Nou ik vind het allemaal maar een ellende, Dat gewacht en gedoe, zwanger of niet. Moest afgelopen weekend ongi worden, is dus niet gebeurd, nou was ik altijd voor de pil al regelmatig, en de afgelopen 2 maanden ook.. Alleen dan heb je weer die buikpijn waarvan je denkt dat je weer ongi moet worden, maar het komt maar niet...grrrrrrrr Zwanger , niet zwanger?? Daarbij de laatste dagen een beetje misselijk, maar aan de andere kant, wek je dat onbewust niet een beetje op, omdat je zo graag zwanger wilt zijn????? Ik heb gisterenochtend een test gedaan, wou het gewoon is doen (1ste keer) die was negatief. Dus nu maar vaak naar de wc en kijken, word ik al ongi of niet??? Om gek van te worden!!!!! Hhaha erg he meiden???
Heel herkenbaar meid! Denk dat iedereen hier erover mee kan praten. Wat je zegt over dat je denkt dat je misschien die misselijkheid opwekt omdat je het zo graag zwanger wilt zijn, ik denk dat dat wel meevalt hoor! Je kan ook gewoon misselijk zijn, omdat je je dag niet hebt of omdat je ziek word bijvoorbeeld Nou spannend, hoop voor je dat je snel wat duidelijkheid mag hebben, het liefst natuurlijk in de vorm van een positieve test!
Haha, ja heel erg herkenbaar! Jammer genoeg... Ik vond het ook al heel snel niet leuk meer, vind die onduidelijkheid steeds en al dat afwachten echt HEEL vervelend. Maar ja er zit niets anders op! Blijkbaar moet je er wat voor over hebben om een kindje te krijgen. Jij heel veel succes, ik hoop dat het deze maand gewoon raak is voor jou!
Nou gelukkig ben ik niet de enigste! Nou gaat straks om 1 uur de kruidvat open, denk dat ik maar een test ga halen (gewoon uit voorzorg) Zo blijf ik tenminste bezig! Want natuurlijk ben ik vandaag ook nog is vrij...8) Zou je in principe meteen een positieve test moeten hebben? Of is dat niet meteen.. Zou wel balen zijn als het niet zo is..(zwanger) Dan ga ik er de volgende keer niet zo een ophef over maken voor mezelf.. Ga zo maar een appeltaart bakken, ben ik weer ff bezig
hoi hoi, ik had zaterdag ongie moeten worden maar ben het nu ook nog niet. Heb twee maten meer van de bh. Hmmmm het zal wel weer op niets uitdraaien. Ben af en toe een beetje misselijk en heb stemmingswisselingen. Ben ook wel moe maar goed we zullen zien. Liefs Riv. Succes iedereen en ik hoop dat je snel ongie mag worden. Of zwanger mag zijn natuurlijk.
Haha ja ik snap je ook helemaal. Zoals nu wil het bij mij nog wel maar zodra de eisprong is geweest dan krijg ik echt "testdrang". En als ik dan ongi word baal ik als een stekker.
@Riv , ik lees dat je al in je 49ste ronde zit! Jeej Meis! Hoe kan het dan wel dat je bepaalde symptomen hebt????? Heb je dit vaker???? @Missnanda jij begint ook net??? Spannend he! Maar dat wachten, dat vind ik dus maar niks he!! Zal morgen maar weer testen, als er nog steeds geen duivels op bezoek zijn gekomen
Inderdaad zo herkenbaar!! Als "ze" me nou konden zeggen "Jeanine, in mei raak je zwanger" geen probleem! Het is die onzekerheid...GRRRR Sinds vanmorgen zit er al een liedje in mijn hoofd.."Vandaag is rood!"...De duivels zijn vandaag bij mij op visite gekomen. Helaas! Op naar de volgende ronde. Succes iedereen en hoop dat het voor iedereen roze is/wordt!!!
pff ook ik herken het vandaag is me nod vrijdag teste ik posi en vandaag negatief dus tjaah zwanger of niet!
@ riv hahaahmijn past ook al nie meer heb ook alemaaaaaaaal verschijnselen pff succes en derrest ook natuurlijk liefs mara
Haha, Ik ben vanmorgen om 8 uur ongie geworden. Vandaag intake gesprek umcg groningen voor ivf. Dus ik hoop maar dat we snel kunnen beginnen. Succes iedereen. Liefs Riv.
nou, ik ben dus ook niet zwanger, verdorie nog an toe! Op naar de volgende ronde maar he?? Hee Riv, ik hoop voor je dat je dan idd snel zwanger bent, je bent al zo lang bezig, dan moet het een keer goedkomen he??