temp stijging. zal het dan toch?

Discussion in 'Zwanger worden' started by babylaney, Jan 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zit nu al op dag 36 en na 2 negatieve testen afgelopen weekend en 2 negatieve testen maandag had ik al een beetje de hoop opgegeven.

Ik weet niet wanneer mijn NOD is, dus misschien heb ik gewoon te vroeg getest. Mijn lichaam is namelijk nogal in de war na mijn miskraam 5 maanden geleden (zit nu in ronde 3 na mijn MK).

Ik heb eigenlijk door deze cyclus niet echt goed mijn temp. gemeten. Dan weer een dag wel, dan weer een dag niet.
    Maar dinsdag dacht ik, laat ik gewoon vanaf nu kijken wat mijn temp is en of die stijgt of daalt.

Dinsdag:37,10
    Woensdag:36 of 37 ( kon het niet precies zien in het donker )
    Donderdag:37,20
    Vrijdag:37,29

Nou is het wel zo dat ik woensdag avond buikkrampen kreeg. Echt dat ongesteldheidsgevoel. Niet lichte krampjes, maar echt ff een flinke kramp. Ik dacht ook echt dat mijn ongi eraan zou komen, want zo voelde het echt. Nu vond ik het dus apart toen ik er daarna dus achter kram dat mijn temp. steeg.

Nu is het zo dat ik 10 dagen geleden hele lichte ongi krampjes had. 2 dagen lang. Woensdag ( toen ik die kramp had ) zou dat dus 8 dagen terug zijn.

Zou het kunnen dat die lichte ongi krampjes mijn eisprong was en dat die hardere kramp woensdag dan mijn innesteling was? Die kramp heb ik namelijk daarna niet meer gehad.

Wat denken jullie meiden?:(

2. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    Heb je enig idee wat je temp aan het begin van je cyclus was?
    Dus nog voor een eventuele eisprong?

Ik had bv voor mijn ei, 36,6-36,8. Na mijn ei, 37,1. Maar op cyclusdag 30 (14dpo) ging mijn temp weer verder omhoog naar 37,3.
    Toen heb ik een test gedaan en die was positief. Uit nieuwsgierigheid temp ik nog even door.:) En nu (cd 33 zeg maar)
    had ik vanochtend nog steeds 37,3.

3. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    Toen ik in het begin af en toe deed tempen had ik meestal rond de 36.7, 36.8.

4. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Stel dat die harde kramp nou wel je innestelling zou zijn geweest. Dan zou je vanaf die dag hcg moeten aanmaken.
    Dan zou je zo'n 10 dagen daarna kunnen testen denk ik.
    Dan zit je ook zo'n 2 week na je ei toch?

5. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    als ik 10 dagen na die kramp zou gaan testen. Zit ik dus op dag 18 na mijn ei.

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    maar een innestelling is meestal dag 5/6 na je eisprong.
    ik las net in de bijsluiter van mijn zwangerschapstest dat als vrouwen niet weten wanneer hun nod is, ze 19 dagen na de bevruchting kunnen testen.
    dat is ook raar vind ik. want je kan testen vanaf je nod, maar normaal gesproken is dat toch dan 14 dagen?
    lastig hoor.
    Ik ga in elk geval voor je duimen!
    Groetjes Gwen

7. babylaney

babylaney Lid

Nov 25, 2009
    73
    0
    0
    Nou, had ergens gelezen van een VIP member van deze site dat een innesteling tot 10 dagen na je eisprong kan plaatsvinden. Soms is het gewoon wat eerder en soms wat later.

Nou maar hopen dat het klopt en dat ik over een aantal dagen een positieve test in handen heb.

8. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

Oct 24, 2009
    2,167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja alles kan hoor!
    Het zijn allemaal van die standaard termijnen hè.
    Zo ben ik erachter gekomen dat ik mijn ei op dag 16 krijg en niet 'standaard' op dag 14.
    Ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt in elk geval.
    Succes!!

Share This Page