziet zitten. Dikke knuffel voor jou!
lieftrees ik snap helemaal, zie PB (niet te verwarren met PP, daar bemoei ik me niet mee- hoewel ) het is herfst, het is klote, jouw buik is alweer leeg, babykamer is nog steeds leeg. ' zeur ' vooral een eind weg hier! de angst voor de pijn, terwijl je eigenlijk bezig bent met iets moois te maken, is vreselijk. hoeveel vertrouwen heb je nog, in dat jullie eens geluk zullen krijgen, en misschien wel het ergste, in je eigen lijfje? je bent overgeleverd aan een of ander nogal wreed lot tot nu toe. onderzoeken stagneren en welja, de wonderdokter stopt er ook nog mee. toch MOET er iets, iemand zijn dat jullie kan helpen. een stel dat zo vruchtbaar is, dus zo geschikt om voort te planten in de basis, MOET geholpen kunnen worden! met plak, met prit, met uruzgan en met weetik wat al niet meer. het MOET! en als niet? ik denk 100 stappen vooruit en 2348 kerken te ver, maar een draagmoeder met jullie emmy? adoptie? al die vreselijke dingen die je niet wil omdat ASI? je wil een buik met blommen en wel NU. als ik m je kon geven had je m in april 2008 al gehad, en fuck zonder * it, in april 2009 nog een x! maar ik kan helemaal NIETS! alleen een waardeloze pruilknuf geven van hier via de maan naar grunn. stille sMOK.
*stopt de hele schommel toe onder vele fluffy PIP amsterdam & BLOND dekentjes... hier en daar een kruikje, ananashartje, plakpil en ovustaafje... wekkertjes op verschillende tijden, baby'tjes slapen tot zeker tot 08.. (groeiachter)standjes worden ingehaald, angsten en vrezen lossen op in de nacht en fonkelende sterretjes beschijnen de zachtschommelende schommel.... slaapzacht liefschommel.........................*
Nee geen goed teken, ben gewoon beetje van slag door berichtje van Trees...... Zit ik hier maar iedere keer te melden dat beeb er niet uit wilt. Bij haar moet er gewoon nog 1 in die blijft zitten......... Maar wel blijven melden hoor TREES en BOES, ik vind het alleen zo verdomde oneerlijk allemaal!!! Zou er graag iets aan willen doen maar helaas is dat niet aan mij of zelfs jullie..................... AIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knuffel
ik snap t helemaal pook. het is ook niet eerlijk. ik moet zeggen, ik weet niet wat ik irritanter vind, dat ik al die tijd ook tot degenen hoorde die maar niet zwanger werd, en dus ook sip werd soms van alle zwangeren om me heen, of dat ik nu ' ben overgelopen ' naar de zwangere kant uiteraard ben ik erg blij, maar toch vind ik dit allemaal wel erg S. maargoed, dat wil niet zeggen dat het ook niet LOEI is dat pookbeeb oostindisch doof zit te zijn in pookbuik... knuf
Ben er ook echt wel een beetje sippig van Hele dikke knuffel voor Trees en boes! Ach wat, voor jullie allemaal gewoon! k Ga trouwens een paar dagen weg met m'n moeder naar Overijssel (oeh, terwijl ik dit schrijf denk ik: misschien mini-date? Iemand die tijd heeft ergens de komende dagen?!!!) dus ben niet op internet. Als ik terugkom wil ik twee goed gelukte PP's zien! Oh ja, Klingel: pas je op? Je temp gaat door t plafond
@marb: lekka, even naar je moedertje in overijssel! tot hoe lang ben joe er? een miniemiet is leuk alleen, ik ben der dit weekend niet (echt) mok! misschien de nognoordelijkere afdeling wel? @temp: ja werkelijk! nou ja zolang ie mn HCG maar meeneemt de lucht in.. badkamerpoetskus @pook: LOEI?
Lieve schommelmeisjes! Lieve teksten en berichtjes van jullie. Het opschrijven lucht al op en voel me vandaag iets beter. Het is en blijft gewoon moeilijk. Op goede dagen weet ik er goed mee om te gaan, maar ik hoef me maar iets minder te voelen en het verdriet wat er eigenlijk altijd wel is komt keihard boven. Het verlangen is zo ongelooflijk sterk en daar moet je 24/7 mee zien te dealen. Niet altijd een makkelijke taak en er is zoveel dat je herinnert aan je verlies en wens. Soms heb ik gewoon zo de behoefte om me helemaal terug te trekken en even niet meer te hoeven voelen. Vaak vind ik de hoop en moed wel, maar op de herfstdagen zie ik het nooit gebeuren en voel ik me alleen maar de kinderloze en mislukte vrouw. Wat een vrouw ben je als je lijf niks anders doet dan zo iets prachtigs dood maken? Nu weet ik dat zo niet zou moeten denken blablabla, maar het voelt nu wel zo. Ik weet nu zelfs niet meer of ik wel zwanger wil raken. Het voelt zo nutteloos om iets te laten ontstaan, wat weer zo snel kapot gemaakt gaat worden. Eigenlijk weet ik het gewoon even niet en zit mijn kop gewoon even vol met allerlei gedachtes. Nu was ik van plan om het kort te houden en uitgebreid op jullie te reageren, maar dat is me duidelijk niet gelukt. Ik hoop dat jullie het me vergeven als ik me er voor nu even makkelijk van afmaak en echt heel erg meen dat ik wel aan jullie denk en met jullie meeleef. Met name met Pook die nu wel erg nieuwsgierig is naar Pookbeeb en naar Klingel die zo spannende en leuke tijd tegemoet gaat. Boes jij bent gewoon een topwijffie, Elke elke dag voor jou een kaarsje en Marb en Jem met hun wonders. Nou dat was sentimenteel Treesje met al haar gedachtenkronkels . *smok*
Och Treesmeisje toch... Zou zo graag iets voor je willen doen... Vind het zo waardeloos om op zo'n forum te zitten... Dat getyp slaat ook nergens op dan Oh ja, Klingel: we gaan maandag weer naar huis. Jammer dat je niet kunt. Wellicht een andere schommelbabe?
@herfststrees: gooi t er maar uit, die kronkels. daar zijn we voor in de schommel. dat je eigenlijk soortvan kwaad/teleurgesteld bent in eigen lijfje, is een vreselijk iets, maar ik begrijp het wel. want aan de ene kant zijn jullie wonderbaarlijk vruchtbaar (en terecht, zulke leuke mensen) maar dan gaat t na het eerste wonder mis. dan kan je het niet vasthouden, terwijl je zo je best doet. dat moet superfrustrerendLOEIvreselijk zijn.. dat kunnen wij ons niet eens voorstellen.. geen zin meer in zwang proberen te worden? geloof je niet meer in hulp, de plakpillen, enz? waar moet je op een gegeven moment nog hoop vandaan halen he, als de realiteit je allang met de voetjes 10 kilometer IN de vloer heeft gezet en toch ik geef de moed en de hoop niet op. ik heb voor jou een hele hoop moed. wat zijn je volgende afspraken nu, lieftrees? wanneer gaan ze weer naar schildklier kijken, en wanneer antiek? ik geef joe een modderige grijze herfstblaadjesknuffeltheepotsmak terug, en een aai over lief hoofd. .. *zuchtemoticon* @zucht en herfst: ik doe mee. ik ben een onverbeterlijke doemdenker, maar ik dacht gisteren toen ik in de badkaam een ouwe zw test vond: die maken we even op, zodat de sluimerende MOK wegens vaaaage test van dinsdag wordt weggehaald. is ie nega. NEGA dat was niet geheel t beoogde effect. savonds (na een superstandje van klingman, en dat had niets met PP te maken) nog maar een CB gehaald, die bij thuiskomst zelf een nieuwe CB plus (4 dagen voor NOD) bleek te zijn. zo goed als nega, heeeeeeeeel vaag schemerlijntje te zien als je je best deed. nou mensen, iedereen kan zeggen dat ik niet moet stressen, maar deze 2 testen (plus die van dins) plus NUL klachtjes, daar krijg ik dus wel stress van. heb net geloeid naar heerenveen, mag om 1030 terugbellen voor ja/nee (reken maar op JA! ik bel als ik onderweg ben!) bloedprik met meteen uitslag. we zullen zien. maargoed, hier dus ook herfst. en die fijne anticiperende rouw die me een week geleden erdoorheen trok temp hoog, check geen bloed, check maar waar is dat HCG dan mee bezig? met dalen, als je t mij vraagt we zullen zien, we zullen horen, we zullen zwijgen en we zullen voelen. nou, gezellig begin van de dag wel weer he! *moet lachen* (echt!) **switch** @marb: veel plezier in de provincie onder mij! waar zit je precies (ongeveer) ? maandag ga ik, indien nodig, naar leeuward, maar kom ik wel door overijss. misschien nog een vlugge schommelthee? @pook: geen meldplicht gezien gisteravond.. en vanmorg... 16/10 it is?? enne, WEL gillen over de POOKbeebvorderingen hoor, dis is een belangrijke dag/week voor pook(beeb) en daar willen we bij zijn. @boes, jem (waar is JOE) en elke: dikke smok!
Zo vandaag gaat moktrees zichzelf weer inruilen voor happytrees! Schommelstemming moet even tot bedaren worden gebracht en alle moed, hoop en positieve vibes moeten weer opgescharreld worden. Het eerste wat ik op deze herftsdag ga doen is al deze moed, hoop en positieve vibes richting lieve Klingelvrouw en haar lieve beeb(s) sturen. Wat jullie ook van plan zijn, er is maar één plan namelijk nog 8 maanden blijven zitten en je stevig vastpakken aan Klingelbuik! Dit mag gewoon niet fout gaan *huil*. Tis gewoon onmogelijk . Lieve Klingel MOET nu een fijne zorgeloze zwangerschap krijgen. Klingel hup naar Heerenveen en EIS bloedprik met spoed. Lieve meis ik denk aan je, ga vandaag een extra schietgebedje voor je opzeggen en elke beetje hoop in mijn lijf is vandaag voor jou gereserveerd! SO en niet anders! Pook ik hoop dat jij een goede bevalling hebt gehad en met lief ****kind in je armen ligt. Marb veel plezier bij mams. Deze schommelbeeb heeft dit weekend een missie -namelijk een huis verkoopklaar maken-, want er gaat hier onder voorbehoud van bouwkundig rapport volgend jaar zomer verhuisd worden. Boes hoe is het met jou? Doe je best met PP-en, want we hebben een missie meis! Jem al een poosje niet gezien?! Was je deze week niet begonnen met werken? Ja? Hoe ging dat? Moeilijk om Daniel achter te laten . Elke alles goed met jou en jullie meisje? Ik blijf maar roepen dat ik aan je denk, maar ik meen het ook echt! Alle schommelmeisjes hopen en duimen voor jou en meisje! Zo hier gaan we weekend lang poetsen, tuinieren, plintjes plakken, sumopoten wegwerken van het stucwerk etc. voor de fotograaf maandag! Aankomende week gaat ons huis in de verkoop en kunnen jullie ongeneerd ons huis bekijken op internet . Lieve meisjes dikke smok!
Hier nog of alweer nix te melden. Ik duim voor je dat bloedprik met meteen uitslag OK is..................
Niet . Shit ik was er echt van overtuigd dat het nu gebeurd zou zijn. Pookbeeb is duidelijk fahionable late. ERUUT JIJ!
@trees: he hoo eens even, huis in verkoop, maar hoe zit t met onderhandelhuis???? thanx voor posi powerrrr.. but, ik denk dat over is, en zusters antiek denken dat ook. daarom wil ik t ook NU weten, kunnen we samen door t weekend heen ipv het maandag/dinsdag bij antiek horen. @antiek: die is dus beledigd dat ik naar heerenveen ga (zo) voor bloedprik welja, daar is zijn dark side! nou, ik zal t m eens even haarfijn uitleggen dat ik NIET het hele weekend in onzekerheid wil zitten (en het mensen had willen vertellen juist!) en met name dat dat voor mijn knetterhardwerkende lief NIET goed is. en dat ik alleen maar naar h'veen ga omdat ik NIET vandaag uitslag bij antiek kan krijgen! grom, daar ga ik echt mijn laatste beetje zwangerschapshormonsters voor gebruiken hoor! *schiet weer in ZEN-mode* @pook: niets? helemaal niets? geen teentje nog? @klingel: wat een stomme grap zeg! :x @pook: sorry.. voel je echt niets, behalve MOK en LOEI!? komt pookbeeb leuk in t weekend? smak en liefs, ik ga rijden
Klingel ik word zo verdrietig van jouw berichtje . Wat een ontzettende, oneerlijke wereld is het toch! Al die stomme breezersletjes raken zomaar 'oeps' zwanger en degene die ik het meest gun, moet door deze klotezooi! *brul-huil-jank* Laat doktor Antiek met zijn egotripperij vandaag even in de poep zakken :x. Natuurlijk moet jij vandaag weten waar je aan toe bent. Oh lieve klingelmeis een duizenddubbele knuffel voor jou! ps we hebben gisterenmiddag het koopcontract voor droomhuisje ondertekend.