Help.. Knutseltips/cadeautips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Liza28, 21 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Even een vraagje.. We hebben de komende tijd 2 evenementen waarvoor ik ons meisje van (dan bijna 1) wil laten 'knutselen' en cadeautjes wil laten geven...
    Echter is mama zelf niet heel creatief, althans wel met ideeën maar minder in de uitvoering :D

Hopelijk kunnen jullie helpen.. In Juli trouwt mijn broer, namens mijn meisje willen we een bloempot geven met een boompje erin dat herinnert aan deze dag.. Mijn idee was zo'n bruine stenen pot en dan met handafdrukjes en een verf-kunstwerk erop van haar.. Maar wat voor pot moet ik dan hebben en watvoor verf? En hoe zorg ik dat het kunstwerk ook in weer en wind blijft bestaan? Aflakken? Afbakken? Ik heb geen idee?

Tevens zijn opa en oma in juni 2 dagen na elkaar jarig, zij passen ook iedere week 1 keer op.. Wil dus een cadeautje geven namens haar, maar ook iets knutselen.. Hier heb ik nog niet echt inspiratie voor.. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar inspiratie..

In het kort zoek ik dus:

- Ideetjes voor beschilderen bloempot of andere originele cadeautips trouwdag broer (haar oom dus...)
    -Cadeau- Ideetjes & knutseltips voor verjaardagen opa & oma, tevens bedankje voor oppassen

Benieuwd naar jullie creatieve/originele ideetjes? Ik wil natuurlijk niet met een standaard bosje bloemen aankomen of een mok met "de liefste opa" maar net wat origineler en creatiever..
    Alvast bedankt!!

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.167
    8.897
    113
    Ik zou gewoon een pot bij een tuincentrum halen en dan handafdrukken maken met plakkaat-/vingerverf (dit vooral ivm de leeftijd van je kindje...plakkaat-/vingerverf is afwasbaar en niet giftig ed) en de pot dan inderdaad aflakken.

Verder zal ik even kijken of ik nog wat ideetjes kan vinden. Een canvas met hand- en/of voetafdruk kan natuurlijk altijd (daar kun je ook wat van maken, bv. een vlinder of een bloem), maar is ook wel redelijk standaard...

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @NiekeKris Thanks voor de tips! Zeker al leuk,vooral je eigen idee :)
    Hopelijk volgen er nog meer.. Dan kan ik aan de slag ;)

4. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Een Olvarit potje verven, lintje er omheen en een theelichtje er in.

5. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    bakje bij de xenos gekocht(nog geen euro). Aan de zijkanten voetjes gezet, op de deksel heb ik zijn handjes gezet, en daar moet nog een foto in het midden op de deksel. Leuk om mee te nemen naar het werk, of gewoon in huis. Deze heb ik voor oma dr verjaardag gemaakt

Wat ook leuk is een klein canvasdoek kopen...ook xenos of ergens anders en lekker laten uitleven :D

succes!

Bijgevoegde bestanden:

6. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Niemand verder ideeën? Wat geven jullie namens kleinkinderen aan opa's en oma's?

7. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

Canvas, trekkingen op papier
    Met Moederdag potjes voeding geverfd gekregen als theelichtjes
    Je kunt met zoutdeeg leuke dingen maken

Op internet zoveel te Googlen

8. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Bedankt! Ik ga maar weer eens even googlen...

Deel Deze Pagina