JEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!! supergoed nieuws! Pookbeeb Yuna ziet dan eindelijk het levenslicht ! Maar wel een heftig verhaal, spoed kz.... nu maar wachten op de eerste foto's. Nog meer goed nieuws is dat Marb haar camera is geretourneerd door de vinder!! Dus er zijn toch nog goede eerlijke mensen op de wereld. Verder goede meeting, maar geen foto's want ik was camera vergeten mee te nemen Boesje nega ovutest?? Was het dan toch een vroeg ei?? Ik zou toch gewoon nog ff door pp-en, tempen en ovu-en, je weet maar nooit... BTW hoe was sporten? Hier verder geen nieuws. Het is wat saaier en stiller zonder jemman, maar op zich gaat het prima hoor! Ga dit weekend + ma en di lekker naar m'n zus, oma en schoonouders Liefs, Jem
Hier een sneeuwwitte ovutest. Het kan bijna niet al gesprongen zijn.. Had wel een erg lage temp vanmorgen. Het enige wat ik me bedenken kan is dat hij vandaag springt en daarom laag is. Morgen even afwachten. @Marb; gelukkig camera weer terug. Goed nieuws!! (wederom) @Jem; snap wat je bedoelt met zaaiheid!! Boesman ah werk (en zo ook andere vriendjes en vriendinnetjes) maakt een vakantie er niet leuker op. Laat mij maar lekker werken!! Veel plezier alvast voor aankomend weekend @Trees; word je al gek van mijn gestalk?? @Klingel;voor jou een heerlijk warm glittertheetje... ik neem er zelf ook 1. @all; theeenpoetskus
Hai, Beetje sippe Elke weer hier, na de echo van vanmiddag, huil! Misschien wel weer nergens voor nodig, maar van gynnen die zeggen "het is niet slecht maar het kon beter" en " het blijft spannend" en heel lief "ik ben op vakantie maar denk aan jullie hoor", word ik niet heel vrolijk. Ligt dat nou aan mij? Beeb was qua hoofdomtrek en benen keurig op maat, maar de buikomvang blijft 12 dagen achter. Ze valt nog wel binnen de curves, maar wel aan de onderkant ervan. Tenminste, beenlengte is keurig op de curve, hoofd eronder, buikje er nog nét binnen. Voor wie er niks van snapt: zoek eens op asymetrische IUGR en houd in het achterhoofd dat er behoorlijke maternale complicaties zijn geweest/nog zijn. Of je doet dat laatste natuurlijk niet, want ik werd er niet vrolijk van, ook al stond er niks dat ik niet al wist. Overigens was bloeddruk nu ineens wel redelijk, terwijl ik bijna rennend binnenkwam omdat ik niet goed op de klok had gekeken! 130-90! Snapt u het snap ik het. Helaas alleen niet alles jofel, want nu ineens weer spoortje eiwit in de urine. Was ook weer iets afgevallen, 0.4kg (in totaal nu 2.1kg), maar dat maakt allemaal niks uit omdat ik van mezelf al te zwaar ben en dus genoeg reserves heb. Dus, ik zit weer te balen en probeer mezelf weer op te laden en moed terug te vinden enzo, de meeste huilbuien zijn wel weer achter de rug denk ik. Waar ik eigenlijk nog het meeste de smoor over in heb is dat ik zelf helemaal NIKS kan doen om het te beinvloeden! Dat maakt dat ik me zo verschrikkelijk machteloos voel. En het verlamt me ook zo, ik merk gewoon dat er steeds minder uit mijn handen komt. De plannen die ik had voor het starten met de babykamer en het snuffelen naar leuke spullen op mp zet ik maar weer even overboord geloof ik, ik durf niet meer. En nu huil ik weer, ik ga maar even iets kapot maken ofzo...
Hai lieve schommelmeiden! Bovenstaand berichtje heb ik even geknipt en geplakt uit de bus, weten jullie hoe het hier gaat. Ik ga nog even helemaal bijlezen en reageren op jullie allemaal, kan het de laatste tijd niet altijd opbrengen, net als overigens werk, huishouden, koken, naar buiten gaan, enz enz. Komt wel weer goed! Begreep van Klingel dat ik Pookie mag feliciteren? Heb de sms die Pookie zou sturen in dat geval niet gekregen, sorry Pook! Bij deze alsnog natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! Gaat alles goed met jou en je dochter? Ik hoop het! @all: hele dikke knufffff, ik zal weer beetje trouwer worden (hoop ik, snif)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik zie nu nieuws van beeb Yuna!!! Spannende bevalling geweest denk ik zo, maar ze is er en ze is ongetwijfeld prachtig!!! smak op Yuna
so! elke is bek! goeso lief elke! ja, joe hebt vrees ik wel een half boek gemist, weet niet of bijlezen haalbaar is. kan entertaining zijn natuurlijk, en leerzaam, maar wellicht word je er ook helemaal tureluurs van hehehe. heb al elders gereageerd op je verhaal ontrent elkebeebin, maar ook hier wil ik nog even meehuilen wegens angst, wegens niet goed genoege positieve berichten, en wegens alarmerende achterstanden die je gewoon helemaal in de huil jagen. het is onwijs machteloos, je moet de tijd uitzitten en maar hopen en bidden dat er geen enge dingen gebeuren. daarom: een onwijs dikke knuffel waar je niets aan hebt, maar ja... huilll dat je voor je gevoel stil staat en er te weinig uit je handen komt kan ook als een last op je schouders rusten he. misschien per dag een klein doeltje stellen, mits zin? als ik weer een beetje ont-donderd en ont-jankeschulpt, kom ik wel eens even naar dok voor gezamelijk vandalisme (zijn er bushokjes???), gezond eten en een piesje hier&daar... @boes: nega ovu test? naja zeg. hoe laat getest? vanaaf even sexy time, hopsa? als je temp (zo) laaaaag is, is dat dan niet de aankondiging van ei morgen? zo is t bij mij althans. trouwens, jij trees stalken: goed idee, want ze is kwijt hier! stalk haar ook even namens mij wil joe? @jem en marb (over stalken gesproken): leuk miitiinkje gehad? goeso! @pook: foootooos! als je er weer een beetje bij bent, brrrr kz brrrr @hier: ja driedubbele misere, kattekind (diegene die vorig jaar een tumor in bekje had en ternauwernood dat overleefde dankzij peperdure operatie in universitair diergeneeskunde ziekenhuis utreg) is weg. kwijt. gone. dat kat kind heet, zegt iets over zijn status hier in huis. net zo 'erg' als aagje eigenlijk, alleen wat minder schattig (en meer aan gewend na 7 jaar) anyway, dinsdag stond er een vreemde vrouw in de portiek&tuin tegen kind te praten. met zo'n rieten mand met hengsel aan arm. ik heb dr gevolgd en gezien dat ze in n rode volvo (achtige) wagen weg ging, want ik vond t zo vreemd. nummerbord vergeten, grrrr, want terwijl ik t in mn hoofd had werd ik getackled door telefoon. na, ik wil niet TE para doen, maar kind is naar binnen gegaan, maar dat was ook de laatste x dat ik m zag. en kind kwam alleen wel eens in tuin, verder nergens. held op witte sokken. dus, kind kwijt, al 2 dagen niet komen eten. heb poster met beloning en de hele shit verspreid, maar wat nu. ik weet dus NIET wat er gebeurd is, of ie ergens (dood) ligt of idd ontvoerd is. superklote, vooral omdat ik hierdoor jank en ik deed al jank wegens bloedgedoe hier . klingman ook mok en ik ook, want auto ingebroken en alles gejat, paspoort passen de hele shit. wat een werk om in burocratenland dan weer je ID terug te krijgen zeg. ach, das maar materie, dat laatste, maar het maakt me nog woedender en kwaaier en helser dan ik al was de laatste dagen. gaat allemaal over, eruit, voorbij, maar ik vind t wel superklote. ben t ook niet (meer) gewend, zoveel onzeker klotig gedoe. uiteraard hakt miskraam er het hardste in, maar nou ja, algehele zwarte stemming waartegen ik dan ook weer vecht, dom. SO dat was ook een lekker verhaal hier weer he! t lijkt stichting correlatie wel! exquize me. komt allemaal goe. kom maar door met de melige krijsverhalen please! sMOK
*algehele mineur stemming op de schommel* EN TERECHT @Elke: JEZUS (sorry dames) wat een K*&^$# sooi!! Wat kunnen de mensen om je heen het dan onzeker voor je maken. Ben in shock door gyn opmerkingen. En dat net terwijl je misschien een beetje relaxed aan het worden was (lees... bezig met beebspulletjes enzo) Het blijft ook van onze kant hopen dat alles goed gaat met elkeprinsesje. Meer dan dat kunnen wij en wat ik las ook jij niet doen. Wat een machteloos gevoel moet dat geven. Lieve Elke, verwen jezelf maar met een dosis rust en laat de tranen maar komen. Sterkte en dikke knuffelkus @Klingel: Het leven zit je even niet mee seg! Denk je werkelijk dat mevrouwtje met rode oto je poezebeest meegenomen heeft. Dat zou echt schandalig zijn!! En dan ook nog dat auto verhaal. Maar een poes op witte sokken zou noooit zo lang wegblijven. Had kind een chip o.i.d.??? Hopen dat het geweten van mevrouw gaat spelen en kind weer netjes terugbrengt. @all: het treesstalken heeft geholpen, wil morgen wel met mij aan een tafel zitten. Ik geef haar een schommelende weergave van de afgelopen berichten. En ik zal haar een schop onder de kont meldplicht meegeven!! Vandaag eisprong had gister en/of vandaag posiovu moeten geven toch. Ga vanaaf aan de alcohol (boesman beware!) dus dan schommelt temp morgen waarschijnlijk flink omhoog. Niet gunstig maar ik ga NIET aan de jus. So! dat was het voor vandaag. BurbsMOK
goeso boes, drink die piemel er maar in! enne, morgen een eetdeet met trees? lunch of diner of gewoon direkt aan de wijn/bier van 21 tot 05? een andere keer sluit ik aan hoor, vooralsnog doe ik een onewomanperformance van oester in schulp (zonder parels) anyway, proost, op boesman (OP! maar onder eindigen!), op joe, op ons, op hele schommelschommel. kUs (en hier ook een glas mopperwijn, fukkin nu t weer kan gvvv)
Goeiemorgen (eh... nacht!) @ Elke: aaaaaaah, nee toch! Wat ontzettend rot voor jullie, zeg. Net als boes, en de rest van de wereld gok ik, vind ik de opmerkingen van de gyns erg deprimerend. Dat zég je toch niet?! En wat afschuwelijk dat jullie nu zo ontzettend in onzekerheid zitten... Heel veel sterkte in deze slopende periode. En dat terwijl dit juist een ontzettend leuke periode zou kunnen zijn. Denk aan joe! Dikke knuffel. @ Klingel: jeeeetje zeg, jij krijgt ook wel verdomd veel op je bord ineens... Wat ontzettend KLOTE (oeps, moet daar echt een ander woord voor verzinnen... ) allemaal. Ja, ook de dingen waarvan jij zegt dat het 'alleen maar' materiele schade is. Want die dingen kun jij er nu gewoon even niet bij hebben, lijkt me! En kwijtzijn van kind al helemaaaal niet! Heb even heel erg te doen met ons oestertje. Jij ook een hele dikke knuffel! @ rest: oei, wilde nog meer typen, maar moet weg. Marbman komt 10 minuten eerder aan op Schiphol, zie ik! Smok pour tous
Ik doe iets niet goed. Om in antiek termen te praten hebben we het gezellig gehad gister. Maaaarrr.... geen zaadjes. Zie al mijn kansen voor deze maand voorbij gaan. Temp was wel hoog vanmorgen 36.6 maar heb ook gedronken gister dus dan schiet ie wel vaker omhoog. En hoe kan het dan dat ik geen positieve ovutesten heb gehad gister en eergister? Ik niet meer snappe. Maar goed, we wachten maar weer af en ik gooi er vandaag nog een testje tegenaan. @Klingel, treesvrouw en ik gaan het netjes houden deze keer. Het wordt een lunch. Is bij jou de bloeding inmiddels al weer wat aan het stoppen of stroomt het behoorlijk door daar benee? Ik zou me kunnen voorstellen dat een bloedingstop het makkelijker maakt om het verwerken te voorspoedigen. Of zit ik er nu helemaal naast? Tik me maar op de vingers als ik domme of stomme dingen zeg hoor. @Jem en Marb; vertel es effe wat meer over jullie meeting!! Hoe deden Daniel en Sarah het saam en dat soort dingen. Kus
Ah Godver! Net een hele lap getypt: is ie weg! @ boes ende trees: veel plezier met de minilunchmeet (hoezo bestaat dit woord niet volgens mijn spellingscorrectie? )! Moeten wij ook gauw weer eens met z'n allen doen. @ boes: huh, wat raar met temp en de ovutestjes... Wat kun je daar onzeker van worden he? Oh ja, minimeet met Jem was leuk! Sarah en Daniel hebben elkaar mooi afgewisseld met slapen, dus ze hebben elkaar amper gezien Nou ja, heel in het begin hebben ze samen op het speelkleed gelegen, waar Daniel heel mooi hard-to-get speelde en Sarah met haar wimpers lag te wapperen Oh ja, vergeet ik helemaal om Pookie ook hier te feliciteer-stalken! Wel gesmst, maar nu dan ook hier. Pook, Pookman én Pookbeeb: gefeliciteerd! Wel heftig, een spoedkeizersnede... Hopelijk is alles goed. Geniet van elkaar! Nou zeg, marbman slaapt, LBB slaapt... k Wil ook wel slapen, maar dat kan niet aangezien Sarah in de box ligt en de katten daar nog wel eens in springen... HMPF De katten zijn trouwens heel blij dat marbman terug is! Oh, en Sarah ook. Zo schattig! Vanochtend op Schiphol stonden we bij de gate en toen ie naar buiten kwam zei ik: 'kijk, daar is papa'. Echt, nog nooit zo'n big smile gezien (@ Jem: dat belooft wat voor als Jemman terug komt!) Fijn weekend allemaal. Smok!
Hallo allen, hieren berichtje van Pook vanuit het zieenhuis met een gaar toetsenbordje en operator (Pookman) want ik heb zelf een veeleisend zuigelingetje op mijn arm. @Elke: Sjips, die echo's moeten BETER! Ik denk aan je. @Klingel: Wat! Kind gestolen? BRRRRRRRRUUUUUUUUUULLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @Boes: Hup PP Niet lullen maar vullen! @all: Helaas geen smsjes aan iedereen, heb nog niet ontdekt hoe ik een groep kan aanmaken met mijn telefoon. Na overreden te zijn door een stoomlocomotief gisteren (Zo voelt KZ ingreep) Vandaag alweer een stuk beter. Lang love de morfine !!!
Hallo schommelina's, @pookie: wat goed van joe in person te horen! En wat fijn dat het vandaag alweer een stuk beter gaat dan gister, al kan ik me voorstellen dat je nog steeds veel pijn hebt ondanks de pijnstillers. Uiteraard ben ik erg benieuwd naar jou hele bevallingsverhaal en foto's, maar dat komt wel als het nog weer iets beter met je gaat... @marb: marbman back! Mooi!! En wat vontie van je nieuwe glitterschommelwaardige outfit? @boes: jemig, ik snap ook geen zak meer van je temp en ovu's! Enneh.. wel gezellig gister maar geen zaadjes.. hmmm.. denk je dat het de spanning/druk/stress is? De man altijd moet presteren.. Wij mogen wel, maar hoeven niet.... hoe dan ook, het lijkt me erg frustrerend dat serieuze PP niet lukt en daardoor de kans ook meteen veel kleiner is dat het lukt.... Hoe was de lunch met Treesbabe? @klingel: arme joe... arm kindekatje :x Wat een ellende allemaal.. je zou er depri en superagressief van worden. Ik hoop dat er snel weer zon en een blauwe hemel komt voor jou, in plaats van al die zwarte donderwolken en onweersbuien met regen. Dan heb je inderdaad geen zin om uit je oester te komen.. @elke: goed dat joe back is!! Maar geen spetterend echonieuws helaas... en nee, je kunt er niets tegen doen *zucht* zooooo frustrerend. Wat klingel al schrijft 'je tijd uitzitten'... zo is het nu wel, je kunt met geen mogelijkheid meer echt genieten van je zwangerschap.... :x Ga je nog steeds meerdere malen per week naar het ziekenhuis voor allerlei controles en onderzoeken? @trees: wanneer laat je weer eens wat van je horen?! @hier: deprimerend weer! Ga boodschappen doen met m'n zus, koekjes en chocola kopen en vanavond filmpje huren, lekker thuis knus binnenzitten. Liefs, Jem
Hi Schommelmeisjes, Heb ik jullie nu de hele week vreselijk zitten verslonzen . Foei Trees! @Elke f*ck (of zonder *!) wat een naar nieuws zeg. Wat een angsten moet je uitstaan. Het is zo moeilijk voor te stellen hoe jij voelt, maar het moet ellendig zijn. Verdorie als ik iemand one happy zwangerschap gunde was het jou. Ik duim heel hard, ga meteen een vlammetje aansteken en deze kleine meid blijft nog minstens 14 weken in jouw warme buikje. @Pook en Yuna. Meis het klinkt allemaal erg heftig. Rust lekker uit en geniet van je meisje en als je er aan toe bent willen we foto's en bevallingsverhaal. @Klingelbabe. Wat een ellende deze week. Blijft jou ook niks bespaard zeg . Ik zou je zo graag een hoogstpersoonlijke knuffel willen geven. Wie weet binnenkort....?!? @Boes. Jij gezellige lunchbabe heb ik al uitgebreid gesproken . @Jem en Marb en de gezellige beebs. Leuk dat het weer gezellig was samen! @Hier. Ik ben momenteel helemaal into de wereld van bouwkundige rapporten (dat was schrikken ), taxaties, bankuitjes, offertes en houtkachels bekijken. Erg leuk en de begroting is al op tot de kleinste details uitgewerkt (al is de overdracht pas 1 juli 2010 ). Gisteren is ons huis officieel in de verkoop gegaan en dinsdagavond hebben we de eerste kijker! Dinsdagmiddag ga ik appeltaart bakken in huis, want ben er heilig van overtuigd dat geur zeer bepalend is voor je eerste indruk. Ik probeer in ieder geval alles uit de kast te trekken Verder zit ik een week voor nod. Gebruik ik de bazookabollen weer en weet niet of ik bijwerkingen van bazooka voel of nog iets extras?! Afgelopen week ook eindelijk de schildklierpillen binnengekregen en zit nu in totaal op een slordige 14 pillen per dag. Hoezo junkie . Heb zelfs een heuze pillendoos aangeschaft... Zo nu op bankje rollen, want ben moe na een middagje kachels kijken en familiebezoekjes. *smok*
*roept zo hard dat het in Drenthe te horen is* KLINGEL, WAAR BEN JE? Je moet niet zo ver in je schulp gaan dat ik me zorgen ga maken hoor!! Of ben je er effe een weekendje tussenuit.. ?! POOKIE, wat goed dat je daar in dat ziekenhuis na die sneltrein nog wat aandacht aan ons weet te schenken. Hoe voel je je?? En... ze is vast lief, en mooi en net zo eigenwijs en koppig als haar pappa en mamma, en hoe is het met pookman en, en, en... *heb meer info nodig maar ben me er van bewust dak geduld moet hebben* Jemmetje, ook weer ah genieten van mannetje aan je zijde? Trees, heerlijk dat ik ook zo goed met je shoppen kan see you soon!! Elke en Marb, dikke knuf @mezelf, ben gestopt met testen en alles er omheen. Ga gewoon twee weken zitten wachten op ongi. December is DE maand.
*kraakt oester open* jaaa halleuuuu daar ben ik weer... idd, even geschulpt.. en het bevalt best goed... niet dat ik depri lig te dobberen in mijn zoute tranenzee (als oester zijnde blijven we even in die sfeer) maar het niet internetten, googlen bevalt me wel. nadeel: mis ik jullie!!! afgelopen dagen buiten gescharreld, zowel in zon om hard (achtig) te lopen als in herfstwaai om kattekind te zoeken.. en niet te vinden natuurlijk kattekind is weg, en zal niet meer terug komen. ik weet zeker dat zijn verdwijning niet vrijwillig is... het is nu de vraag welk lot ik wil aanvaarden, dat ie gejat is/lijkt en dus elders leeft, hopelijk goed, of dat hij dood is (a la aagje?) en onvindbaar tussen de herfstbladerhopen... alles sal reg kom, zei mijn omaatje altijd, dus ik geloof daar zeker in. het gaat ook wel okee nu, het bloeden is ook gestopt, dus ik voel mezelf echt weer in ' next round ' en dat is wel okee maar leuk is anders allemaal, zeker na de wonderschone goudgelukkige verjaardagsweek... anyway @pookbeeb: footoos! en verhalen!! waar ben je? alweer thuis? nog in zh? evrtel vertel! @marb: fijn en lief dat marbman er weer is he! lijkt me dat geweldig, bij de gate staan met kleine LBB en dan gillen als marbman er weer is! @jem: en wanneer komt ' de jouwe ' weer trug? en hoe bevalt werken, dus daniel missen trouwens? en hoe was zusjefilmavond? @pook: wat wat, ovutesten en algehele testen gedumpt? wattan? lees ik hier een mokteleur? PP niet helemaal goed naar wens kunnen timen? vertel? score okee voor goede kansen? enne, verder nog nieuws op dit, en andere gebieden? smak? @trees: WOW nu al kijker! wat fantastisch! volgens mij is jullie huis onwijs courant, denk ik zo. dus HOP huis weg, en dan? tijdelijk huren? vak huisje? logeren bij ons? technisch rapport, was dat na de koop? nee toch? verborgen gebreken horror? ieks? @trees: jemig wat een boel pillen. ik hoop ZO dat het werkt! heb je geen last van bijwerkingen? @trees: 3xtrees=knuffelrecht inderdaad, moeten we live maar eens doen. wel ergens graag in een omgeving met veel ruiten en bakstenen! @boesje en trees: lunch lekker, en wat gesjopt? vertel!! @hele schommel: allemaal uitgenodigd! voor de broodnodige LOEI en afreageersneer! @elke: haha, ik heb je al gestalkt met alle mok en stamp wegens je zenuw en stress. ook maar even hier nog kort: bedacht me vanmorgen, toen de klok een uur trug ging (waar ik uiteraard pas achter kwam toen ik al zo trots was dat ik om 0930 was gaan hardlopen, maar het wel verdacht stil vond op straat) ' NOG een uur langer om lijdzaam uit te zitten ' als je begrijpt wat ik bedoel... en dat doe joe! knuf dus. @vandaag: lekker lummelen maar ook huisvrouwen en wat schrijven en rover bezig houden, die is ook depri dat ie broer&zus kwijt is in 2.5 maanden tijd. leuk sommetje ontrent de kinderen in ons gezin: van 3 naar 2 (rip aagje) naar 4 (oscar en emmy) naar 1 (ongi op dag dat kattekind verdween) gezellig! maar- ook cynische humor zal ons redden. anders nog iets? ja, een dikke herstknuffelknuddel, en ik wil jullie allemaal wel weer eens een keer live zien aan een schommeltafeltje! gaan we lachen en huilen en krijsen en loeien. lieve meisjes, lieve knuffel hazelnotencappuccino-lebber (je ontdekt nog eens wat als je dom staat te staardromen in de supermarkt)
sprakeloze klingel klangelt op de schommel druk ik daarstraks op send, zie vorige bericht, drukt er tegelijkertijd iemand op de bel hier. zijn het de trees en de boesje! wek, een heuse overval van de grunn-afdeling aan de drenthe-delegatie, compleet met (choco)maskertjes, petit fours-tjes, ikfinjeliefchocolande, bubbelballen (niet te verwarren met bazoobollen) en een fles ROSEE! HUIL! ik ben superontroerd en onwijsvertederd door deze lieve lieve actie, en mijn schulp is absoluut verder geopend! dank jullie wel voor de gezelli giechelmiddag, lieve mooie blijmeisjes! verlegen (en tipsy) smaksmok met (primeur sinds 16/10!) voorzichtig glittertje!