Vanochtend had ik deze diepe daling. Dit lijkt me toch niet helemaal gezond. Dat ik niet zwanger ben is én nu wel duidelijk én niet m'n grootste zorg nu. Weten jullie waarom een temperatuur zo kan zakken? Omstandigheden waren gelijk, geen raam open gehad en zelfs dikke pyjama aangehad.
Meet je wel rectaal?? En wat is je basale temp dan?? Als je basaal ook op 36.2 ligt betekent deze dip dat je waarschijnlijk dus vandaag/morgen ongesteld gaat worden. Maar doordat je maar 7 tempwaardes hebt (en met open bolletjes, dus niet op dezelfde tijd gemeten) valt er heel weinig te zeggen over dit kaartje.
Ja rectaal. Geen idee eigenlijk wat m'n normale temp is. Ben net begonnen en het is allemaal nog verwarrend. Ik moet me gewoon niet zo druk maken denk ik. En gewoon een maand meten. 21e had ik een positieve ovulatietest. Dus denk dat idd de menstruatie eraan komt. Is te laat voor een innestelingsdip denk ik?
even eerlijk, zo laat in je cyclus tempen heeft totaal geen nut temp je wel voordat je je bed uit stapt?
Haha je hebt gelijk. Ja wel voor ik uit bed ga. Ben t allemaal nog aan t leren. Dus moet ook nie gelijk in de kramp schieten en zo ongeduldig zijn. Maar zo'n groot verschil in temperatuur vond ik erg gek.
het kan van alles betekenen, idd kan het zijn dat je ongi word, maar het kan ook een gewone temp dip zijn, die altijd eens voor kan komen (anders slapen, korter of langer slapen enz) afwachten dus
Ik zou voor nu even stoppen met tempen en pas weer beginnen als je ongi bent geworden. En dan wel elke dag op dezelfde tijd doen (ik zie open bolletjes wat betekent dat je daar bent afgeweken van je temptijd )